valaki tudja hol vágnak féktárcsákat, kellene új. a tárcsa csavarjainak annyi.. imbusz nem bírja,. még hevítve se indul meg, áztatom épp napok óta, de semmi. kéne 2új féktárcsa lééézeres vágással
lyaú napot kolbik.
az a helyzet.. kenyeret a kenyér bótbó...husaberg alkatrészt..husaberg bótbÓ
lya hogy olyan már nix...
de van 20kwÁrná..na azoknak kellet átvenni a husaberget.. mert különben nem kapta meg a húszqÚarnát!
talán szeged mellett domaszéken van valami olyan...
mert a domaszéki kroccpályás srác az a husqvarna kereskedő..de nem tudok többet ha akarod utána barangolok...
mert amúgy kecsón is van hozzá soks sok minden.. kubánál esztergomtól 5km re szlovákban..nánán vagy hol.. a ktmokr...ott magyarul beszélnek és forintositható ha épp az van nálad..szóval ahol vettem az berget.. ott is van cuccos.....illetvce ha midne igaz.. a 2008...exc 450 530 alkatrészei nagyon sok beleillig a bergbe...pl hajtókar..főtengely váltóból egy csomó kacat.. stb..a futómű fék meg nagyon nagyon ktm..
de
kb az összes ktm kereskedésben.. ha nem is hoznak tudják hjogy te hol szerezd bEE
ugyhogy szerintem ezzel az alkatrész ellátással.. kb 10-20 évvig nem lesz gond
volt egy kérdés.. free rályd...
szóval..
a redzsimeneten is jött egy srác.. egy 250 freevel.. a teknika nem volt leharcolt.. ulyszerű...
az mindehol jött ahol mi is..(egész a végéig ott volt kis gondja)
de nem a motornak.. az embernek...
imike a drályver lement érte..felhozta gépét . és azt mondta.. ilyne könnyen menni ez hihetetlen...
szóval.. extrem csikicsuki zorróban .. ahol kis sebességfokozat rövid de akár milyne meredekek vannak.. azt nagyon éli szereti.. tudja...
de... a fekete leves
ami miatt még sem megy egy versenyző sem freevel racén...
az a futómű fék olyan szintű hiányosságai mik.. egyszerűene lehetetlenné teszik neki a haladást...a rumplikon...mert a futómű és a fék is nagyon hamar eléri a tűrőképességei 6árát...
a srág az összes lefelében mondta hogy ez katasztrófa hogy megy meredek lefelé.. kis gödör és .. már bele is áll mint a jancsi szög...csak ultra lassuban tudott jönnni...persze .. meredekebbren is le tud jönni akár mint egy endúró.. mert könnyű..de a sebessége az .. a csigáéval lesz egyenlő...
és egy ilyne regiment vagy akár milyne racén...
kell a tempó..
nagyon komoly futómű.. és olyan fék. hogy ihaj... ennek már egy bénább lefelében képes elmenni a féke.. mikor egy 10 éves sx 525 még esze ágában sem volt hogy bár mit is nyüszitsen..
se nem fog...se nem tartós
futómú egy kalap szar...
pont olyan egy free mint amit a feri akar csinálni..könnyű.. okoskodásban nagyon ott van...tudja a dolgát ..de ahogy kis temó kellene.. vége...
de mondom.. kis patakban.. kis sebességnél.. csunyán kinyalatja az összes exc 300ast is!
de ez akkro sem számit..
mert a latba az kerül hogy a nap végén... nem akarod másnap a lábadközé azt a gépet..ha a többi is endúróval van...
egyébként tanulni biztos 11000% jó.. lásd ..ferenszbarátot is.. ö is sokat sokat fejlődött ,miatta..de aztán csak jött az endúró..mert csak úgy érezte a freetől van jobb gép
ami még halott ügy.. egbben a takony sárban az eleje full berakódott.. arra is volt panasz.. de azon egy endúró gumi az segit..
de a hátulja az pl az azt mondta jó.. bár egy fimes gumit toltak rá a sáros nap reggelén szombat..
de az szerintem meg a 25 lóerő.. úgy meg fogta volna.. hopgy lehet nem tud működni rendesen az a motor!
nem talált. hanem az van ,hogy olyan durván leszopatod vele az endúrót ,hogy már rég másik hegyen vagy másik patakban mikor emezek még a nap elején kapirgálnak valami riszrossz katlanban ,hogy ki tudjanak jönni belőle. másodjára meg már nem is akarnak veled menni. na ezért írtam amit írtam. pálinka
amúgy ez nem rám vonatkozik ,hanem olyanra aki tud vele menni. én kipróbáltam csak eleinte szarul csináltam. amúgy kibaszott jó kis gépek endúrózni is.de fontos ,hogy akkor mindenkinek az legyen . vagy aszerint kell terepet választani. tud gyorsan is menni de nem élvezed vele sokáig ha pirítani kell meg nem is jó neki tán.
Fekszel az elején és úgy vág hanyatt? Az a helyzet gyorsan kicoptya az emberből a kraftot az ilyen harapós gép. Szombaton a nap végére megszaltóztattam én is a berget.
a lóerő mint szám nem sokat számít
pl az xr4 34 ló a wr250r 32 ló és kurvára nem egyforma dinamika
ahol én 3. szűk negyedgázon pöfögtem felfelé ott a wr néha a 2.sem bírta pedig én majd dupla súlyban is voltam
a freeride gépekről olvastam valóban "tanuló" motor, vagy már inkább triál. Lehet megnézem magamnak.
És mi a helyzet a triál motorokkal ? Volt már valakinek vele tapasztalata, endurózni ? mondjuk azért szeretek ülni is főleg a fele után már nem is nagyon tudok mozogni, egybe veszem az akadályt
crosst nem tudom az sosem érdekelt 1x voltam crosspályán de a 3 kerekű biciklivel is leelőztek volna
de rendes endúró nincs japán egyik ismerősnek volt egy 0km-es crf250l csak pislogtam mekkora foshalom mondjuk a wr250r se egy túl dinamikus gép a dr250 után egyik se egy kimagaslóan fejlett motor
vagy valami kisebb légkulccsal
persze mielőtt elcseszed a csavar profilját