Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pálinkával hogy állsz ?
Mikor minden másodpercben élet- halál határán egyensúlyozik, akkor legyen sürgős a vonalkódosnak is.
Aki mást mond az hazudik,vagy hülye!
ááá de komoly! 6:30sec nél hogy veri már a fejidomot a rendezőnek, hogy húzza le a vonalkódot...
Azért kapja a fizetését. Ebbe fektetett be időt és pénzt az elmúlt 20 évben.
Szinte hihetetlen hogy hogy megy, de egy hiba vagy más hibája, és vége lehet hamar a bulinak...
Nem marad tartalék, kimotorozza maximálisan a gépet
az te aaaaz vagy
Jonny Walker Erzberg 2014 egyben az egész.
http://youtu.be/4j6dyAMrPZU
próba lesz hamarosan 10 w vel majd ha az sem akkor 15w vel
ha az sem segit akkor motor csere
Az kivan zárva,mert azt én nemtudom!
Csak nem akartunk vitatkozni, mert romolhat az állapotod!
Nem nem,engem a környezetemben is normálisnak tart mindenki!
Lehet ,hogy Te vagy en normalisnak tartjuk magunkat,de mas viszont titta hujjenek ..
Akkor én sosem leszek jó motoros,mert ÉN normális vagyok!
A költségre úgy számoltam déw-nek, hogy lemezelés olaj munkadíj.

A súlyhoz illeszkedő rugónak megvan az az előnye, hogy megfelelő-tervezett-pozícióban tartja a teleszkópot, így a többi eleme is a tervezett paramétereket le tudja adni. Gondolom borul a lengéscsillapítás is ha félúton berugózva van nyugalmi helyzetben a teleszkóp.

Bár ha gyakorlatban jó akko jó nincs miről elmélkedni.
Szerintem egy jo motoros nem szabad normalis legyen...
Na beraktam előre a dupla belsős megoldást.
Azóta mentünk már 2x és semmi gáz.
Köszi az infót,de hülye voltam,eszembe juthatott volna,mert ha a szöges garnitúra van fent én is duplán szoktam használni,igaz ott 2bárral.
hály kolbik..
látom megy a tunnying...
dév...
gonzó úr úlyra a régi... és lyót szÓlt...

telőszervizesbe ne mértek feltétln 1et... mert ha normális a teló és a szerelő csak egy olajcser sokat segithet...
mondjuk ha ki vannak kopva a csúszógyűrűk meg a szát.. akkor azért gyanúsan 10en piciől nem úszod meg...de ha ni szétkopva... azért nem kérnek 30 rugót egy teló szétszedéshez..má szeritnem...
pesze ha mindent cserélni kell benne..mert öreg és szétette már a sok sok karbantartás akkor tuti nem áll meg 20 alatt...

játszint ias megcsináltatta a telóját gy szerelővel...
osz ott meg panaszkodott hogy nem lett valami sikertörténet...
de monjuk azt is alá kell irni..egy 43 wp telót elég nehéz egy 100kilós emberhez belőni..
de nekem annó a sx 520..a negyvn3as fosteló..az addig lett okositva hogy aztán cska működött ..és jól is ..a 100 kilóm alatt..csak a 5 olaj hejett..lett bele téve.. 15 w.. na azzal olyan lett mintkell... rugócsere nélkül!
de ezt mondottam is neked játszint annó..3 napja..próbáld ki mielőtt rugót lemezeket meg mindent kicserélsz rajta..


az viszont ami nagyon igaz...
egy hagyományos teló..felúlyítás után sem fog tudni annyit mint egy forditott teló.. a hagyományos annyira könnyen csavarodik...
szóval dév...
hidd el ..egy 2015 exc 300 te isjoban tudnál menni..mint a mostani rémeemikszel..
sok mindenben nem értenek egyet velem a fórumon ..de talán ebben ..ebben talán nem lesz ..izé... nézeteltérés
A 15-ös freeride lesz a fő csapásmérő jármű?
Downhillben így lehet menni lefelé motorral, megnéznék ugyanezen a pályán egy bicóst összehasonlítás képen
http://youtu.be/S_L6GnJXCfM
Tudja valaki melyik pálya ez?

Ment rajta felfelé is, ami már szerintem őrültség, mintha pályán elindulnál visszafelé
https://www.youtube.com/watch?...

S végére egy videó, ami mutatja ennek a srácnak sincs ki a 4 kereke
https://www.youtube.com/watch?...

Röviden, ügyes, de komplett hülye.
Van a telóban pár rugó, melyikre gondolsz?

Ha a nagy központi rugóra, akkor csak részben igaz az állítás szerintem, egy bizonyos szint után tényleg csak annak cseréjével lehet. Szerintem ennek a rugónak elsősorban annyi a célja a telóban, hogy összenyomódás után visszanyomja alaphelyzetbe a telót, a befele csillapításban inkább a nyomó csillapítás a domináns.
Röviden, ha bármi mással vissza tudnák lökni az összenyomott telót, szerintem nem is kéne bele a rugó.

Nekem sántít kicsit a találmány, számomra picit olyan, mint az orvosok gyógyszeres kezelése, beadnak valamit, hogy megoldjanak egy problémát, de annak a gyógyszernek a mellékhatásai miatt kell 6 másik gyógyszer.

Ha lenne valami cucc, ami érzékelné mikor van a kerék a földön és mikor nincs és mekkora erővel nyomódik a talajhoz és ez a "varázslat" szabályozná a teló ki/be csillapítását, az lenne a pöpec.
Miben más a 15-ös?
Feri!

A freeride-odnak mi a sorsa?

Nem nagyon használod egy jó ideje.
Egy modern(ebb) nem szétkopott teleszkópnak ez nem probléma.
Jó jó, de miért áramlik oda be-ki az olaj?
Ha ez a válasz megvan, akkor meg is van az összefüggés

A lassú visszaúti csillapítás beállítása is beleszól a befele csillapításba, meg hasonló finomságok, jól mondod, kb olyan ez is mint a kétté, sosem lehet tökéletesre beállítani