két motor közt vaccillálsz?
gasgas ec 300 és ec 300as gászgász
déw..
a menet nem violt szar.. sőt anyira jó volt .. hogy már .. emide nem is kivánkozik a testem...
annyi hosszú végtelen hosszú lefelé.. el sem hiszem...
felfelék meg.. mind finom lyókiállású nagyon jól megold6ó volt..
konkrétan sirok hogy most is épp nem motorozom.
A kék 06-os, a piros-kék öszvér 04-es. Illetve a lehulló dolgok folyamatosan frissebbre cserélve. Sok alkatrész idei a motorokon...
Csak azért, mert a tavalyi színek már nem menőek, a fagyizó előtt még megszólnának. Illetve van olyan csapat, ahova be sem engednének egy ilyen régi ócskavassal!
Nem igazan...az agyam 1fojtaba rajta kattog....de ugy nez ki hogy a het kozepeig valami hazajon....2 motor kozott gondolkodok...majd ha megvan mutatok kepet
Nem Csika, hanem Jancsika, de hát a rugóval támasztott ellendugattyús csillapítás nem valami ilyesmit csinál?
Lassan meg kellene nézni néhány SSF AIR felépítést, mert kezdenek beérni. El lehet kezdeni gyűjteni rá annak aki igazán jót akar
Léteznek olyan csillapító megoldások, amik nem csak az összenyomódási sebesség függvényében állítható csillapításúak, hanem annak függvényében is állítható a csillapítás a teló mennyire van összenyomódva? (attól most vonatkoztassunk el, hogy a jobban összenyomott rugó több energiát tárol, stb.)
Pl: az összenyomódás első 1/4 ben másra állítható a nyomó csillapítás, mint a maradék 3/4 úton?
Nem tudtak végig maradni, mert köpenyt kellett vasalni holnap a sulira, illetve a ceruzák sem voltak kihegyezve...
Jó volt együtt hajtani a burkus illetve Szőlőhegyen.
Biztosan van rengeteg-rengeteg dolog, amiről nekem gőzöm sincs, mi miket befolyásol.
Sok olyan emberke van, aki jobb/erősebb motorral/autóval akar/tud eredményeket elérni, a vezetéstechnikai tudásán meg nem óhajt javítani.
A 2T az nyűgös az tuti, nekem ma az RMX olyan nyűgös volt mint a 7 év alatt sose, be se bírtam rúgni, egyik módszerrel se amiket el szoktam követni nála.
Szikrám volt, több gyertyával próbálkoztam, benzin láthatóan volt a hengerben, a keverési arányt persze nem tudtam csekkolni végül pár "kedves szó" hallatán teli gázon beindult.
Már a karbit akartam szétszedni, de végül nem kellett.
bakker..
sosem mondtam még mert nem akartalak megbántani...de esetleg lecserélés még nem jutott eszedbe?
tos...
kafi a géped..alurról is...
mc 5 hogy szuperál?
két motor közt vaccillálsz?
gasgas ec 300 és ec 300as gászgász
déw..
a menet nem violt szar.. sőt anyira jó volt .. hogy már .. emide nem is kivánkozik a testem...
annyi hosszú végtelen hosszú lefelé.. el sem hiszem...
felfelék meg.. mind finom lyókiállású nagyon jól megold6ó volt..
konkrétan sirok hogy most is épp nem motorozom.
egyébként jól bírja a kuplung
és tisztában vagyok vele hogy ez ilyen móka
mert ugye akinek majomra van pénze banánra is legyen
Csak azért, mert a tavalyi színek már nem menőek, a fagyizó előtt még megszólnának. Illetve van olyan csapat, ahova be sem engednének egy ilyen régi ócskavassal!
Lassan meg kellene nézni néhány SSF AIR felépítést, mert kezdenek beérni. El lehet kezdeni gyűjteni rá annak aki igazán jót akar
Léteznek olyan csillapító megoldások, amik nem csak az összenyomódási sebesség függvényében állítható csillapításúak, hanem annak függvényében is állítható a csillapítás a teló mennyire van összenyomódva? (attól most vonatkoztassunk el, hogy a jobban összenyomott rugó több energiát tárol, stb.)
Pl: az összenyomódás első 1/4 ben másra állítható a nyomó csillapítás, mint a maradék 3/4 úton?
Köszi az infót
Elfáradt
Jó volt együtt hajtani a burkus illetve Szőlőhegyen.
Sok olyan emberke van, aki jobb/erősebb motorral/autóval akar/tud eredményeket elérni, a vezetéstechnikai tudásán meg nem óhajt javítani.
A 2T az nyűgös az tuti, nekem ma az RMX olyan nyűgös volt mint a 7 év alatt sose, be se bírtam rúgni, egyik módszerrel se amiket el szoktam követni nála.
Szikrám volt, több gyertyával próbálkoztam, benzin láthatóan volt a hengerben, a keverési arányt persze nem tudtam csekkolni végül pár "kedves szó" hallatán teli gázon beindult.
Már a karbit akartam szétszedni, de végül nem kellett.