A 85-ös vázban meg 300-as blokk figyel, csak te nem figyeltél ezek szerint
Szerintem elég lenne bele a 4t 250 blokk, arra legalább van tökéletes befecsegő ha kell.
A viz csak fent volt ilyen magas,ahol kimosta akkor már kb 30 perce mentunk fel,s kb 40 perce ömlött az eső, szárazban fel lehet menni, de most volt vagy 1m viz előtte
Janikám ezt kár volt elmenteni, mert ez egy 500dolcsis kakirakás
Az SX85 forog 12-13000ret ebben a semmikupacban meg az ECU is csak 8000ig működik. Ott van a leírásban, hogy +100dodo a programozható, meg azért akad majd gépmunka is egy kevés.
Véleményem szerint legalább akkora feladat lenne Hayabusára hengerenként turbót akasztani, mint egy SX85ös blokkból meg innen onnan összeszedegetett alkatrészekből megbízható és erős befecskendezőst csinálni Soha nem hozna annyit a konyhára, hogy megérje a befektetett idő, energia, pénz.
én egyszerűen csak leragasztottam a széleit átlátszó "matricával"
kb olyan mint a cellux csak vastagabb
pl műanyag ablakra ugyanilyen típust ragasztottam csak fa mintásat már vagy 3 éve rajta van és fel sem vált
papírboltban lehet kapni akár centikre is
Igen van! Szőnyeg boltba lehet kapni, tekercsben van ragasztó. Vékony hártya, mind2 oldala ragad nagyon. van ami gumis és nyúlik is, és van ami papír alapú, de marha vékony
Írtam : Annyit tudok, hogy van ami működik és keveset fogyaszt vele, de versenygépen eddig nem vált be.
Mindenki eldönti mit akar és az alapján választ.
Én továbbra is tartom, hogy ha a HRC nem tudta jobbra megcsinálni mint a karbit, akkor elég kicsi az esélye, hogy valaha sikerül.
A 4t-n már a 1940-es évek elején hibátlanul működött a benzin befecsi, szóval még csak azt sem lehet mondani, hogy nem volt rá idő...
Valaki tudna ajánlani valami ragasztót amivel a matricaszett feljött széleit vissza tudnám ragasztani úgy h ne fogja meg úgy az idomot h nyomot hagyjon?Vagyis higítóval vagy más oldószerrel nyomtalanul lejöjjön...mert tökéletes jó állapotú szakadásmentes csak elkezdtett feljönni a kurva anyját
A hószánt és a jetet ne keverd a váltós motorokkal. Robogók közt is van pár befecsis, el lehet mondani róluk, hogy van amelyik beválik és működik...
Állítólag Ázsiában árulnak átalakító készleteket kis cc kétté segédmocikhoz amivel nagyon keveset fogyasztanak (a képen).
Viszont kétté versenymocira eddig tudtommal nem tudtak olyan befecsit gyártani amivel jobb lenne volna mint karbival (kivéve az állítgatás könnyebbsége).
Tehát a megoldás egy jó karbi és hozzá egy technikus aki be tudja állítani :-)
Ha valaki a karbit sem tudja rendesen belőni, akkor szerintem a befecsegőt még annyira sem fogja tudni...
Ettől függetlenül én drukkolok az elképzelésnek és kíváncsi vagyok az eredményre (a blokkra értem).
A helyzet az , hogy aki tud motorozni annak mindegy, vagyis szereti a 4T.Van itt olyan, a videokban is latott egyeduli 120 kg 4T 350 ktm el motorozo veteran enduros, hogy mindenki megalaz akar hol.Lehet patakcikicaki nagy felmenok. ..mindenhol elsore kimegy.Ezert tistelet is erte.
Szoval..amig egy vizes feljaron a 2T vel felmegyunk 3 nekifutasbol o egybol ugy felmegy hogy fent zart gazzal fekez....es mindig azt mondja nekunk , hogy mikor vezstek mar rendes motort , nem ezekkel a mocsok fustolokkel motoroztok.
Nagyon szereti a 350 st akra dobbal van es olyan a hangja hogy olyat nem hallottal...mindig jol megy es eros.En mar elgondolkoztam hogy olyat vegyek
...Hosszu nehez kimenokbe siman megveri barhol a 2T
Egyeduli hatrany a 350 4t az a cikicaki es a befele menes....de ha ugyes vagy ez sem egy gond....
Es a masik...a fogyasztas...barhova megyunk...fel tankal jon es a nap vegen meg van 2 l benne holott a 2 t mar szarazak
Sziasztok,
Én azt nem értem ebben az egész dologban, hogy sok esetben az ember a motortól várja a megoldást olyan dologra, ami leginkább rajta múlik. Még David Knightól is erősnek éreznék egy olyan kijelentést, hogy „nincs jelenleg olyan motor a piacon amire azt mondanám tökéletes”. Van egy haverom, aki egy 1981-es 125 DT-vel aláz minket lassan 5 éve folyamatosan. (ott a KTM is a garázsban, de mindig azt mondja, majd ha már olyan tempót diktálunk, hogy ezzel nem bírja, akkor kihozza) Én tudom magamról, hogy „béna” vagyok azért, viszont a motort soha nem hibáztattam.
Szóval ha valaki megépíti a világ legjobb motorját, akkor se lesz David Knight…
Nem akartam kötekedni, és minden tiszteletem a Tiéd, csak nekem ez a véleményem.
Ha azt mondod, én egyszerűen csak imádok motorokat építeni, ez éltet, akkor azt mondom hajrá, hajrá, sok sikert hozzá. (Mondjuk egyébként is ezt mondom!)
A 85-ös vázban meg 300-as blokk figyel, csak te nem figyeltél ezek szerint
Szerintem elég lenne bele a 4t 250 blokk, arra legalább van tökéletes befecsegő ha kell.
Az SX85 forog 12-13000ret ebben a semmikupacban meg az ECU is csak 8000ig működik. Ott van a leírásban, hogy +100dodo a programozható, meg azért akad majd gépmunka is egy kevés.
Véleményem szerint legalább akkora feladat lenne Hayabusára hengerenként turbót akasztani, mint egy SX85ös blokkból meg innen onnan összeszedegetett alkatrészekből megbízható és erős befecskendezőst csinálni Soha nem hozna annyit a konyhára, hogy megérje a befektetett idő, energia, pénz.
http://youtu.be/EB5kVo3W2sg
kb olyan mint a cellux csak vastagabb
pl műanyag ablakra ugyanilyen típust ragasztottam csak fa mintásat már vagy 3 éve rajta van és fel sem vált
papírboltban lehet kapni akár centikre is
Mindenki eldönti mit akar és az alapján választ.
Én továbbra is tartom, hogy ha a HRC nem tudta jobbra megcsinálni mint a karbit, akkor elég kicsi az esélye, hogy valaha sikerül.
A 4t-n már a 1940-es évek elején hibátlanul működött a benzin befecsi, szóval még csak azt sem lehet mondani, hogy nem volt rá idő...
helyesen: ...amivel jobb lenne mint karbival- vagy - amivel jobb lett volna mint karbival.
Állítólag Ázsiában árulnak átalakító készleteket kis cc kétté segédmocikhoz amivel nagyon keveset fogyasztanak (a képen).
Viszont kétté versenymocira eddig tudtommal nem tudtak olyan befecsit gyártani amivel jobb lenne volna mint karbival (kivéve az állítgatás könnyebbsége).
Tehát a megoldás egy jó karbi és hozzá egy technikus aki be tudja állítani :-)
Ha valaki a karbit sem tudja rendesen belőni, akkor szerintem a befecsegőt még annyira sem fogja tudni...
Ettől függetlenül én drukkolok az elképzelésnek és kíváncsi vagyok az eredményre (a blokkra értem).
Szoval..amig egy vizes feljaron a 2T vel felmegyunk 3 nekifutasbol o egybol ugy felmegy hogy fent zart gazzal fekez....es mindig azt mondja nekunk , hogy mikor vezstek mar rendes motort , nem ezekkel a mocsok fustolokkel motoroztok.
Nagyon szereti a 350 st akra dobbal van es olyan a hangja hogy olyat nem hallottal...mindig jol megy es eros.En mar elgondolkoztam hogy olyat vegyek
...Hosszu nehez kimenokbe siman megveri barhol a 2T
Egyeduli hatrany a 350 4t az a cikicaki es a befele menes....de ha ugyes vagy ez sem egy gond....
Es a masik...a fogyasztas...barhova megyunk...fel tankal jon es a nap vegen meg van 2 l benne holott a 2 t mar szarazak
Vagy a szponzor megmondja neki fogd be a pofádat kis kköcsög 2t vél mész...?!
Én azt nem értem ebben az egész dologban, hogy sok esetben az ember a motortól várja a megoldást olyan dologra, ami leginkább rajta múlik. Még David Knightól is erősnek éreznék egy olyan kijelentést, hogy „nincs jelenleg olyan motor a piacon amire azt mondanám tökéletes”. Van egy haverom, aki egy 1981-es 125 DT-vel aláz minket lassan 5 éve folyamatosan. (ott a KTM is a garázsban, de mindig azt mondja, majd ha már olyan tempót diktálunk, hogy ezzel nem bírja, akkor kihozza) Én tudom magamról, hogy „béna” vagyok azért, viszont a motort soha nem hibáztattam.
Szóval ha valaki megépíti a világ legjobb motorját, akkor se lesz David Knight…
Nem akartam kötekedni, és minden tiszteletem a Tiéd, csak nekem ez a véleményem.
Ha azt mondod, én egyszerűen csak imádok motorokat építeni, ez éltet, akkor azt mondom hajrá, hajrá, sok sikert hozzá. (Mondjuk egyébként is ezt mondom!)