A fogaskerék áttétel megválasztása sem egyszerű,még a profik is elcseszik néha.Ezt egy földid nyilatkozta:"Tavaly nagyot tévedtem a motorbeállítással és nagyobb fogaskereket tettem fel, mint kellett volna, így a tengelytáv nagyon rövid lett - 4 centiméterrel rövidült meg a motor - és a meredekeken hátrafele dolgozott."
Szerintem egy a lényeg, ami átjön a videóidban, hogy élvezed amit csinálsz.
Náluk most voltál először?
Az "öregnek" gratula, jó sok munka lehetett összehozni.
déw
ály láw lyÚ
imádom hogy vannak elképzeléseid a gépről...
de ha át is jutna valami elősűritett gáz..az olyat csinálna hogy a szellőző csövön ködölne ki az olaj...
de neked nix ilyen...ugye?
akkor nyugi...
90 óránként olajcsere jó lesz az kéthavonta is..6-8-10 motorozás után...
ha meg jól szétkuplungolod magad..akkor 2-3 motorozás...
itt volt haver...neki ennyit birt...mikor szétfőzte a patakban..állandóan...törte is a kuplunglamellákat egy időben...
szóval..nyírod az olajat cseréld is le időben!
nem évente
20 évesen kezdődött a terepmotorozás,azzal,hogy elvették a jogsimat egykerekezés miatt ,8 hónapra,és ekkor vettem egy 3 éves cr 125-öt.Na itt éreztem a motor adta szabadságra,amit nem sok dolog nyújt még. Utána mindig váltogattam ,xtz750 ,,,sportmotor, Dominátor ,,,sportmotor, klx 650 stb. 2005 ben,elkezdtünk, endurózni itt az alföldön,,,,néha néha felmentünk a zemplénbe,,és azután egyre többet, és máris Romániába kötöttünk ki...
félve fogadnak .. csöndes gondolatokkal?és amint a videókból az kiderül itt te aztán király voltál rendesen . de akkor milyen lehetett az utolsó ? na meg ami még durva ,hogy megy a videón az oktatás. gááz gááz fékk fékk .
A gassnak nekem kemenyebb a futomu,es a lassu tempo miatt esek le a motorrol.De ha huzom a gazt akkor egesz normalissa valik,csak annal a temponal mar veszelyes,mert nagyon odabaszhat...es a masik,hogy faraszto igy motorozni.Sarba sem egykerekkel mennek,megnyugodhatsz,ott maskepp terheled...hiaba alsz ki a hatso felere,ha egyet fog akkor kiugorhat...es ha kiugrik es megfogod akkor veszitesz lenduletet.Az biztos,hogy a pompak es a gazok adasa elvetelet ha tudod akkor az endurozasnak ,foleg a hard endurozasnak 75% tudod.A baj az a hrd enduroval,hogy lelassulsz,nem mesz tempot,nem nagyon gyakorolsz gyors kanyarokat,nem nyitasz full gazokat egy nap max 3 szor es akkor is max 3 masodpercre....
Extrembe kell egy jo also nyomateku picsapuha felfuggesztesu motor es akkor nem faradsz.Ha mar tempot is mesz akkor valtozik minden.Latod,hogy Jhoninak is a szereloje minden versenyre a verseny tipudsanak megfeleloen alitja a motort...a hardba nyomatekosra a gyorsba pedig porgosre.......es ez tuti hogy igy van...tole tudjuk...
Arra mondjatok nekem valami trükköt, hogy lehetne kideríteni, hogy a forgattyús házból elősűrítésnél nyom-e át anyagot a váltóolajba(szimering, tömítés, hajszálrepedésen át)?
Gyanúsan gyorsan elsötétül a váltóolajam , persze lehet az extrém kuplung használat miatt is
Könyv szerint 90 óránként kéne csak cserélni váltóolajat, de 20 óránként szokásom az extrém kuplung használat miatt, de már első motorozás után erősen sötét a váltóolaj.
Karbonos a kopó lamella benne, lehet ez festi meg gyorsba, s feleslegesen töprengek.
Jó helyek! Fáradtan már a könnyű is nehéz, s ami igazán fárasztó az a motort cűgölni,3x rángatom, felállítom, végem egész napra
Látod te is, a futómű meg a gumi a lényeg, meg persze a tudás, hogy tudd mikor hogy kell terhelni illetve tehermentesíteni, hogy legyen megfelelő tapadás, a motorerő elhanyagolható ezek mellett, mindig akkor van a szopás, ha nem fog eleget a gumi
Mire jó az egykerék? Pl sárba, ha nagyobb súly terheli a hátulját, jobbat fog, Jarvis, lehet egykeréken megy mindenhol sárban
csika..
ez komoly dolog...
elküldi a telót osz kész..
addig állyá a kapuba.....
pikk pakk megérkezhet a cuccos.. ha már pár éve el6ározta.. tuti pár év és... megérkezik az a telÓ
a türelem-mint mottót ragaszd ki a hÁmlokodra...
meg egy táblát.. csak rád várok... patyi
Náluk most voltál először?
Az "öregnek" gratula, jó sok munka lehetett összehozni.
Mit takar nálad az 1 motorozás üzemórában, csak hogy tudjak kalkulálni?
Kedvedért itt a kép a szervízkönyvéből, na jó 60 órát ír, nem 90 et rosszul emlékeztem ettől függetlenül 20 óránkén cserélem....
nagyonanagyonnagyon. . . .
patyi hol vagy ..ver ár lyÚ
ály láw lyÚ
imádom hogy vannak elképzeléseid a gépről...
de ha át is jutna valami elősűritett gáz..az olyat csinálna hogy a szellőző csövön ködölne ki az olaj...
de neked nix ilyen...ugye?
akkor nyugi...
90 óránként olajcsere jó lesz az kéthavonta is..6-8-10 motorozás után...
ha meg jól szétkuplungolod magad..akkor 2-3 motorozás...
itt volt haver...neki ennyit birt...mikor szétfőzte a patakban..állandóan...törte is a kuplunglamellákat egy időben...
szóval..nyírod az olajat cseréld is le időben!
nem évente
Extrembe kell egy jo also nyomateku picsapuha felfuggesztesu motor es akkor nem faradsz.Ha mar tempot is mesz akkor valtozik minden.Latod,hogy Jhoninak is a szereloje minden versenyre a verseny tipudsanak megfeleloen alitja a motort...a hardba nyomatekosra a gyorsba pedig porgosre.......es ez tuti hogy igy van...tole tudjuk...
Gyanúsan gyorsan elsötétül a váltóolajam , persze lehet az extrém kuplung használat miatt is
Könyv szerint 90 óránként kéne csak cserélni váltóolajat, de 20 óránként szokásom az extrém kuplung használat miatt, de már első motorozás után erősen sötét a váltóolaj.
Karbonos a kopó lamella benne, lehet ez festi meg gyorsba, s feleslegesen töprengek.
Amiket írtál, ezen inkább utcai mocik,
A videó fajin hosszú lett ennyit szövegelni más nem tud, na jó, Viktorral lehet versenyezhettek
Jó motorozást!
Látod te is, a futómű meg a gumi a lényeg, meg persze a tudás, hogy tudd mikor hogy kell terhelni illetve tehermentesíteni, hogy legyen megfelelő tapadás, a motorerő elhanyagolható ezek mellett, mindig akkor van a szopás, ha nem fog eleget a gumi
Mire jó az egykerék? Pl sárba, ha nagyobb súly terheli a hátulját, jobbat fog, Jarvis, lehet egykeréken megy mindenhol sárban
a telefon meg a személyes ..az meg faszság...
ez komoly dolog...
elküldi a telót osz kész..
addig állyá a kapuba.....
pikk pakk megérkezhet a cuccos.. ha már pár éve el6ározta.. tuti pár év és... megérkezik az a telÓ
a türelem-mint mottót ragaszd ki a hÁmlokodra...
meg egy táblát.. csak rád várok... patyi