tegnap éjjelre kiértünk. az se volt rossz. bécsig 50 fokba mentünk tömött autópályán. majd átváltott esőbe aztán st poltentől már szakadó esőbe de közbe beesteledett a forgalom pedig még szarabb lett. mit mondjak... autópályán egy robogóval kamionok közt szakadó esőbe két személyel este úgy ,hogy 20 másodpercenként mellénk csapott a villám. .... éltem már jobbat is.
majd holnap rakok össze egy kis videót, a helyi endgyúrós banda tudásából
elszégyellitek magatokat hogy a balfaszok is olyan motorokkal motoroznak, mint ti
egyébként ide csak feljönni tudsz, még budös pestről is
bár azok mindíg le akarnak jönni... oszt akkor megkérdezzük merre folyik a duna büdösparasztok?
thnx déw..
igazándiból délutánm kicsit megnéztem.. és ezze la tublix mérettel..22x1,75 sem gyalogolta szét a gumit..egyáltalán nem.. tehát végül is jó lesz ez...igazándiból..5mm ről van szó..ami a köztes érték lenne.. de ez van..
jó lesz sz is ha nix 1.9-2.00 méter..
de van itt ebikés.. és ha nem lesz szabin holnap bemegyek.. annál ha nix akkor máshol ttiti nem lesz....
kipróbálnék a helyedben egy ilyet.. egy úly riga gumival..aztán csak ámulnál bámulnál hogy mindég mekkorát tud fogni..sárban porban sziklán oldalazóban..+ sziklán mikor mész vagy faátkelésen. nem agyalsz rajta hogy úgy oda kúrtad a motort hogy szétmegy a belső.. it ettől nem fogsz félni.. nagyon imádom. ezt is benne
láttad a videót, amit Feri linket Jarvis motorjáról a FBon?
Számomra hihetetlen, hogy hátul egy megfúrkált moose van neki,
s azzal a kemény cuccal jó tapadása van a sixday gumival...
Nem lelem, olyan gumi nincs szerintem, amit keresel
S mi lenne ha tennél be az alacsony(22x1,75) felé még egy gumi peremet és akkor magasabb lenne az alacsonyabb is?
Nem huzzak szet semmilyen fogaskerekert.Csak szekrenyt cserelnek max. ...de aki azzal nem tud motorozni amit a gyar kiad,legyen barmilyen motor az mar nyávogás.
loki..csalódnom kell..
azt hittem pedig hogy ti is ilyen ügyesek vagyytok..de akkor tévedtem
pedig omndom még egy ilyen ügyes brigád van ezen a földön.. és még it laknak közel..lemegyek hozzád győrikekszet zabálni meg endúrót tanulni..de igy akkor..tárgytalan
jakó.. ne ályulj el annyira az úly ktmeektől...mert ha azzal kezdik hogy szethúzzák a blokkot hogy 1-2 fogaskereket cseréljenek benne..mert a gyári az ..nem jó fokozat..akkor csak nem olyna jó az za úly 300as
csoki aműgy titkon a fe 570 ről álmodott.. mert folyton le akart róla beszélni..hogy hátha megmarad neki és ő fogyja majd tolni vele a hárd de egsztrém endúrót...
csak mikor már látta hogy én érek oda hamarabb a az orkok parkolójába..akkor mondta hogy na jó.. jó les zaz neked haver
ne haragudj csoki hogy ezt elárultam..de olyan büszke vagypok rád hogy te is erről álmodtál. . muszály volt elárulnom
Ezek mind exc....csak az egyik six dayz..enyi..es lehet azert valtozik a valto.Az erdekes az hogy kiprobalva kivolt....az egyik 13.50 a masik 13.52 es a gyorsulas,fokozat majdnem ugyan az...akkor hol a bibi?...
Csoki...neked most milyen motorod van?
A váltó ugyan az 2011-2015-ig, amit te írsz hogy hosszabb az 1, 2, az nem Exc, hanem Xc (himbás). Egyébként a Walker is az Xc váltót használja 12-48-al.
kb ..minde n0,1 bár 0,5 cm re lejjebb ülő gumit eredményez...
a 22x1,75 ebike gumi..és a 22x2,125 gumi közt kb úgy 0,2 bár a különbség..
az 1,75 gumi hogy most benne van...kb 0,5 cm rel ha magasababb lenn.. még akkor is minden bütyök leérne!és még sziklásban is jobb védelmet kapna...
mostani menetnél is volt tublis 0,0 bárral..mert könyedén fdefektelnek azok a gumi a szikláson...hát neki nagyon gányul nézett ki a gumi mire a kocsihoz értünk..mig ez e cigó tublis..még ha laposabban is megy mint szeretné..egész jó állapotban tartottaa gumit..de mondom kicsit tarthatná magasabra a külső gumi védeleme miatt..
ugyhogy mondom ..már csak valahonnan egy 22x1,90-2.00 colos ebike gumi kell.. és a 30ezres tublisot..mindehol zsebre teszi...cigó tublix
külső gumi defekteléskor..a gumi szétnem baszásban is..plussz alapból tapdásba is...
lehet érint pár embert.. főleg titokolvasót ..de ha ebben tudnátok segiteni...az faxa lenne...
akinek nix tubix...azaz otthon készitett tublis fajta.....el se olvassa!
mert ez oltári körbemagyarázás.. de mechanizmus miatt.. mondom akit értinthet... leirom..
bizots hallottatok már arról hogy.. állandóan a 0,3 nyomás nál kiszakadnak a szelepek mert elfordul az a qÚrwa gumi...
erre lett jó megoldás a bontós féle 456os ..22colos ebike gumi..ami pont felmegy a 18as kerékre..és tublisként működik...
először az volt hogy marha boinyolultan lehetett a nyomást szabályozni a tublis felett illetve pumpálni..csak is komprszzor segítsdégével..de aztán kiagyaltuk hogy teherautó szelepet neki.. és már a tublis feletti levegő egyszerűen erdei körülmények közöt is jól szabályoz6ó lett
de jöttek a fejlesztésből adódó gondok..
mégpedig.. mivel 22x2,125 gumi volt az alap..ami a felniből..4cm magassan áll ki..ami védi is a felnit! de 0,3 bár nyomáson.. sziklánál oda is tudja úgy verni az ember .. hogyha pont a szelepnél csapta oda.. akkor az bemozdult.. és..2-3 esetben jártunk úgy hogy kicsipte a tublix belsőt8amiből adódóan szerelni kell azonnal mert ez egyből elfordul..
persze csak azoknál volt ilyen akik dupla belsőt használtak.. a szelep közénenm tartásában vagy nem sikerült jól levédeni a szelepnél keletkezett kikerülési . .nehézséget..
ha jó gumibakot sikerült farigcsálni akkor ezzel nem is volt több gond..
de
ha a külső valamiért ledefektelt...és a gumi a tublixon kezdett futni.. nem jó az ha ott egy nagy szelep baxtatja a gumit...
illetve...
ha nagyon oda küldi.. akkor képes volt kicsipni a belsőt a bemozduló szelep...mondom főleg a duplabelsős megoldásnál...
azt ezt megunva.. és látva azt hogy jó párszor a ledefektelt külsővel is .. nagyon jól fut a gumi a ebike gumira ráülve is.. nagy tapadás..még jobb oldalazás jött ilyenkor...
de előferdült hogy ez a gumin futás..ez kicsipést okozott a tulbix fölé fúlyó szelepnél..nekem is ottónak is...
viszont a defektes menetek.. amik a tublixon mentek nem szarok..
igy ...kiagyaltuk hogy.. legyen
ugy hogy leszarjuk a tublix feletti nyomást.. és csak összerakjuk.. simán egy belső egy ebike gumi.. semmi levegő fúlytatással(csak a mi a szerelés következtében a két gumi közt marad.. kb 0,1 bár..
és igy hajtunk...
ettől sokan be voltajk szar.. itt nálunk..de aztán látva a sok sok menteem után hogy ez ..nagyon megbiz6ó bevált dolog lett.. igy jópáran átléptek erre..( a múzzal zarándi-sárban mesterien kivitelezett szopások után..miközbe látta hogy tublis levegő nélkül 100% biztonsággal elvan.. és igy nix is mi kidefektelné a tublix belsőt..(max ha egy szög,..full a felni közepén találna be)
szóval
működik...
de azt is észerevettem.ték.. hogy a gyári tublissal ha jól van beállítva..akkor a súly hatására.. az összepérselt gumi az .. minden bütyke leér8oldalsók is)... ezáltal extra tapadás van...
ami jó
persze ezekenek akik el vanna ályulva a tublistól..ami alig 100 pici ályró ezek azért ha nagyon kicsi a nyomás..amivel már kiverik a biztositékot is tapadásban..de én ekkor látom hogy ezekenek a menetekenek a fele náluk a gumi kicsipődésével végződik..amitől lelengednek..a fenire.. igaz hogy tapad..de konkrétan a ment végére a 100ályró tublis segítségével. a 20ezres gumit ki is nyírja a oldalfalán szaladó gumi..míg nálunk,.. mivel ne mszalad az odalfalán..mert 4cm re kiál az az e bike gumi..igy full defektes külsővel is jól elvan..nem baxa szét a gumit sem!
szóval ez jó...
de amig jó az a gumi tublis kombó..addig a minden bütyök lelér..és nem is tapossa szét a gumi oldalfalát..addig néhol veri(jobb tapadást biztosít) a magassan kiállós 22x2,125 ebike tublixomnál..
nézte is a mester...hogy az a baj.. hogy magas kicsit az a tublix.. és ezért jobb lenne ha mondjuk ..1cm rel lejjebb ülen..akkor az ööszes bütyök nekem is leérne...
perszere ezátal az eyxtra tapadás nálam is jönne..ez az extra tapadás csak is szépőségessen nehéz szituban.. a 0,15 báros tublisos gumi ellen számit!normál esetben mindehol joez a 22x2,125 gumival
szóval erre az extra helyzetre megoldást hoztam hosi tublis vs cigó tublixra..
ahogy barétom mondá. 1cm alacsonyabb legyen..
na ez a 22x1,75 ez pont egy cm rel alacsonyabb
de ez meg mér szerintem túl alacsony lett..
igaz hogy extra tapadást biztosit...de félően kicsit nyirja agumi oldalát..mert ez már csak 3cm magsa felniből ki...
le is ér az öszes bütyök... ami még a mocskosul lekopott full kerek bütyköknél is a füvesben...olyat tolt iszonyat..de kicsit úgy érzem baxtatja a gumit a nagyon lapos 6ása miatt..
szóval a lényeg..valaki esetleg nem tudná honnan lehet nem 22x2,125 vagy 22x 1,74 gumi helyett..22x2.00.vagy 22x1,95...1,90
ebike gumit szerezni(456 a méret)..mert én eddig..neten sem találtam mást..
mert akkor tapadásban is király lenn.. + ful defektnél is.. biztosabban nem gyalogolja szét az ember azt a külső gumit.
értem én hogy az endúró az ktm..ha berg ha 20kvarna akkor is csak egy ktm
de hogy volt ez az őskorban..még 93-94 előtt?
akkor hogy endúróztak?
mikkel?
mert most is nézem...akár hol nagyobb versenyeken..90 -95% feletti a ktm aránya a motoroknál..
a többi gyár nem képes venni egy ktm et.. oszt azt leutánozni?
vagy ennyire bénák voltak másolásból?
mondjuk a szerkó az gyanúsan 2008ba.. nagyon ktm 525 kinézetű blokkot csinált..
nem véletelen... jarvis akkor 4t sercóval nyert 2008 romaniacsot
a legjobban megbecsült hatóság ezen a fórumon..a folyat6óság
és endúróban..ez a legfontosabb...
azt nem tudom hogy az 570 hogy reszelték meg a dugót az 525 höz képest...de egy biztos..
az 570..ami 565nettó az sokkal jobban folyat6ó..mint az 525 ami nettő 509ccm(a ccm hogy lesz köbcenti nem tom..de ez van...ccm )
ezek a felylestések sem kutyák..de az hogy keveset sziv a motorod...mint egy 4t..és könnyű mint egy 4t husaberg.. ...+alul is van benne kraft..(amúgy okos tunnyingolók..mindég felfelé reszelik azt a hengerablakot..ahelyett hogy kivennék a 0,8as hengertalp tömitést..a hengerfelyből meg kimaratnának..0,8mm alakosra.. hogy a káros emisszió tér..ami abszolót nem is káros!hanem jó hogy van..mert ahol nix elég belőle..azzal nemi tudnak menni..... szóval hogy az emisszióü tér ne változzon..aztán gyanúsan a póverrel is lehet valami..mert azért ha a lóerő meg megmarad akkor ott a gázáramlásnak azért ott az kell hogy nytiott is legyen ha megakarnád forgatni....ugye..
de mondom nekem az dÚrva hogy fogyasztása is jó ..ereje is jó.. oszt 2t..na ezt hogy a rákba oldoták meg...
nem tudom..
ahogy azt sem hogy az
innyectros sherco 510..az hogy a rákba eszik annyit mint egy 2t..de nem is egy..inkább..2 2t
de gyanús hogy az a hőgomba amit azért cserltek ki mert sokat evett..egyikpillanatról a másikra ..az addig.-egyébként sem kevés-..7,5.-8as napi fogyasztásból.. lett 9,5-10..miközbe a ktm sx 525..elvolt..5,5-6 literrel...
most ez a szám a sercónál jól elment..még felfelé...
gyanúsan az a hőgomba amit szereztek bele.. az gyanúsan nem gyári...mert kb két nap alatt szerzett bontós...az gyanúsan ktm....és gyanúsan.. nem azt az értéket adja amit a szerkó innyectora..ami gyanúsan ..igaz hogy szinte tuti keihin...de valahogy még sem jó értéket szolgáltat az innyetor vezérlőnek...
bergemről áradoztak hogy a fogyasztása nagyon jó ..de az is azért 5 liter felett szivott.. jó 7 litert...mondjuk ..a többiek 2 óra hajtás után mikor önhibályukon kivül egyszer csak úlyra a panziónál voltunk... rátankoltak 1-1,5 litert én meg nem de az öreg sx 525tuti leleltt volan ..6,9 literből is ..ugyhogy kimegyek és én is megnézem ezt a hőgombát, mert csak nem eszik olyan keveset hogy vissza termelén azt a qÚrwa benzint a marmonkannába
jo tudni...Nekem az tetszik,hogy jol porognek,jol lehet kezelni a motort is..gazbol...amit irtal a fojathatosagrol....es fent megy mint a raketa.Nem csak motorikusan vannak valtoztatasok,hanem a felfuggesztesbe is...a 12 esnekpl a sulyod utani beallitas utan is magassabban all a motor mint a 13 nak....rugok ugyan azon meretuek.
fogaskerekbe pl a 13 50 a 2013 asnak rovidebb az 1,2 mint a 2012 nek a 13/52 ugyan az az 1,2.....ezek mind ugy voltak kiprobalva,hogy rault az egyikre...2 kor..majd a masikkal ugyan az..
Pl a KTM en a testpoziciom sookkal kenyelmesebnek tunt,nem faradtam es alattam a motor nem erzodott,olyan instabilnak.
Paul szerint a 13 six re miutan rarakott egy fmf gnarly rezot azota 2 olyan jol fojathato mint a gyarival...
Na ezt csonaltuk a tegnap....ott lofaszkodtunk..nem volt hangulat hajtani,csak ott hemperegtnk a fak alatt,dumaltunk,probaltunk...kell az ilyen is.
tegnap éjjelre kiértünk. az se volt rossz. bécsig 50 fokba mentünk tömött autópályán. majd átváltott esőbe aztán st poltentől már szakadó esőbe de közbe beesteledett a forgalom pedig még szarabb lett. mit mondjak... autópályán egy robogóval kamionok közt szakadó esőbe két személyel este úgy ,hogy 20 másodpercenként mellénk csapott a villám. .... éltem már jobbat is.