Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ennyi előnyt adtam a többieknek...hogy szar teloval motorozok....
Csak sajna már lehagynak...
Ugyhogy mivel en már nemtok fejlődni....a teknikával kell mahinálni.....
.....

Van benne igazsag....
csáá,2 éve jövöl,akkó még ráér
Mennyi az annyi Csika baaa...?
Sok a melod.....mikorra vallalnad a telot?
Durván jó helyek Jaxy....
És a motor tudja.....mi a bajod vele?
alvadtok?
kafi vidik ..kafi beszámoló
hY eribadi...hetvegi motorozas...elso nap sarba..de nagyon..masod napra szaradt valamit.
Day1 ...Piatra Neamt...Romania....HEPN verseny nyomainak vegigjarasa...1 kimeno...szopas mint az atom,pedig csak hobbisat nyom volt...csak vizesbe minden 5X olyan nehez...Az 1 motorosunk kifujta magat mar ott ,azt mondta,hogy az eletbe nem erezte ilyen faradtnak magat....kiraly patakokkal,kegyetlen PRO reszekkel...
1Biztos,hogy a PRO nyomokon ilyen kondicio nelkuli motorosok meg fel sem szabad nezniuk,mert az se biztos masnapra visszaer.
Olyan patakbol kellett kimaszni,ahonnan segitseg nelkul meg szarazba is fizikai keptelenseg...sarba 5 on huztunk 1 motort es a masikmeg fogta,vagy kapaszkodott bele..es ugy is 4 motor kihuzasa 4 oraba tellett....
https://www.facebook.com/photo...
Hiaba huztad a gazt...a sar volt a nagy kiraly..
https://www.youtube.com/watch?...
https://www.youtube.com/wa
tch?...

1 egyszeru atkelo is most nagyon kimeritett
https://www.youtube.com/watch?...
Ahol suti a nap az meg elviselhetoen fog
https://www.youtube.com/watch?...
Jott az PRO EXP kikerules...ez lofasz a tobbihez kepest...
https://www.youtube.com/watch?...
https://www.youtube.com/w
atch?...

Zsolt roman veteran enduro bajnok....nem hard enduro,de nezd meg a vegen megcsovalja a fejet...es minden tisztelet az ove...45 evesen 118 kiloval..350 ktm....nem igaz hogy vagja
https://www.youtube.com/watch?...
https://www.youtube.com/watch
?...

Nagyba enyi van az elso napbol..de ez csak egy negyede,sajna a faradsag miatt es a nagy kinlodasok kozepette nem volt hogy filmezzek a geci nagy patakba.Olyan patakok vannak arra fele,hogy itt nem kapni olyanokat...olyannal is talalkoztunk hogy 5m fuggoleges fal es viz folyik le.....ennek a kikeruloje meg nehezebb mint ha fel kellene huzzanak..
A Hobbi nyom is egy hobbi motorosnak gyilkos! Az exp kiterok Pro-val meg elvezhetoek voltak nekunk,de a PRO nyomokon mindenki szopott a csapatbol,de oly anyira,hogy en meg nem lattam EXP tudasu motorost igy szetesve es kifulladva.Majdnem mindenki valahol kifujta a veget,elfogyott minden mint a kolbasz.....ja es a hab a tortan,hogy mi az elso nap csak felet csinaltuk meg,mert nem volt ido fojtatni es benzin se volt...Jarviszek a versenyen 8 kor indultak es 1 kor mar az utolso Ciki cakit csinaltak....Zsolt meselte a versenyen ott volt nezni es segiteni...,hogy volt olyan Exp versenyzo nemet hogy leterdelt es felfogta a kezet hogy segitsenek kihuzni...hahahah...ez kemeny skacok...nem vicc...ralyosz egy adott szituba hogy ...mimiiiiiiiiiiiii a faszom vaaan hahahhaah

....a tobbit majd maskor,videokkal es leirom a masodik napot is.
bízom benne csak ennyi a hiba, az o-gyűrű még mindig nincs meg
hol ez nyaral hol az, hol meg totál elfelejtetem érte menni
nekem annyi a plusz gáz hogy nincs zégergyűrű, meg a helye is cafatokban, remélem nem a váltófogaskerekek között látom viszont
ha lesz fejlemény írok majd bármi is lesz az
aztán kideült.. ez ott egy csepp sem hullot le ..pedig oda is de kellett volna
hály..
lya.. amit este elfelejtettem mondani...
hogy a könyv előirás szerinti légtelenités illetve olajcsere az lentről van..de full egyszerűbb és tökéletes a fentől cserélsz olajat...

pár fortély..
- munkahenger leszerelés előtt lazitsd meg 13 kulcsal a hidrocsövet.. majd mikor kieszerelteda munkahengetrt azt ha 180 fokkal elforditod..nem feszül ki a kezedből állandóan a kis munkahenger....ott leveg nem jut a rnedszerben ..mert a fentről jövő majd egy méter magas folyadék oszlop..ott kifelé fog állandóan szivárogni..(közlekedő edények-fizika ..ez persze nem igaz ha az asszony ideges.. és azt gondolja hogy a közelekedő edényke azok a röpködő tányérok a fejed felé )
mikor zégert kiveszed.. az olaj szépen elkezdi kitolni a dugattyút ..az olaj és a kis rugó..majd egysszer csak pikk..szétugrik...
kifolyik minden....
fent takaritsd ki a kis olajtartályt.. majd az úly olajjal öntsd fel..(moltól is..csak! a hydro SA 15 olaj aa jó....200% eleget tesz annak hogy az 2-3 évig tuti nem puhul ki..extra forralások meg gyilkolás mellett sem! viszont 1500ft a liter ára)
igy akkor nem kel szarni hogy egy deci olaj is elmegy egy ilyen full kupli szétszedéskor..
szóval felül kitakaritottad szépen.. full tisztása 1 úly rongyal....
feltöltöd olajjal és vársz...
ez kb igy hogy dugó nix a helyén.. ez kb 1-2-3 perc alatt egyszer csak megjelenik az olaj az alsó munkahenger alján..amiben a dugó ugye nix benne....egyböl felül tölts rá full szintere..mert inentől kezdve hogy megnelent alula az olaj.. rohamosan fog jönni lefelé...ellentétbe azzal ha most megint leengeded(véletlen ) a tartályból az olajat.. akkor megint 2-3-4 percig nem is fog jönni felülről..azt hinné az ember hogy gáz van.de nix..ez ilyne..
szóval mostmár a fenti munkahengerből rohamosan folyik az olaj lefelé...
már az utolsó trutymák maradék olajcsepp sincs ott mert kifolyattadd kitörölgetted és csak folyik az olaj lefelé...
felforditod a mukahengert hogy a dugattyú helye az felül egy vizszintes kis tóként áljon.. és szépen emelkedik a tó szintej..persze fent folamatosan töltöd rá...1-2 tartály rátöltés ez csak..de ha egszer is elnézed...kezdheted előről...

a dugattyún már rajta az úly óring!...kis rugó a helyén..és mikor már majd leérte az olaj a munkahenger henger felső élét akkor szépen... elkezded a helyére tenni...olaj fog körbe folyni.. majd mikor lezárta az o ring a teret..(igy 100% levegő mentessen lesz az olaj a helyén) betolod a dugót tövig..majd szépen egyből be a zégergyűrűt a helyére...a dugó meg már jön is kifelé..(tolja az olaj+ kis rugó) és a zégernél megáll...
ekkor fent az olajszinted kb a felénél lesz fent a kis tartályban.....
persze eddigre már a fenti olaj.. mikor tolod a helyére a kis dugót.. jócskán csöpög le a markolatnál..hát tegyél oda IS egy kis tálat bammeg

alul benyomod kis dugót.. és a kis dugó viszatolja az olajat a felső tartályba..majd szép lassan az alsó dugó úlyra kimegy a zégergyűrűig...(ha jó a ring választás ez van..ha úl szoros or inget tettél vbele akkor csak úgy jön ki a dugó ha pumpálod felült a kuplikarral.. na az nem jó.. akkor túl erős az ó ring g akkor kissebb kell bele...
de mondom ktm nél a 21x2 vitonos o-ring az pontossan jó lesz

mielőtt viszarakod a helyére megent lfellazitod a 13 kulcsal az olajcsövet.. és beállitod hogy faxányossan ne feszülj9ön a helyén..majd visszahúzod.. mint mondottamitt levegő nem jut be..(persze ha kicsavarod a csavart tövig azért az nem tsz jót...de ha csak kicsit meglazitod elforditod a csövet majd visszahúzod.. akkor nem lesz levegősödés..

visszaszerelés után.. kb max felet kicsivel lesz az olaj.. ugyhogy pont mikor berakod a felső kis tetőt a gumisapival.. kicsit még ki is tolja az olajat magából..ami totál jó is igy...
és kész...
kb 2-3 évig nix vel gond
lyaly de lyó kis locsolás van itt..
csani..
a hegy megint készíti magát a 7 végére
csani ..kész gép..

kuplung is lyó lesz..
azokanak mondom akkik azt hiszik hogyha trutymákos volt az olaj ..és élecserélik alul a légtelenítőnél.. már a tiszta olaj jön...hát az kevsé...
igazi olajacserénél ki kell szedni az alsó dugót..
ennél a kevés üzemorás gépnél is az alsó oring ..simán megérett a cserére.. még jó hogy volt a ktm kuplijavitásból egy db 21x2 vitonos o-ring..(35ft) amivel a ktm is meggyógyult a kuplibajságoktól!
szóval ezt mikor megvettem néztem hogy elég sötét az olaj...de motorozás után nem volt vele baj .. igy lecserltem csak simán...
egy két hajtás után ..a múltkor feltünt egyszer a nap folyamán hogy bepuhult.. kissé de csak egyszer!egy hosszú felfelé 2-3 nagygázos feljáró végén...
akkor nem is foglalkoztam vele.. mert csak jó volt előte is és utána is..de hazajöttem megnéztem az olaj szinét..az szép sárga volt...
aztán tegnao hogy rendessen melege volt..szegények...előjött többször is a nap végére..
de furcsamód sosem ment el teljessen csak nagyon bent fogott.. aztán kis idő múlva...jó is lett zorróban cikicakiban semmi baj.. csaak ha nagygázon toltam neki felfelében!
akkor gondoltam hogy csak marad6ott benen vamai kis régi olaj butyborék ami felforráskor.. bekavar..
hát úgy is volt...
aló munkahengert szétszedem.. folyik ki az olaj.. és lám.. kis vösöses cseppek voltak még benne...tehát hiába a légtelenitön a tiszta olaj.. csak marad valamennyi a régiből.. és ha az már gáz akkor ..full szét kell szedni...
alul.. oring is cserélődött .. a biztonság kedvéért(nem volt kedvem végigszenvedni azt ami a sx 525 nél egy évbe került mire kiderül hogy alulról jön a hiba!)
szóval fentről a kivett alsó dugattyú hején jött les zépen az olaj....már alul nem volt ugye a kis vöröses csepppek sem...ull tisdztas olaj.. jön. felfelé állitom a munkahengert hogy egy nagy visszintes skiot adjon a kifolyó olaj a dugattyú helyén.. mikor már majden kifolyna.. akkor a dugót a helyére rakom.. és ..100% uly olaj.. 100% levegő mentessen az úly oringel szerelt dugóval lezárom és ..tadám
már kés is 2-3 évig gondozást nem igénylő hidro kupli

mert hiába is mondják pár üzemórás motor ide.. úlyszerű oda..... az olajat a kupliban..kb senki sem cseréli..csak mikor már igazi trutyi van benne és egyáltalán nem is működik..akkor meg már ..túl késő

ini..kb neked is ez a bajod.. a néha elmenő kuplival... 100% olajcsere úly oring és nem lesz több bebénázot hajtás...
orvoshoz kellene inkább ellátogatnod. méghozzá egy ideg gyógyászhoz. komoly bajok vannak a fejben.
Á kész 0,5re értés az egész..
mert én sem voltam tegnap...ez a bitorLÓ ez hazudik...nem jött össze a mototozás nekem sem....dolog lett...táBpénzt kellett csa(l)ni
de ma kimegyek.. 1 órán belül indulok...már be vagyok pakolva
kint talizzunk.. kint a várnál...tök jó lesz..


az meg hogyezek ezek a mocskok beszopatnak.. állandÓan. ez köcsögség.. én azt mondó vagyok.. keresnék a helyedben rendes!haverokat..akik lyÓ felyek...
itt a fórumon is lehet van ilyen...
loki..ti lyó felyek vagyok
lyimmi és banditriksz tuti haverok..az előző irásaikból tisztán lelyött

amúgy meg sosem haragudj rám...csak próbálom boldogtalan problémával teli életem rádvetíteni..
a család ..a munka a kevés szabadidő..mind mind...
ez flusztráltsághoz vezet...

örök barátod..szari
úÚ de jó lesz..
tiszta irigy vagyok..

kajakra is..
mert amúgy
- megszereztem a jogsit..
-kajakra?
-nem, személygépjárműre
http://youtu.be/wTfdxU1JoEY
ÁÁÁ
a szemét...
itt vagy lyódlis..mi a helyzet...hogy vagy kipihented magad?

csani hivott hogy olvasta a fórumot.. és a barátok közt éllyel nappal bukarest jóban rosszak..és az összes szappany okera elmehet ahoz képest ami itt a GG van..mert valaki..izél.. bántcsa szegény havert...
és a gumi meg ott van nála és azt el kéne vidd onnan..mert különben ..az rárothad

mondom csani akkor baj van benézek ide...
és tessék...

hát valaki megent bitorolta a niknevemet feltörte a telifonom is...
szemét állat..
gyere elő.. titkok bitorLÓ...
búlly elő..ne bántsd szegény haverom..lyÓÓÓ

csani köszi hogy szóltál
elkapom ezt a mocskot és megmondom neki
miért nem azt írod inkább ,hogy amiatt vagy flusztrált ,hogy pár ezer ft al drágább lett nélkülem az üzemanyagpénz? sokkal hitelesebb lenne.
nem voltál beteg egy éve? nincs két hónapja hogy hazacsaltatok özterből hogy megyünk másnap.( abban a 2 honapban 3 x jöttünk haza hiába mert el let hlsztva vgy le let mondva a hajtás.) oszt reggelre lebetegedett a banda. pont te az egyik aki irta az sms t hogy megy a hasa sajnos nem tud jönni jó hajtást-. én meg ott vártam kint a találkozó helyen egymagam mint egy fasz . amúgy egy hete irkáltam kinttről hogy ha megint a hazaérkezés utáni hajnalban kell indulni képtelen leszek. csak egy pihanőnap legyen közte .... mert ki voltam fingva kétszer fordultam a héten özterből oszt nem kicsit besokalltam. este érek haza .... már egy éve és hogy hogy nem mindig másnap hajnalban kell menni hajtani sajnos nem jött össze máshogy.... este mikor letekeri az ember azt a 7-9 órát jóesetben.... még álljak neki szerelni meg gumizni meg szervizelni . most se volt nagy kedvem hozzá , de még rutinból megcsináltam. az meg hogy kiugrottam 5 km re a tóra kajakozni fél órát ne legyen már akkora bűn. csobbantam egyet aztán kezdtem el szerelni. kész is lettm tényleg estére aztán üzentem csaninak. vagyis beszéltem vele. való igaz hogy akkor még mehetnékem volt valamelyest de mikor belegondoltm ,hogy a te bűződet kll szagulnom ujabb 300 km en át és hallgatni a borzalmas elméleteidet az életről. háátt bevallom kicsit elbizonytalanodva tértem nyugovóra. hajnalban pedig arra riadtam hogy ezt nem akarom és fél 6 kor még jó időben dobtam neked é csaninak egy egy sm t hogy kihagyom inkább. mindezt annak fényében hogy csani világosan elmondta előző nap hogy nélkülem is ugyanúgy mentek mivel már rég le volt beszélve és a péntek nem miattam lett elodázva szombatra hanem pont hogy miattad valami tápézes papir miatt. ebből kifolyólag éreztem némi lelkiismeret furdalást de ugy voltam vele mentek nélkülem is... nem bonyolítom feleslegesen a napot . az meg hogy nem nézte meg csani azt sajnálom.......furcsa mód csani nem írkálja tele szarral a fórumot holott lehet valóban meg van a vélménye ,de inkább bentartja . tegnap nagyon jót kajakoztam amúgy és picit sem sajnáltm ,hogy nem mentem 40 fokban .ma viszont tök jó idő van és a héten i hüvösebb lesz. kitudja lehet kinézek majd valhova . vagy nem.
reggeli idegbelővést olvashattak a titokjancsik.. kávé helyett
ebbe beletrafáltál....táppénzt...csalok

ember..kb egy éve nem voltam tápénzen..és remélem..ez még sokáig igy is marad..
mert betegnek lenni..nem jó.. ezt ha rád nézek..mindég eszembe juttatod


ne rinyáljá...inkább mennyé oszt hajtsá...
hátha kisimulnának azok az idegek

ezért köldözgetedd az esemeseket
csak kidobott pénz...
de ez igaz. egy sekkfej vagyok..egy sekkkfej..kával. mert a gével az te vagy
az a sirás amit előadsz mikor jössz özterelyxhből...komolyan.. salynállak..de nem csak én.. itt mind a bandából
hazaérsz este hétkor.. kimész kajakozni ..még nem tusz semmit mit is akarsz szombatra..amit elkavartunk péntekről tervezett menetet...mert köcsög csani is meg én is...
aztán perszenem tudsz normális lenni..csak este fél kilenckor nyüszítő esemes...:
full kész a cuccom de nincs autóm...ha..h mezőn valaki fel tud venni...mert nem vagy képes 30km utazni....t omlósig...akkor rtudok menne.. mert sajna más megoldásom nix.. ..utóirat..mennék nagyon...
reggel 6kor meg ez...
ne haragudjatok...nem tudok menni ma.. hajtsatok jó.. majd egy másik nap megyek...

haver.. igazad van...tényleg én vagyok a sekkfej
meg csani hogy ezt bevállalva.. kerül egy 100as...

mondom.. jó neked az a sok pénz amit keresel.. motorozni úgy sem jársz ..legalább spórolsz kicsit
amúgy modta.. ott vannak lokiék..banditiksz..lyimmi 525..azot ttui szivesen bevennének.. nem is kéne ennyit utazni..meg úgy is köcsög ez a banda...
kirekesztik szegény srácot

mérten mentél ma ki.. erókék úgy is mennek.. legalább felelevenited velük a kapcsolatot.meg elmondhatod ..milyen köcsögök is vagyunk.főleg..ÉN

tényleg..ott van rumci .. akivel a déván is nagyot alakítottál. . úgy is te intézted neki a motort is.. mért vagy vele kirekesztő