Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az ilyen videókat látván mindíg arra gondolok h mekkora létjogosultsága van a 2T nek a versenysportban,meg h valamiért mégis az élen 2T k mennek enduróban,de mégis sokan úgy fikázzák..
lyÓl mondod dév..
ez hobbi

csak a lővét viszi.. .az aa kérdés ki mit szeretne... mert ez full pénzkidobás az egész...
ha valakinek van rá della.. és akar próbálkozni....nem is sajnálja rá az időt pénzt rááldozni...mert mondjuk élvezi a kihívások megoldását...vagy a kudarc sem akkora gond.. az hagy csinálja...
lásd a free rideot...
az sem lett full sikertörténet..
de mégid előrébb vitték a shrácot a fejlődésben...
már ha előrébb van valaki azzal hogy egyre hülyébb helyeknen akar és tud is menni
de mi ezt élvezzük...
a fasz sem gondolná hogy a 69.. vs 72 rugó közt...a terhelt rugóút ugyan akkora előfeszítés mellett.. 128mm volt....ez meg 105...lett
majd lehet még
a csillapitás is.. itt már érezehetően dolgozik...pedig a 1 rő kicsavartam 5re.. sé a gyors-lassút is 1/4 ről...4/4 re!
és érezhetően jobban dolgozik ..lassaban mozog mint az eleje..
eddig meg.. az eleje volt a lassabb visszafelében..nem véletlen dobált mint a vad-LÚÚ
pedig tényleg lófax...mert csak 3Nm.. de ég és föld...
nem ios csoda hogy a 71-90 rugóval nem birt szegény teló...
negatív rugó út is olyan 3-3,3cm az is pont a jó..
Na látod a 90 üzemóra, az összejöhet akár 4 nap alatt is

Nálam az üzemóra, az üzemóra, mindegy hol megyek milyen tempóban, amíg járt a motor azt nézem, tudom nem pontos ami az igénybevételt illeti.
Erről őt kéne megkérdezni, mennyire feszegette a határokat, lehet neki ez a tempó simán biztonságos

Technikailag lehet érdekes a menet, lehet az elején direkt szegényre karburálják a motort ezen a versenyen, hogy 1 kör után a már alig lélegző légszűrővel jól menjen a vas?
Anyagilag megéri vagy nem az relatív, mint minden más is
Aki csinálja, annak a sikerült érzés lehet akkora pluszt ad, hogy minden pénzt megad érte, tehát csinálja.

Természetesen azt csak Feri tudná megmondani, hogy mi is a célja vele pontosan, miért csinálja.

Szerintem minden megoldható csak idő és tapasztalat/tudás kérdése, részemről sok sikert kívánok hozzá!
Jó napot!
Mindent össze lehet hozni, sőt még működhet is egy ideig, de vajon megéri anyagilag egy 85köbcentis gépet teljesen egyedi konstrukcióvá fejleszteni pusztán viccből ? Nem igazán.
A két alább említett gyár is piacra dobta a befecskendezős termékét, ergo a tesztelési fázisokat sikeresen teljesítették, de a végfelhasználóknál hamar kibuktak a hiányosságok. Az 500Vdue-t nem garázsban tákolták össze feltaláló lelkületű amatőrök, aztán mára szinte az összes karbisra van alakítva
Nekik össze jött
http://youtu.be/Y91Jms6MyCY
Na nekem bepattant a rugó! Teljesen faszán működik minden. Sőt mintha jobban jönne kerékre! Remélem sikerült bedobni neked is és megfelel majd az igényekre!
Most tényleg belinkeled az Athenanak ezt a szakállas videóját ?
A mai napig nincs megvásárolható kitt belőle
A Bimota megpróbálta megcsinálni nagyban, az Aprilia kicsiben, mindkettő tudatosan fejlesztett és nem jött nekik össze. Ha akkor olvassák, hogy csak angol ECU, bosch injektor, meg japán benya pumpa kell hozzá, akkor bizti sikerült volna
A hószán és a jetmotor miért is jön szóba egy 85köbcentis karburátoros, membránvezérlésű 2ütemű motorblokk kapcsán ?
Mire a ki tudja honnan kikukázott ECUre megírnátok valami tűrhetőbb programot, addigra megunnátok eldobálhatni a dugókat/hengereket és még nagyon bele sem bonyolódtunk
Mindenesetre sok sikert
Szevasz,300ec blokk 85ös köntösbe?Erre hogy vitt rá a lélek?
Várom a további képeket,videókat a projektről mert baszott érdekes!
Sok sikert.
A fás félelmetes Nagyon feszegeti a határokat,de hát aki nyerni akar annak,kell is.Megy mint a raketta!
http://youtu.be/OCSGGCZI8ag
"üzemanyag ellátás elketronikus lesz befecskendezövel "
Az szép álom marad Az ötlet már nem egy gyárat vitt a csőd szélére, de majd most jön az áttörés
én sem látom azaokat amikről beszéltél.. szépen folyatod a gast.... indul is..
nem az a kategőria amitől szabadulni ke...
de persze ha jó árba elmegy.. hát akkor viszlát
a kenést ne te 6ározd meg
ugyan úgy ahogy az osszán van.. vagy az innyectrooson vaolt..
ha bekevert akkor te is úgy..ahogy a gyár irja..40-60
ne foglalkozz vele hogy az ossza 100ba keveri
40-60 az jó
kiváncsi leszek..
naon naon
.
Kozbe jol megy az alapjarat kozbe nem..ezt nem ertem...de basszek..berugom :)
akkor dév 3 szor cserél olajat a hátsó telóban mielőtt a váltóban?
hály...

dév...
végül is a kilencven óra ..az nem is sok..nem egész négy np.. hát az elég sŰrŰ
0,5re a thrélyfát..nekem a benzinfogyasztás alaplyán van az óra kb 5-6 liter egy románia egy óra...emg egy kroccpályás 15x15x15x15= 60 perc is egy óra..nálam legalább is igy van számolva...mert kb igy az igazságos... a benzin által mért ...
aztán végül is te hogy számolod ezt...

a lánckeréknél..legalább is a 3/5 520as láncoknál amik Általában a gépeken vannak(töbségileg )... annál 4 fog közelíti meg azt a 3/5 colos távot...azaz 4,1-4,3 mm per fog az amit változik a kerék helyzete foganként...
a 4 cm-t ha változik a kerék helyzete a villában.... az állat.. az olyan 9-10 fogat váloztatott... ...mondjuk 40 ről ötven re...
nekem a 4 fog nagy okos varia... nem lett a legjobb ...48as az hátul... nagyon kárcsú...az egyes az faxa lett..de a kettes az ...túl hosszú lett és a végére nagyon kuplungolni kellett szinte az összes komolyabb feljáró végén
az 50 lesz most a próbán...ha az sem jön be.. akkor marad a 52...zarándba nem is vettem annyira észre ezt a dolgot hogy rövid a fokozat.. igazándiból a nagy hegybe a full kopott gumi a füves felfelében ..lehet nem is kelett volna variálni mindegy ráértem..
mikor vettem a berget.. 13-50 volt.. most azzal lesz egy próba.. ott a HB 2 fokozata az sx 525 -ös 2 fokozatával lesz egyenlő...
Ez kész....
Baszki.....

Teeeeeee...naon pihent.....
Fasza vid.
Az a kurva alapjárat nem Jaxy?
Látod még az oroszhegyi srác is tévedhet
Akkor tenyleg jo nagyot rakott ha 4 cm a dif ...foleg hogy kb 1 fog atmerobe 1 cm novel.....de akkor a lancon is kell allitani es ha ott 4 cm rovidebb akkor baj van..tenyleg nagyot rakott....