A Ferenc nem talált, de az általad vázoltakhoz megírtad a kiegészítésedet is.
"Így viszont nincs idő keveredni az amúgy is kevés friss levegővel..."
A lent vázolt megoldás működik rendesen / egy ideig /.
A feladat adott, már csak össze kell szedni mindent, feltenni és keresni valakit aki megírja a térképeket nulláról az egyedi 300as befecsis blokknak. Kicseréled a kipufogót lehet újraprogramozni ésatöbbi.
Szeretem a kihívást és az elborult ötleteket, de ez olyan szinten gazdaságtalan vállalkozás, hogy szó sincs rá.
Persze mindenki arra költ amire akar
Ferenc, ez a kompresszoros amit mutatsz, de pl amit én képeltem az sima "szívócső" befecsis. Meg van ami a kipu záráskor fecseg a hengerbe, szintén "kisnyomáson" és csak bengát.
Aztán lehet van még sosk sok féle, csak én azokról még nem hallottam
Komolyan mondom vegyetek inkább 300as vázat és faragjatok bele 600as 4hengerest. Az majd kettéviszi az egész hegyet + megkímélitek magatokat egy csomó szopótól Ha nagyon széles lenne a 4es, akkor a kawa er6 sorkettőt bele turbóval és megvan az egyediség
Annak örülök, hogy tudok kicsit nevetni, de ezt hol álmodtátok meg ?
Most mindenféle egyéb megjegyzés nélkül szemléltetésként, hogy is kéne legalább elméletben megcsinálni
Az új kétté befecsik a munkatérbe spriccelnek, kipu zárás után, hogy ne menjen pocsékba a benga...
Így viszont nincs idő keveredni az amúgy is kevés friss levegővel, meg a többi nyűg, szóval összefoglalva, a kétté olyan ostoba szerkezet, hogy sosem azt csinálja amire tervezik
déw..
úgy lám..befecskendezőkhöz..és ugy a 2t téhez ..nem sok közöd van..
a befecskendezőt azt a karburátor helyére szerelikk..kb pont úgy mint egy karbunyákort...
attól az még kék té marad ...mert a keveréket(benzin levegő) nem karburátor képzi hanem egy befecskendező szabályozza...
attól hogy befecskendez attól még 2t marad.. membránnal elősűritésssel meg a felömlőkkel hengerrtérrel kipufogó réssel póverrel rezonátorral együtt megy az a hengerfeltöltés mert a 2t az kettő tély..
amúgy ezt én sem értem. mért nem jó nek ia karbinyek.. főleg a gázgasznál.. az amugy is nagyon takarékos verda...
azt látom túl sok az energiátok..
van rá egy nagyon jó levezetés.. kimész a kertvbe és óránkánt egy köbmétreses sebességgel áss egy 5,5 köbméteres gödröt..
mikor besötétedett pont végeztem...
milyen lyót derül ez majd
van egy ultrajó ..kicsit erős de ultra jó vickem.
oviból ballag két kisfiú..az egyik ferdén fésüli a haját és festő akar lenni.. és tetszik neki a furcsa bajusz..úgyhogy két ullyát mindég a z orra alá tartva beszél a többikehez...nem vizszintesen tartj az orra alá hanem függőlegessen
azt mondja az egyik lyidó kisfiúnak...
-szia... megyünk táborozni...
lyidó kisfiú:
- én sajnos nem tudok táborozni mert mostanában olyan dekoncentrált vagyok.
ferdére fésült furcsabajuszkás ujjat tartó kisfiú rámosolyog:
-ÓÓ..majd én segitek rajtad.. ha nagy leszek csinálok olyan tábort ami a koncentrációban segit..tudod ..olyan koncentrációs tábort .
"Már az is nagy fegyvertény lenne ha ki tudnák neked számolni az ideális inerciát és az ellensúlyt a 300-as forgattyúhoz.
Majd kérj már tőlük egy sacc/kb képletet és muti meg, akkor kiderül a ki mit tud" Ez mit jelent Janek ? Nem tudom értelmezni. Mi az hogy 300-as forgattyú ?
Nekem a gyári 450-es szobamérlegen 4l benzinnel volt 110 kilogr. és érzésre kurva nehéz a 125 kéttéhez képest. Jobban örülnék neki ha 80 kilo lenne, vagy inkább 70
Mondom, hogy a HRC is megpróbálta de nem jött össze, maradt a karbinál. Ez még a 90-es években lehetett, viszont érdekes módon a vízbefecsit meg megcsinálta, a többi gyártó meg csak pislogott.
Kizárt dolog, hogy van hibátlanul működő és nem kezdik el sorozatban gyártani.
Az autó és a kétté moci két külön világ. Azt meg nem veszem be, hogy duplázzák vagy triplázzák a teljesítményt (amihez a nyomatéknak is nőni kell brutálisan) de a hajtáslánc marad az eredeti.
Egyébként nem sima titánt használnak, hanem titán ötvözetek vannak, és nem mindegy melyik ötvözet hová kerül, mert többnyire repedésre hajlamosak. Nem hiszem, hogy ők gyártanák a titános cuccokat, de hogy a dugattyú nincs titán ötvözetből az tuti.
Már az is nagy fegyvertény lenne ha ki tudnák neked számolni az ideális inerciát és az ellensúlyt a 300-as forgattyúhoz.
Majd kérj már tőlük egy sacc/kb képletet és muti meg, akkor kiderül a ki mit tud
Gyakorlom persze,egész jól megy már a mindkét lábát lennt és holtponton pötyögős módszer,nemsokára jön az 1ik lennt másik fennt a féken fázis,ha az is megy akkor büszke leszek magamra...
A farokidomnak semmi baja valahogy mindíg időben oldalra döntve meg tudom fogni...Erről jut eszembe mondjuk már lehet kérdeztem van rmx lámpás farok idomom törött,hegesztessem meg műanyaghegesztő haverral?ha egyáltalán lehet,ha állod a postát a tiéd,egykeróra jó az,ha nem kell kidobom a picshába.
valaki ismeri a WRP láncokat? az van most a ktm en és nagyon jól bírja ... mondjuk sokat nincs használva ,de ahhoz mérten is jól szerepel. úgy néztem ,hogy X ringes lehet. esetleg valaki tudja ,hol lehetne venni vagy rendelni emberi áron ?
A GG hengerébe/hengerfejébe a befecskendezőt hova akarod elhelyezni, s mi lesz a felömlőknek kialakított rések sorsa? Vagy kap egy spéci saját tervezésű hengert/fejet?
A blokkhoz ilyen szempontból, hogy injektoros legyen, nem biztos, hogy megéri hozzányúlni, de természetesen Rád van bízva!
Lehet menni vízbe is, aki szereti.
Részemről nem szeretem lyukas mind2 csizmám még a vizes fűtől is tocsog benne a víz, nem még ha beleállok ilyenbe
Bár nyáron lehet kellemes, amikor kívül 30 fok
A motorodról ide a SP felrakott videón http://www.sportmotor.hu/motor...
valami kalimpál a vasban, feltételezem a hajtókar
Volt ilyen baja? Cserélted már azóta?
Amit meg Feri rakott fel most Burkushegy néven 1:50 gondolom te vagy, http://youtu.be/0YP6wD4qH2I
abban meg szerintem nagyon pattog és fura utóhangok is vannak, lehet betudható a hidegebb időnek és melegebbre van karburálva Máskor is ilyen a hangja?
Mivel nincs pontos rálátásom a befecsis kísérletekre, ezért ezzel kapcsolatban még a pontosan meghatározott kérdésekre sem tudom a választ. A tiédet nem igazán tudom értelmezni.
Teljesítmény = csúcstelj. Az csak egy adat, egy szám, magában lófaszt sem ér.
Abban lehet pont jobb a kétté befecsi, mert többnyire ott alkalmazzák ahol nem baj ha hegyesebb a telj.
Csak az a "folyathatóság" elentéte, szóval 1 ilyen jet/hószán karakterű hegyes blokk biztos beválna endurozni annak aki 100-al átmegy mindenen
Az biztos, de engem csak a technikai oldala érdekel a dolognak
A karbi vs befecskendezős kérdésedre az én válaszom az, hogy olyan tökéletes nem tud lenni a karbi, mint a fecskendős, de egy átalakítást nem ér meg a különbség. Ez az én véleményem, aztán majd János válaszol még rá.
"Így viszont nincs idő keveredni az amúgy is kevés friss levegővel..."
A lent vázolt megoldás működik rendesen / egy ideig /.
A feladat adott, már csak össze kell szedni mindent, feltenni és keresni valakit aki megírja a térképeket nulláról az egyedi 300as befecsis blokknak. Kicseréled a kipufogót lehet újraprogramozni ésatöbbi.
Szeretem a kihívást és az elborult ötleteket, de ez olyan szinten gazdaságtalan vállalkozás, hogy szó sincs rá.
Persze mindenki arra költ amire akar