Kell az neked valahova? Fogsz valaha ugrálni, tempót menni ott románban azon a pályán kívül?
Arra gondolok, hogy azokon a helyeken, ahol motorozol, a videóidat nézve, nincs olyan hely, ahol lehetne ugrálni vagy tempózni.
Természetesen, ha szeretnéd, hajrá!
Motorral óvatosan, küllőket húzogasd feszt, futóművet meg hangold át, mert be fog kopogni, nem nagy ugrabugrára való.
Kint a palyan elkezdodott az kezdo motocross edzes.Ma a haladoknak volt tartva ahol az edzo is reszt vesz a gyakorlatokba.El menetem en is,a sok hard es extrem enduro mellett nem art egy kicsit gyorsulni.Sok erdekes gyakorlattal kezdodott.Egy bemelegito kanyargos kis palya ahol a visszautat fullgazra lehet gyorsitani.Egykezes,egylabas,ugralos gyakorlatok....hat megszopatnak ugy,hogy az nem igaz.A haladok csak ugy suhantak el melettem.Kanyarba bemenek,kanyarodas ,kigyorsitas egy palya szakaszon,aztan az ugrokon kulombozo mozdulatok,elugras a labtartorol,az ules folott osszeerinteni a labakat...persze en ezt csak neztem,vagyis kopiroztam az ugrot,mert nem mertem ramenni,foleg,hogy utojara pajan 5 eve voltam.Utana csak egy befele palyareszen max gyorsitas,kanyarodas,mandiner,kigyorsitas full gazzzal...na itt sehol sem volltam a tobbihez kepest...mondjuk ok ezt Januartol kenik vagjak es versenyekre is jarnak.aztan a palya telyes bemotorozasa....az ugroknal mindig lelassitottam,mert nem merek halaos mutatvanyokkal foglalkozni.
Osszesegebe szuperul ereztem magam,tudtam istentelen nyelgazaok huzni,kigyorsitani,belefekezni de a serif azt mondta h nagyon hatul ulok es maradok le a kanyarokba...igen ez az enduro hatranya....de megtanuljuk.
Elfaradni nem faradtam mert a hard az megadja a froccsoket,de van mit tanulni.
Szombaton majd megyek a kezdokkel es kezdjuk az alapoktol es lassan motorost faragnak belolunk....mindezt tiszta ingyien koszonet Zolinak aki mar kozel 20 eve motocrosszal foglalkozik.
Nekem is ilyen gps tartom van...de ugy all mint Kati ba...az az igassag parszor rugtam mar le de mindig a gyorskotozo szakad el...de megkotom a kormanyhoz es akkor no problem.
nem is meséltem mi lett a kicsi kocsimmal. a szerelőnél..
fékjavitásra ment...10kor hiv hogy ennek ugye baj volt a váltójával.. mert ..nem tudnak kiállni vele a garagéból...
mondom..micsoda?
kiderült.. az első betétek elkoptak onnan jött a kárcoló hang fékezéskor. .de a tárcsát még nem baxtam össze.. időben lesz javítva
de a váltó bovdenyó meg ..megadta magát..
baszakodot ez nekem néha...úgy 2 éve... kezdte...de nem láttaka rajt a semmit... most meg.. pukk széthullott
pikk pakk van úly.. talán 72ezerért gyári
de végül is találtam bontottat..25 ezerért.. azt mondta hibátlan állapotú ...hát remélem is
majd holnap ha beépítésre kerül.. kiderül
egy... pár... napos biztos beleférhet..de lehet hogy csak ismán párnapos is
de majd mikor kint leszünk románban beszélünk. .. mert itthon ugy sem tudunk
Ezt bevállaltam volna, oldalt lecsúszva látom a kitámasztó nem sokat ért, eldőlt... Én meg most hegesztettem fel egy ős Ktm kitámasztót a vázra mert a fának támasztás sosincs fa :D
Arra gondolok, hogy azokon a helyeken, ahol motorozol, a videóidat nézve, nincs olyan hely, ahol lehetne ugrálni vagy tempózni.
Természetesen, ha szeretnéd, hajrá!
Motorral óvatosan, küllőket húzogasd feszt, futóművet meg hangold át, mert be fog kopogni, nem nagy ugrabugrára való.