motul...ez kafi...valami ilyesmi kell. de már nem foglkoztat az hogy levegő van é abbn a korccgumiban..vagy defektes...én azt mondom..az a jó ha ül a tublixon...
csak egy 22x 2.00 ebike gumi kellene valahonnan
déw..
meg ne tévedj már.. ha neked is megállás nélkül kéen menni..a saját nyomaidon.. hát délbe már eldobnád az eremikszet..megrugdosnád..otthagynád a faxba....és gyalog hazamennél..hidd el..a mentálisan kikészült ember a legveszélyesebb állat a földön..veszélyes mindenre ami a közelében van
A gassnak a power allitasa egy nagy szopas...holott a ktm ugyesen megoldotta...szoval,le kell szedni rezot,lecsapni a hutofojot,leszedni a kuplung oldali fel szekrenyt,es ott van ahonnan tudod allitani...aztan ha nem jo akkor kezded elorul...az 1 oras muveletet,szoval egy nagy hanyinger ha azt kell allitani.
Jax,a Power hol állítod?a lekezelő stílusról meg nyílván megvan a véleményem,amit minek írnék le igaz?de annak örülök hogy itt elég jó fórumos brigád van születőben,vagy már meg is született? Janek90 Hozzászólásaon pedig érződik h van mögötte tudás is,ha a stílusa hagy kívánni valót
Itt olyan nincs hogy lelkiismeretes szaki..itt mindenki penzre megy es hogy atessen. A tellokkal...uj teflonosok voltak belerakva a tavaj.uj syimeringek uj porvedok...szaki csinalta...azota en 3 olajat csereltem...az elso 3 motorozasnal erzem hogy jo..utana hello.
Most alitottam a poweren h hamarabb nyisson, ellestuk hogy a nagyok mind kicsavart powerrel mennek...van alol nyomatek es a tobbit a power segiti...
Szeretem a gaast...a haver a szaki azt mondja hogy maszasba a gazt kiprobalva a 10 es skalan kb 8 adna , holott az o 12 es ktm ere max 4est ad...de pl a 13 ktm fmf rezoval majdnem ugy maszik...mint a gass.
Most lehet varialni...uj hengert mert ez mar a veget jarja..es azt megtuningolni...de az megint 300 euro plus uj dugo plus uj hatokar hamar csinaljuk....de h a motort el kell adni akkor abbol a penzbop pluszba meg 100 eurot se kapok vissza...tehat lehet a trabibol is porset varazsolni...fe csak uj alkatreszekkel es sok meloval...akkor inkabb valahogy egy ujat....lehet gass is mert tudom h jok...es azt tudom hogy 1 evet ugy all alattad mint az uj kert mikor felulsz ra...nem ombojog alattad...
Láttad a vidit, amit Csika linkelt, azokkal a régi fos telókkal is száguldoztak
A powert állítsd be rendesen, ha későn nyit, nem csoda, hogy nem pörög ki.
Próbáld ki, hogy elviszed a vasat olyanhoz, aki ért is hozzá rendesen és belövi neked, utána próbáld ki még párszor, mielőtt eladod ha akkor is azt mondod "szar", akkor add el, de addig szerintem még ne.
A csúszóperselyeket meg ha már nagyon gáz a szárat nem szokták kifizetni mert az már húzósabb, akkor meg Csika hiába cserél olajat és szimeringet, mivel össze vissza mozog elfossa magát mindjárt
Egyébként is szarból várat csinálni kis pénzé nem lehet
Ha mar elviszi szakihoz,es kell matatni vele akkor 1 par szimeringert ne sajnalja azt a dellat...hanem vegyen robogot es akkor azon nem kell a tellokkal szarakodni.
Fet..en orvendek a velemenyeknek,nem haragszom egyaltalan,csak ha lekezelo lenezo stilusba van,tood,olyan kutyamod beledrugok tanuly gecimaci...
Lehet henger a ludas,de a power is ugy volt allitva hogy kesobb nyisson....motorikusan meg lehet oldani,sokat lehet rajta varialni...de a felfuggesztese az ...olyan jo gyenge..sajna ez az igassag...legalabb is az enyemnek .hello...de ha egy ohlinsz bekerulne elol akkor mar lehetne valamit kezdeni vele.
Azt nem tudom elfogadni,hogy semmi motorozas utan a ktm felforr...es neztem,hogy most miafaszom van..enyitol?..a gazt 20XX enyit kinozom,mar nem birom en es akkor is csak jooo meleg....
Az az igassag megntam,hogy minden motoromat kell tokolni,szerelni,javitani...okok nem az a normalis szereles es allitas...hanem valami baja van....ezert akarok ujat es tudom,hogy azt en utom vagom es nem egy szarral oltozok fel...amugy tudom,hogy a gassok jo motorok...ne essetek tevedesbe..csak en pl erzem azt a diferenciat egy gass es lp egy ktm kozott amiert a jobbak azert jobbak...aztan lehet ,hogy sokkal tobbet koltesz ra..de akkor elvezd a gecibe a motorozast es menjen ugy az a szeker ahogy te hajtod.
Szia jax,annyyit h amire legyártották arra kvajó a gas,az meg h a haver a ktmel a réten elmegy az nekem nem téma.a másik a videóidon hallani amik mellesleg kurva faszák, tieddel tuti valami gáz van mert pl a sajátom sokkal hamarabb kipörög, középen nagyon megy,felül meg picit kevésbé de ott is fickós,és emellett alul nyomatékból megy mint a paraszt.szóval remélem nem haragszol h leírzam a véleményem. Üdv
Es a gasshoz kepest akkor neked is megvan a velemenyed.Osszessegebe nem rosz a gass,csak mikor kezd gyorsulni az ember es nem csak a maszas a lenyeg akkor maradsz le.Mi a velemenyed a ktm-rol ?
A témával kapcsolatban jut eszembe hogy feltöltök egy fotót egy gumi védőről aminek a célja hogy a downhill belső ne csípődjön be a felni szeleplyuka és a teherszelep miatt.
Mi így oldottuk meg. A gumi cucc közepén van a furat amibe a teherszelepet teszed és így nyugodtan melléhajtogathatod a bicaj belsőt, nem fog kicsípődni egyáltalán.
1. kép: az 1,75 e gumival..
5mm rel a kivánt vonal alá süllyed...ezt a vonalat hivjuk tapadási maximumnak..a szélső bütykök is leérnek...gumi oldalfala...minimálisan túlterhelt az oldalsó pontokon....tapadás maximumot elérte....már rég...
2. kép: 2,215 e gumival..
5mm rel a tapadási maximum felett a gumi ive..ilyenkor a szélső bütykök már nem érnek le...tapadási maximumtól mesze...oldalfal bőségessen nix terhelve..
3 kép terheletlen gumi...itt nem számit hogy e 1,75 vagy 2.125 a gumi jól áll
remélem lát6ó hogy a ebike nagyobb mérete.. hogy kiálla a felniből az okoz a guminál egy lapulást.. és ezáltal.. az oldalfala..még stabilabban van megfeszítve!ez oldalazáskor + stabilitást ad...a lapos tublisal menethez képest.
ez is olyan mint a pc játékok
attól hogy egy játék 10x szebb-jobb mint ami sok évvel előtte volt, nem fog az ember jobban szórakozni
csak bedől a dumáknak hogy megérdemli
mert ugye az a motor ami most egy "isten" az 6-8 év múlva egy "fos" lesz
aztán végeredményben most ugye csak egy "fossal" motorozik az ember
motul...ez kafi...valami ilyesmi kell. de már nem foglkoztat az hogy levegő van é abbn a korccgumiban..vagy defektes...én azt mondom..az a jó ha ül a tublixon...
csak egy 22x 2.00 ebike gumi kellene valahonnan
déw..
meg ne tévedj már.. ha neked is megállás nélkül kéen menni..a saját nyomaidon.. hát délbe már eldobnád az eremikszet..megrugdosnád..otthagynád a faxba....és gyalog hazamennél..hidd el..a mentálisan kikészült ember a legveszélyesebb állat a földön..veszélyes mindenre ami a közelében van