puszillak majd adok valamit cserébe amúgy csak alátétet adtál mert csavarom volt .
képzeld legutobb elhagytam a kis also láncvezető csuszkát a lengővilla elejéről a vázrol . majdnem belerágott a vázba de szerencsére nem. már rajta van az uj láncszett did ecske. meg pár finomság.. amugy lehet hazauton rázodott meg mert menetközbe nem darált. elveszett csvarostul. holnap hozza aposta jóska. meg első kerékcsapágyszett is jön mert az meg ki akart esni. aug végefelé jövök haza 6-7 napra . hátha belefér egy pár napos menet.
amugy igane.. csak a csavart alátéttel ..speciálissal azt honnan a rákból vadásztad ? mert akkor én sem vinnék semmit.. mert onnan lehet én is kap6ok.. ja hogy az tőlem.. akkor csak kell cipelni valakinek
Én se törtem kart kb. 4 éve, de törtem már, és tudom szükségem lehet a tartalékra. Kézvédőt pedig nem használok, mert sok kéztörésről hallottam már, sőt, hogy ne mennyek messzire 4 hónapot voltam gipszbe, és akik régóta fórumoznak itt tudják hogyan törtem el a csuklom, és ha hiszed ha nem, a kézvédő miatt volt. (Nem véletlen, hogy sok profi sem használ)
A telok meghúzási nyomatékára figyelni kell (tudom), nem véletlenül csavarodik el, de szerintem a megoldás, csavar kilazít, helyretesz, meghúz. (persze csak ha van 12-es kulcs nálad)
Ha szétverem a hűtőt mit csinálok? Semmit… Én nem arról beszélek, hogy MagGyver vagyok, csak nem protezsálom a szerszám nélküli motorozást, mert szerintem van egy min. színt, amit muszáj vinni. (na jó, azt lehet kicsit túllépem, de ez már az én buzgóságom)
A technikai sportokhoz kell szerszám, nem azért, hogy az erdőben javítsd, karbantartsd a gépet, hanem azért, hogy ha baj van legalább kicsi esélyes legyen a javításra, folytatásra. Engem nem zavar, ha szerszám nélkül motorozol, lehet egyszer megszívod, lehet soha…
Itt van 3 evre visszamenoleg anyag....de ez is csak fele kb a motorozasoknak.. http://youtu.be/Ic1mf50OcV8
1 kart sem tortem el a gasrol a tavaj szezon elejetol.A yamahan pedig 1 kuplungot de meg akkor mikor nem volt rendes kezvedom.
Amugy hutot mar 2 X vertem szet...pedig volt veo is...arra mit csinalsz?A tello szarakat pedig nem szabad ugy meghuzni (errol Csika tudna tobbet meselni hogy miert.....),hogy ne tudd hejrecsavarni...az a nagy esesektol mindig elmegy...
Az az igassag hogy 7 ev motorozas alatt rengeteget hortam minden szart,sokszor csak potyara,mert en nem az a faszi vagyok,hogy hivnak es drottal aggatom a szart a motoromra,hanem reggelig kepes vagyok szerelni,csakhogy olyan legyen amilyen kell legyen.A rendbe rakott motor nem nagyon hagy az erdobe,de ha valami megomlik azt helybe nehezen csinalod meg,de ez szerencse fuggo is.Volt sokszor ugy hogy senki nem vitt 1 kulcsot sem,meg vizet sem,aztan en voltam a kocsog....azota motorozasi technikaba es sokmindenbe fejlodtem,es pluszba nem igazan szeretek vinni semmit,meg telefont sem,mert minden plusz suly huzza a valagam,meg vizet is csak 1 litert toltok.Az energia szelet is kotegelovel van a kormanyra felfogatva,persze ez mind ugy ha tavolabbra megyunk motorozni.Ha itt motorozozok a kornyeken akkor barmi is tortenjen a haverek kisegitenek,telefon,szeker,barmi megoldohato,csak oda ne keruljon az ember.Van olyan motoros haverunk,hogy minden egyes motorozas alkalmakor valamit fel kellett drotozzon,fel kellett tokoljon a motoron,mert neki soha nem volt ideje foglalkozni vele....az olyan kiesett a bulibol reg,mert a tempot az ilyen fosztos motorral nem lehet tartani.Minden motorozas utan leveszem a gumit hatulrol,es a kovetkezo motorozasig nincs rajta semmi,le van mosva es varom a telefont,hogy hol motorozounk...ha idegen be megyunk,kemeny terepre akkor 5 perc alatt felrakom ha kell az uj gumit,ha esik mast rakok,ha koves mast,ha kezdokkel motorozok mast,ha edzesre megyek mast....nem azert van sok mert sok a penzem,hanem a megfelelot rakom mindig,hogy tartson.Az uj gumik mindig sarba kerulnek elso bevetesre mig kisse meg nem kopik....de ha a koevtkezo hetvegen szarazba megyunk akkor azok a gumik lekerulnek.Es nem csak a gumikot szerelem enyit,hanem mindent ami keri...es igy nem szopsz az erdon mint a torkos...es ha valami beadja a kulcsot akkor a fiuk hagynak ,ha visza tudok menni,de ha nem akkor 2 visszasegit es azok mennek a masikok utan...mert tudjuk hogy ez a rendje.A mi csapatunkba ha lerobbansz valamiert az a te bajod,a tobbi motorozni szeret,ez tart ossze minket.Ha mentheto a baj segitunk egymasnak,ha nem....igy jartal
Igen, mondhatni DRZ kategória. Van belőle 400-as, az pont olyan mint a DRZ. A 300 talán annyiban más, hogy jobb a futóműve, és könnyebb. A súlyáról viták mennek, elvileg 106kg szárazon, szerintem kb. annyi is lehet, de még nem mértem meg.
Ez nem egy versenygép, hanem egy hobby motor.
Már mondta a társai visznek mindent ami kell...
Mi úgy csináljuk,ami havernál is van azt nem viszem mert minek vinném?!
Viszek olyat ami nála nincs,+ ha megbízható motorod van azért nem szokott baj lenni,ha még nagy a baj úgyse tudsz helyszínen sok mindent csinálni alkatrész hiányában.
De felkészülten kell menni az tény mert a vadonban bármi megtörténhet!
fasza gép a KLX300. Így képről elég komolynak tűnik. DRZ kategória lehet ? vagy attól könnyebb? Kéne valami komolyabb gép, nézelődöm mit lehetne venni. Mert a meredek feljárókra rá se nézhetek nincsennyomaték
köszi az infót, de egyrészt olyan keveset megyek a kicsivel hogy tuti sokáig bírja másrészt meg a háznak is van baja
én még nem raktam össze mert lusta dög vagyok érte menni
Akkor nyilván még olyannal sem találkoztál, hogy az első telo eltekeredett egy nagyobb bukásnál… A karokat se törted soha stb… Azért elmondom, ilyenek előfordulnak, akár profi vagy akár nem, akár karbantartod a motorodat, akár nem…
Szerintem két oka lehet ha valaki nem visz szerszámot, 1 tapasztalatlan, 2 nem ért a motorokhoz, ezért felesleges is szerszámot vinnie.
Tudod hogy van a mondás, a jó pap holtig tanul.
ini..
voltam skf ben.. kiderült .. én tavaly se ma vitonost raktam bekle.. hanem az mbr.. az olaj..21x2
a vitotost tudom miért nem raktam bele(bár beszereztem belőle..20..21..22 x 2 eket) mert féelek hogy kikezdi a házat a kemény viton...
amaz volt az sx 5252 ben is ..a sima mbr.. 1,5 évet tuti jkibirt
+ nem a háézat karmolja hanem az kopik.. !
képzeld legutobb elhagytam a kis also láncvezető csuszkát a lengővilla elejéről a vázrol . majdnem belerágott a vázba de szerencsére nem. már rajta van az uj láncszett did ecske. meg pár finomság.. amugy lehet hazauton rázodott meg mert menetközbe nem darált. elveszett csvarostul. holnap hozza aposta jóska. meg első kerékcsapágyszett is jön mert az meg ki akart esni. aug végefelé jövök haza 6-7 napra . hátha belefér egy pár napos menet.
A telok meghúzási nyomatékára figyelni kell (tudom), nem véletlenül csavarodik el, de szerintem a megoldás, csavar kilazít, helyretesz, meghúz. (persze csak ha van 12-es kulcs nálad)
Ha szétverem a hűtőt mit csinálok? Semmit… Én nem arról beszélek, hogy MagGyver vagyok, csak nem protezsálom a szerszám nélküli motorozást, mert szerintem van egy min. színt, amit muszáj vinni. (na jó, azt lehet kicsit túllépem, de ez már az én buzgóságom)
A technikai sportokhoz kell szerszám, nem azért, hogy az erdőben javítsd, karbantartsd a gépet, hanem azért, hogy ha baj van legalább kicsi esélyes legyen a javításra, folytatásra. Engem nem zavar, ha szerszám nélkül motorozol, lehet egyszer megszívod, lehet soha…
amúgy vili oldotta meg végül egy 52 funkciós orosz bicskával kiszedte.
http://youtu.be/Ic1mf50OcV8
1 kart sem tortem el a gasrol a tavaj szezon elejetol.A yamahan pedig 1 kuplungot de meg akkor mikor nem volt rendes kezvedom.
Amugy hutot mar 2 X vertem szet...pedig volt veo is...arra mit csinalsz?A tello szarakat pedig nem szabad ugy meghuzni (errol Csika tudna tobbet meselni hogy miert.....),hogy ne tudd hejrecsavarni...az a nagy esesektol mindig elmegy...
Az az igassag hogy 7 ev motorozas alatt rengeteget hortam minden szart,sokszor csak potyara,mert en nem az a faszi vagyok,hogy hivnak es drottal aggatom a szart a motoromra,hanem reggelig kepes vagyok szerelni,csakhogy olyan legyen amilyen kell legyen.A rendbe rakott motor nem nagyon hagy az erdobe,de ha valami megomlik azt helybe nehezen csinalod meg,de ez szerencse fuggo is.Volt sokszor ugy hogy senki nem vitt 1 kulcsot sem,meg vizet sem,aztan en voltam a kocsog....azota motorozasi technikaba es sokmindenbe fejlodtem,es pluszba nem igazan szeretek vinni semmit,meg telefont sem,mert minden plusz suly huzza a valagam,meg vizet is csak 1 litert toltok.Az energia szelet is kotegelovel van a kormanyra felfogatva,persze ez mind ugy ha tavolabbra megyunk motorozni.Ha itt motorozozok a kornyeken akkor barmi is tortenjen a haverek kisegitenek,telefon,szeker,barmi megoldohato,csak oda ne keruljon az ember.Van olyan motoros haverunk,hogy minden egyes motorozas alkalmakor valamit fel kellett drotozzon,fel kellett tokoljon a motoron,mert neki soha nem volt ideje foglalkozni vele....az olyan kiesett a bulibol reg,mert a tempot az ilyen fosztos motorral nem lehet tartani.Minden motorozas utan leveszem a gumit hatulrol,es a kovetkezo motorozasig nincs rajta semmi,le van mosva es varom a telefont,hogy hol motorozounk...ha idegen be megyunk,kemeny terepre akkor 5 perc alatt felrakom ha kell az uj gumit,ha esik mast rakok,ha koves mast,ha kezdokkel motorozok mast,ha edzesre megyek mast....nem azert van sok mert sok a penzem,hanem a megfelelot rakom mindig,hogy tartson.Az uj gumik mindig sarba kerulnek elso bevetesre mig kisse meg nem kopik....de ha a koevtkezo hetvegen szarazba megyunk akkor azok a gumik lekerulnek.Es nem csak a gumikot szerelem enyit,hanem mindent ami keri...es igy nem szopsz az erdon mint a torkos...es ha valami beadja a kulcsot akkor a fiuk hagynak ,ha visza tudok menni,de ha nem akkor 2 visszasegit es azok mennek a masikok utan...mert tudjuk hogy ez a rendje.A mi csapatunkba ha lerobbansz valamiert az a te bajod,a tobbi motorozni szeret,ez tart ossze minket.Ha mentheto a baj segitunk egymasnak,ha nem....igy jartal
Tudtommal amerikai piacra készült, és Amerikában is gyártották. A 250 japán. Alkatrész van hozzá.
A felosztás jó ötlet, eleinte mi is így csináltuk, de én sokat megyek egyedül, ezért nálam mindig van „minden”.
Ez nem egy versenygép, hanem egy hobby motor.
Mi úgy csináljuk,ami havernál is van azt nem viszem mert minek vinném?!
Viszek olyat ami nála nincs,+ ha megbízható motorod van azért nem szokott baj lenni,ha még nagy a baj úgyse tudsz helyszínen sok mindent csinálni alkatrész hiányában.
De felkészülten kell menni az tény mert a vadonban bármi megtörténhet!
én még nem raktam össze mert lusta dög vagyok érte menni
Szerintem két oka lehet ha valaki nem visz szerszámot, 1 tapasztalatlan, 2 nem ért a motorokhoz, ezért felesleges is szerszámot vinnie.
Tudod hogy van a mondás, a jó pap holtig tanul.
voltam skf ben.. kiderült .. én tavaly se ma vitonost raktam bekle.. hanem az mbr.. az olaj..21x2
a vitotost tudom miért nem raktam bele(bár beszereztem belőle..20..21..22 x 2 eket) mert féelek hogy kikezdi a házat a kemény viton...
amaz volt az sx 5252 ben is ..a sima mbr.. 1,5 évet tuti jkibirt
+ nem a háézat karmolja hanem az kopik.. !