Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amúgy ez a mousse hogy muzsikálna egy nehezebb gép alatt?
mondjuk egy 2 mázsás xt-n?
a belsőm nem tolerálta túl sokáig a 0,6bár nyomást aztán ezerpárszáz km után szétfosta magát
jártam úgy hogy egy szőlőtábla mellett mentem át egy mélyebb vízen
aztán feltekert a hátsókerék egy komplett melegítőfelsőt
kb másfél órán át vagdostam a rongyot egy kis bicskával
https://www.youtube.com/watch?...
Tudogat a csemete.
jo szar tellok lehetnek a bringan....hogy motorral kozelebe se tudnal kerulni az is biztos....de akkor is,nezd meg a tempot...
A bringakra mar ezelott 15 evvel is jobb tellokat csinaltak mint most a mai szeria motorokra..ertem itt endurot.
Olcso produkcio,nagy eladas.....
Ja,helyette meg kikúrja hűtőbelsőt meg a gumit.A jó kurva anyját.
Majd rakok fel képet a helyi erdei szemétlerakóról.
De a motorosok szétkúrják az erdőt...
Persze a musz is csak ugy birja,ha karba van tartva,kozbe leveszed,megmosod,megkened...van kinek csak fel szezont tart,de az megfurja es szet van vagva,hogy lapos legyen.
Ha kovesbe motorozol,az kimondottan csokkenti az eletartamat.
Ez a drot felcsavaros buli....itt meg senki nem jart igy,meg a 20 eves motoros paja soran sem..itt a ciganyok mind osszeszedik az ilyesmit.
A musz az birja...pl BiLa mar 3 szezont motorozott,tobb versenyt ment vele,es most lett nagyon jo puha...3 ev utan.Nekem ebbe a szezonba kerult be...de meg egy szezont siman elmegy.
Nem feltétlenül 27, nekem az. A kx 30-as volt ha jól emlékszem...
Az összes szerszám amit viszek szerintem nincs 2kg, ha hétvégén otthon leszek megmérém a szerszámok súlyát, de lócsöcs.. aki azt mondja ezen múlik bármi, azt kinevetem...
Csak egy példa…. (Mert szerintem nem fogunk ezen vitázni, mindenki motorozni megy, nem szerelni)
Azt hogy oldod meg, amikor az első lánckerékhez valahogy felszed egy kitudja hány méteres drótot, amit esélyed nincs kiszedni szerszám nélkül? Kiharapod? Kipiszkálod egy levéllel?
Azért mert még nem kerültél olyan helyzetbe, hogy szerszámra lett volna szükséged, nem jelenti, hogy nem is fogsz soha…
Szevasz,a Moose hány menetet bír?

Ilyen ez a popszakma… Technikai sportról beszélünk, egy endurosnál legyenek szerszámok.
de ha rám halgattok.. mindenki úgy csinálja ahogy neki a legjobban bejött.. a legtöbb motorozásából adódó tapasztalatok alapján
mióta ez a tublix van..azóta nem volt defekt..na jó egy szelep letépés volt de az a fém szeleppel már nem lesz...

de az hogy szikla faág patak..mindent bir.. és még tapad is .. olyat amit semmilyen múzzal esem fog..plusz oldalazásban zorróban is ..király...a helyén a felnin a gumi..nem kolbászol sehova.. az nekem ..megfizethetetlen..
teljesen jogos és a muosse-t hol veszed? link?
En berakom a moose -t es akkor nijcs ilyen nyavajam, hogy elfut a levego vagy kibassza a kő. Mikor gecire faradt vagy es egy istentelen patakon gyilkolod magad, baszik hogy finomkodj mert tubliszod vagy belsod van.Ha elmegyek tobb 100 km motorozni, fizetek egy rahedli penzt , hogy geci jo helyeken motorozzak akkor csakis es csakis a mose ami szoba johet.Kapsz egy defektet es tobb ember szedi a segged mert idetlen kell szereljen vagy vissza kell menjen es ugrik a nap.na ez oz oromot oldjatok meg ahogyan akarjatok , en motorozni megyek es nem szerelni.
akkor hány kg ? 27es kúcs, a hátsó kerékre. akkor úgy látom van pár hiányosságom
En is elotte szerelek, terepen meg ritka ha kell.kotegelo van nalam es csoki...a tobbi cuccot hordjak a tobbiek...amugy is a gazt nem kell szerelni...szerelem othon....de azert a kis satu az ott van, hogy valami fogjon ...hanem olbe kapom a motorom...
Csakis izzotonikos viz van es energiacucc...meg telefont sem viszek.A tobbi mast hozza a többi
azt hiszem lyÓl lát6óa képeken... a kis és a nagy tublix méretbeli különbsége.. és az hogy gyakorlatilag semmi kopás rajtuk..mondjuk a nagytublison volt már sok sok menet a kicsin meg csak..egy
de akkor is.. lyól lát6ó
a 3.. illetve 4 cm kimagasodás is..

a lényeg ..a 4cm az ..szar..nem jó.. a 3cm hez képest ....
túl magas.. a 3cm az a pont jó...
még védi is..de már elég lapi is...
meg meg is vágtam mert az hogy a nagy piramis 2mm magas bütykök..totál szarok voltak mikor már nem volt éle.. tehát a második motorozás közepétől.. szoptatott
kicsit kárcsúbb is lett.. és az oldalazásban lévő..hiányosságot is pótoltam..
mármint a kroccoknál szokott oldalsó bütyök sor lezáraj a mellette lévővel az egészet.. na az ott nem tud tisztulni ...igy ezáltal csak darál és darál(ledarálja a talajt miközben nem halad semmit)..lecsúszik...az oldalazásban felfelé haladás helyett állandóan kikapar kicsúszik...na ze most már nem lesz

én nem tudtam volna menni..mert ahogy annó déwed mondta aki soha sem téwed
ma nagybetűs cs..azaz CS nap volt...
pár kép róla...
egyszer vettem rmcben ...ilyen caszrol vagy mit.. piros volt...hig mint a kutywa szar...az nekem sosem sűrűsödött be.. gyanús hogy a mosó.-oldó folyadék lehetett
de az oldalára ..meg az üzletben is.. air foam fluid volt irva.. ami légszűrő habszivagy "olaj"...de za szar volt...
az összes többi amit használtam..kék Vagy zöld színűek...mind mind jó volt
most minerva van..mé gannó azt tudtam beszerezni...4-5 éve vettem 2 litert.. 4500 volt a kettő!..és még van belőle... jól tapad ragad és nem megy át rajta semmi


táska tartalma.. davon.. király vagy..nálam is ezek vannak...
mikor lyódosnmak letört a csavarja.. hú de lyó is volt az ..igaz haver.. mert nálad nem volt..de nálam minden van
csavarok... pár darab 5-6-8as 20-30-50-60.. hosszúak..anyák ugyszintén alátétek...azok több féle is.. mert van hogy nagyperemű kell...
én csak úgy hivom az arany tatyó van nálam, két 20-27 awa bilincs is .. és 18as rézidom.. 45 és 90 fokos...volt már vizcső szakadás javítás is..emlékszel csani?
ez a lyódos kisegítő akcilyó
http://youtu.be/iyzT_X8IPQ0
gyertyakulcs,pót gyertya, hosszú kábelkötegelő,1.5 liter ivóvíz, de nagy melegben 3l is , csoki,vagy banán energia pótláshoz, ezek mindíg vannak táskában.Ha távolabb megyünk akkor belső,szerelővasak,szerszámok stb...
Állagra,ízre,szagra ugyanazt tudja mint a kék putoline,jól le kell csöpögtetni mert elég híg,normál légszűrőolaj,semmi extra...
Amivel eddig találkoztam és sztem legjobb az a liqui moly 500ml,könnyen átjárja és amikor elpárolog az oldóanyag akkor ragadós lesz mint a légypapír,sajna színtelen,de fogja amit fognia kell..
A pályafutásom alatt láttam már egyet s mást… Nem szeretek bamba fejjel, tátót szájjal vakarni a fejemet , hogy most mi lesz… Amit még ennél is jobban utálok, ha nem tudom, tudjuk folytatni a motorozást, mert a madárnak pl. defektje van, és a gumiszerelővas helyett nyalókát hozott magával… Ha kell, én komplett motorgenerált hajtok végre az erdőben, de vissza senki nem fordulhat! Hehe…