én nem viszek semmit csak a magam kényelmére szolgáló dolgokat. víz, csoki ,jégkrém. a többi koloncot úgy is hozzák a többiek. szerelni meg lőtte szoktam, mielőtt elindulok motorozni.
Ez állandóan foglalkoztat engem is…
Én hátizsákot nem viszek magammal, idegesít, és zavar a szabad mozgásban. Egy övtáska szokott max rajtam lenni, abba van egy 3m kötél, egy plusz kesztyű, bicska (elég jó 51 funkciós svájci), pénztárca, telefon, mini törülköző, 8-as csillagkulcs, mini elemlámpa, és egy 500ml kulacs, gyorskötőző, zsepi.
A szerszámokat a motorba, az ülés alá teszem. Ott olyasmik vannak (nem emlékszem pontosan) mint pl, dugósfej 7-8-10-12, hajtószár és hosszabbító, pár imbuszkulcs, csavarhúzó +/-, 10-12-13-17-27 kulcs (lefaragva). Tartalék karok (fék-kuplung), 2 patentszem, bilincs, drot, sasszeg, zéger, kábel (elektromos), csavarok, anyák, gyoskötőző több méretben, benzincső, rongy. Szintén az ülés alatt van a két gumiszerelő vas, és foltok ragasztó. Azt hiszem ennyi, de lehet kihagytam valamit…
A pumpa még hibázik, annak még nem találtam helyet. Az első lámpa mögé szeretnék egy tárolót csinálni a műszerfal helyére, valószínű oda fog kerülni, és akkor tudok még pár cuccot bepakolni…
Üdv,putoline használok.Fasza kék folyadék látni hol mennyi van hol nincs,a castrol légszűrő spray nem olyan jó sztem ragad mint a kurva anyja ami nem biztos hogy rossz,de fehér szóval nem látod rendesen hova fújtál hova nem stb...
A putoline fasza zacsival nagyon jól be lehet olajozni.
Evvel a kettővel van tapasztalatom.Amiről tettél képet nem ismerem. Remélem segítettem.
Ti mit visztek magatokkal úgy általában a hátizsákban? Javításnál vissza a táborhoz, vagy fa tövében megy? Írjátok hogy 50-70km mentek, oké de hány defekt, lánc szakadás stb... vízforralás..
Senki nem írta még le, mi is kell a szerszámosba
(vannak itt pisztolj amatőrök)
Légszűrő olajokról milyen tapasztalataitok vannak?Ki milyet használ?Nem találtam róluk semmi tesztet.Ezt esetleg ismeri vki? http://moto-complet.hu/Termek/...
az én Ótóm is megy szerelőhöz ma holnap..kezdett kárszolni a gép fékezéskor...ugyhogy gyanúsan felégtek felkeményedtek a betétek...meg akkor kap egy úly ferodolozást is a gép...
alvázvédelem... alá sem merek nézni
hály.
szerintem meg az 5.30 akadályon kivül.. a többinek nem sokk köze van a hegyben valólyában fellelhető akadályokhoz...
mert olyan van hogy nem tudsz átjutni..csak ha elfekszel és a fa alatt áthúzod..
de olyan hogy átugrasz egy fát.. aztán mögötte ott az összekuglizott akadály.. max otthon ha meghozták a téli tüzifát...
vagy azt hogy egy sor gumi van előted egy ilyen után...
ezeket én inkább úgy hívnám..az extrémendúrózás rémálmai..azaz a nályt mEEr
én azt látom..ezek elmentek már a hülyeség katzegória felé..
nem csak ezek..- már lassan mindneki azt hiszi az a jó pályaa aminek igaz hogy a hegyi motorozáshoz semmi köze.. e jól lehet rajta dobálni a gépeket
pl raklapok az erdőben meg kocsiról leugrás...
az a baj ..nem értek én ehhez(sem)...oszt csak belélyük verem a csÚfost
én azt élvezem ..ha a hegy ad valamit ..oszt azt old meg...
az pl amit a múltkor lyódossal és csanival csináltunk..az eksztrém volt.. mert volt nálam rókafarkú kézihalytányos fűrészgenerátor...
és 2-3 helyne a nagyon hülyén belógó 5-15cm átmérőlyű fákat kitakaritottuk a nyomból...pl szanberghalála patak ..alulról a tetejéig lyár6ó
csak azt felejtettük el.. hogy vigyünk oda ..gumiakadályokat..meg raklapokat ...
akkor végül is ..ezt is elbaxtuk
1et értek ezek a motorozás alapigazságai!A millás gátlókkal,nyilván könnyebben mennének a mostani menetek,de előbb utóbb egyre nehezebben motorozható részeket választanál,amit ugyan olyan nehéz lenne megoldani egy idő után.mint a mostaniakat a jelenlegi futóművel.A kondi megszerzése csak elhatározás,és kitartás kérdése.
Ha tudnál csinálni,fetrengőset is,akkor miért nem csinálsz?Biztos szívesen nézné mindenki!
Bármilyen motorral és bármilyen tudással lehet, az a lényeg, hogy aki csinálja ő élvezze
Azért azt tegyük hozzá, millás futóművekkel alattam biztos jobban élvezném én is, van szopás ezek hiánya miatt.
de nem pénz kérdése a lényeg, legtöbbször a kondi hiánya okozza a gondot, 2x eldől/beszorul a motor, felrángatom és vége a napnak, onnantól csak esés kelés pihenés mindenhol
Ezek a pihent pillanataim voltak, tudnék csinálni ezerrel liheg és fetreng minden másodpercben videót is
Így hogy mennek előtted az onboard élvezhetőbb
A te kamerád jóval nagyobb látószögű, így jobban visszajön a terep.
Majd öregkorunkban lesz jó ezeket visszanézegetni
Jobb így menni, ha van nyom és szalag, igaz? Ez melyik verseny útja?
Sokszor az utat és a nyomot keresem merre is kéne menni és nem haladós a dolog, csak ha már ki van járva, persze akkor se biztos a legoptimálisabb a nyom
Sziasztok,
Néha napján belefutok, és haveroknak csinálok alvázvédelmet. Én úgy szoktam, hogy először gőzborotvával (110C) és vegyszerrel brutálmód lemosni az egész alját. Kb 1-2 nap száradás, ha valahol van felületi rozsda, akkor van speckó rozsda átalakító, majd alapozás. Ezután üregvédelem, végül alvázvédelem. Viszonylag vastagon szoktam lefújni, egy átlagos méretű autóra simán elmegy 5-6kg alvázvédő, és 2-3kg üregvédő. Elég macerás, pepecs meló, mindent szépen lekell ragasztani, mert a fékcsöveket, kipu stb. szerintem nem egészséges összefújni. Az anyagköltség általában kijön egy 20e forintból, a Motip termékeit nagyon tudom ajánlani, szerintem elég jók.
Én hátizsákot nem viszek magammal, idegesít, és zavar a szabad mozgásban. Egy övtáska szokott max rajtam lenni, abba van egy 3m kötél, egy plusz kesztyű, bicska (elég jó 51 funkciós svájci), pénztárca, telefon, mini törülköző, 8-as csillagkulcs, mini elemlámpa, és egy 500ml kulacs, gyorskötőző, zsepi.
A szerszámokat a motorba, az ülés alá teszem. Ott olyasmik vannak (nem emlékszem pontosan) mint pl, dugósfej 7-8-10-12, hajtószár és hosszabbító, pár imbuszkulcs, csavarhúzó +/-, 10-12-13-17-27 kulcs (lefaragva). Tartalék karok (fék-kuplung), 2 patentszem, bilincs, drot, sasszeg, zéger, kábel (elektromos), csavarok, anyák, gyoskötőző több méretben, benzincső, rongy. Szintén az ülés alatt van a két gumiszerelő vas, és foltok ragasztó. Azt hiszem ennyi, de lehet kihagytam valamit…
A pumpa még hibázik, annak még nem találtam helyet. Az első lámpa mögé szeretnék egy tárolót csinálni a műszerfal helyére, valószínű oda fog kerülni, és akkor tudok még pár cuccot bepakolni…
A putoline fasza zacsival nagyon jól be lehet olajozni.
Evvel a kettővel van tapasztalatom.Amiről tettél képet nem ismerem. Remélem segítettem.
Ti mit visztek magatokkal úgy általában a hátizsákban? Javításnál vissza a táborhoz, vagy fa tövében megy? Írjátok hogy 50-70km mentek, oké de hány defekt, lánc szakadás stb... vízforralás..
Senki nem írta még le, mi is kell a szerszámosba
(vannak itt pisztolj amatőrök)
http://moto-complet.hu/Termek/...
de jó ,hogy nem mentünk ma. megmaradt egy csomó benzin.
alvázvédelem... alá sem merek nézni
szerintem meg az 5.30 akadályon kivül.. a többinek nem sokk köze van a hegyben valólyában fellelhető akadályokhoz...
mert olyan van hogy nem tudsz átjutni..csak ha elfekszel és a fa alatt áthúzod..
de olyan hogy átugrasz egy fát.. aztán mögötte ott az összekuglizott akadály.. max otthon ha meghozták a téli tüzifát...
vagy azt hogy egy sor gumi van előted egy ilyen után...
ezeket én inkább úgy hívnám..az extrémendúrózás rémálmai..azaz a nályt mEEr
én azt látom..ezek elmentek már a hülyeség katzegória felé..
nem csak ezek..- már lassan mindneki azt hiszi az a jó pályaa aminek igaz hogy a hegyi motorozáshoz semmi köze.. e jól lehet rajta dobálni a gépeket
pl raklapok az erdőben meg kocsiról leugrás...
az a baj ..nem értek én ehhez(sem)...oszt csak belélyük verem a csÚfost
én azt élvezem ..ha a hegy ad valamit ..oszt azt old meg...
az pl amit a múltkor lyódossal és csanival csináltunk..az eksztrém volt.. mert volt nálam rókafarkú kézihalytányos fűrészgenerátor...
és 2-3 helyne a nagyon hülyén belógó 5-15cm átmérőlyű fákat kitakaritottuk a nyomból...pl szanberghalála patak ..alulról a tetejéig lyár6ó
csak azt felejtettük el.. hogy vigyünk oda ..gumiakadályokat..meg raklapokat ...
akkor végül is ..ezt is elbaxtuk
http://youtu.be/nPtoZDcKQ8o
5:35-nél a pálya vezetésen beszartam
https://www.youtube.com/watch?...
Utóbbi pálya bemutatónak tökéletes
https://www.youtube.com/watch?...
https://www.youtube.com/watch?..
.
https://www.youtube.com/watch?...
Volt benne feladat rendesen
Ha tudnál csinálni,fetrengőset is,akkor miért nem csinálsz?Biztos szívesen nézné mindenki!
Azért azt tegyük hozzá, millás futóművekkel alattam biztos jobban élvezném én is, van szopás ezek hiánya miatt.
de nem pénz kérdése a lényeg, legtöbbször a kondi hiánya okozza a gondot, 2x eldől/beszorul a motor, felrángatom és vége a napnak, onnantól csak esés kelés pihenés mindenhol
Ezek a pihent pillanataim voltak, tudnék csinálni ezerrel liheg és fetreng minden másodpercben videót is
Sokkal jobban véd mint a burkoló cuccok, igaz lesz egy kis plusz súly rajta, de ebből a köracélból nem olyan nehéz, mint laposvasból, enyém 5kg
A te kamerád jóval nagyobb látószögű, így jobban visszajön a terep.
Majd öregkorunkban lesz jó ezeket visszanézegetni
Jobb így menni, ha van nyom és szalag, igaz? Ez melyik verseny útja?
Sokszor az utat és a nyomot keresem merre is kéne menni és nem haladós a dolog, csak ha már ki van járva, persze akkor se biztos a legoptimálisabb a nyom
Néha napján belefutok, és haveroknak csinálok alvázvédelmet. Én úgy szoktam, hogy először gőzborotvával (110C) és vegyszerrel brutálmód lemosni az egész alját. Kb 1-2 nap száradás, ha valahol van felületi rozsda, akkor van speckó rozsda átalakító, majd alapozás. Ezután üregvédelem, végül alvázvédelem. Viszonylag vastagon szoktam lefújni, egy átlagos méretű autóra simán elmegy 5-6kg alvázvédő, és 2-3kg üregvédő. Elég macerás, pepecs meló, mindent szépen lekell ragasztani, mert a fékcsöveket, kipu stb. szerintem nem egészséges összefújni. Az anyagköltség általában kijön egy 20e forintból, a Motip termékeit nagyon tudom ajánlani, szerintem elég jók.