Nyugi van gyerekek.janek jót akar...
Sztem nem kéne így beszélni,motorosok vagyunk nem?
A tolvaj cigánygyerekkel fogadjunk 1ik se beszél így csak fejlehajtva továbbmegy h nem legyen para?!
Tisztelet a kivételnek.
héjj viktor mentek a romaniacsra lesni? én szombat vagy vasárnap tudnék menni. esetleg nem megy aznap valaki hajtani? mondjuk te? hétfőn már jövünk vissza 4 napra aztán 10 nap megint otthon.
probáltad már a 754 sportextrit? muhahah amugy nem hittétek el hogy az ms 3 istenetek kalap szart se ér. nekem mikor először és utoljára feltettem loszart se fogott pedig nem volt kemény. na jo... tiszta sárban biztos jol fog. de olyan meg nincs sehol max ha bemégy egy mélyszántásba tavasszal.
a kettes számú kép az kép.. a többi az a mŰvészi foró..mert azon azt lát az ember amit szeretne képzelni:-))
költői kérdés.. valaki használt már c-12 gumit? 120/...-18ast
mert az utóbbi két hajtáskor a szuper ms 3 gumi..nem jött át igazán.. patakba jó.. sziklásba jó.. de gyökeres csúszós szappanops sáron..illetve száraz talajban ..sokat kapirnyál...
zarándba meg van egypár olyan....
hoyg az a c-12 az hogy birja ezt ?
Győr felől mondták...náliuk jók a mitaszok.. c-12re mondta hogy sziklán nem a legjobb..de jó az élettartama .stb..szóval valakinek tapasztalata?
bár mostanság lehúzzák a mitaszt...de mondom a kerek ms 3 tól meg nem vagyok elályulva...sokszor indokolatlanul elkezd kapirnyálni
csoki...
te melyiket mondtad.. mx31..vagy 51?mert van ember aki be tud szerezni olyat is
bandi..
bakker ez tényleg olyan mint a gyerekem orra most.. mert mondom is neki fúlyd ki fijam ..mert ez nagyon taknyos(a filyam az elipszilonyos úgy mit a telya..vagy ezt kétlem azza 2lem
bakker.. állat vagy
ha valaki azt mondja nekem hogy két képből is le tudod úgy fényképezne azt a gyertyát hogy nem látszik rajta semmi..illetve ennél kevesebb már csak ha fordítva fényíképeled le...mármint a másik vége felől.. akkor ezt ..nEEEm hiszem el
de ha nagyon belátok a pólis takarta FONTOs rész ek mögé.. +a vaku amit elvakit..akkorazt mondom..belül ganés ez a gyertya..
ez nix jól kiégve..
a jól kiégésről annyit...a jól kiégés az ....nem taknyozódik le 3 fordulat alatt.. tehát ha egy gyertyát használsz...az a menet végén ha alapjáraton jár pár percet..is jó marad a ygertyakép ha jó volt.. és szar marad ha szar volt.. nem az a két pöffeneten múlik..
nézzétek csak meg..nem tankönyven.. a gépben...
kimész... megjáratod.. ki égeted.. jól meghajtod..egyből leállitod.. milynme ..aztán berugod.. és alapjáraton járatod fél percig és megnézed milyne.. pontossan ugyan olyan lesz..!nézzétek csak meg ..és nem tankönyvben a saját gépeden..!
mert a gyertya letaknyozódáshoz kis idő kell..legalább 2-3-5 perc.. de lehet több is...
a jól kiégés is úgy van.. bemelegited és rendessen megjáratod.. 3-4-5 perc... aztán majd az mutat6t valamit!
hőérték.. gyertya tipus.. benzin levegő keverék..levegő hőfok és magasság...
összetett dolog ez..csak egy embert ismerek aki ezt mind mind tudja.. de őt most húzták el az ház előtt egy motoros.. kötél volt a nyakán..és azt hajtogatt....bakker ezen a kipufogón kiáramló gáz túl dús elégetlen szénhidrogénben ahhoz hogy jó legyen a keverék a hengerben .
nekem is annnó..b8es (750 hu forintos hagyományos semmilyen gyertya!) gyertya működött a sx 380ban...a 3500 ft az kb 35 secundumig üzemelt
aztán leált.. nézem rugdosom mérgelődöm.. aztán visszarkatam ami benne volt.. aztán karaja volt megint...és úlyat is olyat vettem...az fax se tudja hogy hamis volt é.. vagy eredeti kÍnályi....de működött...
az utolsó két sor.. lyanó hasznosítására.. az állat .
kitaláltad a tutit...
lyobb lenne mint a innyektorosok lamdba szondálya. .
csak az a baj ..ha mégis visszadurrogna...akkor a krossz csizmáddal lendülatből akarnál állítani rajta
déw..
a videlyó..Últra karaly
az lehetne a cÍme..: dört bájk magazin revjú rémeremiksz 20tizen5
0,5re a tHréj -fát...
dév nagyon karaj
a zene +az egész ..komolyabb mint a redbullos romaniacs or erzberg vidik
az ami van 2 pont 0nullánál..az állat..
bontós is csinált ilyet..itt zarándba a napkezdőn.. csak neki konkrétan a hátsó kerék sem ért le a földre.. kb 20cm magassan lógott az ia a levegőbe..első kerék meg a kar vastagságú ágon volt felakadva .. állat volt
lyakszi.. loki.. kicsit kiakadtatok szegény okoskán.. pedig okoska törpöt mindenki szereti... http://youtu.be/SAWImMgtZcY
bruhahah ezen jót röhögtem. én se vagyok egy nagy karburáló. egyszer a büdös életben hallgattam egy kicsit okosabb szerelőre . értetlenkedtem ugyan , de hittem neki mikor javasolt egy beállítást tavaj déván. na mondom egy próbát megér. sikerült neki az sx 300 asomból ami addig egész használható volt ...egy jó gyenge 80 ccm est fabrikálni. 2 napig vergődtem vele a felfelékben olyan erős volt mint egy simson! de legalább könyékig lehettem a kuplungban és jól le is égettem a nap végére. .. bruhahah
szóval ha nem muszáj én se álligatom ha egyszer nagyából használhatóan megy. amúgy a román benzinnel gyakrabban csinálta a gyertyakivagdalást. nem tudom janek ezzel az új infóval majd mit kezd? hm?
nekem az ngk kormosabb volt mindig mint a denso
igaz ette az olajat is egy kicsit és szinte sosem forgattam 3/4 gáz felett hosszabb ideig
siratófalon örökké hanyatt esek máshová meg nem kell nagy gáz
Sztem nem kéne így beszélni,motorosok vagyunk nem?
A tolvaj cigánygyerekkel fogadjunk 1ik se beszél így csak fejlehajtva továbbmegy h nem legyen para?!
Tisztelet a kivételnek.