eddig ilyet le sem mertem Írni...
mert a 380 sx az 1,5 évig ment ugyan azzal a beállítással..székelyudvarhelytől...zarándon át..bakonyon keresztül. a halasi full homok pályákon át..-7 foktól..+30 fokig..
mert értek hozzá... gyertya cseréről csak olvastam szakkönyvekben..de ott példályul nem irták hogy nekem is kell cserélni
mondjuk az enyében..b 8es volt.. am aztán full racementsse gyertya...de azért sx volt lyáratva..akivel motorztam az tudta látta
winter.. beállítás.. beállítottam za sx 380nat a fiatba http://youtu.be/_qB3cP_0ZXU
Nincs vita, én mondom a tutit, a gyertya kormolók meg hisztiznek
Ezen belül pedig kéttéről volt szó, az már tök mindegy melyik beteg ütemhiányos versenymocit vesszük alapul.
És te sem figyelsz, mert azt írtam, hogy szerintem a kéttét nem lehet rendesen beállítani, csak elfogadható kompromisszumok vannak. Szóval nincs profi beállítás, és az én kicsit dúsabb beállításom a kormosokéhoz képest még mindig kurva szegény. De a lényeg valami olyasmi, hogy egy ilyen gyertya nekem majdnem örök élet a kéttében. Amúgy meg nekem az téli beállítás, és ha lusta vagyok akkor úgy karburálok, hogy nem nyúlok a karbihoz, és mégis jó nyáron is
Gondolom valami hasonló a jó enduros kétté beállítás is mikor sokat mennek felfelé, de hát ki a fenét érdekel már ez mikor van injektoros 4t.
Csak azèrt kérdem mert abból indult a vita. Aztán már a babettánál tartunk. De attól még hogy a fos hamis ngk gyertyák beszarnak lehet hogy mással jó lesz. De itt mindenki karburál. Én vettem az xr- re tm 40es mikunit. Felraktam. Berugtam ment. Beállítottam az alapjáratot azt annyi. Amúgy papolsz a profi beállítàsról azt most kiderül hogy a tied sincs rendesen beállítva. Csika megmondta. Mer ő ért hozzà!
Karburálás 3 : Ez a gyertya száraz volt mikor ki lett véve vagy 20 éve haver Babettájából, és ennél sem adja vissza a fotó a látványt, a több száz csillámló pontot az elektródák felületén.
Ez sokat kapott, vagy keveset ?
Látott már valaki ehez hasonlót?
Mit keresne KTM a Gass fórumon?
Amúgy szerinted van valami eltérés az egyik ütemhiányos beállítasa és egy másik kétté beállítása között? Mi van ha poweres, és mi van ha nem?
Bocsánatot kívánok, nem gondoltam, hogy hozzáértők is betévednek, ezért hagytam ki a 7-es 8-as választ
Valóban kicsit többet kap (szándékosan), de ez még az a határ mikor felül szépen kitisztul, viszont így nem melegszik túl a djágaszág...
Árprilisban vettem ki a gépből, azóta kicsit poros lett a védőkupak alatt...
A kép pedig sötét, nem szereti a fotomasinám csak a napfényt , azt is csak hátulról.
Nincs lesarkalva, gyárilag ilyen csapott sarkú az eredeti NGK versenygyertya
maga az irás pedig..igazi gas gas fórumos . .
poén..intrika szerelem tudás figyelés.. okosság
végre nem az jön ki a szádon hogy mindenki mekkora lÚzer.....persze hozzád képest..
az én válaszom a 0ás válasz..
mert ha minél nagyobb a szám..és az én szám nagyon nagy -anÁl inteléigencsebb valaki..akkor minden képp csak a 0 válasz6om
nem is irtad le a motor tÍpusát . mi ez egy 6 hengeres limbó hintó
bakker lyódos tuti be vesz a szombati csapatba..úgy is ott jön el pöst mellett. csatlakoz6ol hozzá..oszt majd rommá-niába elmagyarázod nekik a tutit...a kék tély gyertyákról
Karburálás, második fejezet : Ezen a kicsit sötétre sikerült képen egy 9-es NGK gyertya látható, amivel a kivétele előtti kb 10 km-t tötymörgős tempóban (negyed gázzal) tettem meg (kis utcákon megkerültem a várost) mert nem volt idő kicserélni. Ilyen tempóban még a 8-as NGK is bőven az öntisztulási hőfoka alatt van, ezzel a 9-essel pedig ekkora távot tatázva meg sem lehet tenni ha nincs rendben a moci többi része, mert beköpi. Szóval ez egy taknyosnak nevezhető gyertya képe, ami élőben látva szinte száraz és csak belül van kevés ráégés, ami pár perces hajtással le is tisztul.
Hosszú válaszokat nem kérek, csak az előőre megadott válaszok számát írja meg aki interaktívan részt akar venni a megoldásban
1 - Hülye vagy (marmint én) meg koccsog, faszt se érdeli a gyertyád.
2 - Ez nem is 9-es NGK hanem egy autóba való 6-os gagyi szemét.
3 - Ilyen nincs is amit előadsz, mert nálam a 9-es NGK max. 10 percet bír.
4 - Na ne dumálj már annyit, vagy leírod mi a trükkje, vagy mehetsz a picsába.
5 - Hmm, lehet benne valami, majd megkérdezek pár embert, hogy ez hihető-e..
6 - Fenébe, én is ilyet akarok, ezért elkezdek olvasgatni a témában...
A válaszok sorrendje közvéleménykutatók által tudományosan lett összeállítva, a kiválasztási sorrend valószínűségének figyelembevételével
Érthetőbben : minél nagyobb számot választasz, annál tudatosabban éled az életedet
Köszi neked is, a többieknek is , igyekszek "jókat" összedobni, csak kurva sok idő, s ha videózok, az nem motorozás
Talán még csinálok egy egykerósat, csak azt előbb rendesen meg kell tanulni
Egyenlőre még csak így megy a körbe-körbe még nehezebb, mint egyenesen http://youtu.be/mIBCa6660Z0
zoli..
az a situ..nem tudom most s 3..4..5 a hengerfejed.. sir é az kupli..milyen lapát gyertyád van ami 7 értékű..vagy sem...
dde a lényeg..nagyon jól mászik..indul...még fejtreálás után is.. 2 pöccentés . és pont ugyan ott mész ahol ezek a 2014 gépeikkel.. csak az a különbség..a tiéd nem forr
http://youtu.be/AJ7nQq6jmFY