2-ik nap Romaniacs...ezt is megmasszak a nagyok....igazi csemege..megneznem...foleg mikor bbefele rontasz fejjel a sziklasba... http://youtu.be/5Y9_VOAZ3l0
de hosi ismét beugrott a képbe.. és előkotort a garagélyából valami olyat ami lehet jó lesz nekem...miközbe..neki meg kellene tarcsiba az a gyári rugó ami a nimródé...mert neki meg az kéne..nem a 96..nem is ez a 71-90 260 agresszí progreszív rugó
ugyhogy
le is küldte sebtibe..izibe..ma meg is jött...
ki is cserélődött...és most hogy 68-57,5..58 ra ül össze igy is tökre korrektul.. kb 1--1,5cm nyi menet maradt még keményíteni a rugón...
de közbe ez meg progresszív....ami szeritnem..nagyon lácsó lesz nekem...nem is egy mindenhol kemény ..88as.. nem is egy 72..ez pont olyan lesz ahogy kell
bár e lineáris rugóhoz épített lengéscsillapítás a progrsziv rugóval.. ki tudja mit csinál...de pl tuning cégeknél .ez simán alapból progrszeiv rugóval kezdik a variát
ugyhogy nagyon valósziyínűleg.. nagyon katraj lesz....
ugyhogy emberem mondta ha jön a rugó.. az kell neki.. nimród boldog lesz a narancs rugóval.. én a fehérrel.. neki meg jó lesz a tartalék gyári citromsárga 72..74 rugó is a polcra
ugyhogy vannak az ember életében haverok-barátok meg hosi
na..
érdekesség..mert ez a tudásisten vées gasgas fórumosok.. ez már bénatéma
tegnap el6ároztam ..lebontom a tankot a bergről.. mondták lehetnek bajok..mert előszeretetel tépik meg és forgatják szét a műasnyag segédvázba lévő csavarokat..
ugyhogy bee voltam kicsit szarva..mint mindég igy uly motornál az első szereléskor..
de belevágtam...
semmi cél nem volt.. csak megnézni ezt a légszűrőház tank..segédalváz...3as kombót...meg ugye rálátni az innyectrorra me ga szűrőre.. ami be tud izélni...mármint a szűrő..és azt pikk pakk ki kell olyankor takarítani..(kitakarítás nem= törölgetés felseprés felmosás )
végül is ...nem nagy vaszizdasz ..de jó sok mindent lek ll hozzá bontani..
elefántfülek-
segédváz tank 6 csavarja(ez volt a dangeros)
légszűrő ki..piszokra figyulni.. benzincső lekötés pumpaáram ki..aztán okosba a légszűrő gumilyát kifejteni a tanknál...és hopsz már kint is van...
olyan formálya van...beokádtok...aki ezt kitalálta?mert ha csak annyit csinál hogy egy 6 literes alsó tankot(ahol a többi gépen a légszűrőház van..de lehetne 8 is..ott is mert az a hülye segédváz műanyag.. az akár más hogy is lehetne..szóval...nem értem...
igy viszont a kábelkötegek...a tank alatt+ vizhűtés csöveinek elvezetése.. bonyolultabb már nem is leheten...
oda beejteni.. még egy gombos tűt sem leheten...szóval .. tényleg nem 1szserű..de elfér midne..működik minden..osz ennyi..
csavarok sem voltak beletépve ..jöttek is ki szépen...ugyhogy ezzel már bajság nem lesz
de ami volt ..az még az hogy hosi észrevette hogy a gépem..alapból nagyon ül a segge..ha meg ráteszem csoffadt testem..akkor igazi krúzeres lesz a berg...
meg is nézte...
a rugó a 69-250..a gyári talán 72-74...250-260...mondom is neki..
figyu.. ez már 1 menet hijján koppon van...és igy ios ...az alap 68..55re ül le...(kroccosoknál..9-11cm az a jó.. nekem a bergnél ktmnél a 10,5 cm azzal volt a legjobb ) ez meg..13
de úgy hogy 15 vettem meg.. 15cm ült össze alattam..a 9-11 hejett....
13 cm re tudtam kiemelni..úgy hogy a rugót elő fesziteterm ameddig csak lehetett..(jó az az egy menet..akkor 12,5cm a vége.. de az is hol van a 10,5höz
szóval hosi
megnézte...
mondá hogy mi a bajság..
aztán két tezswír fórumba is irtam hogy csere éredekell...aztán HB forumból nimród válaszolt..
mondta hogy neki van ..az nagyon magas.full kitekerve is alig ér le a lába...neki citromsárga van.. nagy valószinűséggel a gyári ..72-74 vagy keményebb..de véletlen sem 69 mivel az enyém az full feszítés után is kissé csopperos..de ö sem 110 kiló.. szóval nek meg pont jó lenne ez a kissebb erej rugó
okosok mondták.. nekem a 80 rugó az kellene..de lehet inkább a 88as há mondom...nekem eddig mindég gyáriak voltak.. és azzal semmi bajom nem volt...ugyhogy nimród úrral lebarteloztuk a cserét
ami rugót nimród meg is kapol...itt vannak a képek a rugódról..ha hazaérsz és küldöd a tiéd már postán is emez
pár.......
egyik ősszel le akartam fotózni az erdélyi gombaszedő cigók ideiglenes lakóparkját(aki látta már tudja miért )
pár emberke lézengett csak
amire megálltam és üresbe tettem a motort addigra mint a darazsak úgy rajzottak kifelé a vackukból
szóval inkább nem lett fotó......
Ne rizsázz, nem üldöztem el senkit, főleg meg Ronist nem.
A vitáink ellenére csípem a tagot.
Veled ellentétben én a helyén tudom kezelni az internetes csevejt, még ha kicsit el is fajul néha a balfaszkodásotok és a hisztitek miatt...
Ne izgulj apróságok miatt, én majd viszek kést, és ha kell majd vágok vele
Nem akarok veled versenyezni semmiben, bizonygatnom sem kell mit tud a 8-as gyertya, főleg mert már rég 4t-vel tolom, csak érdekelne mennyire vagy menő látótávolságon belül...
A legtöbben itt fordítva ültök a lovon. Részemről nics semmiféle dobálás, csak egy idő után megunom az értetlenkedést és olyankor már tömörebben, érthetőbben fogalmazok, de semmi olyat nem írok amiért fordított helyzetben én is megsértődnék. Ha valaki bénázik, vagy balfaszkodik akkor viselje el a kritikát, vagy kapja össze magát. Én összekaptam magam és energiát fektettem a dolgok megértésébe, és mivel nem vagyok csodagyerek, ezért úgy gondolom, hogy ez másoktól is elvárható lenne.
Azon meg jót nevettem, hogy a cigányokat állítjátok be itt mumusként. Bátor menyasszony lehet aki befosik pár cigány látványától
Fasza lett művész Úr! Kár hogy nincs,operatőröd, így rögzített kamerával biztos nem egyszerű jól felvenni.Igazi művészfilm a végét tekintve,mindenki saját fantáziájára van bízva a folytatás,hogy hogyan került le a motor.Vagy még most is ott lóóg?
Janek, összefuthatunk. de neked a nagy pofáddal kell versengened, nem velem... meg annak is kell bizonyítanod.
elkészült ar rm talán? őszre ígérted kopott dugóval
Ronist elüldözted. szegény!
Zari, nekem már két éve Metzeler MC-5 van fent.
ugyan az! ebből is gondolhatod, hogy mostanában mennyit motorozok...
egyébként itt is a kecskecsöcs mitaz az istenkirály.
de a bakonyban más a talaj, mint a zarándban állítólag
Én innen már vettem párszor.