Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hőértékek egyformák voltak
a husky meg ugyanavval a beállításokkal megy a 0 fokban is mint a 35fokban
mondjuk a hondán se állítottam sosem semmit
Biztos van oka ennek is.
Nekem 6 vagy 7 éve csak NGK van benne, és a sima BR8ES vagy BR9ES idén raktam bele EG végűt, egyikkel sincs bajom.
Egyszer öltem le, amikor tél után nem karburáltam át nyárira és kimentem vele a dög melegbe, akkor ki is nyírta nekem is gyorsba.
"Aki nem tud karburálni és nem tud kimotorozni egy 8-as NGK-t az vagy ne motorozzon kéttével, vagy vigyen magával versenyszerelőt aki ezeket az alap dolgokat a szájába rágja a felhasználónak."

Te sem tudsz kimotorozni enduro körülmények közt egy 8-as gyertyát szerintem...
bocs! Te igen! a réten... két hepe-hupával
vagy max egy aszfaltra tervezett lófingót... P20?
terepmotort 2lm
különben tudnád miről beszélsz és magadat fognád le, hogy ne írj ekkora baromságokat

Téged nem lehetne magunkkal vinni? Te verseny szerelő vagy nem?
Szerintem biztos sokan húznának a motoruk után. nyakadon kötéttel és akkor még a fütből is tudnál szaktanácsot adni, mit kellene állítani
Összeraktam a videót.
http://youtu.be/yT1t_lfQtZk
nekem az xr4 alig akart beindulni a vélhetőleg hamis ngk-val
mondjuk az fura hogy 3 különböző helyről szereztem be és mind szar volt
utána tettem bele denso-t és avval 1-2 rúgásra indult
a denso olyan 1/3 árral volt drágább mint az ngk
simsonnal is szopó volt az ngk pár km után megszűnt szikrázni
a huskyban meg hibamentes az ngk......
szóval nem tudni mi van
akkor hamar motorok,akkor melyik motornak nagyobb a hoerteku az egese?A 2T vagy 4T?..es valahonnan inen kell a gyertyaval kiindulni.
Ha nem csináltál semmit, csak magától, akkor valószínűleg a melegebb idő az oka, dús a keverék, karburáld át a meleg időhöz.
Szegényíts a keveréken azon a tartományon, ahol megöli a gyertyád, vagy az egész tartományban, ha be volt lőve télire.

Egyébként sokezer baja lehet még, ha dús a keveréked, az meg fogja ölni az összes gyertyát, tehetsz bele akármilyen kiszuperáltat ha közel jól van belőve a motor a "hamisított" kutyaszar NGK gyertyák is elmennek sokáig endúró stílussal, ahol nincs szétforgatva a gép.
Janek...lehet nem csipsz...sot latom is,de ki a faszom erdekel...
1 A motort ezzel a gyertyaval vettem,es gerecsenel ezt raktak bele...tehat azok mind hujek,es nem ertenek a 2Thez....szolok nekuk hogy van egy profi 2T karburalos gyertya szaki..
Ezzel a gyertyaval volt 5 percet menve nyel gazon ami a csovon kifert..igen 15 km...es meg igy nez ki,ugyhogy az elmeleteddel kitorolheted a segged.
Demzsotinak az a gyertyaja igenis verseny gyertya amit te versenygyertyanak hivsz...vagyis iridiumos szar ami nekem 5 perc utan behalt...igen mert szar 2T be volt.
Mennel a halal faszaba vaganykodni...kezdem megunni turelmes ember letemre a nagyszaju ledumalo szovegedet.Az emberek a velemenyekre kivancsiak es a hozzaszolasokra,nem a parlamenti szovegre.....de en nem bantani akarlak,csak megirom a velemenyem.
Amugy az ontisztulasos hoerteku gyertyaba igazat adok!..de mit szamit az en velemenyem...
Szép napot!

Hengerfej probléma megoldva most már csak át kéne karburálni, alul kicsit sokat kap

Holnaptól Romaniacs élő közvetítések, valaki felvehetné a prologót
Prolog Live streaming
Tuesday 15th July
17:30 to 19:30 Romanian time

Live camera at the offroad finishes

Wednesday 16th July - Offroad Day 1
10:45 to 16:45 Romanian time
Thursday 17th July - Offroad Day 2
11:15 to 17:15 Romanian Time
Friday 18th July - Offroad Day 3
11:25 to 17:25 Romanian time
Saturday 19th July - Offroad Day 4
12:00 to 18:00 Romanian time

http://www.redbullromaniacs.co...
ne bántsad
you know...ne bántsd lyanót..
ő egy igazi elméleti szakember... fingja sincs a valósághoz..mert motortbeállítani ia csak könyvekből tud.. igaz hogy azt tudja.. de az ..az való életben kevés..
tény és való hogy padló gázon egy sx 125 full homok kroccpálya...és egy b 8eg gyertya lecsöppenne...
de még sx 250 kmt extrem endúróban használva.. simán a 7 gyertyával van szépen kiégve.. nem fehérre.. mondom szépen kiégve...
kiégve mint lyanó a sok hülyeségünktől.. mert itt .midenki hülye...legaláb is jancso magához méregetve..szerinte mind sügér..nem is értem.. minek ir ide ilyen okos gyerek?
mért nem egyetemi tankönyveket ir ?miért
tök hasznos lenne...

lyanó.. ha ezt is 0,5re érted.. én behalok.. épp dicsérlek.. lyÓÓ... professzorok tanácsá fórumból kerestek az előbb... volt a telefonodon egy hivás... és oda kéne mostmár irogatni...
Hát tudtommal ez sem versenygyertya, de ha rosszul gondolnám cáfolj meg valami profi leírás linkelésével
Egyáltalán ideális ez kéttébe?
Janek, úgy gondolom hogy egy fórum nem azért van hogy a másikat fikázd azért mert te értesz a motorokhoz hanem azért hogy egymás bajait, élményeit megbeszéljük. Úgy gondolom ha ekkora nagy arccal megy az észosztás (ami valószínüleg nem hülyeség mert több motort láttál mint én) akkor a parlamentben lenne a helyed...
Nem értem miért kell fennakadnod azon ha valaki kérdezni mer valamit a fórumon. Ha meg nincs türelmed értelmesen válaszolni akkor inkább ne is válaszolj mert semmi értelme.
Köszönöm a többieknek a türelmes, értelmes és építő hozzászólást.
Sziasztok
NGK BR7EIX
Agyat is rendeljetek hozzá!
Fogalmatok nincs mi az az öntisztulási hőfok, ezért inkább a márkában keresitek a hibát...
Olvassatok bammeg, én is linkeltem már irományt ahol ezek le vannak írva, csak venni kellene a fáradtságot. Persze sokkal könnyeb baromságokat kérdezni
Ez nem versenygyertya hanem egy lapát elektródás semmi hőértékű valami, 2 perc koppgázon tuti leolvadna...
Tudtommal nincs 7-es versenygyertya NGK-ból, van valami 8-asnál alacsonyabb hőértékű speciális gyertya, de az kisebb vagyon.

Aki nem tud karburálni és nem tud kimotorozni egy 8-as NGK-t az vagy ne motorozzon kéttével, vagy vigyen magával versenyszerelőt aki ezeket az alap dolgokat a szájába rágja a felhasználónak.

Olvasni is rossz amiket összebénáztok alap dolgokban
Vegyetek 4 üteműt, mert ez a kétté nem a ti pályátok.
Nekem ez van benne
Ez jó menet volt,van benne tűz!
Megegyztünk!
Denso megrendelése folyamatban.
Köszi!
ha nincs csak R nélküli azok ugyan olyan jók. azt hiszem az a zavarszürő jelenlétére utalo jelzés. szóval keresgélj b8eg vagy inkább b7eg nek megfelelő densót. na hátha.
probáld kia zt a densot , de rendelj egyből egy br7eg nek megfelelőt is a densóbol. bárdinál tudsz másnapra hozzák és a 7 es az valami 1000 ft körül van. jóval olcsobb lesz mint a 8 asok. én végül rendeltem br7 eg nek megfelelő densót iridiumban . az se volt több 4000 nél ugy emlékszem. ngk felejtős a picsába. szarrá van cigányolva .
Mit ajánlotok? A BR8EG megfelelője Densoból a W24ESR-V. A könyve a BR8EG-t ajánlja, de ha vannak Densoból más típussal kapcsolatban jobb tapasztalatok akkor szívesen fogadom az építő jellegű tanácsot.
A motormat en is Denso gyertyaval vettem...azota vettem 2 ngk belevaló gyertyat de egyikkel sem tetszett ahogy ment...Úgyhogy 2x bocsánatot kertem a Densotol es azota is jol megy.
Amugy a yamaha 250 yzf be is ngk volt de nem nagy dobás. Foleg ha iridiumos kerult bele..jo draga es alig ment fel napot.
Akkor en se eredeti ngk vettem?...pedig igen , csak ...
ja jó gondolat ! nekem ugyan ezt csinálta másik motorom sx 250/300 . rendeltem bele bárdinál densót és megszűnt a probléma. míg a moslék török ngk val dettó ugyan ezt csinálta, mit amit lentebb írt a kollega. . tavalyi hecán egy sártenger kellős közepén okádott be. ott cseréltem gyertyát az ingovány közepén . aztán pöccre indult.
Rendben, állom a szavam.
Eredeti NGK legyen, de mivel nem írtam sör márkát/minőséget, ezért a lapát elektródásért csak Tesco gazdaságos sört tudok adni