Es vegyek ktm-et...beszaras bazee hogy 2014 es 300 ktm nek a fotengej szimering odaszarik....3 honapos motorozas uzan....
Hetvegen 2 napos motorozas a romaniacs nyomon..lesz vidi
Hahaha...kőnyű igy....vagy 2 hete iD Nemet Kornel tartott egy hetig edzeseket...a fiuk azt mondtak,hogy eddig fingjuk sem volt sok dologhoz...kanyarodas...szakszeruen elo volt adva.. http://youtu.be/v4rIWxfYwg4
Ezt nem en mertem,hanem az illeto aki rakta ossze...cin darabkaval.
Valami az oblitesnel kell legyen,mert ezelott mas olajat hasznaltam,csak full sintetikusat es attol rendesen vastagon allt a korom a dugo tetejen is.
A masik,amit merg mondott a szerelo bacsika,hogya sok ciki cakiba a nagy nyomatek miatt csak at engednek a gyuruk is.Azt mondta,hogy a hengeren a nicasil mind rajta volt es ep volt.azota 45 u.o mentem.
Szerintem valami van a hengerrel...amugy a gas hengeret tuningolni szoktak a versenyzok,a felomloknel ...
Nekem nincs idom meregetni,meg szerelni..szeretem de nincs idom meg szakertelmem anyi hozza es mielott elbarmolnam inkabb haozzaerto kezekbe adom.Amugy a bacsika aki szereli ezt csinalja mar vagy 10 eve itt mandulamx-nel.
A tulaj se parittya...szerinte is a henger..de sok macera van vele...majd megvalik... http://vimeo.com/76773870
Mérd meg az S3 dugódnak a csapszeghez képest a dugó tető szélének magasságát, lehet magasabb, mint a gyári, bár a többi paraméterét se árt, csak kíváncsiságból biztos végigméregetném.
Inkább a gázreakció gyorsabb, hirtelenebb a motor. Ez a személyes tapasztalatom. Olajat próbálj meg valami mást majd az új hengerrel, mert nagyon rondán rakódott le mindenütt.
Megertettelek...csak az az erdekes nalam,hogy a henger alatti tomites gyari...es megis silyen kicsi a hezagom.Most igy marad es igy hasznalom,de az uj hengernel majd megnezzuk rendesen es beallitjuk.Most rakok nagyobb ff mert fent biza szegeny a keverekem...aztan kivancsi vagyok hogy muzsikal.
A NOZG tuvel milyen a karakterisztikaja a motornak?
Azt mondjak fent sokkal jobb...
Amit csatoltál linket írja az elején, hogy gyárilag laza 2,00-2,5 mm sqish-el jönnek ki(az egy picit túl sok). Itt egy link:http:
//www.vhm.nl/application/vhm%20c...
nézd meg, mert nekem nem akarsz hinni, pedig nem akarok neked semmi rosszat. Extrémezni laza (nagy) sqishel jó, kevésbé melegszik plussz alapjárat közeli használatnál könnyebben jár. Csináld meg 1,8 mm-re és akkor tudod próbálni mind a 3 féle betétet a hengerfejbe hogy neked melyikkel a jobb.
Vehettem volna egy ujta.....jovobe vagy azutan lecserelem...es recs ujat veszek...az meg kerdes ,hogy mit,de a meglevot beszamolja ..es oazt mondtamhogy nekem az ujat ajanlja mert legalabb torodok vele...
Na ugyhogy addig a gassal szorakozunk...
Az a bibi a korommal, hogy folyton izzik ott neked és megváltoztatja a gázáramlási és az égési folyamatokat az égéstérben és a préssávban is. Persze megy a motor így is, csak nem lesz sose "tökéletes"
A különbségeket csak az tudja, aki már hallotta illetve ült olyanon, ami rendesen be van lőve, meg ami nincs.
A 0.86 présmagasság TDC-ben hidegen szerintem is kevés, nem tudom mivel méred és hol
helló ! most vettem egy gas gas ec 50 et és a vizszivatyúnál ereszt a tömszelence ! igazábol mjadnem fehér az olaj ! ehez hol lehet alkatrész szerezni ? (magyarországon ) !
Ezer köszönet , ma esti film megvan
Remélem nem az lesz, hogy az elején valaki beteríti sárral a kamerát és utána nem látni semmit, csak a hangját hallani
gyanítom Jarvis nem fog megállni kamerát törölgetni
Jaxy, tisztázzuk le hogy neked mit jelent a squish, nekem a dugattyú tető és a préssáv közti távolságot, cinnel megmérve. 125-ös GP motorok mennek 0.75 ell. A 2006-os Gasgas 2,00 mm squisht használ gyárilag. A ktm 1,2 alatt alkalmatlan extrémezni. 0,5-0,6 csoda hogy megy. Csináld meg 1,8-ra az ezüst betéttel és akkor ki tudod próbálni lépésenként hogy mit változik a narancsal majd a feketével.
0.5 a minimum amit meglehet engedni egy 250esnel egy 300asnal olyan 0.6ig mennek. 550esemben 0.8 volt
gyarilag a ktmeknek eleg nagy a squish. sokan akik modositjak a 300asokat azok is 1.3ra allitjak be
de amugy ez az oblites geci nyom az enyemben is volt feloldalrol a 250esben egy ideig, amikor szarul vot a karbi beallitva meg nem castrol olajjal mentem. igazabol nincs jelentosege annak a koromnak ott...
persze nem szep mert egyesek szetszedik es tukorfenyes, de semmi baj nincs azzal ott, kicsit megkaparod fadarabbal es jo, de ha elakarod tuntetni teljesen, akkor inkabb masfele olajat hasznalsz, mintsem hengert cserelsz...
ha tuningolnad a hengered es szepen a felomlo szogeit bereszelned, lehet nem igy nezne ki, de felesleges vele jatszani, mert a vegen meg elbaszod, sokkal erosebb ugysem lesz es egy rakas munka..
Ez egy szerelo haver velemenye...
Lehet más típuson jó az S3 h.fej, de a tiéden nincs összhangban a hengerrel és a kipuffal, mert szarul öblít a rencer.
Én nem ilyen alakot csinálnék ezekhez a cuccokhoz, bár lehet ez sem pont erre való...
Jobban jársz a 4t-vel, mert ez innen így sokba fog kerülni és nincs garancia rá, hogy jó is lesz.
Hát a jelző amit lehet rá mondani FENOMENÁLIS! Élőben is félelmetes volt,meg ebből a nézetből is.Az öreg róka mindent megpróbált, az első checkpoint-nál nem volt túl sportszerű,de talán neki már ezt is szabad.
Walkernek nem ilyen szép a stilusa de agresszívebben,beválalósabban ment mindenkinél.Ő inkább olyan Blazusiakosan megy,vakmerő,és rohadt gyors.
Köszi Jax. Szerintem ez nagyon kicsi. Extrémezni ahol nagyon sokat mész alapjárat közeli pötyögőbe 300-as motornál 1,5 alá én nem mennék. A Ktm gyári sqish 1,75.
Hetvegen 2 napos motorozas a romaniacs nyomon..lesz vidi