Van itt meg egy 300 gass 14 es kiadas...a tulaj is arra panaszkodik , hogy a kuplung vicsog...
Na szoval....mar biztos hogy 7 fajta olajat kiprobaltam...motorex top speed is volt....meg ezt a dextront fogom kiprobalni...
Minden a lofasz ki volt probalva már. ..allitolag ha kosarat cserelsz S3 ra akkor megszunik.Lassan az egesz fost atcsereltem....
zoli..
ha mindent ki cseréltél ..és még mindég vinnyog..akkor tényleg csak a motorcsere a jó megoldás
de szerintem..azért még várj..az az wárly...
kutyaberg fe 450 fuchs silkoline 15w-50 dupla észterszinti olajjal.. úgy visitott azt hittem szétszáll( azzal az olajjal jártam előtte a ktm 520 al is meg az 525 tel is azok meg birták)
aztán lett olaj varia..repsol 10w-50 4t részing..azzal nem nyüszögött.. lett próbálva motoreksz.. az is jó de az baszott drága...aztán lett az elf 10w-50 4xt...erre rá is van irva...anti chluch slippage(ez nem tudni mit is jelenthet. . . )
de mióta ezt be is tudom szerezni.. azóta csend van a kuplungoknál... a váltót nagyon nagyon pontosan kapcsolja
ugyhogy 2t váltóba simán beleraknám.. gyanúsan megszünne az a hang...kicsit drágább mint a sima gear olaj..de nem hinném hogy eget verő az.. viszont jó lesz..
amit még setleg kipróbál6ol..ha ilyet nem tudsz beszerezni..az atf olaj...azok pl kifejezetten a lamellás tengejkapcsolók kenésére lette kkifejlesztve.. és ha te úgy is állandóan a kuplin vagy rajta.. mond6ni azon lovagolsz
az az az autó transmission az pont ehez van kiokoskodva..
azzal csak az a baj.. mivel baszott vékony.. ezért úgy kihalatszik a blokkból minden mint a fene
de baja nem lehet tőle semmienk ..emrt pont olyan a belseje az autómata váltós gépeknek ..mint egy motort váltó kuplung olajtere...
vannak lamellák..csapágyak kapcsolóvillák fogaskerekek...
szóval még ha kissé gangosabb a hangja baja nem lehet .. + ott a kupli tuti nem visít6
ha az elfet nem is tudnád beszerezni.. (még elf benzin qton sem)
az autómata váltó olajat azt azért mindehol szerszel...
egy próbát megér .. még idegösszeroppanás vagy eladás előtt
Én nem értem a titkosírást, ezért csak úgy írogatok valamit.
Ha a "vicsog" valami hangutánzó szó, akkor nagy a baj, mert ez már alkímia, szóval kopó lamella anyaga és olaj összetétele... esélytelen a jó megoldás
Egy nem túl jót tudok rá. Még sűrűbb pakurát a benzinbe, amitől még gyengébb lesz ezért nem bírja majd megvicsogtatni a kuplungot
Na észkombájnok...duma mesterek, mérnökök. ..Janek.
Mit lehet a kuplungal elkovetni még. ..a kosaron kívül minden ki van cserélve. ..de minden...es ugy is vicsog...de nem alapjarati fordulatnal hanem mikor egy nagyobb gazfroccsnel rabaszom a kuplungot...
Le volt szabajozva minden,..csak a kosar ami regi es az sincs beverodve.
Tehat a kosar cseren kivul meg mit lehetne?
Venni egy nagyon fasza zsir uj ktm et...hahaaahhahah
tegnap kicsit rászaladtam erre a befecskendező öninditora..a szivtóval... mondom rátolok a gombra.. azt mondták egy pillanatra rá kell tolni(reggeli első indítás). akkor a szuivattyú feltermeli a benyát.. hallom is hogy jó.2-3 secig dolgozott..
mondom okés.. szivató ki.. aztán inditozok...
há moindom mi van indulj már...
aztán megint,...
há mondom mi van... lemeritem az aksit a végén miért nem indull...ja mondom...az úly légszűrő ..lehet nem is kéne a szivató.. visszatolom.. egyből pöccent
na mondom..okostolbi vagyok
meg kell szokni.. amugy kicsit zavaró ez a szivató..mert ugye innector.. mi za hogy szivató?
mikor vettem nem is tudta.. kicsit tovább kelet nyomni a gombot de elindult úgy is.. aztán mondták hogy ezen merre van.. akkor azért csak könnyebben indult nap első indításnál..de légszűrő mosás után sem kell szivatni.....csak ha magát akarja az ember
úly motornál.. jó az ha egyense a tűszelepnél.. de aztán kopik kicsit .. + rugós em úgy tartja a tűszelepet a hején.. és kivánja a korregciót..ha kivánja akkor meg korrigálni kell..és megint jó lesz.. az a 45-50 az az ideális..de 40-60 még belefér..60 fok alatt már azért kötelező folyni.. 40 fok felett meg ha folyik hát akkor az lefelékben a túlfolyón engedi ki a benyát..az meg szar..
Vikk ...igazad van..de ha a karbiba a tuszelepet tolo kis pocok egyenesen all akkor sokat bead...nekem azt mondtak ugy kell legyen..de aztan en is rajottem a fokos verziora...azota ugy van ahogy leirtad....45 fok utan kezd el fojni..azota kevesebbet is csepegtetek el...
Úgy csinálom h hátul ülök,mind a 2 lábam lent van amit Balansznak meg féknek használok,keresem a holtpontot,ha már biztosan érzem majd a holtpontot, akkor jobb lábam a féken,másik lent,ha így is faszán megy,akkor majd mind a 2 lábam fennt lesz és lépésben haladok keréken... evvel a módszerrel remélem nem kell sok farok idom...
tegnap néztem.de lihegést sehol nem hallottam. sem motorhangot..sem semmit..ugyan is nem volt hangfal
de azt hogy megy mindenhol egyfolytában az állat volt..
úly bergel ezt én is fogom gyakorolni..
esiksz 525 tul hosszú volt az egyes.. és alaplyáraton már nagyon gyorsan ment felengedett kuplungal is..
a bergen rövidebb az egyes..+ enne valahogy úgy el van taláélva.. hogy ha gyertyában a motor.. asz olajszivattyú akkor 100%..aza 100 százalék biztonsággal nyomja az olajat..mert ez olyan furcsán öblösebb a blokk.... igy az olaj mindég ráfolyik a előszűrőre..az esiksznél elöl volt a szivattyú.. ott féltem hogy gyertyában sokáig van..akkor nehogy ne kapjon olajat..de ennél.. nix para
ugy lehet .. holnap ki is megyek és ott kicsit játszzadozom..ezt még itt a semlyékben is tudom gyakorolni
Ha jól figyeltél lehet hallani a lihegést(ami a fáradság, vagy oxigénhiány jele) Jarvisnál több helyen, Jonnynál meg a sziklásban.
Természetesen nagyon ügyesek
Együtt hajtás ennyi emberrel?
Szerintem teljesen mindegy, ki milyen szinten áll motorozásban ő élvezze és kész meg olyanokkal menjen, akik hasonló szinten vannak és hasonló dolgokat szeretnek.
Néha nem árt elmenni tanulni is jobbakhoz, csak akkor annak így kell indulnia és a jobb is legyen tisztában vele, hogy most oktatás lesz és nem jó kis motorozás, mert jött a tanonc tanulni.
déw.. faxa.. de nem éertem.. a kupli hűtésével mi a bajod.. ha jó a nyomáspontja.. nem nyekeg...honnan veszed hogy rossz a hűtése..
mert melegszik a motor
ha erre apellálsz.. elmondok valamit...
ha van egy szar gumid.. ami mindenhol kiszoptat... az nem csak téged szoptat meg..cumimumira..nam a gépet is!.mivel rszelsz erölteted..de nem haladsz ..ezért jobbna sokkal jobban melegszik a motor.. nem a qÚplung a ludas.. hanem a szopás..és az meg a gumi miatt van...
múlt7 végén mikor jódossal voltunk a zarándba.. minda a keten kiszoptuk a fater patakot.. ugy mint még soha..
jó mondjuk vidin nem látsz igazi szopást.. de tudtuk hogy egy normál gumival nix ekkora cumi...
aztán jodos gumija éle elkopott.. na onnantól ment ám neki a cumi...
már egy sima felfelé ösvénye egyszer csak ott áll.. és egyhejben kapar.. az ösvény közepén..mondom ember mit csinálsz..
akkor már nem volt boldog.. a 3 lépcsős feljáróban meg kifejezetten elvesztette a fonalat...
szóval ..ha igy jól műkszik..nem nyeked mindég határozottan és ugyan ott! van a nyomáspontja...jól lesz az a több lamellás kuplung..
amúgy kroccosoknál nagyon bevált dolog hogy egy plussz fémlamellát rakanak be...csak a fém lamella fér bele ha kicsit már kopott az a sok lamella.. és csak egy..
de mégis akkor is határozott jó nyomáspontot kapnak!
szóval előb gumicsere... aztán úlyra teszt..és lehet hogy úgy lesz ahogy irtam...
zoli..
benzinszint ide mm méterben meg6ározva oda...
én úgy szoktam belőni...ha 45fokba eldőltöd akkor kezdhet el folyni leghamarabb!
de ha 60 fokba eldőltöd akkor meg már kötelezően folynia kell a túlfolyón..
tehát h a sztenderre letámasztod és folyik.. az ..túl nagy..
45fok..
a 60 fok az kb úgy van hogy a bakra ha rátámasztanád a motor kormányát(pl mint mikor a kuplilamellákat cseerélsz úgyhogy olaj benne marad)
tehát ha úgy full eldőltöenéd a bakra.. attól kb15cm re mikor megközelíti a szarvát ..akkor az olyan 60fokos .. na akkor már azért folynia kell..
tehát ha 45fok ..és 60 fok között ha folyik.. oda ha sikerül belőnöd.. akkor lesz is benne mindég benya.. nem is kevés!..de nem is túl sok..hogy agyig legyen a karbi..
a kettő közt..az úyzószinten.. ha 2mm van akkor sokat mondok!
és ne szarj.. mikor 60fokos eldőlésen van és akkro folyik a benya.. akkor is bőven bőven van a karbiba benya.. nézd csak meg...
szakács robinál mikor voltrunk.. neki is igy lett belőve.. mondta is hogy sokkal kafibb lett a gép..könnyebben is indult eldőlés után.. stb.. + nem fogyasztott sokoat.. mivel lefelékbe mikor jött ekkor máér nem folyt a túlfolyón a benzin!
neki úgy 50fokra sikerülét belőni...
sajnos ezek szakirodalomban nincsenek igy leirva ezért sajnos janó megint elküld majd a sutyerákba hogy milyne buta is vagyok..de ..attól még elhiheted..ez működik!
mikor ezt mondtam.. hosi.. is csak hűmmögött....hogy ez meg milyne érték.. aztán na akkor nézzük meg az övét..és láss csodát ..enki is 45-50 fok között jelent meg a benzin a túlfolyón..
aztán annyit mondot.. vik.. tényleg..lehet bene valami..
pedig az övét big boss szerelő csinálta.. gyárira.. és láss csodát.. csk jó az a 45-60 fok..
Na szoval....mar biztos hogy 7 fajta olajat kiprobaltam...motorex top speed is volt....meg ezt a dextront fogom kiprobalni...
Minden a lofasz ki volt probalva már. ..allitolag ha kosarat cserelsz S3 ra akkor megszunik.Lassan az egesz fost atcsereltem....
Látom azért van benned egy kis Rózsa Sándor
zoli..
ha mindent ki cseréltél ..és még mindég vinnyog..akkor tényleg csak a motorcsere a jó megoldás
de szerintem..azért még várj..az az wárly...
kutyaberg fe 450 fuchs silkoline 15w-50 dupla észterszinti olajjal.. úgy visitott azt hittem szétszáll( azzal az olajjal jártam előtte a ktm 520 al is meg az 525 tel is azok meg birták)
aztán lett olaj varia..repsol 10w-50 4t részing..azzal nem nyüszögött.. lett próbálva motoreksz.. az is jó de az baszott drága...aztán lett az elf 10w-50 4xt...erre rá is van irva...anti chluch slippage(ez nem tudni mit is jelenthet. . . )
de mióta ezt be is tudom szerezni.. azóta csend van a kuplungoknál... a váltót nagyon nagyon pontosan kapcsolja
ugyhogy 2t váltóba simán beleraknám.. gyanúsan megszünne az a hang...kicsit drágább mint a sima gear olaj..de nem hinném hogy eget verő az.. viszont jó lesz..
amit még setleg kipróbál6ol..ha ilyet nem tudsz beszerezni..az atf olaj...azok pl kifejezetten a lamellás tengejkapcsolók kenésére lette kkifejlesztve.. és ha te úgy is állandóan a kuplin vagy rajta.. mond6ni azon lovagolsz
az az az autó transmission az pont ehez van kiokoskodva..
azzal csak az a baj.. mivel baszott vékony.. ezért úgy kihalatszik a blokkból minden mint a fene
de baja nem lehet tőle semmienk ..emrt pont olyan a belseje az autómata váltós gépeknek ..mint egy motort váltó kuplung olajtere...
vannak lamellák..csapágyak kapcsolóvillák fogaskerekek...
szóval még ha kissé gangosabb a hangja baja nem lehet .. + ott a kupli tuti nem visít6
ha az elfet nem is tudnád beszerezni.. (még elf benzin qton sem)
az autómata váltó olajat azt azért mindehol szerszel...
egy próbát megér .. még idegösszeroppanás vagy eladás előtt
Ha a "vicsog" valami hangutánzó szó, akkor nagy a baj, mert ez már alkímia, szóval kopó lamella anyaga és olaj összetétele... esélytelen a jó megoldás
Egy nem túl jót tudok rá. Még sűrűbb pakurát a benzinbe, amitől még gyengébb lesz ezért nem bírja majd megvicsogtatni a kuplungot
Mit lehet a kuplungal elkovetni még. ..a kosaron kívül minden ki van cserélve. ..de minden...es ugy is vicsog...de nem alapjarati fordulatnal hanem mikor egy nagyobb gazfroccsnel rabaszom a kuplungot...
Le volt szabajozva minden,..csak a kosar ami regi es az sincs beverodve.
Tehat a kosar cseren kivul meg mit lehetne?
Venni egy nagyon fasza zsir uj ktm et...hahaaahhahah
a mikrofont fogod?
Én így csinálom Dew.
http://youtu.be/2ed19b9O4Zk
mondom okés.. szivató ki.. aztán inditozok...
há moindom mi van indulj már...
aztán megint,...
há mondom mi van... lemeritem az aksit a végén miért nem indull...ja mondom...az úly légszűrő ..lehet nem is kéne a szivató.. visszatolom.. egyből pöccent
na mondom..okostolbi vagyok
meg kell szokni.. amugy kicsit zavaró ez a szivató..mert ugye innector.. mi za hogy szivató?
mikor vettem nem is tudta.. kicsit tovább kelet nyomni a gombot de elindult úgy is.. aztán mondták hogy ezen merre van.. akkor azért csak könnyebben indult nap első indításnál..de légszűrő mosás után sem kell szivatni.....csak ha magát akarja az ember
de azt hogy megy mindenhol egyfolytában az állat volt..
esiksz 525 tul hosszú volt az egyes.. és alaplyáraton már nagyon gyorsan ment felengedett kuplungal is..
a bergen rövidebb az egyes..+ enne valahogy úgy el van taláélva.. hogy ha gyertyában a motor.. asz olajszivattyú akkor 100%..aza 100 százalék biztonsággal nyomja az olajat..mert ez olyan furcsán öblösebb a blokk.... igy az olaj mindég ráfolyik a előszűrőre..az esiksznél elöl volt a szivattyú.. ott féltem hogy gyertyában sokáig van..akkor nehogy ne kapjon olajat..de ennél.. nix para
ugy lehet .. holnap ki is megyek és ott kicsit játszzadozom..ezt még itt a semlyékben is tudom gyakorolni
Természetesen nagyon ügyesek
Együtt hajtás ennyi emberrel?
Szerintem teljesen mindegy, ki milyen szinten áll motorozásban ő élvezze és kész meg olyanokkal menjen, akik hasonló szinten vannak és hasonló dolgokat szeretnek.
Néha nem árt elmenni tanulni is jobbakhoz, csak akkor annak így kell indulnia és a jobb is legyen tisztában vele, hogy most oktatás lesz és nem jó kis motorozás, mert jött a tanonc tanulni.
déw.. faxa.. de nem éertem.. a kupli hűtésével mi a bajod.. ha jó a nyomáspontja.. nem nyekeg...honnan veszed hogy rossz a hűtése..
mert melegszik a motor
ha erre apellálsz.. elmondok valamit...
ha van egy szar gumid.. ami mindenhol kiszoptat... az nem csak téged szoptat meg..cumimumira..nam a gépet is!.mivel rszelsz erölteted..de nem haladsz ..ezért jobbna sokkal jobban melegszik a motor.. nem a qÚplung a ludas.. hanem a szopás..és az meg a gumi miatt van...
múlt7 végén mikor jódossal voltunk a zarándba.. minda a keten kiszoptuk a fater patakot.. ugy mint még soha..
jó mondjuk vidin nem látsz igazi szopást.. de tudtuk hogy egy normál gumival nix ekkora cumi...
aztán jodos gumija éle elkopott.. na onnantól ment ám neki a cumi...
már egy sima felfelé ösvénye egyszer csak ott áll.. és egyhejben kapar.. az ösvény közepén..mondom ember mit csinálsz..
akkor már nem volt boldog.. a 3 lépcsős feljáróban meg kifejezetten elvesztette a fonalat...
szóval ..ha igy jól műkszik..nem nyeked mindég határozottan és ugyan ott! van a nyomáspontja...jól lesz az a több lamellás kuplung..
amúgy kroccosoknál nagyon bevált dolog hogy egy plussz fémlamellát rakanak be...csak a fém lamella fér bele ha kicsit már kopott az a sok lamella.. és csak egy..
de mégis akkor is határozott jó nyomáspontot kapnak!
szóval előb gumicsere... aztán úlyra teszt..és lehet hogy úgy lesz ahogy irtam...
zoli..
benzinszint ide mm méterben meg6ározva oda...
én úgy szoktam belőni...ha 45fokba eldőltöd akkor kezdhet el folyni leghamarabb!
de ha 60 fokba eldőltöd akkor meg már kötelezően folynia kell a túlfolyón..
tehát h a sztenderre letámasztod és folyik.. az ..túl nagy..
45fok..
a 60 fok az kb úgy van hogy a bakra ha rátámasztanád a motor kormányát(pl mint mikor a kuplilamellákat cseerélsz úgyhogy olaj benne marad)
tehát ha úgy full eldőltöenéd a bakra.. attól kb15cm re mikor megközelíti a szarvát ..akkor az olyan 60fokos .. na akkor már azért folynia kell..
tehát ha 45fok ..és 60 fok között ha folyik.. oda ha sikerül belőnöd.. akkor lesz is benne mindég benya.. nem is kevés!..de nem is túl sok..hogy agyig legyen a karbi..
a kettő közt..az úyzószinten.. ha 2mm van akkor sokat mondok!
és ne szarj.. mikor 60fokos eldőlésen van és akkro folyik a benya.. akkor is bőven bőven van a karbiba benya.. nézd csak meg...
szakács robinál mikor voltrunk.. neki is igy lett belőve.. mondta is hogy sokkal kafibb lett a gép..könnyebben is indult eldőlés után.. stb.. + nem fogyasztott sokoat.. mivel lefelékbe mikor jött ekkor máér nem folyt a túlfolyón a benzin!
neki úgy 50fokra sikerülét belőni...
sajnos ezek szakirodalomban nincsenek igy leirva ezért sajnos janó megint elküld majd a sutyerákba hogy milyne buta is vagyok..de ..attól még elhiheted..ez működik!
mikor ezt mondtam.. hosi.. is csak hűmmögött....hogy ez meg milyne érték.. aztán na akkor nézzük meg az övét..és láss csodát ..enki is 45-50 fok között jelent meg a benzin a túlfolyón..
aztán annyit mondot.. vik.. tényleg..lehet bene valami..
pedig az övét big boss szerelő csinálta.. gyárira.. és láss csodát.. csk jó az a 45-60 fok..