Hát tudománynak biztos tudomány, de
Sok esetben azért melegednek el a gépek, mert nincs korrigálva a gyújtáson és eldetonálnak. Komoly hengerfejjel a normál 95 98as benzint egész nyugodtan el lehet felejteni
Egy kis 2T tudomany...english verzio..aki erti jol annak aranybanya....
Anyit kivettem belole,hogy a nagy nyomasu hengerfejeket nem lehet rendesen beallitani...jol leirja,elmondja a tuneteket amiket pont eszrevettem...hidegen nagyon eros es jol megy,melegen pedig szarul el,...tehat kell a jo hutes neki,vagy tobb anaygot adni ami hutse a motort,de az sem eleg.....
Ezek utan csak berakom a szurke alap betetet a hengerfejbe....
Itt mifelenk nincs egy olyan szakember aki ezt tanulta volna es erti is amit csinal.Mind ilyen barkacs mesterek vannak,neznek ki a fejukbol es probalgassak.
Tobb 100 km kell vigyem,hogy valaki belenyuljon,de arra sincs semmi garancia,hogy ugy megy majd mint az ahogy kellene.
Jaxy! Az a baj a motoroddal,,,,hogy sok benne a betű. Vegyél olyat amibe csak 3 betű van. És élvezni fogod a motorozást. Szereljenek a szerelők,,,mi meg húzzuk a gázt.
hejj aki így és itt tud kézzel foghatóan segíteni az Uri Geller
Vidd el valaki értelmeshez,addig lessed a felhőket azt mész kifizeted azt szeva Azonos blokkoknál is minden motor más és más,ez az alapok alapja,mint a pinaa,nincs kettő egyforma!
sxs a papucs,ha berílium is akkor tuti,ha alu akkor csak látvány A cone cucc lehet gyári egyedi vagy lehet,hogy 4CS csak szebb a matrica,a szárat meg a belét ugye nem látni,de ha annyi lé akkor bizony könnyű és más mint az alap.Megsúgom,csak a fenntartása sokba kerül,ha nem ügyelsz rá szart sem ér
Hát nem tudom mit olvastál, de én nem írtam olyat
Azt írtam, hogy az inercia változása borítja a gyújtástérképedet...
És versenygépen kicsi az inercia, a traktorokon meg nagy, szóval lehet gondolkodni rajta melyik mire jobb
Erre írtam, hogy ha nagyobb a sűrítésed akkor már borulhat a gyári AJÁNLÁS! Mert az csak ajánlás... És mindenütt jobb a nagyobb sűrítés, de csak ha hozzá van belőve minden. Jó beállítás nélkül lehet jobb a gyári fos h.fej. Mert minél erősebb a kétté annál hisztisebb
Nem lehet leírni látatlanba a tutit, értsétek már meg.
Déw már kezdi sejteni a dolgokat, nem csak úgy van az, hogy kenjük be szarral
Lehet ezt igy is....
A gyari adatok alapjan volt beallitva,magassag,homerseklet,tu pozicio,Benzin szint,minden...de fojlott a genytol.Azota megyek a hallas alapjan es a latott gyertyakep es ero alapjan.A gyari adatok szerint nekem ide 700m-1200 m magassagba 175 ff ajanl,de azzal tiszta vicc a motor.Most 168 al probaltam es mar nem anyira turja a nyalat es a fordulatot is jobban veszi.A kipuff ihgy is egy kisse nyalazik de mar normal fele kozelitek.Meg egy 165 ff kell kiprobaljak.
A gyertya kep pedig eleg huncut,arra nem mindig lehet menni,mert hamar szinezodik.Tudom,hogy sok marhasag kozbe jatszik,karbi tisztasagtol a fuvokak lerakodasan keresztul...csak a gass is egy kisse hanyag,mert nem ad meg pontosan adatot sem a karbi beallitasra sem a felfuggesztes beallitasara,csak ugy hozzavetolegesen.Es Tudom,hogy ezek az adatok mind ugy vannak,hogy nehogy a motort beragaszd...A hengrefej is befojasolja a keverek milyenseget,de nem akkora formaba,hogy ekkora drasztikus fuvokazast keljen valtoztatni.Vagy akkor az en karbimmam van valami henc.
Az az igassag,hogy mar anyit kellett tokanyolni es alakitani a gast,hogy lassan kezdem megunni,es ha nem tudok vele zold agra vergodni akkor eladom a picsaba es veszek egy uj ktm-et,vagy berget vagy olyan motort amit tudom,hogy nem oszedobaltak csak azert hogy jol nezzen ki es aztan a parasztnak eladjuk....mert sajna en igy beszoptam. https://www.youtube.com/watch?...
Tessek tanulni motorozni..nezzetek hogy a nagyok hogy kavarjak.... https://www.youtube.com/watch?...
Akinek végképp nem megy a dolog, annak azt tudom tanácsolni, hogy kérjen kölcsön egy SM szettet és állíttassa be padon a motort. Annál jobb úgysem lesz és rengeteg időt, illetve alkatrészre elszórt pénzt lehet vele spórolni
Gondolom ez magától értetődő, de azért leírom.
A képen szereplő összes alkatrész beállítása, méretének meghatározása egyedileg az adott motorra kell történjen.
Bárminemű változtatás történik a blokkon az borítja az egyenletet és nálad még a tengerszint feletti magasság is közbejátszik. Azért nem reveláns neked, hogy mivel megy a másik, mert nem ugyanott mentek, nem ugyanazzal a kipufogóval, légszűrővel, membránnal, stbvel és akkor még a henger kopottságának különbségéről nem is beszéltünk .
Oda kell ülni és végig kell játszani
Janek meg majd leírja a receptet
És megjött Janek 90. Persze a maga stílusával. Azaz : Senki nem ért semmihez,csak én,,,,,De én meg nem mondom meg,hogy mit kell,csak azt,hogy nem értettek hozzá.. Ne sértődj be,csak vicc volt. Mióta ilyen haldokló a fórum,,,,,szívesen olvasom írásodat....
Az a baj a gassnal a karburalassal,hogy ha berakom azokat a fuvokakat amit a kep alatt ,magassag,,,,kiszamolok,hog6 baszott gazdag lesz a keverek.Oran szajan folyik ki az olaj
Sok esetben azért melegednek el a gépek, mert nincs korrigálva a gyújtáson és eldetonálnak. Komoly hengerfejjel a normál 95 98as benzint egész nyugodtan el lehet felejteni