Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát tudománynak biztos tudomány, de
Sok esetben azért melegednek el a gépek, mert nincs korrigálva a gyújtáson és eldetonálnak. Komoly hengerfejjel a normál 95 98as benzint egész nyugodtan el lehet felejteni
S mibe erzed jobbnak a ktm-et?Erdeklodok mert erdekel.Valtani fogok,csak vannak bizonyos penzugyi prioritasok...s az utan.
Egy kis 2T tudomany...english verzio..aki erti jol annak aranybanya....
Anyit kivettem belole,hogy a nagy nyomasu hengerfejeket nem lehet rendesen beallitani...jol leirja,elmondja a tuneteket amiket pont eszrevettem...hidegen nagyon eros es jol megy,melegen pedig szarul el,...tehat kell a jo hutes neki,vagy tobb anaygot adni ami hutse a motort,de az sem eleg.....
Ezek utan csak berakom a szurke alap betetet a hengerfejbe....
Az összes gyártó ráhagy a karburálásra biztonsági tartalékot. Neked mindig egyel szegényebbre kéne karburálnod kiindulásképp, mint amit a gyár megad.
a 2 .ik videon 57 mp körül elég jól adja az a drága telo . én nem értek hozzá de ezen a hülye is látja hogy kurva komolyan beledolgozik neki.
Nem te voltal aki a gast egy par napon eladta es ktm et vettel?:))
Itt mifelenk nincs egy olyan szakember aki ezt tanulta volna es erti is amit csinal.Mind ilyen barkacs mesterek vannak,neznek ki a fejukbol es probalgassak.
Tobb 100 km kell vigyem,hogy valaki belenyuljon,de arra sincs semmi garancia,hogy ugy megy majd mint az ahogy kellene.
Fiam motorja eladó.
Lehet....
Pinás példánál maradva, ha ikrek? Akkor lehet egyforma. Persze az üzemóra rontja az állapotot, de tegyük fel, hogy keveset használt...
Jaxy! Az a baj a motoroddal,,,,hogy sok benne a betű. Vegyél olyat amibe csak 3 betű van. És élvezni fogod a motorozást. Szereljenek a szerelők,,,mi meg húzzuk a gázt.
hejj aki így és itt tud kézzel foghatóan segíteni az Uri Geller
Vidd el valaki értelmeshez,addig lessed a felhőket azt mész kifizeted azt szeva Azonos blokkoknál is minden motor más és más,ez az alapok alapja,mint a pinaa,nincs kettő egyforma!
sxs a papucs,ha berílium is akkor tuti,ha alu akkor csak látvány A cone cucc lehet gyári egyedi vagy lehet,hogy 4CS csak szebb a matrica,a szárat meg a belét ugye nem látni,de ha annyi lé akkor bizony könnyű és más mint az alap.Megsúgom,csak a fenntartása sokba kerül,ha nem ügyelsz rá szart sem ér
Kezdesnek levettem a magnes oldali sujt.Kivancsi vagyok,hogy igy hogy viselkedik.De holnap este berakom az ezust betetet,es azzal is kiprobalom.
Aki tanulékony annak ez is segítség, aki nem képes tanulni annak írhatnék bármit. Teccikérteni?
Hát nem tudom mit olvastál, de én nem írtam olyat
Azt írtam, hogy az inercia változása borítja a gyújtástérképedet...
És versenygépen kicsi az inercia, a traktorokon meg nagy, szóval lehet gondolkodni rajta melyik mire jobb
Erre írtam, hogy ha nagyobb a sűrítésed akkor már borulhat a gyári AJÁNLÁS! Mert az csak ajánlás... És mindenütt jobb a nagyobb sűrítés, de csak ha hozzá van belőve minden. Jó beállítás nélkül lehet jobb a gyári fos h.fej. Mert minél erősebb a kétté annál hisztisebb

Nem lehet leírni látatlanba a tutit, értsétek már meg.
Déw már kezdi sejteni a dolgokat, nem csak úgy van az, hogy kenjük be szarral

Lehet ezt igy is....
A gyari adatok alapjan volt beallitva,magassag,homerseklet,tu pozicio,Benzin szint,minden...de fojlott a genytol.Azota megyek a hallas alapjan es a latott gyertyakep es ero alapjan.A gyari adatok szerint nekem ide 700m-1200 m magassagba 175 ff ajanl,de azzal tiszta vicc a motor.Most 168 al probaltam es mar nem anyira turja a nyalat es a fordulatot is jobban veszi.A kipuff ihgy is egy kisse nyalazik de mar normal fele kozelitek.Meg egy 165 ff kell kiprobaljak.
A gyertya kep pedig eleg huncut,arra nem mindig lehet menni,mert hamar szinezodik.Tudom,hogy sok marhasag kozbe jatszik,karbi tisztasagtol a fuvokak lerakodasan keresztul...csak a gass is egy kisse hanyag,mert nem ad meg pontosan adatot sem a karbi beallitasra sem a felfuggesztes beallitasara,csak ugy hozzavetolegesen.Es Tudom,hogy ezek az adatok mind ugy vannak,hogy nehogy a motort beragaszd...A hengrefej is befojasolja a keverek milyenseget,de nem akkora formaba,hogy ekkora drasztikus fuvokazast keljen valtoztatni.Vagy akkor az en karbimmam van valami henc.
Az az igassag,hogy mar anyit kellett tokanyolni es alakitani a gast,hogy lassan kezdem megunni,es ha nem tudok vele zold agra vergodni akkor eladom a picsaba es veszek egy uj ktm-et,vagy berget vagy olyan motort amit tudom,hogy nem oszedobaltak csak azert hogy jol nezzen ki es aztan a parasztnak eladjuk....mert sajna en igy beszoptam.
https://www.youtube.com/watch?...
Tessek tanulni motorozni..nezzetek hogy a nagyok hogy kavarjak....
https://www.youtube.com/watch?...
Akinek végképp nem megy a dolog, annak azt tudom tanácsolni, hogy kérjen kölcsön egy SM szettet és állíttassa be padon a motort. Annál jobb úgysem lesz és rengeteg időt, illetve alkatrészre elszórt pénzt lehet vele spórolni
Gondolom ez magától értetődő, de azért leírom.
A képen szereplő összes alkatrész beállítása, méretének meghatározása egyedileg az adott motorra kell történjen.
Bárminemű változtatás történik a blokkon az borítja az egyenletet és nálad még a tengerszint feletti magasság is közbejátszik. Azért nem reveláns neked, hogy mivel megy a másik, mert nem ugyanott mentek, nem ugyanazzal a kipufogóval, légszűrővel, membránnal, stbvel és akkor még a henger kopottságának különbségéről nem is beszéltünk .
Oda kell ülni és végig kell játszani
Janek meg majd leírja a receptet
Ezért nem elég csak fúvókával foglalkozni.
És megjött Janek 90. Persze a maga stílusával. Azaz : Senki nem ért semmihez,csak én,,,,,De én meg nem mondom meg,hogy mit kell,csak azt,hogy nem értettek hozzá.. Ne sértődj be,csak vicc volt. Mióta ilyen haldokló a fórum,,,,,szívesen olvasom írásodat....
Az a baj a gassnal a karburalassal,hogy ha berakom azokat a fuvokakat amit a kep alatt ,magassag,,,,kiszamolok,hog6 baszott gazdag lesz a keverek.Oran szajan folyik ki az olaj