Megnéztem este JARVIS onboard erzberget és Jonnyt is, élmény volt. Jarvis le is szedtem, hátha törlik,HDban 2,6GB.
Jonny nem normális az övét annyira nem élveztem, mert annyira gyorsan ment, hogy nem tudtam követni
Tőle viszont hiányolom a teljeset, nem merik felrakni , megnéztem volna mondjuk a 17 és 18 ellenőrző pontnál Walkert is.
van az hogy a súlya nhezebb..nem mondanám hogy 3-5-7 koilóvasl..de kicsdit nehezebb.. ezt akkor érezni mikor a végére szerelt húzófölnél emelemm..de nem mélyről..mert sx 525 oldalt a kipifi felett benyúltam a lepkéhez és .. térdhajlításasal lábból kilehetett emeleni.. kis mélységből.....ez hogy rajta a fül.. kis mélységből...már nyujtott lábbal vagyok..és vállból kell megemelnem
na itt érezni kissebb nehézséget... de lófasz ahoz képest amit amúgy töbségben nyújtott a gép az önindítő miatt!mert abból az erőből amiből megmaradt a sokszor nem rugiom be .. és sokszor azért nem állitom le hogy átrakajam mert után berugni máér nem birnl..az is veszi ki az erőt.. szóval ez az erő bővel bennem maradt.. még igy is hogy kissé ilynekor nehezebb emelni...
de pl ha mélyen van az árokba.. a faátkelésnél látszik is.. ott meg a húzófül hosszból adódó hiba pont nem jön elő...
ugyhogy végül is ezt nagyon a pozitiv oldalra raknám...
tehát súllyal nix gond...bőven van kompenzálva a többivel!
jönnke a lefelék..amiktől..hát ott minden kiló számit..6...mondom számithat(66666:-))
de.. hát tegnap aztán volt lefelé.. nem is kevés olyan hogy végén már szali mondta is ..na ezt itt aztán mért kell már..addigra már úgy hozzásziktam hogy ..a meredekebb részeken is! könyben jutok le mint eddig az sx 525tel.. hogy ihaj.. kissé elvesztettem a kontrolt...és a zari mumus melletti oldalazóra is rámente...de 1 fával arrébb mitn kellet volna..de mikor eszre vettem hogy ennek az alja nen olyan barátságos.. mert volt 30cm magassan egy 30cm átmérőlyű kidölt fa a full meredek ajján...amin egy belógó ágnak is köszönhetően nem birtam rfrordulni a egy fával mellettem lévő nyomra.... es emezen meg elkeudett besgyorsulni...máér nem tudtam elfeketetni sem.. és bele a fába.. de úgy rendessen..
jódos már ott a letolással sem próbálkozott pedig a könnyű kis 300..a szakértők szerint elméletileg lefelékben oksosabb
szóval ott már nem indult utánam..
mondjuk jó is..mert elég hülyén éreztem volna magam ha becsapódom a kidölt fán átesés után..és 2 mp múlva meg megérjezik jódos..hogy..hahlalihhhÚÚÚ..bámmm
ott ugy izomból nekiront a fának..átrepültem felette.. faszául kigurultam... semmi bajom sem lett.. nézem a lábaival felfeél álló félig átborult bergete a fa tetején...
mondom.. itt műhülyéről szó sincs.. éna a z igazi hülye vagyok
de mikor kibontotam 2mp alatt a motort.. nézem... semmi nem sérült meg.. még az orkos matrica(amitől nagyon nagyon szép a motor!thnx zozi ) még az sem kárcolódott meg..semmi...
de mondom konkrétan ez az a kategória ..hogy ha valaki utál.. azt ottt tuti azt mondta nincs isten ....aki meg szeret az meg az t hogy van isten nem is kicsit
jódos.. ért kiálto.. hallom memez megy gurul elfelé...
hát ezt nem hiszem el.. egyedül kibányásztam a motrot( itt súly pl egyáltalán nem tünt fel) elmentem utána.. na visszajött ezeez okoskolbi...
mondom:
- ember nem hallottad hogy orditok..
-az nem csak hallottam hogy valami puffant és ennyi..
mondom:
- hallotttad hogy puffant és ennyi... ugy voltál ha nem jön haver ..és puffant valami akkor ugy is megdöglött az aljába .. oszt mehetek haza.. vagy mi vot az elképzelés mikor nem láttál az úton
maarha
persze nix harag..csak..fÚrcsa
de hogy semminek semmi baja.. és nem esteledett rám miközbne törött bordákkal tört lábbal és kitört nyakkal ülök a patak partján fájlalva hogy még a csalán is megcsipett ..mert azlért ha esik az member akkor tuti hogy csalitosba esik ..
szóval hogy nem lett baj.. igy menetünk is tovább....
lényeg a lénytelenségeben.. nagyon kafit mentünk...a teszt az csillagos 11esre sikerült....jól éreztük magunkat...
és még kárt sem siokerült szenvedni..pedig.-.hát a za végén mondom nem rajtam múlt(és ez számomra egy megengedhetelen hiba volt!lesz is bünti. megyek ée le takarittatom magammal berget nem soká.. )
szóval ..kafi mineden..
és remélem sokáig igy is marad
Nálunk is van fikázás,basztatás,csirkézés.Kell is,de csak egy bizonyos határig.Addig a határig még jó poén (én is ugyanúgy megkapom,mint a másik,vagy a harmadik),de utána már parasztság.
Pillanatokon belül meg fogod kapni,hogy irigy vagy!,
az van hogy táncolunk.. és ha jól táncolunk együtt akkor megy a buli...ha nem akkor ...nem...
tv?
volt pkl hajtás.. vezetőnk 2-3 hejen behibázott...nem volt gond mert űber jót mentünk.. de ha ott lett volna ez a jószág(csátv ..remélem te is kommentelsz itt..ez nem lesz kitörtölve ) akkor tuti oda ordit hogy mi van bóly mit bólyázol.. azt ezzel nix is baj eleinte.. eleinte röhögünk rajta..aztán ezt megunja az ember egy idő után.. vezető meg azt hogy nem megy olajan helyen akhol olyan szituba kerülhet hogy ilyet kapjon a pofályába ..ezáltal a kivánt nehézségi fokon csökkent!mert valjuk be kineke hiányzik a fülébe nem pozitv visszajelzésel ordtító okostolyás..szóval vezetőn elkerülvén az ilyne helyzeteket .a a túra szinvonalát csökkentve.. elkezdünk laposodni.. és ez ..en mjó!..
me .. küzdjönk vállvetve segítsük egymást.. persze kell az hogy behisztizzen valaki.. mert akkor tudjuk hogy jó nehéz hejeken vagyunk ha nem mindenki egyből csont nélkül jön fel.. de semmi szükség bomlasztani az embert a morált a csapatot..azza hogy valakit igy többször .a nap végére eg már túl soszor kifikázzunk orditva...
inkább segitenni fejleszteni...nem kell állandó észosztás..de az hogy full viszahúzó dumákat hagyuk ...
szóval ez van...
van az mikor sok az a valami és a kevesebb lenne a több...hát ez pont olyan...
szóval első próba egyből tetszett..
megvettem..
volt vele nyüglődés..mert kelet rá venti.. blokkból kuplung külső dekni alól és a lk szimeringtől szivárgot az olaj..hk kerékcsapágy kuka pds szintén nem egy fényes állaputú...de fékek betétek úlyak...blokk hangaja ..csodálatos.. nem soknak bevallott üzemórával erősen egybevág...illetve ..konkrétan szép állapotú a gép.. ja.. és 570
szóval jó egész napom ráment mire felszereltem rá a tökéletes kormányvédelmet(thnx makinak hogy belehajtott a másik védőm ledegradálásával hogy megcsináljnam a tuti védőt )
csapágycsere, olajcsere deknitömités csere..
szektorok belövése hozzám..lámpák lebontása...stbstb-tbc
és még első telót nem tudtam megcsinálni..de majd ..ma mosás után
aztán jódos hazajött kicsit a tutiból.. a szerelme országából a legjobban fizető legjobb álásából a világnak....
igazándiból nem is akart jönni hajtani ..alig birtam hazacsalni.. de aztán .. hogy felajánlottam hogy meghív6t lángosozni reggel pakolás után..meg az esti hazaérkezés után a cukiba is rendezheti a cehhet .. igy kötélnek ált..és hazajött
szóval .. hazajött nem kulázott be a kis esőtől ami volt.. előptte két napig hihetetlen.. kint nem hogy sár volt ..hanem 2-3 nap múlva full porzani fog a hegy!ugyhogy szegény bontósbillibobtorton..csúnyán elszámította a talajt és ezért otthon is maradt ..amiért.. most megorroltunk rá..pedig hogy röhögött mikor szerda délután a szakadó seőben nézegettük szerelgettük a berget....
de aztán sajnos győzött rajta a sháristentől való félelem.. ami már azért sokszor beigazolódott hogy .. nem kell szarni...
és most is beigazolódott..nem szabad szarni!
bontós köszi a szerdai kijövetelt..jól esett
szóval megfejlesztettem tük a berget..
és gó...
első feljáró napkezdő...
full bebénáztam a csúszós tetejű keménytalajon.. de 570 zsépen hozt a formát hogy full kemény talajos midhard xc vel is mentem felfelé mint a távirat.. pedig kapirnyált rendessen....de ment...
aztán ez egyre többször egyre joban keztem ráérezni..hoy ghogy is van ez a 570 innyector...
nagyon jó..kokrétan 2ben ...ugyan úgy indul meg mint felfelé hejből.. mint az sx 525 ..egyben!..miközben a 2ese ennek kicsit sem rövidebb mint az sx 525neka 2 fokozata...
aztán ez egyre többször jött elő.. aztán kezdtem megszokni..kihasználni...
plusz amit régi tulaja mondott hogy mikor már senki nem kúszik felfelé ez még mindég megy.. és ha végén még ha van egy kis 1m függőlees párkány ..az on még egy gázfreccsel úgy felugrik..mondom mikor már a többi nem is araszol ferlfelé!..szóval úgy fellép minden hova hogy csuda..
hát ez úgy is volt....
keménytalajos kroccgumi..csúszós tetejű talajon nem volt bvalami nagy erztés.. de oly egyszerűen boldogultam vele...hogy hihetetlen...
kb 5-6 helyen éreztem hogy nagyon jó az innyektort.. és most is kerültem olyan szituba.. ahol meg az önindító nélkülözhetetlensáége miatt jutottam fel... és igy nem kelllet úlyra..3szor is nekifutni...hanem csak rá pöccintettem féket felengedtem és gó felfelé!
persze arról nem si beszélve hogy az az erő amit nem kelet az beinditással elvesztegetni az mind mind megmaradt és az előre jutást segitette! még igy hogy szarul fogott a gumi a nyálkás rég nem járt fater patak sziklás fellépőin is .. könnyeden haladtam!
van videlyó is...bexartok a röhögéstől.. volt olyan befekvés hogy ihaly
én meg azt hittem hogy a jó és tartlamas irásaim hiányoztak.. mÚhahah.
meg a hejes..illetve helytelen irási hibáim
agymosásról szó sem lehet...csak meguntam azt hogy irok valamit valahova.. semmi köcsögölés semmi csúnyaság.. aztán hopsz egyszserr csak már törli is valaki...
mert full pozitiv full izé csopostot csinál...olyan virágszagulgatós hogy olyan virágok nincsenek is..
közebe meg az ember aki moderál.. élőben olyan szinten beszél emberekkel hogy az számomra megengedhetetlen..még ha velem tisztelet tudó is.. a környezetemben akkor sem szabad igy ledemoralizálni az embereket...
mert a csoportba hirdeti hogy csak pozitv kommetelés kell( ne csak a pozití visszajelzés hat fejlesztőeg a zemberekre.. hame a jó kirtika sokszor többet segít!)
szóval kicsit ellentmondásba kerültem a ott ezekkel ..és ráhagytam az oda ..irogatást..amit lálykol6tak..3-4 oszt jónapot...
itt irogattunk néha dobáltuk a szart ..csináluk a cirkuszt beszélhetünk..4-5-6-7-8-9-10 sokan is..nem csak odabigyeszt annyit hogy na itt az ullyam lályk...
az lószar egy irásra.. arra válaszolni kell vitábaszálni.. érvelni meghalgatni...leköptetni magad besérteni a másikat ..aztán megbocsájtani és lépni tovább...
szóval párbeszéd .. nem full cenzored módon..
eladó let a kis öt nyuszi 5
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_525_sx-8035467
mert változások történtek itthon a garagéban...ugyanis..
tegnap meg volt a nagy próba zarándolás az fe 570nel...
hát mit is mondja...
sx 525 is imádtam eksztőm endúrózni...és kicsit el voltam szálva tőle.. lehet régebbi írásaimba soha sem jött át az hogy ez a világ legjobb extrém endúrója ..szoval nagyon meg voltam elégedve.. és eszem ágában sem vot cserélni..2 7tel ezelőttig.. amikor is meglett az hogy milyen gépre is cserélném le.. ami nem 1,5 milla!..hanem lényegessen olcsóbb...
mert valjuk be...kb úgy fél éve...észre vetem hogy .. jó ez a berugós motort..mert könnyű.. és indul is pöcc röff...de jó párszor kerültem olyan helyzetbe hogy ha lenne önindító..akkor csak rátolok és megy felfelé.. mig igy hogy nincs.. mikor behúzom a kuplit.. és elengedem a hátsó féket hogy bepöccintsem a verdát.. akkor .. pont lecsúszott annyit hogy ..már onnan nem felfelé kell elindulni.. hanem lehet visszafelé lemenni.. és úlyra kezdeni...
szóval.. volt mostanság ilyen gondolat is..
aztán jöt a képbe EZ az 5hetven...
és hogy meg lett a csere..igy az 525nek menni kell...
szóval husaberg ef-E 570.. innyektor öninditó +és nehezebb..de csak kb5 kiló súly az sx 525höz védőkkel felvértezett képest! persze ez is fel van vértezve!
első próba vételkor.. kis béna szántás melleti úton...egyből tetszett(2009-2010ben dföldvári pályán már mentem 570nel és 450 is...de erdőbe hosszabbat nem csak egyszer egy feljáró erejéig..még annó 2011ben...amit lehetett róluk tudni..szörcsög a tankja,,rotyog6 a benzi a segged alatt, inyketorpumpu 4-5behal.. de a gyárit helyettesitik valami fiat puntóéval ami .. mondjuk 10ed a gyári árának ..viszont mondjuk mert személyautó..kb 1millió üzemórát is birnak.. )egyébként iszonyat megbiz6óak..és nem nagyon szervizigényesek.. első szelepállítást úgy 400-600óránál lehet elvégezni, addig csak ellenőrzi és nézegeti a paraszt évente..
azt lehetett még tudni.. hogy mivel ezeke az elős ilyne csk önindítos innyektoros gépek.. kissé elméretezték a generátorokat.. és kb úgy tölti az akasit hogy ha reggel még valahogy beinditotta magaát ..2-3 perc úlva már full le is töltöttem magát a kvetkező inditásra.. tehát nem jönnek zavarba ha mindjuk egy hoszabb patakban .. 10szer is úlyrainditja öket a paraszt..tehát berugó nem is fog hiányozni
Hello! Üdv újra itt! Örülök neked, hiányzott az ökörséged. Kimosták az agyad és motort cseréltél?
Mi lett a világ legeslegeslegeslegjobb endurójával Vik?
bakker .ez az fejlődsz zoli..
meséljek az 570 4t ről.. hát igazi kezes bárány bőrbe búlyt ..kezesbárány ...azt aki azt mondt a túl erős.. az meg.. biztos viccelt..nem mondanám hogy gyengébb mint egy sx 525... de azért nem kell beszarni tőle...mert pont úgy tol felfelé egy 110kilós parasztot a nyeregben..ahogy kell...+ innyketor.. nagyon okos..nagyon nagyon...a karbi is jó..de ez valahogy kifinomultabb..mégis erősebb..nehéz ezt szavakba öntenei...
Nem szaporítom a szót tovább mert, addig amíg nem állítod be a squisht felesleges bármi mást próbálni. Tedd be a két különböző tűt egyszerre a tolómérőbe a hegyénél és lassan húzd szét a tolómérőt, meg fogod látni hogy hol melyik tű a vastagabb.
látom szerelitek ezt a 2t..de nagyon nagyon:-))
van egy olyan mondás.. nem tudom hallottátok -É..
jó kettőtés is holtig szerel..eredeti mondásban valami pap is szerepel megtanulás is van.. de azért ez is lyÓÓÓ..nEEm?
hály skacok..
rég jártam erre..látom vannak régi arcok....üdv mindenkinek...
itt egy bemutatkozó vidi...
majd lesz motororos tündérhorrorterror mese is..a nyag lófaszú herceg a kékfejidomos shárkány nyergében nyargal http://youtu.be/-TPNn0ICfDo
Megnéztem este JARVIS onboard erzberget és Jonnyt is, élmény volt. Jarvis le is szedtem, hátha törlik,HDban 2,6GB.
Jonny nem normális az övét annyira nem élveztem, mert annyira gyorsan ment, hogy nem tudtam követni
Tőle viszont hiányolom a teljeset, nem merik felrakni , megnéztem volna mondjuk a 17 és 18 ellenőrző pontnál Walkert is.
Itt a 2db link köszönet JAXYnak és Imre.S nek
https://www.youtube.com/v/Hk7d...
http://www.redbull.com/uk/en/m...