A kamera az contour hd..ugy talaltam vagy 3 eve az erdon fent a huegyekbe a foldon...telen valami hoszanosok hagytak el...es azota megy :))))))csak mar kezdte a sok motorozas megolni :)
A suj nelkul hamarabb leboffen,de maszni jobban lehet vele.Mozgekonyabb a motor,pont ugy megmarad a nyomatek,csak ugyesebben kell jatszani a kezelo szervekkel.Gyors feljaroba pedig a suj nelkuli verzio jobban felvisz.
Pl van olyan feljaro ahol eddig 3 nem vitt fel..pedig nyelgazas...es ha nem nyelen mesz neki akkor semmi esejed feljutni.Most a suj nelkul 3 egy par kuplungolassal siman feljuttam,pedig vizes is volt.
Tehat...janek es a tobbi okosnak igaza volt,hogy a suj az max a motor kiegyenlitesere jo.Persze ha tudsz motorozni valamilyen szinten-mert hanem nagyon megbuntet a nagy ero.
A hengerfejbe most megyek hogy berakjam a szurke betetet...kivancsi vagyok.Jo a nyomatek alol ha van,de ha mar van nyomatek akkor kell legyen ero benne fent is mert akkor huzod is neki.Egy Jo motor mindenhol jol kell menjen.Alol jo a motor,ha nincs is eleg nyomatek benne,lenduletbol es kuplungal meg lehet sokmindent oldani.Ha fent nem megy akkor azt nem oldod meg sehogy.Lehet ott pompalni,kuplungolni,attol erosebb nem lesz.
Most az a cel,hogy mindenhol egyforman menjen.Jelenleg jo iranyba tartok.Eddig alol nagyon eros volt,a tobbi fordulat tartomanyba viszont...nekem nem volt eleg..
Itt a nyelgazas felmeno es halgasd meg hogy visit a kuplung ha gyilkolom..
A 4T re valo visszaulles nagyon kepbe van..fifti fifti az eseje...mert ugye hobbi szinten a 4T olcsobb ha rendesen szervizeled.....fogyasztas kissebb....ha mar az ember jobban tud motorozni akkor a nehez terep is megy 4 T vel,foleg ha 2T vel tanultad meg.A nehez feljarokon siman felvisz a 4T akkor is mikor a 2 T agyon dolgozod magad.A nyelgazas felmenokon is siman elonybe vagy a 4T vel.A cumi a ciki cakiba van de az sima ugy ha a 2T ment a buli.Na meg a 2 T nek a versenyeken jon meg az elonye...
Mi egymas kozott nem versenyzunk,de meg van aa verseny szellem,hogy bazeee en mentem fel elsore...ugyis mindenki felmegy a hegyre ha tud,ha nem akkor kerul vagy lent marad..
Semmi gond nincs a motorral ameddig alap szineten hasznalod.Mikor mar kicsivel tobbet akarsz motorozni,nagyobb tempot mesz,,kemenyebben motorozol akkor jonnek elo az apro reszletek.
Motorikusan jo,de pl a power allitasa egy nagy lofasz megoldas.Az hogy nem forr a motorja az egy nagy pozitiv dolog.
Lehet tul sokat elvarok a gastol,de en csak azt akarom,hogy ugy porogjon legalabb a motor mint egy ktm-nek,ha mar futomube nem is remekel.
Mindenki a sajat lovat dicseri mondas alapjan en azt dicserem ami jo es tartos.
a yamaham 4T letere kibaszott strapas volt,rengeteget mentem vele es azert csereltem le mert nem volt megfelelo az en motorozasi stilusomnak es ennek a mufajnak.Annak pl a kuplungjat soha meg nem is hallottam,azt sem tudom hogy nezett ki.A gassnak a yamahahoz kepest a kuplungjaval 1000X anyit foglalkoztam es dolgoztam vele.
Motorikusan a yamaha..csereltem egy rend szivo szelepet,2 vezermu lancot,egy hajtokart a 6 ev alatt.....es a tobbit rendesen megkapta.
Egy darabig jo a gass,foleg ha a problemakat kikuszobolom,akkor nagyon jo...de ameddig megvannak a bajok addig nem nyugszok.
A gassra azert esett a valasztas mert olcsonak es megbizhatonak bizonyult.Azert valtottam 2 T re mert szeretema hard endurot,es a gyors fellepokhoz meg a nehez terepre kella 2 T robbanekonysaga es konyedsege.A 4T yamaham pedig mocskosul birta,de nem volt nyomatek benne ,es mar nagyon ki csontolgattam ...
Amúgy nem értem miért szídják?!Azt mindenki elismeri h megbízható strapabíró,az erejével semmi gond nincs,tudom hiszen itt van a picsán alatt hehe pedig ki tudja hány óra van benne?
Alkatrész van hozzá minden..Jó a fogyasztása is ha jól be van lőve.
Ha egy leharcoltat fogsz ki akkor nem szabad általánosítani h szar a gas....
Alig várom összejöjjön a pénz a teljes motorgenerálra...egy jó ideig nem adom el az biztos!
A 2T gassnak azért van egy nagy előnye, nagyon eltalálták rajta a hűtést. Bár tuning hűtő van másra is.
Amióta az RMX tuning hűtőt felraktam, meg se nyekken a hűtővíz kifelé, sapka 1,3 as ezen(1,5L megy bele), a gyári 1.1 sapka volt(s csak 1L), előző hűtőmnél folyton nyomta a vizet, ha már melegedett, meg az forrt is állandóan.
Amikor annó vetted, miért döntöttél a 2T mellett? Előtte yamaha 4T volt, átpártoltál 2Tre.
Mindegyik csak ALAP elméleti magyarázó ábra, tuti, hogy van sokezer felé felépítmény, aminek nem hasonlít ezekhez, különféle trükkök vannak benne, nem csak egykamrásak, stb, de ezek már a MESTEREK titkai
Első teló felépítés, lassú/gyors húzó- nyomócsillapítás folyamatok.
Ebből látható, hogy miért nem segít eleget a teló tetején alján lévő lassú csillapítás állító csavar tekergetés a gyors csillapításon,
s miért nem elég az olajcsere, miért kell pucolni a dolgokat alaposan, mivel javítható a gyors csillapítás, stb.
Nemrég linkeltem egy e-könyvet "Race Tech's Motorcycle Suspension Bible" nagyjából átolvastam, tényleg csak "alapok", de azért volt benne sok újdonság/hasznos dolog és érthetőbbé vált a működés.
Pár képet mellékelek.
Először a két alap diagramot, ami mutatja a csillapítás összefüggéseket a többi tényezőhöz képest.
Itt is van 350 egy pár, és látom hogy mennek mint a repülő. Ki is próbálok egyet.a benzin pumpa állítólag a gyenge pontja....dee ezek .ar 2 éve mennek vele probléma nélkül...
Én a gas után nem ktm-re ültem,és nem is 2t -re. Egyszerűbb ha a haverjaid motorját elkéred egy kis zik zaki-ba,azután egy parasztgázos felmenőnél,egy kis patak fel meg le,,,és fogod érezni a különbséget. De kíváncsiságból,utána egy 350 est is kipróbálhatnál.Nálunk 2 hét alatt 3 ilyen új motor talált gazdára. Az a vicc,hogy alig drágább a 2t-nél,és tudjuk,mennyi + alkatrész van benne. Meg termeli a benzint,stb. Tudom van sok szitu,mikor jobb a 2t, de miért nem adják reális áron. Ahogy én látom: mikor a srácokkal motorozunk,,,bátrabban mennek lefele, a 2t-vel. Picit könnyebb a ziki zaki,és ennyi. Sziklás patakba,,,,főleg ,ha nagy fellépőket kell megmászni,és nem megy lendületből akkor ott szét fűrészelik magukat. Ha sokáig kell fölfele menni,és minél csúszósabb a talaj,,akkor is könnyebb a 4t vel.
Valaki tudja, hogy gas gas ec050 rookie pro-ho hol találok vízpumpatengelyt? úgy tudom szettet lehet kapni de nem találok valaki tudnak linkelni? :) :)
jó ez a cr, rokongyereknek is van, alig tudok utánamenni a huskyval
fák között simán beszopat, mondjuk fele súly mint én meg fele idős......
legnagyobb baja hogy kegyetlen büdösfüstös
Szerencséd volt,és jó helyre is került!
Pl van olyan feljaro ahol eddig 3 nem vitt fel..pedig nyelgazas...es ha nem nyelen mesz neki akkor semmi esejed feljutni.Most a suj nelkul 3 egy par kuplungolassal siman feljuttam,pedig vizes is volt.
Tehat...janek es a tobbi okosnak igaza volt,hogy a suj az max a motor kiegyenlitesere jo.Persze ha tudsz motorozni valamilyen szinten-mert hanem nagyon megbuntet a nagy ero.
A hengerfejbe most megyek hogy berakjam a szurke betetet...kivancsi vagyok.Jo a nyomatek alol ha van,de ha mar van nyomatek akkor kell legyen ero benne fent is mert akkor huzod is neki.Egy Jo motor mindenhol jol kell menjen.Alol jo a motor,ha nincs is eleg nyomatek benne,lenduletbol es kuplungal meg lehet sokmindent oldani.Ha fent nem megy akkor azt nem oldod meg sehogy.Lehet ott pompalni,kuplungolni,attol erosebb nem lesz.
Most az a cel,hogy mindenhol egyforman menjen.Jelenleg jo iranyba tartok.Eddig alol nagyon eros volt,a tobbi fordulat tartomanyba viszont...nekem nem volt eleg..
Itt a nyelgazas felmeno es halgasd meg hogy visit a kuplung ha gyilkolom..
https://www.youtube.com/watch?...
https://www.youtube.c
om/watch?...
Mi egymas kozott nem versenyzunk,de meg van aa verseny szellem,hogy bazeee en mentem fel elsore...ugyis mindenki felmegy a hegyre ha tud,ha nem akkor kerul vagy lent marad..
Milyen a másik hengerfejjel és súly nélkül?Pörög mint a kurva anyja?
Motorikusan jo,de pl a power allitasa egy nagy lofasz megoldas.Az hogy nem forr a motorja az egy nagy pozitiv dolog.
Lehet tul sokat elvarok a gastol,de en csak azt akarom,hogy ugy porogjon legalabb a motor mint egy ktm-nek,ha mar futomube nem is remekel.
Mindenki a sajat lovat dicseri mondas alapjan en azt dicserem ami jo es tartos.
a yamaham 4T letere kibaszott strapas volt,rengeteget mentem vele es azert csereltem le mert nem volt megfelelo az en motorozasi stilusomnak es ennek a mufajnak.Annak pl a kuplungjat soha meg nem is hallottam,azt sem tudom hogy nezett ki.A gassnak a yamahahoz kepest a kuplungjaval 1000X anyit foglalkoztam es dolgoztam vele.
Motorikusan a yamaha..csereltem egy rend szivo szelepet,2 vezermu lancot,egy hajtokart a 6 ev alatt.....es a tobbit rendesen megkapta.
Egy darabig jo a gass,foleg ha a problemakat kikuszobolom,akkor nagyon jo...de ameddig megvannak a bajok addig nem nyugszok.
Akkor ha a 4T 350 től megkapod azt, amit ad a GAS 2T, lehet visszaülsz 4Tre?
Alkatrész van hozzá minden..Jó a fogyasztása is ha jól be van lőve.
Ha egy leharcoltat fogsz ki akkor nem szabad általánosítani h szar a gas....
Alig várom összejöjjön a pénz a teljes motorgenerálra...egy jó ideig nem adom el az biztos!
Amióta az RMX tuning hűtőt felraktam, meg se nyekken a hűtővíz kifelé, sapka 1,3 as ezen(1,5L megy bele), a gyári 1.1 sapka volt(s csak 1L), előző hűtőmnél folyton nyomta a vizet, ha már melegedett, meg az forrt is állandóan.
Amikor annó vetted, miért döntöttél a 2T mellett? Előtte yamaha 4T volt, átpártoltál 2Tre.
Ki volt a lovasa?
ez már 2 fokozatú.
Akit érdekel a többi, az olvassa végig a könyvet
Mindegyik csak ALAP elméleti magyarázó ábra, tuti, hogy van sokezer felé felépítmény, aminek nem hasonlít ezekhez, különféle trükkök vannak benne, nem csak egykamrásak, stb, de ezek már a MESTEREK titkai
Ebből látható, hogy miért nem segít eleget a teló tetején alján lévő lassú csillapítás állító csavar tekergetés a gyors csillapításon,
s miért nem elég az olajcsere, miért kell pucolni a dolgokat alaposan, mivel javítható a gyors csillapítás, stb.
Nemrég linkeltem egy e-könyvet "Race Tech's Motorcycle Suspension Bible" nagyjából átolvastam, tényleg csak "alapok", de azért volt benne sok újdonság/hasznos dolog és érthetőbbé vált a működés.
Pár képet mellékelek.
Először a két alap diagramot, ami mutatja a csillapítás összefüggéseket a többi tényezőhöz képest.
Valaki tudja, hogy gas gas ec050 rookie pro-ho hol találok vízpumpatengelyt? úgy tudom szettet lehet kapni de nem találok valaki tudnak linkelni? :) :)
fák között simán beszopat, mondjuk fele súly mint én meg fele idős......
legnagyobb baja hogy kegyetlen büdösfüstös