Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello! Nekem ő csinálta:

http://www.kepesmotor.hu/teles...

Szokott ide irogatni néha...
Hívd fel, mindent elmond.
Teló akart lenni
Köcsög ez a telefon
Szevasz.Nem tudod véletlenül hol újítanak fel öhlins hátsó tesóm?
Az jutott még eszembe, ha felül szegénye, alul dús a karburálás, akkor az alapjárati fúvókát rakj kisebbet, felül meg adj neki üzemanyagot úgy, hogy rakd lejjebb a zégert a súberen.
Nekem! Azt hiszem, 180, 42 a fúvókák, de nem tudunk összehasonlítani, mert neked a középső betét van a hengerfejbe, nekem meg a szürke/alap. Illetve az én motorom 5 évvel régebbi.
Ha kell vmi info, azért megosztom veled, hátha segítek.
Meg egy kis mini erzbergezes...a fiuk elmondasa szerint,ugyan olyan csak kicsikbe,es itt omlosabb a talaj.Erzbergbe hosszabbak a felmenok es jobban tapad....minden esetre itt olyan helyeken mentek ki,hogy mi eddig ra sem neztunk,pedig a mi csapatunk se gyenge csorokbol all...na de akik erdely legjobb motorosaival motoroznak,azok csak tudnak valamit .Latuk es tanultuk,hogy a gazt nem szabad elvenni mert akkor el uszott minden....erdemes megfigyelni mit csinalnak es hogy dolgoznak a motoron...sokszor hihetetlennek tunik....es akkor jovok en aki eddig ra sem neztem,nem hogy nekifussak,es kimegyek 98% a mutatottak ,alapjan...
Hogy ne csak hujesegeket kerdezgessek..ime egy kis mini erzbergezes kemeny csavokkal
http://youtu.be/5TaPAhfKwm0
https://www.youtube.com/watch?...
https://www.youtub
e.com/watch?...

https://www.youtube.com/watch?...
Kinek van S3 hengerfejjel gas 300 beallitva rendesen NOZG tuvel?Mekkora a fuvokazas..alap es ff?
Mert ha Nozg tut berakom akkor a a hengerfej kopog alapon..keveset kap..es felol pedig nyeli a benzint..170 ff-val
Ha a gyari N1EG tuvel hasznalom akkor felul szegenyes,es alul kisse dus.
Nekem a gass alol jol megy,nagyon nyomatekos,de kozepen meg anyira sem megy imnt felul.
A 2T sokat pazarol a karbinal,de ha jol van beallitva akkor a kipuff vege nem gennyes,hanem szaraz.
Az hogy sok vagy kevés, az egyy relatív dolog, de az előző évjáratokhoz képest legalább egy literrel kevesebbet eszik. Persze be van állítva rendesen.
Neki annyival jobban fekszik.
A ktm-nek egy remek motorja a 350 4T.A tegnap is megmutattak a fuik,hogy lehet vele csak pilota legyen.Minden 300-as 2 T megmocskolt,majdnem minden hol,legyen az cikicaki vagy banya.
A 14 es ktm 300 az nagyon fojathato,de sokat is eszik
http://youtu.be/rnXnX17f-Ck
https://www.youtube.com/watch?...
Ennyivel jobban motorozható a KTM hogy megtanult motorozni?
Digitàlis tolóval.tudom hogy sacc...de szemre is túllógott csapágyfészken.most össze van rakva és nem szorul fater leszedett 3századot,így ki egy sík a fészekkel.
Nem erőssebb alul hanem gyengébb, sokkal lágyabb az égéstere, jobban lehet folyatni szopóba és alacsony fordulaton mikor már majdnem lefullad sokkal jobban lehet játszani a gázzal. Akihez a te Gasgasod került(már eladta) az a srác is vett egyet és azóta gyakorlatilag megtanult motorozni.
Leírhattad volna mire gondolsz...... Megpróbálom kitalálni. Alul sokkal erősebb. Húzol félcenti gázt ,és alig tudod az első kereket a földön tartani. Még 4. be is. Ez lehet neked jobb, sokkal jobb,,,,,nekem inkább kezelhetetlen. Az idomok alakja tényleg sokkal jobb, elég sokat kell fetrengeni a földön,hogy leszakítsd. Más valami?
A 2014-es klasszisokkal jobb mint a 2013-as.
Volt már erről itt nemrégiben vita.Széria motor,és gyári versenyzők alá tett gépek,ég és föld a kettő.A széria gépek mindaddig fejleszthetők amíg léteznek náluk jobb egyedi gyári motorok.A technikai sportban,és sok mindenben így van ez.Az egy másik fontos dolog hogy a gyártóknak úgy kell ezt megoldani hogy a sorozatban gyártott,szériákat el is tudják adni.Az anyagok minőségégének csökkentésével tudnak a legtöbbet spórolni.Magyarul ami most széria az ezelőtt x évvel volt a csúcs gép.csak éppen az anyagösszetételek nem ugyanazok,ami meg most a csúcs az x év múlva széria lesz.Visszafelé soha nem fejlődik semmi!
2013 as 300 exc volt szerintem a legjobb. Nagyon belőtték a karbit. Nem kellett babrálni. Úgy épült fel a teljesítmény ,mint a 4t-n. Talán picit sokat evett ,de nem vészesen. 2014 ben elspórolták a v-force membránt, hiba volt,egyrészt mert tizen valahány évig a névjegyük volt,és ezért volt mindig jobb egy kicsit ,mint a japán...Másrészt, ahogy hazahoztad lehetett karbulálni,mert az első motorozást sem bírtad ki gyertya csere nélkül.. Az önindító is egy vicc,hogy direkt nem csinálják megbízhatóra. A 4 t- ken évek óta működik ,a 2 t ken meg minden alkatrész olyan gyenge, hogy bármelyik nem 100% osan működik,,,,meghal a rendszer. De mivel veszi a nép ,,ezért így is eladható. Na ezek miatt nem vettem 2 T. A tuba rezóról nem is beszélve. Egy biztos ,jelentős fejlesztést már csak az injektor -ral tudnak eszközölni,,nincs mese,,,ennyit tudnak ezek. Ami persze nem kevés,,hozzáértő kezekbe ,verhetetlen egy versenyen.
te jaxi. nem védeni akarom a ktm et mert jóformán már rá sem ülök sőt látni se látom. miről beszélsz te 7000 euro? ismerős nemrég vett ( egy hónapja) vadonat uj 300 exc t. bement a boltba és kitolta mindenféle alkudozás nélkül 6300 jurkáért a vacsi uj 300 ast. azt se felejtsd el ,hogy mocskosul megbizható gépek. pláne a 250-300 2t. nem véletlen veszegetik azt annyian. gondolod ,hogy a béta jó? háát. vannak annak kis apro de kellemetlen gyerekbetegségei... pláne mikor elmégy 1000 km ekre egy többnapos endurora oszt valami kis buziság miatt beokádik az uj motor. amikor elviszik szerelőhöz a kuka verseny után az csak annyit mond. ááá biztos az a baja..... alkatrészre meg várhatsz hónapokat.... arrol az aproságrol ne is beszéljünk, hogy pontosan ugyan annyiba kerül mint egy ktm. serko és társaival együtt. ránézel ezekre az uj gépekre elsőre biztato. aztán jobban szemügyre veszed olyan kidolgozatlan eldolgozatlan a kivitele mint annak idején a tm nek. ami használható rajtuk azt meg jol bevállt cégektől veszik akár a ktm. szoval egykutya. vagy mégsem.
Esd hadjuk meg nagy biznisz,meg sazrsag,hogy joforman semmit sem valtoztat a ktm a 300 motorjain,es minden evben az utloso 4 evre visszamenoleg 300 euroval dragabb...de mi benne 7000 es akarmennyi euro?Valami technika?Valami igazan ertelmes fejlesztes?
Ugyan mar..a nagy marketing videojukkal,a mindenhol ott vagyok es nyalom a fagyit stilussal elhitetik a nagy birkakkal,hogy az o sajtjuk a legjobb. A jo nagy lofaszt.Dehat nincs fejlodes sznobok nelkul,es jo emberi tulajdonsag hogy olyan kell mint a szomszed Pesta
kakasa...megy a szeker a ktm nel..de meddig?
Sok ,rengeteg ktm es motoros ismerosom van,es van koztuk,olyan is aki evtizedes motoros,es mar regota vagjak a hard endurot..talan en meg nem is hallottam rola azota...es mar ok is azon vannak,hogy meg kell valni a ktm,tol,mert semmit nem ad+ba,draga az alkatresze.Sokan a beta fele kacsintanak,vagy husaberg mert jobb az alap felszereltseg,vagy a gass,vagy huski.
Azert azokat a gyari motorokat is meg lehet nezni.Semmi gyari nincs lassan bennuk. Es aki azt mondja hogy csak gyari az nem tudja mirol beszel,vagy nem latott es nem beszelt Gyari versenyzovel.
Erdekes..a nagy Jhoni W is olyan gyari motorral megy amibe csak a KTM felirat gyari....
Ne izgulj a fejlesztők nagyon jól tudják,mit csinálnak.
Véget nem érő viták folynak fórumokon,és szakberkekben is a 2T kontra 4T-vel kapcsolatban.Meg kell nézni az elit mire mit használ,és már meg is van a válasz.A kétütem sok területről kiszorult már,de még mindig van ahova az kell.Sokan azt mondják már nem fejleszthető kellő mértékben.de azért amit az új 300-asok tudnak, (itt elsősorban a gyári versenyzők által használtakra gondolok)az nem ezt igazolja.
Tisztán kellett volna, az a két egyforma típus közti eltárás simán lehet a sár miatt, rengeteg rá tud rakódni kgban.

Köszi, neked is jó motorozást!

Többieknek is!