Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vedd le a lendkeréksúlyt, meg tedd be azt a betétet a hengerfejbe, amivel a legkissebb a kompresszió (ezüst színű) és megint erős lessz a motorod.
Belol nem szabajoztattam le..nem is lattam nagy ertelmet,mert ha megfigyelesd a kopo lamellak sem egyforma kidolgozasuak....,tehat vernek epp azert hogy mikor nyitod a kuplungot akkor legyen tolerancia,es konyebben tudd csusztatni.Gyarilag elore en is azt mondtam szarok,de aztan elmagyaraztak,hogy ez a tipus ilyen.Amit az S3 tol vettem ,annak most is nagyobb a kopo felulete mint amit most beraktam ...es egyenletes is a kidolgozasa.
Szerintem rugo csere utan megvalik..de az a ludas 99,99% ba.Mikor berakom a rugokat akkor leszek kivancsi hogy ha behuzom a kuplungot akkor egyforman nyitsae ki..ha igen akkor sinen vagyok..ha talan nem akkor a rugokat oszeforgatom,hogy valamenyire egyforman nyissa...de elvileg az uj rugokkal egyforma kell legyen.
Igazad van,azt néztem és nekem se együtt emelkedik ki...Belül is felszabályoztattad? Amúgy a rugó csere enyémen sokat segített,ég és föld,neked az lesz a bibi sztem..Mondjuk nekem bőven a limit alatt volt a szabadhossz,szóval nagyon gatyák voltak.De a kopókból kettő limiten van,a többin még van de ha ki van keményedve akkor beszhatom,és basztam is mert néha hallo/érzem hogy csúszik.
Kopó csere után remélem jó lesz
En is leszabajoztattam,es volt is benne egy kis veres,mondta a szaki.
DEEEE ha osszeraktad a kuplungot,es kezded kuplungolni..nyitogatni ,ugy hogy a dekni nincs a helyen akkor latni fogod,hogy a rugok nem egyforman engednek,hanem van ameluik erosebb ,es a tanyer csampason emelkedik el...legalabb is nekem..es lehet ezert is vicsog anyit mint a kis kurva mert a nagyobb fordulattol a tanyer berezonal,mert a rugok nem egyforman nyomjak neki ...
1et ertek...na mindezbol amit leirtal egyedul a rugok hianyoznak...a tanyer is le volt szabajozva,uj lamella ej lemezek....most varom az uj rugokat...aztan azzal kivancsi vagyok,mert mar csak az hibazzik a kepbol.
DU motorjáról írtam. Tetszik az új gép. Az első futómű is,mert azon kívül minden ugyan az. Keveset mentem még vele,hogy konkrétan véleményt írjak róla,,,de azt látom,hogy endurózni jó lesz.
Ez a nyomólap felszabályozás nem hülyeség.Enyém vállas...
Nehogy faterral megcsináltassam a kopó lamella cserénél..
Szokták ezt csinálni?Vagy csinálta már itt valaki?
szeva enyém 8 éves,kosáron olyan kicsi a beverődés hogy az bagatel... De attól még igazad lehet,nekem csak a sajátommal van tapasztalatom!
Ma Jártam a szerelő barátomnál. Egy 300 órás xc 300 ast újított éppen. Most cserélt benne először kuplungot. A régi is hibátlan volt. Pedig a motor gazdája ügyes fiú. Nagyon ügyes,,,és csak a hardot nyomja. Felmegy ott,,,amire én rá sem merek nézni.....Nem sajnálja a technikát. Szóval 300 óra és hibátlan. Gondolom a váltóolajat cserélte rendesen, de nem gondolnám ,hogy kínosan sűrűn...Nincs mese,,,rohadt jók ezek a KTM- ek.....
Mondom,most varom a rugokat,de minden ki van cserelve..azota 1 x motoroztam vele,most utojara...ojan hamar nem lesz semmi baja..
Mint a vidia...
Kemények vagyunk A gyereket folyamatosan hordtam téltől nyárig orvoshoz,Ő kilábalt,engem meg egy tályog majdnem vitt,deeee túlélők vagyunk (legalábbis eddig).
Szia zsir!Most van berakva ticta ujj lamella es lem3z is....most varom a r7gokat,az is cserelodik.A kosarba nincs beverodes sem csak kicsi....majd megvalik.Az biztos hogy sokatkell kuplungolni....ez van.
A karburalasommal nem vagyok kibekulve en sem....valami gond van mert kozep fordulattol nem akar ugy huzni...azt hallod te.Alapon nagyon jol megy,nyomatekos...kozepen es felol nem nagy legeny.Ha nagyobb ff raktam akkor csak bedadogott es n3m m3nt jobban.A membran is uj benne....
Jaxy

A bgs-s sracok ott voltak muktkor amikor kinn voltunk...
Egy orat lattuk oket motorozni K. Ergin Zsoccal....de huuuuuu...nagyon ugyesek...
Sziasztok!

Ha valakinek kellene GasGas lábtartó van 2 zsír új és egy használt!
Privátban elér akit érdekel.
Sajnos a gassnak a kuplungja egy nagy tokany moslek...szar az egesz...ez van....addig tokanyolom mig jo nem lesz....es ha nem lesz jo..eladoma motort es geci szar ktm-et veszek...:))))annak legalabb az jo....
Ugyes persze,elvegre PRO elversenyzok koze tartozik...kondi ezerrel..es 18 eves...
Kemény vagy, geci!
Mindig van valami nálatok is akkor... A lényeg, hogy kijössz belőle.
Küldöm majd a telókat ősszel egy kis karbantartásra.
Köszönöm az ajánlást,maga egy Úr
Sajna idő kevés,betegség is leütött,műtét stb,de már majdnem 100%-on ketyegek Megy a kétujjas fekvő egy kézen,akkor meg baj nem lehet,nálam az a felmérő
Új dugattyúk,belsők gyártogatása,vizsgákra való felkészülés teljesen leszívja a maradék semmi agyam,deeee nem adjuk fel 1 hónap múlva Dorogon vendégeskedem fent leszek több mint egy hetet,arra megtaláltok,de Ő az első ,ha gyorsszervíz kell valakinek fent ,az majd időben jelezze
Na összeraktam az új lemezekkel és rugókkal a kuplungot.sokkal jobb de szélsőséges. Esetben meg még csúszik...de most tép rendesen,szem a kopót is cserélni fogom lassan...Jaxy nagyon faszán és fasza helyeken mentek!
Jó videók!

Ügyes a BGS-es srác.
Jó estét!
Koszi szepen a hozzaszolasod.Pont azt csinaltam,hogy a tut fenebb emeltem most.Az a baj,hogy ha szegeny a keverek ezeknela tuning hengerfejeknel,ahol joval nagyobb a kompreszio,mint egy atlagos hengerfejnel ,hogy kezd elore detonalni es kopog,ami nem minden szinten jo.Menni megy,csak kopog.Ezert inkabb gazdagabb kell legyen.Alapon most nem kopog,nem valtoztatom,mert ha kisebbet talalok rakni akkor mar kopog.
Ha igy sem jo akkor rakok nagyobb FF...175 ost es a tut leengedem...mert ha nyelezed akkor kell az anyag neki..es biza van olyan feljaro,hogy 5-7 masodpercet nyelgazon megyek es meg kuplungal bele is nyulok...tehat ha ott szegeny akkor hamar hazavagom....
köszönöm szépen!Amint lesz lóvé felkeresem.