Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kuplung mágusok:
mitől van hogy meleg blokknál beesik a kuplungkar 3/4 részéig aztán old-kapcsol a kuplung? de csúsztatni nem lehet mert totál 1-0 lesz a kuplung
kuplunoglaj rendszerben nincs levegő, nem folyik sehol, motorolaj friss
menet közben nem csúszik a kuplung
ha kihűlt a motor utána ismét rendes lesz a kuplung
nem gas-gas hanem husky
köszi!
Zsolt...es a szurke betéttől nem ugyan ugy viselkedik mint a gyari hengerfejjel?A karbiba miley duznik vannak a szurkevel?
ha valaki pinknél készülne venni kuplung lamellákat. figyeljen oda mert árulnak egy moslékot. azt hiszem prox tán vagy annak van nevezve. az ára annyi mint a ktm gyári. de kutyaszart se ér és egy napot birt aztán szétégett . sajna nem volt akkor más opció azért vettem azt és ott. gyárit kell beletenni nem a sok szines szemetet. ugy emlékszem az is eloxált piros alura volt ragasztva .
Úgy gondoltam ébből a newfrenből hátha van olcsóbban
A regi s3 nak meg mindig nagyobb vastagabb a lapkazata
olcsóbb fogalma, is relatív és nézőpont kérdése.
Most, jelenben rövidtávon nézve, tuti találsz olcsóbbat, kevesebbet fogsz kiadni, de az olcsóbb lehet szarabb lesz és vehetsz ismét,
ha 1 éves intervallumban nézed, az olcsóbb lehet drágább,s a drágább lehet olcsóbb

Teljesen mind1, mit veszel, addig úgy se tudod meg milyen, míg nem próbálod ki, ha egyszer bevált valami, akkor vedd azt, addig meg marad a kísérletezgetés
Elméletben nehéz kisakkozni bármit is, mert minden lényeges információt titkolnak, amiből lehetne következtetni dolgokra
Newfren-t sztem megveszem.De azért körülnézek hátha van olcsóbban,29 kicsit sok érte..
HUN beszállító és ők se tudják? Szerintem a GAS se gyárt, hanem veszi valamelyik kuplungos cégtől.

A karbon alapú kompozitok nagyobb súrlódási együtthatóval rendelkeznek, mint a cork(parafa) alapúak, persze nem tudom a gyári milyen.

Milyen színű a gyári? Valakinek makrokép a kopó felületről?

Általában a zöldes az kevlár, a sötét/fekete alap az karbon(szénszálas),sötétbarna parafa, a világos/sárgás papír alap,
de általában mindegyik kompozit, így maga a kompozit összességében adhat neki más színt. Pl az EBC nél a parafa alapon van alu,stb...de van több száz féle súrlódó anyag, amit használhatnak, lehetetlen/nehéz megmondani ránézésre.
Max mikroszkóp alatt
Jó napot!
Üdv,Gerecsénél mondták az utángyártott karbonos az newfren márkájú ,a gyárinak meg nem tudják az alapját...
Aha...leveszem es egy próbát mig csinálok
.

Az ezüst színű betéttel nem olyan mint a gyári hengerfejjel?
Igen levettem a súlyt. Az összes amerikában kapható súly 7-11 uncia(1uncia=28gramm), a Gasgas (s3) súly meg ha jól emlékszem 660 gramm. Nagyon nehéz.
Sok minden volt....nem ment a coolerje,fozte a vizet,elromlott az onindito is...egy csomo baja voolt.Be ert volna ha par percel hosszabb a verseny ideje.
Es akkor a sujt levetted te?..nekem van a magnes felol is es a kerek tipus a kicsike negyed alaku helyett...
Meg valami erdekesseg van-e amivel kell szorakozni?A karbinal a beallitas mit valtozik...ma este berakom a szurke betetet..egy probat siman meger.Van power ter novelo kamra is,es lehet hogy sok ez igy neki es azert nem megy felol.
Aha..es azt mondod,hogy az ezust szinuvel is jol megy a motor?azzal nem probaltam,vegul is azzal is kell legyen nyomatek alol,csak fent biztos jobban megy.
Erdekes,hogy a 14 es ktm a Zsoltikae,jol ment alol is es felol is..S3..
Jax, én ezt végigjátszottam ugyan úgy mint te. Kezdtem a hengerfej tuningal, aztán a lendkeréksúly gyártással, jöttek a kipufogók, stb.... soha nincs vége. Azt kell belátni hogy egy egy tuningnál bizonyos tulajdonsága jobb lesz a motornak, de valami meg rosszabb. Jobban tudod folyatni, de elvesztette a hosszú feljárózás képességét mert túl nehezen veszi a lapot. Rátettél egy nagyobb kompressziójú, kissebb préssávú hengerfejet, megnőtt a nyomaték 2000-5000 fordulat között, de 5000-től nehezebben pörög fel, alapjárat közelében (ahol egész nap használod) meg rendesen fogja a motort. Olyan ami mindenhol jó nincsen, csak a legjobb kompromisszum létezik.
Igazábol a Leo pillanatnyilag nincs rajta a motoron, mert nincsenek meg a felfogo bilincsei, csak ugy kaptam a motor mellé, de lehet ha lesz annyi időm nekiállok fabrikálni felfogókat, most egy eredeti ktm dob van rajta, csak annyi,h régebbi mint a motor, mondjuk ami azt illeti igy se rossz a hangja...
Jaxy!
Nem hallottál vmit mi volt a Zsocinak a gondja az Erzbergen?A Dynamite-on még feljött nagyon szurkoltunk neki,de ha jól tudom nem ért be.
Na ne rugózatok annyit ezért kaptok egy kis információt http://www.szerszamnormalia.hu...
Nem tudok ekkora motorra akrapovicsot...de tenyleg..elhiszem hogy egy 350 esre kell egy akra vagy egy 300 2T re vagy 125 re...de bazz egy 525 allat mozdonyra meg egy megnagyobb kemenyt mint a leo vince...amugy a leo is van olyan mint az akra,siman csak az akra jol nez ki..de a leo az tuttommmal nem szarral dobalozik.
Helo Jaxy, ha minden igaz te a környékemről vagy, szeretnék kérdezni tőled valamit, mégpedig: véletlen valakinek nem tudsz eladó akrapovic dobot, vagy esetleg ha valaki cserélne leo vincevel+potolnék? nekem exc 525 re kellene.
A telen ujra kell nicasiloztassam a hengert es akkor adunk neki egy kis tuningot,hogy a gazok konyebben aramoljanak.