Nem tudom miert szidjatok az S3 hengerfejet....az osszes shercon az van gyarilag, a gass is azokat rakja az uj gepekre, a ktm nel is itt a fiuk azt hasznaljak...
Mesterem,szemre az a henger is kuka,a dugó megint,szemre Hátattó mérve? A tuning,nem kopott,hanem új cumóknál adja ki magát Jobb hengerfejet csinálok neked esztergán,ami tud is,nem csak szíp
Alapok: Minden legyen új, csak akkor kezdj bele!VAgyis, inkább ezt otthon felejtsétek el
Ja es mielott hujesegeket irkalnatok....a levegő szűrő tiszta, a szívó csonk jó, a szívó membrán is új, a hengernek nincs ovalitasa,...es a kipufogó is enyhen olajas hátul, tehát a keverek sem szegény.
A karbi is tiszta, 168/42 N1EF tű 2 pozicioba.
A hengerfej is anyiba változik a gyáritol , hogy jobb a hűtése...es a squish is 8,6 körüli ami jó. ..
Azert latszik melegnek ahogy mondtad te mert olyan haromnegyed gazas tempoba jottem vagy 2 kilometert hazaig direkt hogy lassam felul milyen a keverekem....tehat ott szegeny.....a regi dugon 1 ml kokx volt rajta...
Szerintem most hagyd abba a kísérletezést amíg nem késő, mert teljesen rossz következtetéseket vonsz le. Én úgy látom a gyertyádnak és a dugótetődnek már kezd melege lenni...
A retek pedig nem feltétlen azért van ott mindenütt mert sokat kap.
A videó nem adja vissza a hangot, de itt az elején jól hallatszik milyen hangja van egy patent állapotú gépnek alacsony fordulaton (meg mennyire füstöl) : https://www.youtube.com/watch?...
Ezt felesleges mérned.
Amíg pakurát használsz üzemanyagnak és ilyen kopottak a gyűrűid addig állítgathatod, sosem lesz jó.
A betétek közül pedig egyik sem ideális szerintem, de gondolom legalább jó drága volt.
https://www.youtube.com/watch?...
Itt a banyaba...biza ha nem mesz nyelen akkor esejed = 0...kell a lendulet es oda kell forgatni,hogy kirugja...nyomatekbol lofaszt se haladsz.A 4 t is nyelgazon megy kuplungolva
igen ,ott is motorozok...ahol kell nyomatekbol,de van oljyan felmeno,hogy ha nem futtatad neki akkor eselyed semmi.Ott nyomatekbol max a negyedeig ersz fel....
Köszi az írásokat! Szerintem amit szeretnél, azt nem fogod tudni elérni 2T nél, hogy mindenhol jó legyen. max annyit, hogy mindenhol elfogadható...
A nyomaték görbéje se egyenes, hanem görbe, ez tudod tilitolizni különböző hangolásokkal fordulat függően. Ha a te motorodon el van tolva lefelé, akkor pont nem nyélgázon kéne menned felfelé, hanem a "hasznos" fordulat tartományban tartani a nyomatékváltó segítségével, mert akkor fog a legjobban feltolni. Ha szétforgatod és a max nyomatékot kisebb fordulaton adja le nem haladsz úgy, mintha kisebb fordulaton mész.
Persze elméletben magasabb fordulat nagyobb szögsebesség és így nagyobb nyomaték, de bármelyik valós nyomatékgörbét is nézed meg, kezd lefele törni a vége, mert magasabb fordulatokon az F csökken és hiába nagyobb a szögsebesség a végén a teljesítmény a csökkenő F miatt kisebb lesz. A löket nem változik
Ha van lehetőséged, egyszer tegyétek fel a blokkot mérőpadra és a főtengelyről lejövő nyomaték görbét megnézni és akkor tudni fogod, hol is dolgozik a legjobban, ott érdemes vele motorozni.
Behangolni is ott lehetne rendesen...
Igen a beullest mertem meg.Lehet hogy nem egyforma az egester ,de az is lehet hogy egyforma..
Igen a hengerbe csavarod bele a csavarokat.
A betet es a fej kozott viz van,semmi gat nem keletkezik,epp ezert jo a hutese.
A kormos felevel van elofele a hengerfej...tehat hatso felenel tisztabb.Ezen is latszik,hogy kisse dus a keverekem.Es utolso 2 km jo felgazas tempot nyomtam hogy fujja ki magat,maskepp meg kormosabb lenne...
Ha jól értem, azt mérted meg, mennyire ül be a betét a hüvelybe, azaz a 2.64 es esetében a legkisebb a présmagasság.
A préssáv szélesség és az égéstér kialakítása mind a 3 nak egyforma?
A gasról úgy jön le a hengerfej, hogy a hengerből kell kicsavarni a csavart, nincs rajta külön anya? Vagy direkt vetted ki?
Hülye megoldásnak tartom ezt a betétes hengerfejet hőelvezetés szempontjából, a betét meg a fej között a "légrés" szerintem hőgátat képez.
Érdekes a koromlerakódás a betéten, ott ahol teljes keresztmetszetben áramlik a hűtővíz ott nincs, a másik szélén van, már ha így volt benne a betét, ahogy az 1. képen van.
A henger az mar kopott...meg is van rendelve az uj, dugostol hajtokarostol.....de enyire szarul attol nem kene menjen..
Alapok: Minden legyen új, csak akkor kezdj bele!VAgyis, inkább ezt otthon felejtsétek el
A karbi is tiszta, 168/42 N1EF tű 2 pozicioba.
A hengerfej is anyiba változik a gyáritol , hogy jobb a hűtése...es a squish is 8,6 körüli ami jó. ..
A retek pedig nem feltétlen azért van ott mindenütt mert sokat kap.
A videó nem adja vissza a hangot, de itt az elején jól hallatszik milyen hangja van egy patent állapotú gépnek alacsony fordulaton (meg mennyire füstöl) : https://www.youtube.com/watch?...
Ezen meg, hogy milyen mikor felül is fickós : https://www.youtube.com/watch?...
Amíg pakurát használsz üzemanyagnak és ilyen kopottak a gyűrűid addig állítgathatod, sosem lesz jó.
A betétek közül pedig egyik sem ideális szerintem, de gondolom legalább jó drága volt.
Itt a banyaba...biza ha nem mesz nyelen akkor esejed = 0...kell a lendulet es oda kell forgatni,hogy kirugja...nyomatekbol lofaszt se haladsz.A 4 t is nyelgazon megy kuplungolva
Köszi az írásokat! Szerintem amit szeretnél, azt nem fogod tudni elérni 2T nél, hogy mindenhol jó legyen. max annyit, hogy mindenhol elfogadható...
A nyomaték görbéje se egyenes, hanem görbe, ez tudod tilitolizni különböző hangolásokkal fordulat függően. Ha a te motorodon el van tolva lefelé, akkor pont nem nyélgázon kéne menned felfelé, hanem a "hasznos" fordulat tartományban tartani a nyomatékváltó segítségével, mert akkor fog a legjobban feltolni. Ha szétforgatod és a max nyomatékot kisebb fordulaton adja le nem haladsz úgy, mintha kisebb fordulaton mész.
Persze elméletben magasabb fordulat nagyobb szögsebesség és így nagyobb nyomaték, de bármelyik valós nyomatékgörbét is nézed meg, kezd lefele törni a vége, mert magasabb fordulatokon az F csökken és hiába nagyobb a szögsebesség a végén a teljesítmény a csökkenő F miatt kisebb lesz. A löket nem változik
Ha van lehetőséged, egyszer tegyétek fel a blokkot mérőpadra és a főtengelyről lejövő nyomaték görbét megnézni és akkor tudni fogod, hol is dolgozik a legjobban, ott érdemes vele motorozni.
Behangolni is ott lehetne rendesen...
Igen a hengerbe csavarod bele a csavarokat.
A betet es a fej kozott viz van,semmi gat nem keletkezik,epp ezert jo a hutese.
A kormos felevel van elofele a hengerfej...tehat hatso felenel tisztabb.Ezen is latszik,hogy kisse dus a keverekem.Es utolso 2 km jo felgazas tempot nyomtam hogy fujja ki magat,maskepp meg kormosabb lenne...
A préssáv szélesség és az égéstér kialakítása mind a 3 nak egyforma?
A gasról úgy jön le a hengerfej, hogy a hengerből kell kicsavarni a csavart, nincs rajta külön anya? Vagy direkt vetted ki?
Hülye megoldásnak tartom ezt a betétes hengerfejet hőelvezetés szempontjából, a betét meg a fej között a "légrés" szerintem hőgátat képez.
Érdekes a koromlerakódás a betéten, ott ahol teljes keresztmetszetben áramlik a hűtővíz ott nincs, a másik szélén van, már ha így volt benne a betét, ahogy az 1. képen van.