Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Epito jellegunek veszem,persze es nem besirok a dolgon,de elvarom ha mar osztod a tudomanyt,hogy valami otletet is adj ami esetleg kezzel foghato,mert irod hogy nem inerciaval kel hanem karburalassal...ezt en is csak sejtettem es tapogatozok....ezt en is tudom igy hogy ...Azt nem ugy kell csinalni hanem.....hanem maskepp...Bort iszol s vizet predikalsz....
Akkor hogy kell?Ha mar ekkora nullak vagyunk,segitsetek....ha meg nem tudtok akkor ne fureszeljetek a nagy mergvilagosodott dumat.
Neked is ajánlom az előző hsz-t, amíg nem érted az összefüggéseket addig max véletlen fogod rendesen beállítani a kéttét.
Sírva fakadok az ilyen karburáláson mikor kérdezgetik kinek milyen fújóka van benne
Legalább egy gyári táblázatot szerezz, ha ennyire nem érzed a témát (de tuning cuccokkal az már nem a legjobb).

Nem besértődni, ezek a beírások pozitív kritikák akartak lenni

Télleg, mi van Ronin haverommal? Megvilágosodott? Rájött, hogy mindenben igazam van és mindent rá hagy?
És még csodálkozol, hogy nem sikerült jól belőni mikor a legtöbben a "rutinosabbak" közül is csak távolról ugatjátok a témát?
Már írtam párszor, hogy aki a lendtömeget/inerciát ("lendkeréksúlyt") súlyra méri annak fogalma sincs miről van szó. Még a fáradtságot sem veszitek az utána olvasásra, pedig csak aztán jöhetne a megértése.
A vérprofi kétté gyorsaságisok anno pályakarakterisztika alapján választották az inerciát, ehhez jött a megfelelő gyújtástérkép és karburálás. Tehát ha "lendkeréksúllyal" variáltok akkor az úgy lenne a tuti ha állítható térképes gyújtást is tennél, ja meg tudnád mit hová merre kell hozzá állítani... Ebbe az összefüggésbe illeszteni kell a hengerfejet és kipuffot ha azokat is variálod.

(Szóval építkeztek, de az alapot még nem ástátok ki, legalábbis eddig még nem olvastam itt senkitől mindennek az alapját, ami ha nem stabil akkor csak szopás van a kéttével.)
A fingot fűrészeled. Összelapátolod és úgy nézed meg, ha kell kihézagolod...
Kezdesz belerázódni a tanulásba. Nem is gondoltam volna pár hónappal ezelőtt mikor még magasról leszartad a jó tanácsokat...
HEPN prolog...egy resze
http://youtu.be/Ra1B411P8z0
első körben kipumpáltam pár tartálynyit a megmaradt motorexből holnap teszt aztán ha szar lesz, rendelek magurát, aztán ha nem jön rendbe keresek valami szakembert
vagy teszek bele sima műszer-vagy hidraulika olajat
Van akik szerint az.
Csika ....mond el mitol 5000 euro egy pár ezekből? ? És hogy még széria minden a motorukon...
A probléma akkor kezdődik ha szétcsípi a szemedet az izzadtság
csináltass hűtőpatront a rendszerbe.
Ronisnak volt a fékkörben, ugyan úgy biztos lehet a kuplung kiemelő körbe is rakni.
Tűző napon zikizakiba szopni felfelé a sziklák között, protektoringben, siskban. Mi ezzel a baj?
Jó napot!

Nem motoros, de igen hasznos infó.
Telekúrnak manapság már minden weboldalt kéretlen reklámokkal.
Ezzel le lehet tiltani a picsába az összes szemetet:
https://adblockplus.org/hu
Kora reggel vagy késő délután azért lehet csapatni
szerzek olajat kiganézom megcsinálom aztán majd jövök sírni ha mégsem az volt a baja
szerencsére ősz előtt úgysem kell, meleg van már ezekhez a kis erőművekhez
Csáá,ne uszítsd rám, csinált belőlem köcsögöt
Köszi!

Van zsír új oldalidom ,meg első sárvédő,csak faridom nuncs hozzá és ma sikerült kicsit eltörni!
Ütni vágni még jó lesz ha meghegesztik,de kéne egy cép is!
Te meg ménem nyugszó el?Kell a baj?Ráduszítsam a mankát?
ennyi az összes infó: sae 10 mineral oil for hidraulic system
ennyi erővel ezt is önthetném bele: link
Nekem is ez a motorex van benne,de eddig még semmi baja nem volt.Szerintem nálad máshol lesz a hiba.
Ami a kupakra van írva,vagy a gyári könyvébe
Ja ne szarakodj.Amit ir rajta az kell bele.Ha mineral oil akkor mineral..ebbe az esetbe a magura ponjo bele
értem én, csak most már összezavarsz.
akkor szerinted mit öntsek bele? konkrét típus érdekelne
Agip?A haverek erre eskusznek a 4T be... es jo is..