Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pár év korkülönbség!Ilyenkor szokott lenni a meglepetés,ha elkerüli a mese teknikát a régi teknika!
Látod ezért nem szeretek segíteni próbálni, mert semmi értelme.
Pl. a h.fejet nem színre kellene cserélgetni, hanem jól megméregetni...

Na de mit beszélek, hisz a legizgalmasabb dolog úgy cserélgetni a cuccokat, hogy nem is tudjuk mi a különbség köztük, és persze többet egyszerre
hehe
Na szóval. .mindenkinek igaza van a maga módján. ..de tényleg. Levettem a sujt...bazeg hogy jobban tudok motorozni vele.
Na megmosom a dögöt, es berakom a szurke betetet a fejbe.Ha mar megvan kiprobalom.
Az is tutti hogy kisebb ff berakok mert kéri. ..
Orvendek , hogy tenyleg a nyavajgasom melett segiteni akartok,....meg is gyogyul a gass mert nem rossz az.
Van egy kimenő. ..olyan nyelgazas 3 ba...eddig sose ment ki...most kiment suj nelkul .igaz hamarabb leboffen de nehez terepen jobban erzem.

A mai kamerák mikrofonjai már elegendő minőségben rögzítenek, persze nem mind1 hol veszi fel, mennyi a visszhang, stb, ez tény.

A videónak megvan az a nagy előnye, hogy vissza lehet hallgatni lassítva, s így nagyon sok dolgot ki lehet szűrni, amit egyébként élőben nem tudsz, továbbá a hangsávot fel lehet tenni grafikonra, ami megint sok dolgot kimutathat

Részemről biztosan nem varázsolnék olyan pici présmagasságot és égéstér kialakítást a motoromba, amihez nem jó a 95 ös fos benya,
nem szükséges endúróban az a többlet teljesítmény tuning, amit utcai/pálya motoroknál szoktak alkalmazni a szakik. Akinek nem elég az a teljesítmény, amit lead egy 300cc 2T, az tanuljon meg motorozni...

Itt max a mérnökök által kötött kompromisszumokon kell változtatni a lovas igényeinek megfelelően(valaki alul használja inkább a motort, stb), természetesen ugyan olyan ügyesen összehangolva minden résztvevő alkatrészt, mint amit a mérnök megcsinált a saját kompromisszumaival. Két dolgot szoktak elfelejteni, olyat nem igazán lehet csinálni 2Tnél, hogy az jó legyen mindenhol, ha eltolódik a nyomatékgörbe alulra, felül lesz kevésbé jó, stb.
továbbá, ha valami javul, az 100% valami mást fog rontani...

Az összehangolást felejtik még ki, pl. felrakják a tuning rezot, s nincs utánaállítva a motor, aztán megy a csodálkozás.
de van még rengeteg ilyen eset, hogy nincs összehangolva a motor a tuning cuccokhoz.

A megfelelő összehangolás meg kurva sok elméletet és sok év gyakorlatot igényel.
Hejj,emberek Itt max beszélgessetek,ne szereljetek,semmi értelme csak a hülyeségeiteket kombináljátok a semmivel.Osszátok meg élményeiteket tapasztalataitokat,de ne a motor szerelgetésről kombinálgassatok,mert nem csak az a dili aki kérdez (mert kérdezni is tudni kellene)hanem aki válaszol is rá adott lehetőségekhez képest keresni kell szerlőt,vagy havert vagy fórumozót ,aki okosabb van mindenen,ért is hozzá és meccsiiináljkátok,max a hiba okait itt megosztjátok,dee ezek a ez lehet az lehet,hát bammeg ez csúcs
Felelőtlenség "így" szerelni, hisz már hangon is rengeteget változtat egy gagyi mikrofon.
A préstávhoz sem kell feltétlenül hozzányúlni, mert emelt oktánszámú benzinnel kiküszöbölhető a detonálás / magasabb nyomást képes elviselni /, szükség esetén kap egy nagyobb előgyújtást, rendesen megkajáltatod és jó lesz az, de ezt interneten keresztül csak az Uruguay féjszesek tudnák megcsinálni
Ha konkrét segítséget szeretnél, szerintem mutasd meg videóban mond alá mi a gond (mintha ott lenne a szaki előtt), mert a szavak félrevezetőek.
Aztán ha valaki veszi a fáradtságot, aki ért is hozzá, ezek alapján már tud kérdezni, megkérni, hogy mit nézz meg és hogy, amit csinálna, ha ott lenne, na ezt kipróbálod, újabb videó, látja a szaki az eredményt, újabb javaslat, próba, újabb videó.
S ez addig, míg ki nem javul a motor.
Így lehet távgyógyítani max...persze így se mindent.
Aki mondja nézd meg ezt meg azt, azért teszi, hogy behatárolja a problémát, nem azért mert nem ért hozzá és csak kísérletezik, persze lehet utóbbi is

A felső fordulat tartományban detonációs problémádon nem fog segíteni a súly levétel, ott segíthet a présmagasság emelés (vastagabb talp vagy hengerfej tömítés) de még lehet sokezer probléma ezen kívül sajnos
Váltani? Most hogy beleöltél a GAS ba egy valag pénzt, szerintem ne add el, inkább add oda valakinek, aki össze tudja neked lőni rendesen a cuccokat, tudom el kell vinni messzebbre a motort

Vagy pár év, míg kitanulod és megcsinálhatod magadnak
Kint vagytok élőben a HEPN-en?
Jó napot!
Nagyon kicsi a préssáv, Jaxy.
Én is meg vagyok elégedve vele,enyém is jó nyomatékosan alul és paraszt módon megy felül.. kíváncsi leszek milyen lesz felújítás után.
Lassan oda lyukadunk ki, hogy a GG-vel nem is lehet menni még tuningolt állapotban sem.
Én részben kényszerből vettem meg az S3 hengerfejet (250 upgrade), de eszembe sem jutott volna a többi betéttel kísérletezni. Előtte, amíg 250-es volt a bicikli, minden szart rádobáltam, hátha lesz olyan erős, mint amilyet szeretnék, de nem! Azonban a nagyobb térfogatú hengerrel, a csoda hengerfejjel meg egy másik tűvel a karbiban minden gondom megoldódott. Megy alul-felül (meg is van kínálva néha), az ereje teljesen rendben van. Ha a márkát bántani szeretném, nem a híresen strapabíró sokak számára istenített blokkját venném elő.
A szivo csonk le volt ellenorizve,az jo,szivomembran uj,legszurot minden 3 motorozas utan cserelem...ha porba megyek akkor 2...
a pressav 0,9 volt mikor a telen mertuk az uj dugoval.
Annyira nem érdekel az amcsiba mi van téma, de Floridai haver asszem sima kutas bengával megy az RSV4-esével versenyeken.
Meg rémlik, hogy ott MON nem pedig RON szám van megadva, ami nem mindegy.
Nagyjából 10et le lehet vonni oktánszámból az európaihoz képest.
Ez a te asztalod, de talán kiegészíthetnéd a Jaxynak adott tanácsokat egy komplett szívóoldali ellenőrzéssel / szűrő, csonk, membrán, stb / és talán annak a tuning hengerfejnek a préstávját is megmérhetné, ha már arra jár.
Amcsiknál asszem papiron kisebb oktánszámú az alap benga, de ha nem figyelsz eléggé vehetsz te ott kúton profi oxigénezett löttyöt is ami veri az itteni 95-öst. Mondjuk a jó cucc ott is drága, szóval nem lehet könnyen összetéveszteni.
Faszi, nem bírom olvasni ahogy előadod itt a sanyarú sorsodat, szóval : Égesd ki a csövet, a felesleges súlyokat le a picsába, hagyd fent a fickós h.fejet (de nem ártana tudni mennyi a térfogata, tehát meg köbölöd) szegényebb keverék mindenütt, nem csak a főfuvival játszani amit nem is használsz
Veszel bele új EGV (8-9) gyertyát, igazi benzint és olajat (100-800), semmi alapjárat meg kis gázon sokat tökölés, aztán hallgatod a hangját, ha szépen peng mindenütt akkor alakul...
73-ban nagyon ütős lehetett egy ilyen iromány

De a lendkerékkel ez sem foglalkozik ... picsába
Megerte persze...csak be kell allitani
Meg.
Ha van szakértelem összelőni, akkor minden tuning megéri a pénzét.
Viszont én még pug&play tuningról nem hallottam és azt sem illik elfelejteni, hogy a 2T minél erősebb, annál háklisabb a tényezőkre.
Amcsi fórumokból már csak azért sem lehet kiindulni, mert nekik a benzinjük is lóhugy.
összegezve: megérte megvenni akkor azt a csoda kacatot.