RBR 2014 prolog pálya akrobata művészek előnyben...
ok, hogy látványosság fontos, de a pilóták helyében ezt a szintű szopatós "pályát" már kurvára rühhelném.
Picit megszépült ez a múlt már. Te nem csak nem írogattál vagy ritkábban látogattad az oldalt, hanem eltűntél. Ne mondd nekem, hogy nem jutott eszedbe x év fórumozás után, hogy ide is beírj vmi szokásos baromságot. Aztán megjelent RizsaFeri és megmagyarázta a dolgokat, konkrétan hogy miért és hol vagy. Én személy szerint tényleg örülök neki hogy újra jelentkezel, csak ez a ködösítés annyira átlátszó.Amit az elköszönésről írtál, az meg világos, nem végleg vontad ki magad a forgalomból, csak egy időre. Tudtad te, hogy majd ha eljön az ideje, újra itt fogsz okoskodni. Részemről nem ragoznám tovább a dolgokat.
Rendben, de sztem az 1,8 az sok. Az olyan biztonsági valami, hogy ha jó pár dolg el is van baszva akkor is biztonságos, de gyenge fos vele a gép a jóhoz képest.
Sosem írtam, hogy elmegyek, az adott fűrészelős témából szálltam ki, arra írtam. Most pedig arra gondoltam, hogy olyanokkal olyanról nem fogok diskurálni amiről fogalmuk sincs és feltételezhetően nem is lesz mert nem is akarják...
Ez rád is vonatkozik, mert nem is értem mit magyarázol itt most nekem, de igazad van
Amúgy meg csak a haverság kedvéért : Ha ezek után 1 hsz-odban 10-nél több helyesírási hiba lesz, azt jelentem a moderátornak, hogy szóljon Feri főnöködnek, aki elintézi, hogy innen is kitöröljenek
Csakhogy amiről szó van az nem stimmel, ezért be kellene lőni, és ha már belövöd akkor azokhoz kéne belőni ami van, nem pedig ahoz amit a gyár feltételez...
Jaxynak mikor javasoltam az 1,8 mm préssávot minden adott volt, mármint egy Gasgas 300 ("préssáv szélesség - préssáv profil - üzemi hőmérséklet - inercia/előgyula arány - kipuff - átömlők iránya - aránya - fellövési szöge - fordulatszám").
Én erre rácáfolok. Mióta a karbit meg a Power rudazatnál azt a stiftet megcsináltam csak megyek vele,és elég sokat...Meg persze karbantartom ahogy kell..
Bazdki most elkiabáltam
amúgy az van hogy a 2t az az igénytelenebb motor ..meg a kissebb szerelési igényű..ugye...
ezt azért itt ti rendessen megcáfoljátok...
olyan dolgokról beszéltek hogy ihaj...
4t ehez képest kisbicikli..
összerakom ahogy az alkatrészek kívánják egymást.. oszt megy.. megy..mi több hibátlanul üzemel...
ehhez képest megbiztató egyszerű 2t rommá szerelitek... s3 ide szürke alátét oda.. présház amoda
0,5re ne értsétek.. imádom olvasni..de azt azélrt elismerhetitek..ezek után hogy a 4t egy szemernyivel sem bonyolultabb...
igazam van ..vagy igazam van
én meg ha nem hoz futót.. be sem engedem..
mert bámészkodó nem kell..komoly vevő szándékkal jön.. én oda fogom adni...
de mindenki úgy csinálja ahogy akarja...
nem értelek benneteket.. mi az hogy elmegy és nem köszön?
mennyi időre vonatkoztatva nézzük ezt...?
lyanó.. más sokszor igérte hogy "elmegy" oszt még mindég itt van
én nem mondtam hogy elmegyek.. és nem is mentem..
vagy most már minden irás után köszönjünk el..mert lehet egy ké óra ..vagy nap.. vagy hét vagy hónap múlva jövök..
meg van 6ározva ez?
visszatérve hogy most sürűbben irogatok és olvasom mint az elmúlt pár hónapban(tehát nem visszatértem mivel el sem mentem.. szimplán sűrűbben vagyok itt
szóval akkor ..hogy is van ez?
amúgy ez a fórum ez pont a middle way.
average.. a közép út érték...
mert van a feri féle fész...na az az hogy kicsit sem irtam olyat ami sértő lenne de lett törölve valaki által...
nincs komment csak lályk.. azzal meg semmit nem lehet kezdeni
itt van kommnet...hol ilyen hol olyan..dee van...
lehet belőle vitázni.. beszélgetni..véleményt nyilvánitani..SZABADON...
és valamilyen kontrollal vannak a tagok...
van a másik
pl a ktm fórum.. ott oszt van pár igazi olyan semmitmondó infó nélküli anyázás..de az meg olyan..
mindenki oda ir ..azt olvas ahol jobban érzi magát.. nem egy két ember miatt..általában a többség miatt...
ez a reggeli pszihó
lyanó..
t e épp levontad a konzekvenciákat..hogy itt mi is van aztán én csak helyeseltem..mert ha igy látod .. hgyd is rá.. de kiderült te is pont olyan HAZUDÓS vagy mint mindenki.. mert nem mentél el...
ezzel nix is gond ..csak az ember vegye észre,... bnne is vannak hibák...és tudjon megbocsájtani...tudjon engedni az igazából..aki nem tud.. az általában egyedül marad.. az igazával együtt..oszt lehet vele boldog..
Jól gondoltam, hogy nem arra gondolsz amire én.
Ez a présmagasság beállítása, ez OK. Részemről csak annyira gondoltam, ha egyszer azt beállítom valamire, akkor az miért ne lenne FIX mindig ugyanaz az érték TDC-ben hidegen.
én szoktam úgy trükközni hogy ha viszünk is futót letámasszuk a faluszélen, jó alkualap, mert ha már futóval megy oda az ember akkor úgysem enged az eladó......
a többi trükköt nem mondom el mert hátha veszek még motort tőled
"A totem vallásosan tisztelt növény, állat vagy ezeket ábrázoló tárgy. A totemállatot a természeti népek a törzs ősének tekintik, s emiatt az kultikus tiszteletnek örvend."
Oktánszám - benzin/levegő keverék arány - sűrítés - préssáv szélesség - préssáv profil - üzemi hőmérséklet - inercia/előgyula arány - olaj minőség - olaj keverési arány - kipuff - átömlők iránya - aránya - fellövési szöge - fordulatszám - ja ez már három volt, akkor itt most megállok
Van még pár, de azokat már nem nagyon említik a szakkönyvek és csak hülyének néznének miatta, meg amúgy is
Na a fent leírtak közül ha pár lényeges fixen meg van határozva akkor ahoz lehet belőni a présmagasságot, vagy fordítva, a préshez a többit, de a legjobb ha mindent mindenhez. Szóval szinte lehetetlen a tökéletes megoldás
ok, hogy látványosság fontos, de a pilóták helyében ezt a szintű szopatós "pályát" már kurvára rühhelném.
https://www.facebook.com/notes...