Értelek, egyértelműen könnyebb pakolgatni azt a motort(ha eldől meg gázzal is), ami kisebb súlyú. Pl amikor haverom yz250 ét kell kivinni valahonnan, ég és föld a két motor súlyra, pedig nem lehet sok a kettő között, egy 20kg kb az YZ előnyére az RMXhez.
Amikor szét volt szedve az RMX darabokra, lemértem mindent, ott kijött a lényeg, a futómű(kerék,telók, fékek, kormánybefogó) az ami kurva nehéz, ahhoz képest a többi semmi.
A váz csak 10kg, a blokk egyben 25,
de a futóművek és rajta lévő kacatok együtt kb. 50kg!
Nekem fontos a súly, de nem a számok hanem az érzés. Szeretem a 2t könnyedségét és attól vagyok megijedve hogy addig fejlesztgetik a 2t-t (inyjektor, külön olajzás, stb..) míg már értelmét veszti megvenni, mert ugyan annyi lesz a súlya mint a 4t-nek.
2 hete voltak motoros vendegek balaton kornyekerol es motorozasok utan meglocsoltuk a beleinket mi is egy kis szesszel es akkor szo-szavat kovetven jott,hogy kinek milyen nehez a motorja...aztan ott voltak szamok apukam...merjuk meg.....Misike kihozta a metrologiailag is ellenorzott borond merleget,kinyitotta es tessek a csajokat felallitani...ugy saroson,ahogy a tereprol visszajottunk.
Mivel ,hogy csak en voltam 2 T vel az enyem volt a legkonyebb,kozel 120 kilojaval.Egy 2008 as 450 KTM volt utana kb 5 kilo diff,majd Beta 450 megint 135 kg ++ es Husqi 450 135+kg...es volt 525 ktm azt tudom,hogy konyebb volt mint a 450 ktm.Volt meg egy DRZ is ami139 kg volt es egy 450 KTM amit a mai napig nem ertunk ( 2 darab volt) hogy vagy 6 kilo elteres volt a 2 450 KTM kozott....
Vegul is a Levi KTM je 450 volt a legnehezebb 140 kilojaval....
Szoval a suj is szamit na....de ha jol megy a gep es jol mozog akkor no problematika.
Hetvegere jo motoroZAST!
Szevasz Dew.
Az rmxnél meg edződtem az előző tulajok gányolását illetően,de hogy egy hátsó kerékcsapágy cserét úgy csinál meg hogy szétveri a perselyt aztán csináltat egy másikat ami belelóg 3századot a kicsi csapágy fészkébe és szorul az egész ha összerakod... hát a kurva anyját.Azt hittem egy 06-os nem lesz gányolva...tévedtem.
közelítsünk másik irányból. keresek: 600 ccm körüli 4 ütemű motorról való akropovics vagy hasonló végdobot. majd én csinálok hozzá felfogatókat ill beleszerelem a lambdaszondát. aki tud valamit jelezen . köszi. lehetőleg némi tompítással el legyen látva!
hülye kérdés. ha valaki tudna 2013 as évj honda swt-600 ra valami akropovics féleséget a nagy gyári katalizátoros moslék helyett üzenjen már sms be lécci. 305217211.
le akaropm pucolni róla azt a nagy trágyadombot. meg le is fogja és kurvára melegszik a dob a kerámia betét miatt. használt vagy uj is jó.
Segítenétek abban, hogy hol találok Gas Gas EC 250 1999-2004 -ig idomot, matricát ? Újat ? Esetleg ha a későbbiekben sor kerülne rá , akkor más motorikus alkatrészeket ? De hála a jó égnek ez egy tökéletes motor , és idáig semmi baja, imádom ! Köszi ! :)
Szia Janek. Nagyjából úgy jön ki a 2 kg plussz, hogy vastagabb falú a tank az inyjektoroson, szűrők a tankba, érzékelők, a generátor jóval nagyobb(talán ez a legnagyobb súly) és egy sokkal bonyolutabb kábelköteg. Valahol fent van egy amerikai oldalon, ha megtalálom bemásolom neked.
A 4T krosszomon a benzinpumpa és a befecsi kondija 2-3 kg?
A kétté meg eleve egy elbaszott találmány, lehetetlen tökéletesre megcsinálni. Normális befecsit sem tudtak még rá csinálni, és gyanítom nem is fognak.
Nem véletlen, hogy pont az a gyár állt le vele a leghamarabb amelyik a legtöbbet tud róla.
Jóval drágább, sokkal nehezebb és nem tudod otthon állítgatni, csak ha komoly befektetéseket eszközölsz. Mindenki csak azt látja, hogy milyen jó mert nem kell karburálni. A négyütemű krossznál 2-2.5 kg plussz sújt jelent, ha kell külön olajzás a 2t-nek az megint jóval több. Bármit változtatsz pl: kipufogó, másik hengerfej, vagy csak játszol a préssávval, más karburálást igényel, nem tudsz vele játszani. A megbízhatóságot meg még meg sem említettem.
Amikor szét volt szedve az RMX darabokra, lemértem mindent, ott kijött a lényeg, a futómű(kerék,telók, fékek, kormánybefogó) az ami kurva nehéz, ahhoz képest a többi semmi.
A váz csak 10kg, a blokk egyben 25,
de a futóművek és rajta lévő kacatok együtt kb. 50kg!
Az persze igaz, hogy a sok kicsi sokra megy.