Mondasz te valamit....minden esetre ezek a motoroknak a hangjuk...isteni..majdnem mint egy 4T..es baromi szepen mennek..marmint hoszant hallottam menni....
A power szelepe hasonló mint a suzukiban
A célzott olaj irányítás fajin, még így nem láttam 2T ben
Erről a befecskendezésről beszéltem én is
Megspékelhetnék még azzal, hogy egy segéd forgattyúsházban keltett vákummal leszívják a kipufogó gázt és egész alacsonyra le lehetne venni a kipuff résmagasságot, na az lenne az ultra brutál 2T, amikor a löketnek nagyon nagy százalékán van munka, s itt minden fordulatra esne, nem csak minden 2.ra mint a 4T esetében.
https://www.youtube.com/v/vO23...
Itt a lapis alatt igazi agyag...nem olyan meredek,de ugy megszopat,hogy beszarsz....mint a takony..oldalazva ha huzol neki nagyobbat ..egybol befordul a segge..de ha van lendulet akkor ahogy befordul ugy egybolaz elejet keresztul tudod forditani es lenduletbol fordulsz..minim 1 lab a labtarton!mikor fordulsz is.
A GAS-on hidraulikus a kuplung kiemelő, lehet erősebb rugó benne, nem fogod észrevenni az ujjadon
Szerintem azért készít ki a ziki-zaki, mert nem jól csinálom
felénk laza a talaj/nem fog a gumi, mint nálatok a fenyvesben, s ha nem húzom magamra, azaz nem akarok vele egy kerekezni(így terhelem le még jobban a hátulját), akkor lecsúszik a segge és nem tudom átfordítani.
Azaz ha csak simán ülök/állok plusz hátsó kerékterhelés nélkül és úgy próbálom átfordítani, akkor segge rögtön lecsúszik és csak megy a szenvedés a sima átfordítás helyett
Elirtam.. https://www.youtube.com/watch?...
E-tec motor....nekem is Zoli hivta fel a figyelmem..van egy par ilyen hoszanja es azt mondja istenien jok.erosek,megbizhatoak....csak draga..
a hoszanoknal is 2T a meno es az eros...ugyhogy be lehet loni oket...foleg E-Tech motorok...nezz utanna...uj technologia..azt ha hasznalnak az enduro motorokba kiraly lenne...csak akkor biztos 2-3 ezer jurcsival dragabbak lennenek a motorok...:)
Egy kisse kifele fog allni mikor kell rugni,de az no problem.
Plusz a nutos resze a berugonak rovidebb mint a gyari gassnak es azt egy alatettel ki kell potolni...3mm vastaggal.azt berakod a berugo ala,felteszed a berugot,es gooo.En mar 2 berugokart rugtam le a gyari gassbol.Igazi fos...mint a labtartoi ami szinten leszakad ha nincs meg erositve.
az injektoros 2T kel már elég jól vissza lehet szorítani azt a káros anyag kibocsájtást, nem lenne rosszabb, mint a 4T
Lehet ott még valami más is a háttérben.
Biztos rájöttek a 2T soha az életben nem lehet rendesen belőni minden fordulatra, s a tökéletesre törekednek ezért inkább a 4T irányt próbálják tökélyre fejleszteni.
Lealltak mert a japcsik nagyon katolikusok a kornyezetvedlemmel kapcsolatba.Nem csinalnak mert tul szennyezo...en igy hallottam.Szegenyek meg ok is Ktm eket hasznalnak..
Kell az a nyomaték kulcs annak aki szerel, hengerfejhez mindenképp Aki ott lehúzza a csavarokat nyomaték kulcs nélkül egyformán, az ügyes.
Másutt is célszerű csak annyival lehúzni a csavarokat, amit a gyár előírt, persze amíg nem volt megtépve, onnantól már ugrott a gyári előírás.
tudja a picsát. 100ból 99 fakezű
volt már sok motoron olajcserém de szarráment menetek mindenhol
vagy akár a szelepdekli(vagy mi a rák a neve) csavar is úgy megtépve-ragasztva hogy hidegvágóval lett "letekerve"
de nem csak motor, autó is ilyen....
Ezt csont nelkul megcsinaltam...mindenki probalgatta vagy 15-20 X es a vegen megmutattam ,hogy a gass mit tud...megdaralta a 300 ktm-eket...
https://www.youtube.com/v/cvC_...
Nem kutya hely az is biztos..
A célzott olaj irányítás fajin, még így nem láttam 2T ben
Erről a befecskendezésről beszéltem én is
Megspékelhetnék még azzal, hogy egy segéd forgattyúsházban keltett vákummal leszívják a kipufogó gázt és egész alacsonyra le lehetne venni a kipuff résmagasságot, na az lenne az ultra brutál 2T, amikor a löketnek nagyon nagy százalékán van munka, s itt minden fordulatra esne, nem csak minden 2.ra mint a 4T esetében.
Itt a lapis alatt igazi agyag...nem olyan meredek,de ugy megszopat,hogy beszarsz....mint a takony..oldalazva ha huzol neki nagyobbat ..egybol befordul a segge..de ha van lendulet akkor ahogy befordul ugy egybolaz elejet keresztul tudod forditani es lenduletbol fordulsz..minim 1 lab a labtarton!mikor fordulsz is.
De a lapisba meg a szar agyagosba,pont mikor kell forditani,terhelni atlepni ott a segge fut el,meg szenvedsz..de mind gyakorlas kerdese.Pl nekem a cikicaki az nagyon jol megy..a tempo annal kevesbe.
https://www.youtube.com/v/g8Cc...
itt tovabb nem mentem mert senki nem tudott jonni utanam..de felfele van meg vagy 4 X enyi
https://www.youtube.com/v/N18Y...
Itt van a cikicaki
https://www.youtube.com/watch?...
https://www.youtube.com/wa
tch?...
https://www.youtube.com/watch?...
https://www.youtube.com/wat
ch?...
Ez mind eso utan...fel oraval...masok szarazba se tudnak itt felmaszni..pedig egy igazi fasza hej
A GAS-on hidraulikus a kuplung kiemelő, lehet erősebb rugó benne, nem fogod észrevenni az ujjadon
Szerintem azért készít ki a ziki-zaki, mert nem jól csinálom
felénk laza a talaj/nem fog a gumi, mint nálatok a fenyvesben, s ha nem húzom magamra, azaz nem akarok vele egy kerekezni(így terhelem le még jobban a hátulját), akkor lecsúszik a segge és nem tudom átfordítani.
Azaz ha csak simán ülök/állok plusz hátsó kerékterhelés nélkül és úgy próbálom átfordítani, akkor segge rögtön lecsúszik és csak megy a szenvedés a sima átfordítás helyett
https://www.youtube.com/watch?...
E-tec motor....nekem is Zoli hivta fel a figyelmem..van egy par ilyen hoszanja es azt mondja istenien jok.erosek,megbizhatoak....csak draga..
Plusz a nutos resze a berugonak rovidebb mint a gyari gassnak es azt egy alatettel ki kell potolni...3mm vastaggal.azt berakod a berugo ala,felteszed a berugot,es gooo.En mar 2 berugokart rugtam le a gyari gassbol.Igazi fos...mint a labtartoi ami szinten leszakad ha nincs meg erositve.
Lehet ott még valami más is a háttérben.
Biztos rájöttek a 2T soha az életben nem lehet rendesen belőni minden fordulatra, s a tökéletesre törekednek ezért inkább a 4T irányt próbálják tökélyre fejleszteni.
Pedig de jó is lenne egy RMX 300 2T
Ha van tőkéd, legjobb gazdaságosság szempontjából újat venni, szerelés előtt továbbadni, s ismét újat venni.
Berúgó karja nincs valakinek elfekvőben 300-as GG-hez emberi áron?
Vagy más típusé ami passzol rá?
Köszi!
Viszont a hengerfejhez az javasolt
sajnos nemigen fognak, azt kéne pontosan tudni, hogy miért álltak le róla.
Másutt is célszerű csak annyival lehúzni a csavarokat, amit a gyár előírt, persze amíg nem volt megtépve, onnantól már ugrott a gyári előírás.
Hívjál,megoldjuk!
volt már sok motoron olajcserém de szarráment menetek mindenhol
vagy akár a szelepdekli(vagy mi a rák a neve) csavar is úgy megtépve-ragasztva hogy hidegvágóval lett "letekerve"
de nem csak motor, autó is ilyen....