Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aki a motorjat szereli,es szereti az tudja,hogy egy csavart milyen erovel huznak meg.Nem kell nyomatek kulcs..az az erzestelen kokany szereloknek kellene...mondjuk en is tortem bele olaj leereszto dugot,de en marha meghuztam,ahejett hogy megengedjem..
Vannak olyan csavarok,miket jobb beragasztozni mint agyon tepni
Az a hejzet,hogy endurot ha jot akarsz venni akkor...olyan nincs.Aki jol motorozik es uti vagja es adja az erzest a motornak,es ha jol megy akkor 2 ev alatt rendesen megkapja a magaet.Egy krossz motor az mas,ott a pajan nem kap anyit,nem fekszik es kel a motor,nem kap koveket,nem kap anyi sarat....
En a gassba egy rahedli penzt belevertem,de gondolkoztam ,hogy eladjam...de azert hogy mas orvendjen a jo motornak es en meg megitn kezdjek egyet oltoztetni es a mocskait felfedezni...hat nem.
Hasznalom meg vagy 3-4 evet es majd eladom es veszek egy reccs ujat.Azt legalabb tudom,hogy elbaszom akkor en baszom el.
Nagyon gondolkodok,hogy Husaberget,Betat ,vagy uj Gasst vegyek...majd megvalik,par even belol mit hoznak a gyartok.
En orvendenek ha a japcsik csinalnanak egy jo 300 2T.....
Az a helyzet, hogy szabad használt motort venni, de csak ha bontatlan. Rengeteg kókány szerelő van akik eladásra összedobják a motor,persze nyomaték kulcs nélkül. Még akkor is lehet meglepetés ,megszakított olaj le eresztő, mellérakott, vagy nem jól takarított légszűrő. Régebben sikerült jó állapotú cross motorokat vennem,de endúrót,nagyon nehéz jót találni.Talán ezért is adtam el a régit 3 óra alatt. Örül is neki a srác,sok örömöt fog neki szerezni.
Köszi...
Be sziiip motor!
MInden eseetre meg kell nezni kitol es mit veszel.!Hogy miert?
az en gason 2009....de fel volt es van oltoztetve 2011 es 10 es muanyagokkal...hogy a parasztot vakitsa.Na de erre a vasarlas utan egy fel evvel jottem ra.
Megvettem a motoromat X embertol aki megint egy X embertol vasarolta aki megint a magyar gass tulajatol vette...nem kell bemutassam oket..mindenki ismeri.Mikor megvettek az elso tulajtol...hamar megvaltak tole kihasznalatlansag miatt..maj itt Romaniaba is ullt egy jo evet de csak boltba jartak vele kenyerert...Balint mondasa szerint (eltunt mint szurke megvilagosult szamar a kodbe)
Aztan jottem en es megvettem...h csak a hiba sazr benne...
Megvettem mert jol nezett ki...aztan lassan az ido elteltevel...rajottem,hogy:


szar benne az elso futomu...de nagyon,valaki kopott mocskot rakott bele (2009 es 2012 kozott nem lehet igy lejarni)
Hatso kerek agy repedezett..tehat nagyon nagy pofonokat kapott ami a mai napig ugy van es nem repedt tovabb.
A henger egy 2009 esbe kb 3 ev hasznalat utan max B kota vegen kellene legyen...az enyem meg mar a C veget jarja...
A segedvaz kikopott a csavaroknal es lotyogott..
a szivo membran nagyon beegett....Karbi nagyon nem beallithato formaba volt...stb stb aprosagok.
Igy utolag ha belegondolok egy jol osszevallogatott mocskot vettem meg jol kiszepitve...
Tanulsag!
Ezutan csak ujat veszek vagy olyat amit tudok a vasarlasatol kezdve mit hasznaltak.
Vegul is nem zavar hogy szar volt sok minden mert sok mindent kijavitottam,de vannak olyan dolgok amit nem tudok es nem lehet...szar elso tellok...kopott szarak,karbi,agyak..amivel ha el adom is at kell bassszak mast.Sajnos az meberek mindenre kepesek egy kis haszonert.En a yamahamat olyan allapotba adtam el,hogy ez egy fos folt mellette mikor megvettem,es dupla anyiert vettem....
Vegul is utolag nem banom ,mert a hibakat valamenyire ki tudtam kuszobolni es jol tudok menni a jargannyal,olyan szinten,hogy a jobb motorosok kozott is siman megyek,es legalabb a nagy ktm buziknak a szarvat le tudom torni nem kinezetelbe hanem motorozhatosag es ero szempontjabol...es a szivosagot tartossagot ne is emlitsuk.
Minden motor jo...de csak akkor ha jol karba van tartva es becsuletesen szervizelve...es akkor meg is eri az arat....de sokan lejarjak,kimotorozzak az utolso menetig aztan eladjak jo penzert...majd jossz te es sok penzert javitod...
Tehat ...olcso husnak hig a leve.
Milyen rendesek az emberek Magyarországon.Mindíg felújítják a motort mielőtt eladják.
Gyönyörű!
huhúú Sanyi! ez valami csoda szép motor! Gratula! Jó járatást,ha kivitted!
Szia Dew!

Elolvasgattam amiket irtal.
A kuplungomba most minden uj...marmint a kopo lamellak es a lemezek meg az olaj is...eddig nem hallottam a hangjat de ahogy mondtam beraktam meg egy lemezt hogy a rugok jobban feszuljenek.Ezzel meg nem probaltam igy berakva de kivancsi vagyok.Az uj kopo lamellak olyan parafa szinuek ,de ami bent volt az mas tipusu volt.Amugy rendesen meg van furkalva a tanyer is es a kosar is hogy kapjon olajzast.
A karbinal pedig amit irtam volt azt a NOZG ture ertettem.
A gyarival jarok mert az jobban fekszik 1 elore.De ezen is fogok varialni mert fent az ero nem akkora amekkorat elvarok tole.Van olyan felmeno hogy ha 3 csogazzal nem rongyolod neki nincs felmenes...a haverek a 300 ktm el siman kifutnak..en meg szarozok mert ha elejti a fordulatot akkor elmegy az ero9Power alatt)...e
A membrant is 1 honapja csereltem ki hazastol....ugyhoy van most tartalek abbol is es lamellakbol meg 2 szett:))
A kuplungba tobb mint valoszinu,hogy ki fogom a rugokat is cserelni mert eleggge szinezettek a ho miatt,akarcsak a lemezek amiket kicsereltem be volt liluva az osszes.
csinalok egy tesztet igy is..de ha rugot cserelek akkor a lemezt ki akarom majd venni mert nem szeretem a kemeny kuplungot...mikor 20 percig maszol egy cii cakit az ujjaid szakadnak le.
3 ora Hard motorozas az engem is kinyir,ne csodalkozz.Ezt csak sok gyakorlassal lehet elerni ,hogy rutinosan menjen a dolog,meg konyedebben fogsz motorn tornaszni.
Mostanaba a gorcs meg a haverjai nem ernek utol,de kibaszott geci erzes mikor megfogja a combodat vagy a kezed.
Jo a banan is...de ha nagyon kemenyre veszed a bulit akkor vigyel magaddal egy doboz sort ...igen arpa levet ...idd meg motorozas kozbe mikor erzed,hogy innen nincs kiut....sok a B vitamin es az alkohol az izmokat ellazitja.Tapasztalatbol beszelek.Ez nem nyomja ki a kalciumot sem.Amugy sok haverem akik jobban motoroznak,es azok is akik nem mondtak hogy nem rossz tipp.
Amugy ha 3 ora ciki cakit kibirsz akkor nincs is baj veled ,mert az nagyon igenybe vesz fizikailag es szellemileg is.En ara jottem ra hogy a faradas elore haladasaval hamarabb faradsz es a legjobb leulni es 10 15 percet pihenni,de a legjobb 45 percet pihenni,mert utanna uj vagy
Jo motorozast
Szia meg köszönném hirdetésed telefonszámán hívhatlak kedden ?
A 300-as 2T-diadala az idei Erzbergen.
Hali!
Segítsek?
Kiszerettem volna próbálni egy 250 es 4t.de végül maradtam a bevált 350 esnél. AKCIÓS volt.
Van a galériámban egy visszahajló sárvédő, mondták jópáran, hogy a gyorskötöző nem enged el.

Tudtam, hogy az enged el, itt a látható gyakorlatban a működése
http://youtu.be/uvigBHKBdfU

Káromkodás kisípolása helyett, levettem a hangot

Milyen márka volt? Esetleg szárazon mentél vele?
Rendesen el lehetett melegítve, ha elengedett a gyanta
Banánra rápróbálok, bár szerintem is magnézium hiány, lehet kéne vagy 5dbot tenni a vízbe, kevés az egy

Jó motorozást! Milyen típus/márka az új gép?
A rugóval lett volna érdemes kezdeni

Ha az a nyekegés van, amire gondolok, akkor az az, amikor "hirtelen" összetapad a kopó és a fém vagy épp megcsúszik
Nekem akkor csinálja, amikor nagy terhelésen ráengedem a kuplungot és amikor elkezd fogni, igaz lényegében ez csúszás.
Viszont ezt a nyekegést csak a Tourmax fiber paper alapú szettjével alkotja, érezhetően sokkal hirtelenebb is a kuplung, nem lehet úgy csúsztatni, mint az EBC alu+parafa kompozitot, utóbbinak viszont kisebb a súrlódási együtthatója többet csúszik menet közben, jobban is melegszik, de ezzel nem nyekeg.
Lehet kapni olyan fém szetteket, EBC pont ilyen, amin van olajterítő réteg, egy próbát lehet megér, bár elméletben hirtelenebb lesz a kuplung, mivel előbb ki tudja szorítani az olajat, de talán nem nyekeg. Ha ezután is nyekeg, akkor kicsi a nyomóerő, vagy maga a súrlódási együttható és csúszik.

A tuning kosárral is nyekeghet, annak az a célja, hogy a lamellák jobban hűljenek, az olajáramlást változtatja.
Ha kisebb terhelést akarsz a lamellákra, tegyél be 1 kopó+1 fém, ha befér, így csökken az egyre jutó nyomóerő, nagyobb nyomatékot is képes átvinni a +1 párral. Érdemes még megnézni magán a kopó tárcsán a horony kialakításokat, a barázdákat, ez is rengeteget számít. Bár az összesé "napfény" kialakítású, de nem mindegy milyen vastagon van felhordva és milyen széles a horony, mennyi olaj tud áramolni a hornyokban és az se mind1 hűtés szempontjából, hogy hány darab kopó van fent. Az erőt át tudná vinni 1db is, ha a többi leszakad, súrlódás szempontjából mind1, hűtés szempontjából nem mind1.
Az izom görcsöt a magnézium hiánya okozza. Erre lehet sokféle vitamin kiegészítőt találni. Tudom,hogy akik komolyan foglalkoznak ezzel a hardal azok rendszeresen tömik magukat ilyenekkel. Én soha nem szedek be ilyesmit, a párom ápoló nő,és tudom ,hogy mindennel mérgeznek minket. Egy banánt azért mindig bekapok a hegyi menet előtt. Amúgy itthon van az új gép,,,,szó szerint a gyerekszobába, holnap után szerintem elmegyek bejáratni. Várnék egy kis esőt,de nem igen lesz.
A power szelep nyitásoddal minden ok? Ha nem tud kiöblíteni, akkor is lehet hasonló hangja, mintha dús lenne.
Benzinszinted ok?
http://www.carbparts.com/keihi...
Ha képtelenség bekarburálni a karbival, akkor amit még megnéznék(főleg GASnál), az maga a membrán. A magasfordulati lapok lehet nem zárnak rendesen és ezért kap sokat.
A tű kúposság meg tud tréfálni rendesen, nem tudom milyen az a tű, ami benne van.
Teljes kopp gázon is dús, ha igen, akkor tegyél kisebb főfúvókát,
alulra megy nagyobb kéne, mivel ott kopog, vagy a levegőcsavaron tekerj beljebb, esetleg itt is maga a tű szívat az átmérője túl nagy.
Megpróbálhatod lejjebb tenni a tűt.

Nem egyszerű móka, egy nap tuti rámegy, ha rendesen be akarod karb a sok karbi ki be vétel miatt.
Jó estét!

Komoly kérdés: Mit esztek, isztok a hard motorozáshoz?
Hogy táplálkoztok? Van valami speci kiegészítő?


Ma olyan volt mi még sose, le kellett feküdnöm kint terepen, annyira ki voltam, izom görcs volt még a talpamban is, most is alig élek
Utóbbi 2 alkalom keményebb volt, mindegyiken a határon voltam már állóképességileg, most átbillent
Hihetetlen, hogy 3.5 üzemóraóra hard ziki-zaki, sziklás kipurcant,
s közben volt bőven pihi.
Köszi megnézem.
Valaki az apróban szokott hirdetni,hogy rendel.Asszem pohi,de nem vagyok benne biztos.
Szia rendelnem kéne, de nem értem regisztrálás meg valami kártya kéne elég bonyolult, azért keresnék valakit aki rendelt már hát ha foglalkozik valaki ilyesmivel ?
Negyed gaz utan erezhetoen eldusul es egeszen full gazig dus.Hallatszik is hogy nagyon bemorog a motor.Negyed gazig pedig bekopog a motor,csunyan megy.
A gyari tuvel jobban szereti foleg hogy S3 hengerfej van rajta a kozepso betetttel.