S3 lamellak voltak,de raktam most megint ujat..valami mas,de csak az S3 tol van,de ebbe nem irja h S3...es a lemezeket is kicsereltem...de ugy is megvicsant neha....Meg ol ez a kuplung bazee
Ma szetszedtem es beraktam meg 1 lemezt a kozepe fele...tehat 2 lemez egymason.Csak igy nem nyomott eleget a pompa es meg a csapagyhoz be kellett rakni egy kozel 2mm alatetet hogy emeljen ki a kuplung...most jonak tunik igy garazsba,van kuplung is es majd a terhelest meglatom menyire birja.Mostmar lassan mindent kicsereltem..a rugok a regiek...de ha meg valamit kell cserelni az egy kosar lesz..egy tuning kosar aminek jo az olajzasa,mert a gassnak a kuplungja egy igazi szar.
Egy elore a karbival nem jatszok...most a powert allitottam,kuplungot baszogatom,elso telloba olajat csereltem...van mivel szorakozni.36 uo utan a tellokba az olaj igazi fos volt,szerintem a hatso is igazi kuka....mondjuk adom is a pofajara rendesen,de mikor menni kell akkor nekem legyen patent allapotu es menjen ahogy kell.
Eltűntek az írók, így szép lassan eltűnnek az olvasók is,
aztán átcsoportosulnak oda az emberek, ahol van infó.
Érdekes a facebook, generálja önmagát, s még ha nem akarsz, akkor is oda "kényszerülsz", ha infó érdekel
ott meg aztán megy a megfigyelés, ki mire katt, mi érdekli
s szépen kielemeznek és többet tudnak rólad, mint te önmagadról és még jobban meg tudnak vezetni
A FF et megadja,csak az alapjàratit nem.Gyàrilag 182 körüli FF van benne.Mégpedig azért mert szàmítanak arra h az elvetemültebbek minuszokba is mennek és ne akadjon meg.A tàblàzatbòl meg kapsz egy szorzòt a hőmérséklet magassâg metszésénél ezzel a szorzòval kell szorozni a standard fùvòka méretet ezt a manualbòl tudom.
A NOZG tu rovidebb is es nekem a motoro kopog tole,elore detonal a benzin...aztan ha tut cserelsz,ahoz ujra kell a fuvokakat meretezni.
Mondom en probalgattam,sok fele varialtam,volt hogy jobban ment a motor,de a fogyasztas is horror volt.
A gyar sem adja meg konkretan,hogy a 300 gassba milyen FF rakjal...hanem meg ad egy szorzot egy magassagal..de az jo kover keverek.
Volt mikor 175 /45 volt a felallas es a hengerfejbe vastagonn allt a koksz meg az olaj....ami dus keverekre utal..persze jo olajat hasznalok.
Most megprobalom a 170 es FF helyett a 168 at..kivancsi vagyok hogy hogy alakul.A 170 FF is dusnak erzem a kevereket....Ha maradok benzin nelkul akkor a motorom jobban megy sokkal...mondjuk akkor szegenyebb a keverek es azert robban jobbat....ez az egesz egy nagy elszorakozast igenyel.Sokat szamit a levego paratartalma a magassag is..Mondjuk ahol en motorozok ott a legdusabb a keverek..800-1200 m.
Neztema gyertya kepet is....az tenyleg fent lehetne dusabb de tu es tu kozott is irtozatosan nagy a kulombseg.
Èn is ùgy érzem nozg tűvel jobban veszi a lapot a motor a gyàri n1ef hez képest,tudom mert nagyon sokat pròbàlgattam a különböző tűket.
A teljes kuplung felùjìtàsom 48 ezer
Én is fúvókáztam össze-vissza, aztán rájöttem hogy a gyári a legmegfelelőbb nekem. Asszem 180/42. Tűt cseréltem, nekem bevált. Hengerfejben még a legkisebb betét van. Nyomatékból nincs hiány, gyorsan haladni (10 felett)meg nem ezzel kell.
Nekem jelelnleg 170/43 fuvokazassal van es N1 EG tuvel....Ez a tipusu tu inkabb tobb anaygot enged be negyed gazig es kevesebbet 1/4 folott.A NOZG az kevesebbet ad 1/4 gazig es tobbet 3/4 gaz elott es utan.
Nekem itt soka maszkalo,ahova kell a nyomatek es az ero alapon es ha keveset kap akkor kopog rendesen.Tempoba pedig behuzom a gazt.
Ezek szemejes eszrevetelek.
Ha nem szedtem le es forditottam ki a karbi aljat 100 x akkor 1 szer sem. ...most jo..inkabb hozza se nyulok.
Nekem ugyanaz a hasznalat mellett,csontolva rendesen 2 L a diferencia ezzel a NOZG tuvel.,,,70 km alatt siman behuzom neki es meg nem is a legvadabb motorozas.....rohelyes ,hogy mikor nekem van 1 l benzinem a ktm-ekbe meg siman 3L...
Aztan visszaraktam a regi tut..azzal megyek majdnem 90 km nehez terepen...
Az a hejzet hogy tobb benzint megeszik de anyival nem lett erosebb a motor,csak hallani hogy mejebben morog .
Tudom hogy nem szamit egy 2 T nel a fogyasztas,de mikor mindenki neked adja a benzint az rohejes.
Nekem is ugyanaz a tű van benne, amiről beszéltek, a motor hirtelenebb lett tőle. Felülről a második vágásban van a zéger. A fogyasztást nem mérem, de normál használat mellett nem változott, ha meg húzom neki, sztem egy kicsivel többet eszik.
Nem tudom megmondani,kirándulós tempóba,sikítós feljárókkal tűzdelve simán kibír sztem egy 70-90km-t egy tankal,de legközelebb viszek GPS-t és lemérem mennyit megyek egy tele tankal,akkor majd tudok rá válaszolni.
Nekem gerecsénél ajánlották a nozg-t aztmondták ők is ezt teszik,tették a 300as ba..
Kéne egy táblázat hogy melyik jelzésű tű melyik szakaszon mekkora átmérő,akkor lenne értelme variálgatni.De nekem tömítéssel volt gond nem a tű vel,mint utólag kiderült
Ma szetszedtem es beraktam meg 1 lemezt a kozepe fele...tehat 2 lemez egymason.Csak igy nem nyomott eleget a pompa es meg a csapagyhoz be kellett rakni egy kozel 2mm alatetet hogy emeljen ki a kuplung...most jonak tunik igy garazsba,van kuplung is es majd a terhelest meglatom menyire birja.Mostmar lassan mindent kicsereltem..a rugok a regiek...de ha meg valamit kell cserelni az egy kosar lesz..egy tuning kosar aminek jo az olajzasa,mert a gassnak a kuplungja egy igazi szar.
Egy elore a karbival nem jatszok...most a powert allitottam,kuplungot baszogatom,elso telloba olajat csereltem...van mivel szorakozni.36 uo utan a tellokba az olaj igazi fos volt,szerintem a hatso is igazi kuka....mondjuk adom is a pofajara rendesen,de mikor menni kell akkor nekem legyen patent allapotu es menjen ahogy kell.