Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy kis pontosítás.
A hang ugyan úgy jelentkezik lassú felpörgetésre, mint gázadásra.
helyett:
A hang ugyan úgy jelentkezik lassú felpörgetésre, mint hirtelen gázadásra. WÖssner dugó esetében. PROX-nál egyik módon sem.

A PROX dugót természetesen a saját tűgörgőjével és csapjával néztem.

Jó puzzle rakást, már akit érdekel
Visszatérve az apróságra, amit mondtam, s valaki írta, h mit számít az alul hézagolt hajtókarnál, h felül oldalra tud szaladozni a tűgörgő, sőt egyenletesebben kopik...

Csak feltételezés, azaz hülyeség joga fenntartva , lehet "azt is számít", h az ide oda jobban tudó "szaladozó" felső tűgörgő "ütődhet" a dugó belső falán, s ez adja a hangot

Egy kis help:
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/moto
r...

http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor
...
szépen megfogalmaztad
ezt a dumát
Nem figurázzuk ki.

Ami tény, hogy Feri segít Ottjónak, hogy lejjebb álljon, meg segít Viktornak, hogy feljebb álljon-egy kicsit.

Valljuk meg őszintén, hogy Viktor mozgása tényleg bizonytalan, szemmel láthatóan nem tudja önállóan megoldani a helyzetet, hezitál hogy lejjebb álljon, vagy kicsit fentebb.
Így már értem, de eladod az ilyen spéci cuccokat is?
Jó lenne a következő GASodra

Vagy típus váltáson töröd a fejed?
Prox wössner dugó adatokat nem írom le még1x, aki akarja összeszedheti korábbi hsz.ból, csapeltolás, súlyok, stb.

Ami újabb infó, mint tény:
- Wössner dugóval vezérlés eltolással és nagyobb présmagassággal, azaz +0.5 hengertalp tömítés, így a présmagasság TDC ben 2.2mm, úgy is benne a csörömpölés, a motor kissé gyengébb lett, ami persze normális.
Dugótetőt még nem néztem.
- Azt elfelejtettem írni, múltkori detonációs nyomok a dugótetőn lehettek attól is, h az "elején" kb. 2üzó alul keveset kapott, kint volt a levegő csavar 2.5 en
- Most jön a meglepi kopott PROX dugóval (66.92 a szoknya aljánál) nem jelentkezik a hang. Eredetileg 66.96 volt ez is.
- Ami még megfigyelhető, a wössnerrel, ha van terhelés a hátsó keréken, pl dombot mászok, a hang nem hallható (kilassítva sem), mihelyst, betaposom a féket és behúzott kuplunggal pörgetem a hang megjelenik. Azaz elvezetve a főtengelyig, ha van rajta vissza terhelés, a hang nem jelentkezik.
- A hang ugyan úgy jelentkezik lassú felpörgetésre, mint gázadásra.
- A gyertyakép nem mutat kevés üzemanyagot a mai 1 üzemóra után, sok olajat azt mutatja, de szándékosan nem akartam most még ezt is változtatni, karburálás, meg minden egyéb amit nem írtam le külön ugyanaz volt az egyes esetekben.

Ezt rakd a többi puzzle darab mellé és így rakd össze
Nálam még folyamatban

Előgyújtás visszavételt még kipróbálom, de van másik tippem, h mi lehet a hang...
az enyémet vette meg mielőtt eladtam a motort.
amugy ha defektes lenne a hátulja azonnal felnin megy szoval azt biztos észre veszed... digites nyomásmérővel tudod jol beállitani
0,3 hátu...l elöl lehet több , 0,6-0,7
kedves Dew , én csak azon vagyok ledőbbenve mitöl vált az extrém zarándi team hello kittys asszonykorussá...
a rezo-karter védő az tőlem van.. , meg a tuning kipufogo
Balinyo kerestelek ma!
Nagyon jó játék ez a trial
Mekkora a gumi nyomás itt, meg szerintem defektes lett a hátulja
Enyémben is ez az eleje van és fasza!
Srácnak van egy 250 ami ott érdekel valakit ő meg hozná a 300-at!
"Sorozatban" gyártod a blokk és rezo védőt GASra?
Vagy ő csak haver volt és azért kapott egyet?
Jó estét!

Ejnye, "kifigurázzátok" a segítő szándékot, ez nem helyes
Azt értem, mire akartok célozni, de minden csak nézőpont kérdése, amit mi nem tudhatunk
ez a motor itt van a szomszéd utcában és a haverod igen jol járna vele... nagyon jo kis futomű van benne , az enyémben ehez képest egy bot volt..
Hali!

Ez nem a te mocid volt!A rezó védő nagyon hasonló!
Spanom pályázik rá.Mármint a motorra.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/gas_gas/gas_gas_ec_300-775
3022
(pesten a fejlettebb agyműködés miatt, jobban tudják, hogy hogy kell irányítani.

-a vidéki élet erre nem készít fel-eléggé.)

Ebben ellent kell hogy mondjak önnek doktor úr.Az asszony vidéki,de mocskosul tud irányítani!
Jóhogy, hiszen nem tudták hova kell állni. Láttad Viktor is csak forgott, mint tojó galamb a kupás cserepen.

(pesten a fejlettebb agyműködés miatt, jobban tudják, hogy hogy kell irányítani.

-mármint a motor húzást-tolást

-a vidéki élet erre nem készít fel-eléggé.)
Szerintem meg csak irigyek vagytok,hogy nem vittek benneteket magukkal!