Egy kis pontosítás.
A hang ugyan úgy jelentkezik lassú felpörgetésre, mint gázadásra.
helyett:
A hang ugyan úgy jelentkezik lassú felpörgetésre, mint hirtelen gázadásra. WÖssner dugó esetében. PROX-nál egyik módon sem.
A PROX dugót természetesen a saját tűgörgőjével és csapjával néztem.
Visszatérve az apróságra, amit mondtam, s valaki írta, h mit számít az alul hézagolt hajtókarnál, h felül oldalra tud szaladozni a tűgörgő, sőt egyenletesebben kopik...
Csak feltételezés, azaz hülyeség joga fenntartva , lehet "azt is számít", h az ide oda jobban tudó "szaladozó" felső tűgörgő "ütődhet" a dugó belső falán, s ez adja a hangot
Ami tény, hogy Feri segít Ottjónak, hogy lejjebb álljon, meg segít Viktornak, hogy feljebb álljon-egy kicsit.
Valljuk meg őszintén, hogy Viktor mozgása tényleg bizonytalan, szemmel láthatóan nem tudja önállóan megoldani a helyzetet, hezitál hogy lejjebb álljon, vagy kicsit fentebb.
Prox wössner dugó adatokat nem írom le még1x, aki akarja összeszedheti korábbi hsz.ból, csapeltolás, súlyok, stb.
Ami újabb infó, mint tény:
- Wössner dugóval vezérlés eltolással és nagyobb présmagassággal, azaz +0.5 hengertalp tömítés, így a présmagasság TDC ben 2.2mm, úgy is benne a csörömpölés, a motor kissé gyengébb lett, ami persze normális.
Dugótetőt még nem néztem.
- Azt elfelejtettem írni, múltkori detonációs nyomok a dugótetőn lehettek attól is, h az "elején" kb. 2üzó alul keveset kapott, kint volt a levegő csavar 2.5 en
- Most jön a meglepi kopott PROX dugóval (66.92 a szoknya aljánál) nem jelentkezik a hang. Eredetileg 66.96 volt ez is.
- Ami még megfigyelhető, a wössnerrel, ha van terhelés a hátsó keréken, pl dombot mászok, a hang nem hallható (kilassítva sem), mihelyst, betaposom a féket és behúzott kuplunggal pörgetem a hang megjelenik. Azaz elvezetve a főtengelyig, ha van rajta vissza terhelés, a hang nem jelentkezik.
- A hang ugyan úgy jelentkezik lassú felpörgetésre, mint gázadásra.
- A gyertyakép nem mutat kevés üzemanyagot a mai 1 üzemóra után, sok olajat azt mutatja, de szándékosan nem akartam most még ezt is változtatni, karburálás, meg minden egyéb amit nem írtam le külön ugyanaz volt az egyes esetekben.
Ezt rakd a többi puzzle darab mellé és így rakd össze
Nálam még folyamatban
Előgyújtás visszavételt még kipróbálom, de van másik tippem, h mi lehet a hang...
A lényeg