Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

:-)
Van úgy néha, hogy a hamis tanúkat is el kell bizonytalanítani.
az jutott eszembe mikor a pap bemegy a kuplerájba és a szaddo-mazo szobában elkezdi győzködni a bőrruhába öltözött dominát, hogy... de lányom, nem valo ez neked amennyi energiát ebbe ölsz csudaszép teritőket himeznél a templomnak...

és közben a melleihez beszél...
ez egy alapos elemzés volt doktor ur... kérem alásan kisztihand még mindig vigyorgok az őn páratlan rábeszélő készségén...
Szerintem meg fogadd meg legalább két ember tanácsát, Janiét és Zsírét.

Jani: vegyél magadnak egy szerelős motort, amin kiéllheted a perverzióidat.

Zsír: ennyi energiát öllj bele értelmes dologba, és milliomos lehetsz.

(abból a pénzből meg vegyél gyári suzuki alkatrészeket:-)

Azt a motort elég jól megtervezték, kiforrott típus. Ha a szervizkönyve szerint van szerelve, nem hiszem, hogy pl öngyulladással találkozol a garázsban való járatás során, egy viszonylag nem magas kompressziójú kétütemű endurónál.

A fantáziásaiddal az egyre nagyobb bizonytalanságba hajszolod bele az agyadat, eljutva a hibás tervezésig. Olyan alapvető elemek mellett meg elmész szó nélkül, mint a normális olaj, normális alkatrész,-annak ellenére, hogy az írástudók figyelmeztetnek ezek elsődleges fontosságára. A blokk huszadik széthúzásáról nem is beszélve.

Ha el akarsz jutni az rmx-edet fejlesztő mérnökök gondolatvilágához ahhoz kevés a hátralévő életed, mert több száz mérnök és versenyszerelő és egy kissebb ország költségvetésének energiája kellett ahhoz, hogy kiadják azt a motort úgy ahogy.

Szóval vagy elfogadod, vagy a rendelkezésedre álló idővel és eszközökkel beleáshatod magad az innováció 5%-ába, és rámegy a szabadidőd, a családod, a nemi életed, és még amid van.

A helyedben vennék egy simsont. Kiválóan fejleszthető, bírja a gyűrődést, a hibákat is, nagy tapasztalatú fejlesztők vannak az országban is. Honlappal. Azzal babrálhatsz kedvedre. Janinak ebben -is - igaza van.

Zsír pedig nem véletlen, minden hájjal megkent pasas, jól látja, hogy ennyi energiát befektetnél valami értelmes dologba, milliomos lehetnél.

Tudom, hogy ez téged nem érdekel, csak az, hogy a holtponton átbillenő dugattyú mennyivel emeli meg az égési végnyomást. Természetesen ez grafikonba foglalva a 200-300-400 órás hengereknél, a 100 órát bíró wössner, a 200 órát bíró prox, és a 300 órás még jónak tűnő gyári suzuki dugattyúknál.

Mindez azért, hogy a követezőnek vásárolt dugattyú vajon milyen gyártmány legyen, mert te bízol a wössner mérnökeiben.

Bocsi, de én így látom röviden-minden érdek nélkül.
Aha értem..hát a hengerfejre én is gondoltam. De remélem hogy csak a sapka lessz a gond!
ahol gyerekfejjel felnőttem veszprémben az a környék tele volt pléhuszas fanatik galerikel, állandoan faragták , mondjuk kurvára mentek, de valami iszonyat megbizhatatlan volt...egy veszprém-fűred-tihany körön legalább egyszer gyujtást állitottak... vagy valami más korság baja volt...

nekem mz-m volt és az mindig ment...
van rosszabb verzio is, ha kezdődő hengerfejes.... de azért először a kicsi bajra gondoljunk...

egyszerüen le tudod tesztelni a sapka bajt, kicseréled valami haverodéra... de ugy hogy ne vegye észre...

viccet félre téve nézd meg azt is belül ahol a sapka gumija feltömit , jo-e a felszin.. taláálkoztam már olyanal is hogy ott egy kicsit megette valami oxid, voltak pici zárványok, és a gumi nem birt normálisan lezárni hogy felmenjen üzemi nyomásra....
Amit említettél múltkor beömlőt, azt azért kellett megdolgozni mert gyári hibás volt az öntés és belógott egy púp a csatornába.
Egyébként a huszasnak szinte ez az egyetlen része amihez addig nem kell nyúlni amíg nem akarsz a széria teljesítményének a duplája fölé menni Kib. túl lett méretezve a beömlő, aki annak a bővítésével kezdi a huszas tuningot az nem ért hozzá.
Ezen a képen látszik, hogy érintetlen a beömlő csatorna, azon kívül minden módosítva van, még két plusz segéd átömlő is bele lett vésve, hogy több nyál menjen fel dolgozni ...
Köszi..hát remélem h csak ennyi a baj. megpróbálom mindenképp.
dániel, szar a sapka cseréld ki! először a tágulásiba nyomja a cuccot, amikor már nem tud tovább tágulni és eléri a sapkán jelzett nyomást akkor engedi el a tulfolyon...
jahh és a 0,9-est dobd el jo messzire... legalább 1,4-es, de a mostani verdákat már 1,8-al adják..
én is voltam arra feléd, még integettem is de basztál vissza integetni...
Tömören fogalmazva, fogalmad sincs a kétté kenés témáról.
Egyébként persze, hogy jó 1:50-es keverés az endurózáshoz, ha többnyire tötymörögsz és csak néha néha pár másodpercre üvegeled meg. Ilyen használathoz még a gagyi olajjal sincs baj.
Csak hát ha a másik oldalát nézzük, akkor van egy versenygéped amit nem használhatsz arra amire tervezték, mert ha ilyen keverékkel pár percig üvegen használod az tuti, hogy felkened a dugót a hengerre. A miértekbe ne menjünk bele, de nem véletlen van még a 800-as Motulon is feltüntetve az 1:30 környéki keverési arány, pedig attól terepre nem kell jobb olaj.
Az másik kérdés, hogy kinek mi az endurózás, de szerintem vannak még rajtam kívül páran akik szeretik a nagy tempós hosszú egyeneseket... Nekik nem jó az 1:50.
Marhára nem mindegy mit illesztek mibe...
A nikaszil hengerben az az okosság, hogy sokkal jobban követi a dugó tágulását, melegebbre (tehát erősebbre) lehet karburálni. A vas hengert meg nem érdemes túl melegre karburálni, mert könnyen megakadhat. A meleg hengerben már számít oz olajfilm is, oda már csak fickós olaj jöhet szóba. Nagyon lényeges a dugó anyaga, ezért is "szeretjük" a minőségi motorgyártók gyári dugóit.
Igazából a tötymörgős tuningnál, ami itt divat, oly mindegy az a + 1-2-3-4 század a dugó szoknyájánál, főleg ha tudjuk, hogy fent a tűzgátnál ahol bólint, legalább fél milis hézagok vannak még a 125-ösnél is.
Simán megakasztom félre karburálással a 8 százados illesztéssel is a nikaszilost, főleg utángyártott dugóval, és "lötyöghet" benne a dugó 3 századdal is ha nincs megmelegítve a gép...
Meg kellene kicsit tanulniuk karburálni, akkor nyílna meg a következő dimenzó számukra és aztán nem merülnének el az ilyen jelentéktelen apróságok túl misztifikálásában
Itt is látszik mekkora vicc ez a repsol olaj, a racing meg a competition szó ugyan azt jelenti csak más nyelven, de itt úgy néz ki két külön olajként forgalmazzák. Repsoléknál ezek szerint nem mindegy milyen nyelven vásárolod az olajat mert nyelvenként is eltérhet a minősége
A hamisítványokról meg ne is beszéljünk
János nem fogja elárulni mekkora illesztést használt, de tett már ide képet amin volt egy P21blokkrészletet. Tisztán látszott, hogy rendesen megnyitogatta a hengert, de szerintem az levegős vas létére nem megy 4 5 század fölött.
Ha igazán elvetemült, akkor még talán ez alá is bement megnézni, hogy mi újság
Láttam vasárnap pár érdekes dolgot! Szép idő volt,alacsonyan repültek a motorok!
Ezt a 7századot egyébként honnan szeditek ?
7századon nem csoda, hogy vergődik a dugó oldalváltáskor
7századnál már a levegős vashenger is bőven megérett a felújításra, nem hogy egy nicasilos
Jól mondja Zsír. 1:50 bőven jó az enduróba...Tév hit ,hogy a több olaj jobban ken. Kenés vagy van,, vagy nincs. És ha már 1:50 -nél megvan a kenés , a többi olajjal csak ártasz. Nem sorolom ,mert tudjátok. Végre van már motoros téma is itt. Ezért is merek írni. A sok politikától rosszul voltam....
25 óra van a 350 be. Leszedtem a csúfos matricát,ami ugyan jó szolgálatot tett,mert megvédte a karcolásoktól. Ha valaki szeretne tudni róla többet kérdezzen,de szinte csak +dolgokat tudok róla mondani.
A versenyre készülőknek jó motorozást,és műszaki hibától mentes versenyt kívánok. Hajrá Nyíregyházi legények
Hali! valaki segíthetne! van egy GG fse 450-em és most hogy jobb idők vannak folyni szokott a víz a túlfolyón van egy tágulási tartály is rajt de abba semmi víz nincs akkor se..mitől lehet?
Megmondtam neked hogy detonál,tegyél a talp alá még egy tömítést akkor lehet, sőt biztosan kicsit csendesebb lesz.
Ne keresgéljed a sok marhaságot mert sosem lesz az már olyan mint egy gyári,minden mozgó alkatrészed már kopott..fogadd el.
Tele vagy energiával talán hogy ennyi felesleges dologgal időzöl..mond kúrsz Te rendszeresen?
Jelenleg az a feltételezésem, hogy bármi lehet, akár ez is.

Váltóolaj kevesebb van benne, de nem sokkal, s nem biztos hogy a főtengelybe távozott, sajnos van egy másik pont az olajleeresztő, ahol tuti távozik olaj. Szóval ennek a kérdésnek a megválaszolásához előbb az olajleeresztőt kéne orvosolni...

Majd megoldom/kiderítem valamikor, hogy mi miért történik benne.
Persze addigra lehet megöregszem, s az RMX belehal.

Jelenleg a csörgés okát keresem, ami persze még mindig lehet attól, hogy akár váltóolajat szív vagy szar az olaj és a lerakódott koksz öngyúllad, de ez nekem azért sántít, mert miért csak egyik oldalon tenné...

Ha elsődleges célom lenne, h gyorsba jó legyen, nyilván elvinném olyanhoz, aki ért is hozzá és mondanám itt van, rakja rendbe.
Aztán elküldene a picsába, h vigyem innen a szemétdombra
vagy kihívásnak venné, elkezdené csinálni, s anyukám sokat csuklana

Szép estét!
Sziasztok ,milyen első gumit érdemes venni ami nem horror árban van?
na akkor menjünk motorozni
Dew igy elénézve a pár orás kormos dugos képeidet, csak egy gondolat erejéig.... nem jut be ott valahol a válto olaj?