Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bejött....
Olyat szoktam én is.Szar napom van,megunom,aztán hagyok mindent a faszba! Többek közt a tegnapi is olyan volt!
Délnek lefele tengerig, aztán meg tengertől tengerig oldalirányban
merre jártál ?
mesélj gabesz.....
Hát már az is majdnem megvan Majd megunom azt kimegyek a picsába
Akkor jó.Már kezdtünk megijedni,hogy belefulladtál a teló olajba,vagy maguk alá temettek a telószárak!
Nem vesztem én el,maximum meg
Szevasztok Mindenki Dehogy pihentem.Sőt, szerintem nem is fogok.
Meséld el,én kíváncsi vagyok rá.
Ja meg irigy is vagyok,hogy neked van pénzed arai bukót venni.
Na mivan elveszett ember?
Nem csúszik, bovdenes.
Kipihented-e magad? Már ha tényleg pihenni voltál.
Mikor beljebb esik a kar csúszik is a kuplung? A kuplungkar bowdenes vagy hidraulikus?
az utolsó mondat a kulcsa az új kapcsolatnak.

tv ne hülyítsd magad ki fogsz durranni szerintem felkaptad az összes centesd amit eléd dobáltak a napokban.

gumivaljártam így énis. rámsozta az ember a garniturát aztán mikor világosban megnéztem asszem vagy 4 éves szettett vettem bolti áron. igy jártam kell a marha picara menjen el a sok romlott hús.

ma tanulságos utam volt a labancoknál. sisakot akartam venni és ragaszkodtam egy bevállt márkához. (arai) lehet csak számomra tanulságos lehet későb elmesélem ha van rá igény. lényeg leszerepelt a szuper osztrák kereskedelem.
Dr. Dew

Kitartás az jól jön mindenhova, ami nem megy és ha el is akarod érni,
de konkrétan ennél ez nem is "kitartás", szimplán csak érdekel.
A sixday jó fog, csak cserébe nem tartós
Első oldalbütykei nekem úgy lemorzsolódtak, mintha csak oda lett volna ragasztva, igaz nem új gumi volt, hanem már pár éves.

S valljuk be ez a legfontosabb tényező ami számít a guminál, h mikori évjárat, vehetsz te akármit, ha már 3-4 éve ott áll a raktárban és rádsózzák, nem lesz jó.
Dew annyi okosságot elsajátítasz figyeld meg Dr leszel !Irigylem a kitartásod.
Nagyon egyszerű , a kuplung karom holtjátéka közel "0mm" hidegen, üzem melegen már jó, van megfelelő holtjátéka.

A probléma ott keletkezik, ha sok feljárózás és csúsztatgatás/szopás után bemelegszik az egész, akkor a kuplungkarom holtjátéka megnő annyira, hogy már hiába húzom be "tövig", nem old szét rendesen.
Ez volt a durva példa, ennyire azért nem vészes a helyzet, de ma is azért buktam "óriásit", mert be volt már esve a kar és hiba húztam, nem oldott szét megfelelően.
Ennek akarok utánajárni, mert a régi (nem tudom már milyen szett volt) azzal nem csinálta, a mostani EBC vel csinálja.(rugó is lett cserélve)
Persze azóta már kosár is lett cserélve, stb.
Azaz nem biztos a lamella szett a ludas, de kíváncsi vagyok a témakörre és elkezdtem beleásni magam
Azon kívül, h megértsem a dolgokat(elsődleges cél), orvosolni is kéne ez a kuplungkar beesés problémát, mert kellemetlen tud lenni.
Ez a kuplung és lamella kérdéskör se egyszerű témakör
Itt is létezik a "jó szokás", ami jó egyik nézőpontból az szar a másikból

S még csak pár anyagot olvastam át
Valami ilyesmire gondoltam amit írtatok.
Mire gondolsz a hőtágulással?Ha arra hogy melegen nagyot tágul akkor a lamellák összeérnének és inkább csúsznia kellene a kuplungnak.A kuplungrugóid jók?
Igy van.Aki tud es kiprobalta a 2 T baromi nyomatekat es erejét (nem 200 u.o. dugorol beszelek aminek semmi nyomateka hanem a friss dugo) az a 4 T Magasrol elfelejti.
Fogyasztásaba meg magyarán leszarom mert en kibaszottul élvezem a 2 t erejet , finomsagat, robbanekonysagat.
Ez rajder fuggo.En 4 t vel keztem ,5 evet huzt vele, de majd ha 70 eves leszek csak akkor ulok vissza