Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ok köszi
Köszi az infót
Sok dolgot ki szeretnék próbálni én is, de akkor min 5x ki a blokkot, le a hengert, be a blokkot, próba, majd kezdeni elölről.
Ha sok dolgot változtatok egyszerre, nem csak egyet, nem fogom tudni, mitől "javult meg", de ez sok szereléssel jár, ami nem miattam gond, hanem a motor miatt nem túl kedvező.

A felömlők valóban olyasmik, mint mondod, vannak benne még trükkök de ezt nem tudom belőle kimintázni
Aki még esetleg nem látta, hogy készülnek:

Henger:
http://www.youtube.com/watch?v...

Dugó:
h
ttp://www.youtube.com/watch?v...
ott a pont did vx2
Nekem is volt olyan rajt D.I.D.-ből amit minden motorozás húzni kellett, erre az elején csak néha ránéztem és ha szükséges volt utána húztam, de most már hogy használtabb 2-3 alkalmanként egy picit kíván. Mondjuk nem a legolcsóbb úgy 20-on pár ezer volt mikor vettem.
ilyet nézegettem az előbb én is! a gyári lánc elég gyenge az sxf-en 4 üzóra van most a motorban és egy 15 perces pályahasználat után mindig kell rajta húzni és meguntam, régebbi crf-en is d.i.d volt illetve volt egyszer iris láncom is na azok jól bírták csak a típusukra nem emlékszek már :S
Ahogy én gondolom az a(?) felömlő a szívó torokból van indítva,annak csak felfele kell lőnie a benzint..ugye a többi 30 fokban fel és hátra dolgozik..azért alacsonyabb mert a dugattyú adja meg az irányítását.
Ahogyan a berakott képen láttam szépen tisztítanak a dugattyú tetején,viszont a rezonátorod nem az igazi.Tedd be a dugattyút és vízzel vagy füsttel le ellenőrizheted a felömlők működését..
Kellene próbálkoznod vastagabb talp pakolással,kiváncsi volnék mennyit változna az égéskép a dugattyú tetején?
Nekem D.I.D. VX2 van rajt több fajtát is próbáltam nekem ez jött be. Jelenleg olyan 60 ü.óra környékén van benn de még bőven jó.
cserére érett lett az sxf-en a Gyári láncom 4 üzóra után! Ki mit ajánl, milyen láncot rendeljek hozzá? O vagy X gyűrűs? D.I.D, IRIS... ?
Xl es.ötezer a csicskább.holnap dobok fel kèpet ha èrdekel.
Dugó volt wössner,hajtókar prox volt.92es 40le-s változat volt a pontos tipust holnapra megmondom a power robbantott ábra alapján...csak most telórol irok mert meloba vagyok.Apropó van egy olajtartályom rmx hez neked adom ha kell,talán ha majd egyszer eladod extrának be tudod írni hogy +olajtartàly
Amugy szerettem a remixet fasza gèp volt csak a powerrel ne kellett volna mindíg èlet halál harcot vívni. De a gasfickót nagyon szeretem pláne hogy hasonló fogyasztással bír mint az rmx,na jó üvegen szipolyozik rendesen de nem a szántó

földeken repesztek egyenesbe úgyhogy mind 1.
Átsiklottam fölötte.Mellik fajta?Mekkora méret és mennyi pénz?
Ne is mond,még a hátamat is lehánytam!
Inkább +-1mm
Majd csinálok pontosabbat
Az alapján meg vezérlés kördiagramot...
RMX 250 SW (98) E24-es AETC2-es egy csatornás kanadai modell hengerpalást (+- 0.5) Meg némi plusz infó, ami RMX250 98 de nem E24, hanem E1 vagy E28, de sok dolog valószínű stimm az E24 el is

A ? arra akart utalni, hogy annál a felömlőnél annyival lejjebb van az alja, mint a dugó tető
Gondolom a többi esetében a gyűrűt és a dugótetőt akarják meghűteni, azért vannak lejjebb, mint a dugó tetó.
Dugó tetejének széle a kipuff aljától kb 1mm re van feljebb alsó holtpontban.


Nem tudom miért akartok velem faragtatni mindenáron , de mindjárt adok még infót
Dew , én a helyedben azonnal neki állnék szétfaragni a dugot hogy szépen logjon... Jani ad majd tanácsot honnan faragjál menyit, és ha szépen log akkor elköltözik a kelempászmadár...
arrol ismertelek fel hogy már megint össze volt hányva az egész ruhád...
kár hogy én egy ilyet sem ismerek...
Köszi az infót

A feltételezéssel nem kell foglalkozni , az csak az én hülyeségem

Azt hozzáteszem, h ez special RMX(vagy valaki már átépítette),
ami nekem van, sok RMX alkatrész se jó bele(amikor megvettem, utána pár évig beszoptam egy csomóval főleg a futóműben), csak 98 és csak 99 ben gyártották
Neked milyen volt a moci típus/évj?
Illetve visszatérve a wössnerre, csak a dugód volt az, vagy a hajtókar is, illetve melyikre érted?
Szeva.Nekem jó volt az rmx a wössnerrel.nem kopogott.Mondjuk nyílván nem nyom semmit a latban mivel 2 külön motorról beszèlünk...
Én voltam.Búcsúba voltam,aztán egy kicsit megszédültem a kannástól! A nemi szervemről ismertél fel mi?
Csak a galamb szerette volna,a turbékolást,az asszony nem!
Ha olvassa 1-2 mérnök, aki ért is hozzá, biztosan jókat röhög a sok hülyeségen
Olyan lehet ez, mint amikor valaki nem ért hozzá és csak 1-2 nézőpontból vizsgálódik, de nem látja az összefüggéseket, ami miatt az úgy van, ahogy.

Ti kértetek képeket!
Ha a feltételezés részeket hagyjam le, szóljatok!
TÉNYEK:
Wössner 8022 dugóról némi apróság egy nézőpontból, ami nem biztos feltűnik elsőre.
Felraktam az eredeti meg a firkált képet is, nehogy a firka zavarjon össze. Hangsúlyozom nem a pontosság volt a cél, csak az eltérésekre való figyelemfelhívás!

A stifteknél megvastagították a dugó tető alatt a falat elég szépen, de csak azon az oldalon, szerintem okozva ezzel a dugóban egy kiegyensúlyozatlanságot, statikusan lehet kiveszik, de szerintem dinamikusan nem.
Ahogy már írtam, a csap láthatóan el van tolva kipuff oldalra, pontatlan mérés alapján kb. 1mm, de most csak az a lényeg, h el van tolva, a dugó egyik oldalán van is egy kis bemarás amivel jobban látható, ezzel az eltolással még jobban meg van növelve a megemelt tömeg és a csap forgáspontja közötti távolság.
Az oldalában a könnyítésnél látszik, hogy félre van bemarva, feltételezem ezzel egyensúlyozták ki a dugót.

Fogtam a dugót, felraktam egy lógatott hajtókarra fejjel lefelé tűgörgővel, s láss csodát milyen szögeben áll a dugó
Többször meg lett billegtetve mind3 a kulcs is a dugó is, meg a hajtókar is! Érezhető kézzel is billegtetésnél, h "jóval súlyosabb" az egyik tető oldal.

Ez csak 1db nézőpont volt! Persze biztosan van sok másik nézőpont is, ami miatt ez így lehet, de ezeket még nem tudom

FELTÉTELEZÉS EBBŐL A NÉZŐPONTBÓL:
Amikor a dugó hirtelen megáll, ez a csapoknak hagyott és a forgáspont felett lévő plusz tömeg és ereje a dugó tető felömlő oldalát biza jobban rántja (fordítaná a dugót a csapon és a hengerben) S mivel 0.01 hordós a hengerem valamennyire biztosan tudja is, aztán jön a többi, amit már írtam.
Ez csak feltételezés, s még mindig lehet hülyeség