Köszi az infót
Sok dolgot ki szeretnék próbálni én is, de akkor min 5x ki a blokkot, le a hengert, be a blokkot, próba, majd kezdeni elölről.
Ha sok dolgot változtatok egyszerre, nem csak egyet, nem fogom tudni, mitől "javult meg", de ez sok szereléssel jár, ami nem miattam gond, hanem a motor miatt nem túl kedvező.
A felömlők valóban olyasmik, mint mondod, vannak benne még trükkök de ezt nem tudom belőle kimintázni
Nekem is volt olyan rajt D.I.D.-ből amit minden motorozás húzni kellett, erre az elején csak néha ránéztem és ha szükséges volt utána húztam, de most már hogy használtabb 2-3 alkalmanként egy picit kíván. Mondjuk nem a legolcsóbb úgy 20-on pár ezer volt mikor vettem.
ilyet nézegettem az előbb én is! a gyári lánc elég gyenge az sxf-en 4 üzóra van most a motorban és egy 15 perces pályahasználat után mindig kell rajta húzni és meguntam, régebbi crf-en is d.i.d volt illetve volt egyszer iris láncom is na azok jól bírták csak a típusukra nem emlékszek már :S
Ahogy én gondolom az a(?) felömlő a szívó torokból van indítva,annak csak felfele kell lőnie a benzint..ugye a többi 30 fokban fel és hátra dolgozik..azért alacsonyabb mert a dugattyú adja meg az irányítását.
Ahogyan a berakott képen láttam szépen tisztítanak a dugattyú tetején,viszont a rezonátorod nem az igazi.Tedd be a dugattyút és vízzel vagy füsttel le ellenőrizheted a felömlők működését..
Kellene próbálkoznod vastagabb talp pakolással,kiváncsi volnék mennyit változna az égéskép a dugattyú tetején?
Dugó volt wössner,hajtókar prox volt.92es 40le-s változat volt a pontos tipust holnapra megmondom a power robbantott ábra alapján...csak most telórol irok mert meloba vagyok.Apropó van egy olajtartályom rmx hez neked adom ha kell,talán ha majd egyszer eladod extrának be tudod írni hogy +olajtartàly
Amugy szerettem a remixet fasza gèp volt csak a powerrel ne kellett volna mindíg èlet halál harcot vívni. De a gasfickót nagyon szeretem pláne hogy hasonló fogyasztással bír mint az rmx,na jó üvegen szipolyozik rendesen de nem a szántó
RMX 250 SW (98) E24-es AETC2-es egy csatornás kanadai modell hengerpalást (+- 0.5) Meg némi plusz infó, ami RMX250 98 de nem E24, hanem E1 vagy E28, de sok dolog valószínű stimm az E24 el is
A ? arra akart utalni, hogy annál a felömlőnél annyival lejjebb van az alja, mint a dugó tető
Gondolom a többi esetében a gyűrűt és a dugótetőt akarják meghűteni, azért vannak lejjebb, mint a dugó tetó.
Dugó tetejének széle a kipuff aljától kb 1mm re van feljebb alsó holtpontban.
Dew , én a helyedben azonnal neki állnék szétfaragni a dugot hogy szépen logjon... Jani ad majd tanácsot honnan faragjál menyit, és ha szépen log akkor elköltözik a kelempászmadár...
A feltételezéssel nem kell foglalkozni , az csak az én hülyeségem
Azt hozzáteszem, h ez special RMX(vagy valaki már átépítette),
ami nekem van, sok RMX alkatrész se jó bele(amikor megvettem, utána pár évig beszoptam egy csomóval főleg a futóműben), csak 98 és csak 99 ben gyártották
Neked milyen volt a moci típus/évj?
Illetve visszatérve a wössnerre, csak a dugód volt az, vagy a hajtókar is, illetve melyikre érted?
Ha olvassa 1-2 mérnök, aki ért is hozzá, biztosan jókat röhög a sok hülyeségen
Olyan lehet ez, mint amikor valaki nem ért hozzá és csak 1-2 nézőpontból vizsgálódik, de nem látja az összefüggéseket, ami miatt az úgy van, ahogy.
Ti kértetek képeket!
Ha a feltételezés részeket hagyjam le, szóljatok!
TÉNYEK:
Wössner 8022 dugóról némi apróság egy nézőpontból, ami nem biztos feltűnik elsőre.
Felraktam az eredeti meg a firkált képet is, nehogy a firka zavarjon össze. Hangsúlyozom nem a pontosság volt a cél, csak az eltérésekre való figyelemfelhívás!
A stifteknél megvastagították a dugó tető alatt a falat elég szépen, de csak azon az oldalon, szerintem okozva ezzel a dugóban egy kiegyensúlyozatlanságot, statikusan lehet kiveszik, de szerintem dinamikusan nem.
Ahogy már írtam, a csap láthatóan el van tolva kipuff oldalra, pontatlan mérés alapján kb. 1mm, de most csak az a lényeg, h el van tolva, a dugó egyik oldalán van is egy kis bemarás amivel jobban látható, ezzel az eltolással még jobban meg van növelve a megemelt tömeg és a csap forgáspontja közötti távolság.
Az oldalában a könnyítésnél látszik, hogy félre van bemarva, feltételezem ezzel egyensúlyozták ki a dugót.
Fogtam a dugót, felraktam egy lógatott hajtókarra fejjel lefelé tűgörgővel, s láss csodát milyen szögeben áll a dugó
Többször meg lett billegtetve mind3 a kulcs is a dugó is, meg a hajtókar is! Érezhető kézzel is billegtetésnél, h "jóval súlyosabb" az egyik tető oldal.
Ez csak 1db nézőpont volt! Persze biztosan van sok másik nézőpont is, ami miatt ez így lehet, de ezeket még nem tudom
FELTÉTELEZÉS EBBŐL A NÉZŐPONTBÓL:
Amikor a dugó hirtelen megáll, ez a csapoknak hagyott és a forgáspont felett lévő plusz tömeg és ereje a dugó tető felömlő oldalát biza jobban rántja (fordítaná a dugót a csapon és a hengerben) S mivel 0.01 hordós a hengerem valamennyire biztosan tudja is, aztán jön a többi, amit már írtam.
Ez csak feltételezés, s még mindig lehet hülyeség
Sok dolgot ki szeretnék próbálni én is, de akkor min 5x ki a blokkot, le a hengert, be a blokkot, próba, majd kezdeni elölről.
Ha sok dolgot változtatok egyszerre, nem csak egyet, nem fogom tudni, mitől "javult meg", de ez sok szereléssel jár, ami nem miattam gond, hanem a motor miatt nem túl kedvező.
A felömlők valóban olyasmik, mint mondod, vannak benne még trükkök de ezt nem tudom belőle kimintázni
Henger:
http://www.youtube.com/watch?v...
Dugó:
h
ttp://www.youtube.com/watch?v...
Ahogyan a berakott képen láttam szépen tisztítanak a dugattyú tetején,viszont a rezonátorod nem az igazi.Tedd be a dugattyút és vízzel vagy füsttel le ellenőrizheted a felömlők működését..
Kellene próbálkoznod vastagabb talp pakolással,kiváncsi volnék mennyit változna az égéskép a dugattyú tetején?
Amugy szerettem a remixet fasza gèp volt csak a powerrel ne kellett volna mindíg èlet halál harcot vívni. De a gasfickót nagyon szeretem pláne hogy hasonló fogyasztással bír mint az rmx,na jó üvegen szipolyozik rendesen de nem a szántó
földeken repesztek egyenesbe úgyhogy mind 1.
Majd csinálok pontosabbat
Az alapján meg vezérlés kördiagramot...
A ? arra akart utalni, hogy annál a felömlőnél annyival lejjebb van az alja, mint a dugó tető
Gondolom a többi esetében a gyűrűt és a dugótetőt akarják meghűteni, azért vannak lejjebb, mint a dugó tetó.
Dugó tetejének széle a kipuff aljától kb 1mm re van feljebb alsó holtpontban.
Nem tudom miért akartok velem faragtatni mindenáron , de mindjárt adok még infót
A feltételezéssel nem kell foglalkozni , az csak az én hülyeségem
Azt hozzáteszem, h ez special RMX(vagy valaki már átépítette),
ami nekem van, sok RMX alkatrész se jó bele(amikor megvettem, utána pár évig beszoptam egy csomóval főleg a futóműben), csak 98 és csak 99 ben gyártották
Neked milyen volt a moci típus/évj?
Illetve visszatérve a wössnerre, csak a dugód volt az, vagy a hajtókar is, illetve melyikre érted?
Olyan lehet ez, mint amikor valaki nem ért hozzá és csak 1-2 nézőpontból vizsgálódik, de nem látja az összefüggéseket, ami miatt az úgy van, ahogy.
Ti kértetek képeket!
Ha a feltételezés részeket hagyjam le, szóljatok!
Wössner 8022 dugóról némi apróság egy nézőpontból, ami nem biztos feltűnik elsőre.
Felraktam az eredeti meg a firkált képet is, nehogy a firka zavarjon össze. Hangsúlyozom nem a pontosság volt a cél, csak az eltérésekre való figyelemfelhívás!
A stifteknél megvastagították a dugó tető alatt a falat elég szépen, de csak azon az oldalon, szerintem okozva ezzel a dugóban egy kiegyensúlyozatlanságot, statikusan lehet kiveszik, de szerintem dinamikusan nem.
Ahogy már írtam, a csap láthatóan el van tolva kipuff oldalra, pontatlan mérés alapján kb. 1mm, de most csak az a lényeg, h el van tolva, a dugó egyik oldalán van is egy kis bemarás amivel jobban látható, ezzel az eltolással még jobban meg van növelve a megemelt tömeg és a csap forgáspontja közötti távolság.
Az oldalában a könnyítésnél látszik, hogy félre van bemarva, feltételezem ezzel egyensúlyozták ki a dugót.
Fogtam a dugót, felraktam egy lógatott hajtókarra fejjel lefelé tűgörgővel, s láss csodát milyen szögeben áll a dugó
Többször meg lett billegtetve mind3 a kulcs is a dugó is, meg a hajtókar is! Érezhető kézzel is billegtetésnél, h "jóval súlyosabb" az egyik tető oldal.
Ez csak 1db nézőpont volt! Persze biztosan van sok másik nézőpont is, ami miatt ez így lehet, de ezeket még nem tudom
FELTÉTELEZÉS EBBŐL A NÉZŐPONTBÓL:
Amikor a dugó hirtelen megáll, ez a csapoknak hagyott és a forgáspont felett lévő plusz tömeg és ereje a dugó tető felömlő oldalát biza jobban rántja (fordítaná a dugót a csapon és a hengerben) S mivel 0.01 hordós a hengerem valamennyire biztosan tudja is, aztán jön a többi, amit már írtam.
Ez csak feltételezés, s még mindig lehet hülyeség