El is felejtettem leírni az illesztéseket, mert nem csak egyféle van.
Nem gondoltam, hogy nem fogják megérteni, hogy itt is összefüggések vannak. Tuti pontos szám csak a gyári gépeknél van, de ott adott terhelésre méretezik, a tuning dugók attól eltérhetnek.
A képen látható levegős vas hengerbe, amik átlag 56-57mm átmérőjűek, az utcai többnyire papázós széria gépnél 4 század normális dugóval (találkoztam már 1 tized illesztésű kisiparival ami azonnal ragadt).
Fickósabb gépnél 6 század alá nem érdemes menni, de ha nagyon hajtósra van tervezve a gép akkor 7-8-9 század friss összerakásnál, és még így is észnél kell lenni mert nem nehéz megakasztani.
Ennyit a számháborúról
Aki szerint ez hülyeség, az hozzon ilyen kategóriájú vas-levegős 2 hengerest 250-est és mutassa meg, hogy gyorsabb a fent leírt bevált illesztésűeknél (és nem csak 2-3 percig), mert én csak abban hiszek ami megtörtént.
Azt én sem tudom. Vannak olyan karakterek akiket kikímélt az élet,burokba tartották őket,gyakorlatilag csak megszületni volt nehéz. nem bírják a gyűrődést. A porcelán lelkük hipp hopp ledobja a szijjat. Papírhajók.
Ha van valakinek otthon elfekvőben RMX 250(89-99)/RM250 (87-95) ből kivett vagy új még be nem rakott Wössner (P2027) hajtókar és alcsó csap, tűgörgő.
Meg tudná mérni ilyen módon?
Az eszköz és a módszer miatt nem pontos
Prizmám nincs, de megteszi a DVD tok is
A tűgörgő meg a csap az az alsó.
Sajnos a wössner hajtókart nem tudom mérni, mert bent van a motorban, ezzel kellett volna kezdeni amikor még kint volt, akkor most lenne hasonlítási alapom
Természetesen sok súly mérés volt több módon, az átlag is ennyi, ami a képeken van
sőt lehet a sisakra is bevezetik, de már azt is hallotam hogy majd a ruhádra a neved cimed, fészbuk elérhetőségedet, és természetesen a gasgas-ba használt nevedet is fell kell himezni...
Sziasztok. olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy kaptam a motoromhoz egy pici műanyag rendszámot is az eredeti mellé? Ez mire szolgál hasznlhatom valahol? vagy csakvalami kamu cucc? Válaszokat előre is köszi. Mindenkimotorozzon a jó időben.
Hasznos és okos dolgokat írtok de nagyon fontos a nézőpont
Haverom is mondta tegnap személyesen, pont azt amit te, vegyek egy simson blokkot, s azon próbálkozzak.
Atán megkérdezte, h az előgyújtásból vettem-e már vissza, mondtam nem, utána meg "beverte a durcit" ha nem hallgatok rá, akkor mi a szarnak jártatja a száját.
Nem kérdezni mentem hozzá, csak szóba jött az RMX, s ezt tanácsolta.
nem sértödött be én kapcsolatban vagyok napi szinten csak rájöt valamire.
majd ö elmondja, elöbb utobb vissza talál ide. az biztos komoly érték az ember.
idönként mint Kordés ki akad és szaljtos lesz, de én megszerettem azt a faszt.
Igaz másokban csalódtam akik értem ha baj van ember is tud lenni de hát ez van majd visza találunk mind oda ahol "lyáú"
nem sértödik senki, csak szeretne neked jót, persze amit "Ő" hisz jónak.
mindeig azt kell teni ami neked esik jól. pesze attól meg lehet nem jó döntés de téged boldogit.
en biztos vagyok benne egy zsir uj 14 motorral nem lennél boldog mert az elemző tehetséged ne mtudnád rajta kiélni.
na irjál csak Dewóóó
s egy utlsó kérdés a méréseket te csináltad S.K, ? a hengerben ?
Azt veszem észre embereken (személyesen is), h "bosszantja", ha ad valami tanácsot s nem csinálom meg, ezért merült fel inkább, h nem írogatok, mert csak bosszankodásra adok helyzetet.
Elején azért gondoltam, h leírom, mert talán akad benne hasznos is más számára. Ilyenekre gondolok: H lám az RMXhez valónak mondott wössner dugóban van csapeltolás a PROX és gyáriban nincs, vagy egyéb tény adatok. S talán ezek után eszébe jut másnak is méricskélni, aki magának szerel, s eddig nem tette.
Illetve felhozhatok vele olyan témát, ami eddig nem került szóba.
Részemről nem zavaróak a hozzászólások, s köszönöm őket, elolvasom, átgondolom, beépítem.
Tisztában vagyok vele, h egyes(több/sok) nézőpontokból hülyeséget csinálok, de van amiből nem, s számomra ez a nézőpont nagyobb súlyú, mint a többi.
A gyári illesztése a motornak 0.06 ad! Hüvely 67, alap dugó 66.94.
A csere limit 0.12! Ehhez képest az a 0.07 és 0.08 nem olyan rossz, főleg a kovácsolt dugónál.
Egyébként azért ennyi, mert ez a kapható legnagyobb dugó bele, ha lett volna 66.97es azt teszem bele, de nem létezik.
Nekem személy szerint hiányzik. Tetszettek az írásai,mind kaland,mind szakmai szempontból. Mert olyan stílusban volt fogalmazva ami ritka,különleges. Ezt komolyan gondolom. Azt,hogy besértődve nőiesen távozott,arra azt tudom mondani,hogy kár,mert néha akaszthatják a hóhért is. Ránézésre úgy tűnt-nekem-hogy keményebb családból származik. Dehát mindenkinek megvan a gyenge pontja.
Nem gondoltam, hogy nem fogják megérteni, hogy itt is összefüggések vannak. Tuti pontos szám csak a gyári gépeknél van, de ott adott terhelésre méretezik, a tuning dugók attól eltérhetnek.
A képen látható levegős vas hengerbe, amik átlag 56-57mm átmérőjűek, az utcai többnyire papázós széria gépnél 4 század normális dugóval (találkoztam már 1 tized illesztésű kisiparival ami azonnal ragadt).
Fickósabb gépnél 6 század alá nem érdemes menni, de ha nagyon hajtósra van tervezve a gép akkor 7-8-9 század friss összerakásnál, és még így is észnél kell lenni mert nem nehéz megakasztani.
Ennyit a számháborúról
Aki szerint ez hülyeség, az hozzon ilyen kategóriájú vas-levegős 2 hengerest 250-est és mutassa meg, hogy gyorsabb a fent leírt bevált illesztésűeknél (és nem csak 2-3 percig), mert én csak abban hiszek ami megtörtént.