Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez véd atom támadás ellen ... de akár önvédelmi célra is gut...
lecsusztál rola, más gyorsabb volt...

amugy 3 ezer jo magyar forint...
Dew azóta eltelt néhány évtized, lett full syn olaj, adalék fejlesztések stb stb.
Ha akarod, próbald ki 1:50 ben, menj vele 6 órát és ellenőrizd le, bármilyen ktg javitás, alkatérsz ami ebből a hibábol eredne én fizetem ok ? de persze te csináld.
kapsz utána egy uj nikasilozást spongyoriba a gépbe. dugoval egyben.
eredményeid:
1.- jobban megy majd a gép
2.- nem lesz korom
Többnyire mindenhol. a legjobb az lenne ha olyat találnék ami atomtámadás ellen is véd, meg a vízbül vaszi ki az oxigént
Csináltam egy kis összehasonlítást, h ne csak szubjketív infók legyenek, remélem nem csesztem el semmilyen átírást a technikai adatlapokról, ha még is .

Források:
Motul 800 2T Factory Line Off Road
Motul 800 2T Factory Line Road Racing
REPSOL Off Road 2T
REPSOL Moto Racing 2T
REPSOL Moto Competetion 2T

Eredmény a kép.

Szubjektív infó:
Az összehasonlítás némileg alátámasztja a "pakura jelzőt" REPSOL esetében, nem adja azokat a képességeket, mint a MOTUL, de a REPSOL 2T-k között is van különbség.
Sajna van amit nem ugyanazzal az eljárással vizsgálnak, így nem igazán mérvadó az összehasonlítás. (zárójelben ott a vizsgálat módja)
Az persze a technikai lapokból se derül ki, hogy miket kutyulnak bele.
Valószínűsítem a MOTUL-nak nem célja az utcai piac (és ott szükséges minősítések), így azon szempont miatt támasztott környezetvédelmi dolgokkal nem rontják el az olajukat
Konklúzió számomra az REPSOL ügyében, hogy max a Racinget , se az offroad se a competetion nem adja azt amit a racing.
Ez már 4eFt/L környéke, nem sokkal olcsóbb, mint a Motul, így már érdemes lehet inkább a Motul 800 offroad.
Mit takar a kicsi pénz?
De, egy picit kapott az alja...
Nem is tudom hogy történhetett...
castrol gyártja még a 747 est? az valami régebbi legenásan jó olaj volt (van) még Horváth Palkó mondta annó ,hogy az a legjobb oil.
A motorolaj okozhat gondot.Elég sűrűn szedtem szét robogó hengereket,hasonló teljesítményszintű Agip és Motul olajnál az Agipolajtól ragacsos trutymó volt az égéstéren,a Motultól szép tiszta volt.
100%-os megfogalmazás!
Mert ez versenymotornak lett gyártva és feltételezik a versenyhasználatot bazzeg, magyarul a legnagyobb igénybevételre számítanak.
Ezért is írták oda a 747-est az ajánlásba. Az hobbi szintre annyira nem lenne nyerő, mert másnapra már az olaj nagy része a tank alján lenne, aztán nézhetnéd miért nem indul...

Marad a 800-as motul Ha tötymörögsz és csak néha forgatod meg akkor 1:50, ha többet van forgatva 1:40, ha üvegeled akkor 1:30, persze ez kb normális karburálásnál. Ha jó sokat kap akkor lehet elmegy 1:80-al is
Vehetsz olcsóbb olajat is bele, de a spórolás mindig drága
El lett mondva, hogy ne önts bele pakurát, de mint ha lóval imádkoznánk ...
Akkor szopjál még vele pár hónapot, aztán talán magadtól is rá fogsz jönni azokra amiket már rég leírtak neked
Persze, "alapjáraton" lehet elég az 1:80 keverék minőségi olajból, de nem ebből a szemét repsolból
amikor a rémeremix készűlt tán még az olmozott benzin is forgalomban volt, ráadásul a keverék olajak közel nem birtak olyan tulakdonságokal mint a mostaniak...kb ezért irja a könyved az 1:32
Javítást meg értsd úgy, h a gyárban a mérnökök korlátozva vannak, s ennek függvényében alakul ki egy kompromisszum.
Egy mérnök, ha nincs megkötve a keze, tuti, h csodákra lenne képes, de ha azt mondják neki ez túl költséges, keres kompromisszumot.

További szép napot!
Szerintem pont fordítva van, ők értenek hozzá igazán

Akik már utángyártott alkatrészekkel bombázzák az embert ők lehet nem annyira (de ez se 100% biztos lehet gyárin is javítani, csak nem sok értelme) a legnagyobb baj ott van, h vizsgálat nélkül jóhiszeműen belerakunk mindent, amit belevalónak mondanak.

S még mielőtt valaki félre ért, eszem ágában sincs átalakítani/tuningolni a gyárit, inkább közelíteni szeretnék hozzá.
A tuning forrásokat azért olvasom, mert ők kicsit jobban képben vannak a működést illetően, s innen jobban meg lehet érteni.
áá.. azok full hülyék akik megépítették. fingjuk sincs semmiről. mindent meg kell válltoztatni meg átépíteni.
Bennem azért felmerül a kérdés, h akkor a szervízkönyve (a kép amit mellékeltem az RMX 250 98 as szervízkönyve) miért ír 1:32

Bár azt is írja a túl sok olaj az biza okoz lerakódást.
A dugómon meg a hengerfejemen van bőven koksz, ebből persze nem egyértelmű az ok, h "túl sok olaj" okozza, kicsit több az összefüggés.
tegyük tisztába a dolgokat....
a benzin önmagában egy jo száraz cucc, főleg amiota csak olommentes van!
1:33-ba csak 125-ös krosszmotort kevernek ami nyélen szaladja végig a pályát és olyat forog mint atom,
1:50 elég enduroba,
1:80-al triálokat szokták keverni , és prémium full synt olajal ,alig forog, főleg csak pötyög alapjáraton, de ha egy kezdő elolvasva ezt amit irtál és holnap bekeveri 1:80-ba a motorját mert zsirferi a forumon azt mondta.... hát akkor megszívja...
Mindenki agyalhat a tényeken, ha szeretne
Nyugi, nem kattantam be nagyon, csak érdekel a dolog mi az oka, s hogy is működik. Azaz nem küzdök egy problémával és beledöglök és szenvedek, hanem ez számomra egy érdekes feladat.

Van amiben nem értek egyet veled, s van amiben igazad lehet.

Ami tény a henger dugó illesztése 0.07-ad. 66.96 os wössner dugó, 67.03 as henger méret.
Szerintem ilyen félrekopás 6 üzemóra után nincs, csak akkor ha keresztbe jár a dugó, félre terhelt...
kivánságra a képek...
a benya önmagában is kenn, nem is beszélve minden buzi benzin tele van adalékokkal. ez a 1:40 be meg 1:35 meg hallotam 1:30 keverni a 2T be az olajat nagy faszsag.
1:50 van ahol 1:60 és 1:80 is elég. meg persze a motor hütés alap.
jahh de a kenés hiány, főleg extrém szituácioban nagy nyári melegben még jobban koptat...
a többiröl már nem is szolva...
ezt még akkor csináltattam mielött megtértem a nagy savállo istenhez..