elado egy db vadonat uj 2014 es huskvarna 300 as 2 t! 0km es még dobozban van. utolso darab austriában ! már nem kaphato . hétfőig szabad . 6800 euro. szegedig le tudom vinni ha van vevő rá. nagyon nagyon jó ár ! nettó ár. sms re válaszolok ha valakit érdekel. 0036305217211
Várom a magyarázatokat, hogy a dugó illesztésnél alul a szoknyánál miért annyira lényeges 1-2-3 század, miközben felül ahol "bólint" a dugó majdnem fél milis a hézag?
Mert ugye vannak olyanok akik szerint a szoknyánál gyári hézag +3 századdal már csörög a dugó...
hivd fel a Jozsit majd ő mesél neked ezekröl az uj indukcios edzésekről...mennyire tartosak
gyanitom ha a 10.-ik fogaskereket teszed be azzal is bajok lesznek...
lehet érdemes lenne legyártatni azt a fogaskereket bc anyagbol és lehőkezeltetni,
azt.. amugy jo mínőség a gas triál...az lehet hogy a tiéd mivel új, agyon van könnyitve, ami oda basz az élettartamnak....
tudom hogy ez téged nem vigasztal, de mostanság ovatosan kell venni az uj holmikat, sajnos sok a bajság velük... legyen az anyag minőség hőkezelés, bármi... viszont cserébe dizájnosak és jo drágák...
Sajnos mérőeszköz hiányában és kopott VS új vagy nem egyező alapméret miatt ilyen jellegű igényeket nem tudom kielégíteni
Gyári suzi 66.94 es logikus, hogy kisebb a dugótető átm, mint a 66.96 os wösnernek nak. Prox 66.96 os 140 órás kopott, normális, hogy kisebb az átmérő, mint a wössner 6 órás dugónál.
Elméletben a kovácsoltnak kéne kisebbnek lennie, a 0.05 os tolómérő még se ezt mutatja, ami meg normális
A felső gyűrű felett, több helyről és irányból rámérve átlag.
- wössner 66.65
- Prox 66.45
Azért janit nem kell ennyire lenézni, mert fejlődőképes, még ha lassan is
Nagy nehezen azért rájöttem, hogy okostojásoknak felesleges bármilyen tanácsot adni. A haverod a sok baromság közben úgy megy el rendszeresen a lényeg mellett, hogy az már kiborító.
Most is ott van előtte a kolompolás oka (legalábbis egy ok), olvasta, mérte, de a kép valahogy mégsem áll össze
Meg kell állapítani gyereknek nagyon megy és tetszik neki