A prolognak látványosnak kell lenni, mert ott van a legnagyobb közönség. Nincs ezzel semmi bajság.
Sajnálom a gyereket, de ez egyértelműen az Ő hibája A deszka tuti bement neki, mert mikor a sild felakadt, akkor még mozgott előre.
Kérdem én :
Mégis hogy lehet így elbaltázni valamit, ha már volt bátorsága elindulni egy "A hegy királya" versenyen.
Az egyik, hogy vakon ugrott bele. / ekkor hülye /
A másik, hogy tisztában volt az akadállyal, csak beszart, vagy abban a hitben élt, hogy ez elég lesz. / ekkor meg tapasztalatlan és nem való versenyre a saját biztonsága érdekében /
Úgy hullott alá mint 1 zsák krumpli. Még csak sem próbálta a levegőben korrigálni a hibáját.
Neki lehet jobb, hogy még itt az elején megsérült, mert később már nehezebben kapott volna segítséget
Az a hejzet,hogy elmennek versenyre,aztan a bunko kozonsegnek meg kell mutatni a kamikaze tudast,persze ami nincs.A masik dolog,hogy ilyen cirkuszba valo elemeket mi a fasznak kell berakni?enduro versenyre enduro prolog kellene,kb 20km.
Az ilyen akadalyon csak az megy at aki nap mind nap ezt csinalja.En se mernem megugrani ugy egybol az is biztos.
Egy ilyen szar elbaszhatja barki eletet,es a szervezoknek is meggyulhet a bajuk ha valami maradando karosodas tortenik.
Mindenki RedBull meretu es tudasu versenyt akar szervezni,hogy doljon a le es legyen elismeres,de eszre nem veszik,hogy a versenyzok 95 % amator es hobbi motoros,a kicsi resze tudja igazan a dolgokat kezbe tartani.
Legalabb ha mar a neve king off .....akkor lenne benne valahol valami olyan oldal,kimeno ahol a nezok is latnanak valamit,valami erdekes....eddig amit lattunk az az amit Zsirek es Bontosek filmeztek....
Szoval meg ezert fizessel 100 akarhany eurot....akkor is ha siksagba laksz.....en biztos nem.!
ha ott beköszönt a nyíláson a fa az csúnyán átrendezte az arcát...
Együtt érzek vele januárba 3 helyen törtem el a járomcsontom közvetlenül a szemem alatt..Gyalog...
Remélem nem olyan komoly mint ahogy kinéz.
Hali! megnéztem a sapkát 1,4-es van rajt jó benn a tömítés is! és sajnos így is folyik a túlfolyón! megnéztem a vizet mikor elindítottam és mikor huzom a gázt kicsit akkor jön fel benn a víz...akk vszinű hogy télleg hengerfejes lessz?!
tud valaki infót a hecásokról? hol állnak a magyarok? olyat hallottam ,hogy kavarás van... a mezőny eleje eltéved így össze gabajodtak a szálak...megy a cirkusz. tud valaki infót mi történt s igaze ? reméljük nem. sehol semmi nincs a neten se jutubon se semmi csak egyedül viktor prolog közvetitése.
Mégis többre mentem a nassolással.Legalább az meglátszik,nem úgy mint neked a kondi terem! Múltkor is milyen jó volt hogy árnyékot tartott a hasam a kis buksidnak,mikor orálisan kényeztettél!
A dugót írja RMX hez is, de ezen a lapon nem írja RMX hez a hajtókart, csak RM hez
A hajtókar dobozára simán ráírta T kereskedő(RMX hez is lett kérve), h egyezik a PROX 03.3310 el, ami meg való RMX be és RM250 be is a PROX hivatalos oldala alapján.
De gyakorlatban wössneréknél vannak eltérések pl alsó csap, s még ki tudja mi amit nem mértem, amik okozhatnak ilyen szépségeket, ami van a motoromba...ez csak feltételezés, h ez okozza.
Egy kis RMX infó, akit érdekel.
Power szelep kint, így is zörög, RGO nem az zörög. Jó hangja van így berúgni is gáz volt hidegen power nélkül, kicsit elment a vezérlés, a benya meg kiment a kipuffon
Még egy jelenséget megfigyeltem.
Van egy "rezonancia" küszöb. Ha a fölé kerül a fordulat, a blokkból jön ez a buzi zaj, ha a fordulat csökkenéssel elérjük a küszöböt, a blokkból jövő zaj kezd csökkenni ,megszűnik, viszont a motort küszöbön úgy megrázza(előre hátra) hogy ennek hatására külső alkatrészeken keletkezik rezonancia. Ld videó hűtővédő.
Ez a magyarázat a zörgés utóhangra, amit eddig nem értettem, most már értem Ennek oka a főtengely kiegyensúlyozatlanság.
Azaz tuti van benne egy kiegyensúlyozatlanság, a blokkból jövő belső kopogó hangot valószínű nem ez a kiegyensúlyozatlanság okozza, mert az a "rezonancia" határ fölött keletkezik, ott lehet sok minden, de majd kiderül.
Dugó és hengerfej is ki lett puccantva a koksztól a vizsgálat előtt,
azaz még csak nem is a koksz okoz öngyúlladást, ha van ilyen jelenség és ettől kopogunk, majd kiderül ha összeáll a kép s látom, nemsoká kikapom a dugót, hogy néz ki 15p járás után.
Bocsi a fél infóért , majd este lesz több!
Sajnálom a gyereket, de ez egyértelműen az Ő hibája A deszka tuti bement neki, mert mikor a sild felakadt, akkor még mozgott előre.
Kérdem én :
Mégis hogy lehet így elbaltázni valamit, ha már volt bátorsága elindulni egy "A hegy királya" versenyen.
Az egyik, hogy vakon ugrott bele. / ekkor hülye /
A másik, hogy tisztában volt az akadállyal, csak beszart, vagy abban a hitben élt, hogy ez elég lesz. / ekkor meg tapasztalatlan és nem való versenyre a saját biztonsága érdekében /
Úgy hullott alá mint 1 zsák krumpli. Még csak sem próbálta a levegőben korrigálni a hibáját.
Neki lehet jobb, hogy még itt az elején megsérült, mert később már nehezebben kapott volna segítséget
Az ilyen akadalyon csak az megy at aki nap mind nap ezt csinalja.En se mernem megugrani ugy egybol az is biztos.
Egy ilyen szar elbaszhatja barki eletet,es a szervezoknek is meggyulhet a bajuk ha valami maradando karosodas tortenik.
Mindenki RedBull meretu es tudasu versenyt akar szervezni,hogy doljon a le es legyen elismeres,de eszre nem veszik,hogy a versenyzok 95 % amator es hobbi motoros,a kicsi resze tudja igazan a dolgokat kezbe tartani.
Legalabb ha mar a neve king off .....akkor lenne benne valahol valami olyan oldal,kimeno ahol a nezok is latnanak valamit,valami erdekes....eddig amit lattunk az az amit Zsirek es Bontosek filmeztek....
Szoval meg ezert fizessel 100 akarhany eurot....akkor is ha siksagba laksz.....en biztos nem.!
Együtt érzek vele januárba 3 helyen törtem el a járomcsontom közvetlenül a szemem alatt..Gyalog...
Remélem nem olyan komoly mint ahogy kinéz.
Türelem infót terem , vagy hívd fel Viktor, kint van élőben a videó alapján. Ezek szerint nem tűnt el, csak ide nem írogat valamiért
Szerencsétlen, lett valami komolyabb? Azt láttam integet, de az nem jelenti azt minden ok. Remélem semmi komoly!
http://youtu.be/j4i3QzijmHU
Ez való RMX 89-99 és RM250 89-95 ig.
http://www.megazip.ru/zapchast...
Alsó csap tűgörgő típusszám:
09263-24026-000
Ez való RMX 89-99 és RM250 89-95 ig.
http://www.megazip.ru/zapchast...
Wössner hivatalos lap:
http://www.wossnerpistons.com/...
A dugót írja RMX hez is, de ezen a lapon nem írja RMX hez a hajtókart, csak RM hez
A hajtókar dobozára simán ráírta T kereskedő(RMX hez is lett kérve), h egyezik a PROX 03.3310 el, ami meg való RMX be és RM250 be is a PROX hivatalos oldala alapján.
De gyakorlatban wössneréknél vannak eltérések pl alsó csap, s még ki tudja mi amit nem mértem, amik okozhatnak ilyen szépségeket, ami van a motoromba...ez csak feltételezés, h ez okozza.
http://youtu.be/_dvt_zxiUds
Nem találod mellette a helyed a világban, addig nem nyugszol míg szét nem ba.zod:-)
Power szelep kint, így is zörög, RGO nem az zörög. Jó hangja van így berúgni is gáz volt hidegen power nélkül, kicsit elment a vezérlés, a benya meg kiment a kipuffon
Még egy jelenséget megfigyeltem.
Van egy "rezonancia" küszöb. Ha a fölé kerül a fordulat, a blokkból jön ez a buzi zaj, ha a fordulat csökkenéssel elérjük a küszöböt, a blokkból jövő zaj kezd csökkenni ,megszűnik, viszont a motort küszöbön úgy megrázza(előre hátra) hogy ennek hatására külső alkatrészeken keletkezik rezonancia. Ld videó hűtővédő.
Ez a magyarázat a zörgés utóhangra, amit eddig nem értettem, most már értem Ennek oka a főtengely kiegyensúlyozatlanság.
Azaz tuti van benne egy kiegyensúlyozatlanság, a blokkból jövő belső kopogó hangot valószínű nem ez a kiegyensúlyozatlanság okozza, mert az a "rezonancia" határ fölött keletkezik, ott lehet sok minden, de majd kiderül.
Dugó és hengerfej is ki lett puccantva a koksztól a vizsgálat előtt,
azaz még csak nem is a koksz okoz öngyúlladást, ha van ilyen jelenség és ettől kopogunk, majd kiderül ha összeáll a kép s látom, nemsoká kikapom a dugót, hogy néz ki 15p járás után.
Bocsi a fél infóért , majd este lesz több!
Rezonancia látható kívül (power nélkül kívülről):
http://youtu.be/eb0SXMxUl6w
Power nélkül.
http://youtu.be/kKFmJuxzx6Q