Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Mi a gond a japi csajokkal?
Még nem volt hozzájuk szerencsém, nem is igen lesz .
Szép napot!

HECA?
Nagyobb sikerélménye lenne,ha ott vizsgálgatná a vonalbafúrások eredményét. Főleg ha Mindkét furatot megcsinálja. Ott a hangból menet közben kiderül,hogy jó-e. mondjuk a japánokat kerülje babonából.
Nem kéne annyit nassolni te dagadt állat!
Sajnos hozzám sem.186cm és 87 kg.Szerintem kicsit rövid lenne.
Szerintem Dévid hagyd a picsbe a z egészet!
Menjél motorozni meg méregesd az ép aktuális csajok méreteit űrtartalmakat, súlyt, alak és mérte pontosságot, furat és számold a löket hosszokat
Motorba beraktam az új tűgörgőt a kuplung kosár alá, a kosár lógás nem lett semmivel jobb, mint a régi kopottal Csap is kéne, meg valószínű fogaskerék csere, amiben a tűgörgő fut

A kuplung is átverheti az agyamat, ami a kalimpálást illeti, a főtengely kihajtó- és a kuplungon lévő fogaskerék között érdekes a fogazás üt olyat jobbra balra tekergetve Mintha távolabb lenne egymástól a két tengely mint kéne
Ha berezonál a blokk, ez biza kelthet hangot
Egy kis dugó infó még (suzuki RMX 250)

Lásd rajz, a számok a gyári suzi dugó.
H=20.1 mm
J=24.1 mm
gyűrűvastagság 1.1 mm
D=28mm és J=33mm méretek mind3 dugónál egyformák tizedre...
Századra szerintem van eltérés, mert eltár mind3 dugónál a dugótető íve, gyári a leglaposabb, PROX domborúbb, Wössner meg még domborúbb.

PROX aki a legvastagabb gyűrűvel jön és a legjobban feltolja a gyűrűket.
H=23.2mm
I=26mm!
gyűrűvastagság 1.2 mm

Wössner:
H=20mm
I=24.5mm
gyűrűvastagság 1.0 mm
Köszi, de akkor az Jimmyhez megy.
175 97kiló a srác
Ide is megérkezett egyben, köszönöm
Szép estét!
Szia!

Megkaptam a cumót,köszönöm szépen!
küld az elérhetőségüket
A lackót hívtad,ő nem akarja megcsinálni.Rajta kívül még mondtam kettőt.Na a maradék kettőt kellene még megkérdezni.
akit adtál ő nem akarja
Mondtam hogy hívd fel a szilárdot.A másik srác számát nem tudom,de ha kell kiderítem.
de azét akiket te ismersz azért beszélnék velük
meg mondtam neki elbassza a tőkeinél fogva fellógatom
aki ígérte hogy meg csinálja az ma mondta hogy mégsem
Balinyoval van egy közös motor szerelő ismerős azt mondta jövő héten megcsinálja
Grat!Másikkal mire jutottál?
ALKALMAZÁSI TERÜLET
A jármű- és gépgyártásban, pl. vezérműtengelyek, perselyek, dugattyúrudak, hajtókarok.
HŐKEZELÉS
C Si Mn Cr Mo Ni V W Co Egyéb
0,17 0,3 1,2 0,9 – – – – – –/S=0,03
Edzési hőmérséklet: 870 ˚C
0 5 10 15 20 25 30 35 40
15
20
25
30
35
40
45
50
55
45 50 55
távolság az edzett véglaptól (mm)
keménység (HRC)
JOMINY-SÁV RAKTÁRI PROGRAM
RÚDACÉL
kör négyzet lapos
  
TÖMB LEMEZ
 
SZÁLLÍTÁSI ÁLLAPOT
lágyított (max. 207 HB)
EN-SZÁMJEL: 1.7131/1.7139
EN-JEL: 16MnCr5/16MnCrS5
AISI:~5115/–
RÉGI MSZ: BC3, BC3Z/BC3E
BÖHLER-JEL: E410/E411
Normalizálás: 850–880 ºC, hűtés levegőn.
Lágyítás: 650–700 ºC, lassú hűtés. Keménység lágyítás
után: max. 207 HB.
Hőkezelés ferrit-perlites szövetszerkezetre: 900–
1000 ºC, szabályozott hűtés. Keménység (kb. ø 60 mm-ig):
140–187 HB.
Hőkezelés adott szilárdságra: 850–950 ºC, a célnak
megfelelő hűtés, adott esetben 500–650 ºC-on megeresztés.
Keménység (kb. ø 150 mm-ig): 156–207 HB.
Cementálás: 900–950 ºC. A cementálóközeg és a cementálási
hőmérséklet függ a kéreg széntartalmának
kívánt nagyságától, a cementálási görbe lefutásától és a
szükséges behatolási mélységtől. Porcementálásnál csak
kíméletesen ható betétanyag alkalmazható.
Betétből hűtés: olaj (víz – általában csak nagyobb darabok
és egyszerű forma esetén), sófürdő (160–250 ºC),
sófürdő (580–680 ºC), betétláda, levegő.
Közbenső izzítás: 650–680 ºC, hűtés kemencében vagy
levegőn. Elkerülhetővé teszi a maradékausztenit-képződés
veszélyét a kéregben és csökkenti az elhúzódást.
Magedzés: 860–900 ºC, hűtés: olaj (víz – általában csak
nagyobb darabok és egyszerű forma esetén), sófürdő
(160–250 ºC).
Kéregedzés: 780–820 ºC, hűtés: olaj (víz – általában csak
nagyobb darabok és egyszerű forma esetén), sófürdő
(160–250 ºC).
Megeresztés: 150–200 ºC/hőntartás legalább 1 óra. Elérhető
felületi keménység: min. 59 HRC.
tatni bocs
bc3 anygból
gagyi alapanyag még gagyibb, vékonyabb felületi indukciós edzés edzés ez a titka
de ha kell tudok fogaskereket gyártani
ja és van gasgasunk