Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem lehet fényképezni helikopterrel folyamatosan figyelik a területet!
Hogy ki hogyan lesi őket esetleg fényképezi azt megy a motoros járőr a zöld katonai motorokkal! Ja és van köztük ktm is nem sárga zöld meg még a tököm tudja milyen motorjaik vannak! Még a városba is kijárnak!
Az ukránok miatt most egy kicsit ingerültek az amcsik
hallod-e erröl jutott eszembe, mér nem álltál oda az apacs mellé és pár neki támaszkodos vigyorgos pozer foto... most te lennél a félcbuk sztárja...
mééé van motorod?
apropó narancs...

nem kéne motorozni ?



jobb reggelt !
még jo hogy nem volt az oldaladon egy fegyvernek látszo svájci bicska mert lehet teroristának néztek volna és már qvantanamo-ban simogatnád a cellád falát.... mondjuk vinnék narancsot
Bakker egész este ipiapacsolnak ezek a buzi amik!
Tegnap betévedtünk a helikopteréjeik közéjük biciklivel, kutyákkal néztek mint a fene! Az őrök meg futottak hozzánk lihegve kérdezik hogy hogy kerültünk oda tiszta vicc volt az egész! Mondom neki hogy helikopterrel de nem vették a poént!
Azt el kezdett a főnökük fenyegetni hogy ez volt az utolsó meg stb.
marhák menjenek haza azt kész
morgen kaffe
Hát igen utólag már ő is bánja h így alakult de ahogy írtad,az adrenalin dühvel keverve nem a legracionálisabb gondolkodásra késztető koktél...
hú de korán keltek itt egyesek...vagy későn feküdtek le aludni
jó reggelt
Hallottál a török korrupciós botrányokról ami miatt letiltották náluk a jutubot?

Ha csak annyi bajuk lenne... : http://www.zerohedge.com/news/...
Gondolkodtam, eddig 3 lehetőséget találtam.
1. Amit mondtam, h rezonancia miatt csörög valami. Az is lehet a berúgókar volt azt nem fogtam így visszagondolva majd holnap kiderül
2. Kopogásos égés, ezt ugyan elvetettem.
3. Amire eddig nem gondoltam, az pedig a főtengely...
Ebből a tünetből lehet akár ez is, ráadott gáznál, 1500-2000 felett mintha nem lehetne hallani, csak amikor visszaengedem a gáz, ekkor kopog, míg vissza nem esik a fordulat.

Majd kiderül még elemzem a tüneteket, alaposabban kell vizsgálódni.
A centírozó szerszámot amire gondolok, szerintem vasakból össze lehet hegeszteni
A központosító nyomót már nem
még semmi , mindenki mozgósítva van .
igen azt fogjuk tenni , csak legyen kocsink
Köszi a képet, linket.
Sima kerékfújóval fújtra is rá lehet mérni utólag órával,
persze az nem lesz pontos, mert mindig enged
köszönöm szépen , már mindenkit mozgósítottunk , taxisok , mi megyünk szét nézni , már csak a remény marad meg .
itt nálunk az utcában csatornáznak , és nem tud senki beállni a házához , és a másik utcában kellett megállni , és onnan lopták el a kocsit
Fejlemény?

Pesten elég fura, hogy egy darab térfigyelő se rögzítette, merre mozgott a kocsi lopás után (bár biztos nagy munka ezt figyelni), valószínű akarás kérdése, hogy megtalálják vagy nem

A jövőben két dolgot tehettek, amit Imre linkelt cikket,
abban ott az üveg gravírozás, az is amit írtam, az egyedi cuccok.
Jó estét!
köszönöm szépen
Együtt érzek mindenkivel aki autólopás áldozatává vált!Sajnos a realítások ezzel kapcsolatban itt http://eredetvizsga.hu/autolop...
Ez így nagyon felületes látásmódban van, legtöbbször mindig más van a dolgok mögött mint aminek látszik...
De számunkra lényegtelen, semmi ráhatásunk semmire.

A történelemnek viszont fuss neki újra, mert az oroszokat valakiknek sokadik próbálkozásra ugyan, de sikerült leigázniuk. Az előző évszázadra gondolok, nem a lengyelekre a középkorban.

A második vh sem úgy robbant ki ahogy tanítják, az okai is teljesen mások.
Csak úgy egy kérdés. Hogyan és miért tudták a németek hetek alatt kiiktatni a szu hadseregének kb kétharmadát?
Nekem mondhatod, mert tudom
Pont az volt a cél, hogy laikus számára csak vandálkodásnak tűnjön, de tudtam azt is, hogy lesz aki vágja mi is itt a csízió
Jánosom, nekem nem kell helyreütnöm semmit, mert én abban vagyok profi, hogy véletlenül sem nyúlok olyanhoz amihez nem értek. Ellenben mindig megkeresem a hozzád hasonló "szaktudású" és mentalitású "mesterembereket", akik ugyan megkérik a tudásuk árát, de a munkájukba mindig belekerül egy kis plusz, amit a tapasztalatnak és sok esetben a versenyszerelésnek köszönhetnek.
Eltölthettem pár órát ilyen helyeken szépen csöndben, ha szerencsém volt akkor láthattam, hallhattam ezt azt.

Tengely:
Persze, hogy nem hibásan jön ki a gyárból. Arra utaltam, hogy még a legkiválóbb alkatrész is "sérülhet, torzulhat" nem megfelelő bánásmód miatt, ezért mindig ki kell órázni a vadiújat is.
Ha a dobozos gyári új f.tengely nem 0-ás annak két oka lehet. Gagyi a gyártó technológiája, vagy megsérült a szállítás alatt.
A pali profi, látszik, hogy nem ez az első tengelye.
Egyébként melyikőtök hány tengelyt egytengelyűsített már 2 század alá, hogy ennyire tudjátok, mit hogyan kellene?

Erről ugattam, hogy az a sonka amiben rendesen szorul a csap ahogy kell, abban összeszereléskor sem mozdul el csak úgy, viszont kurva nehéz egytengelyűsíteni. Ezt üthetnétek bronz vagy alu kalapáccsal egész nap...