Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi már rátaláltam, de még nem olvastam végig.

Az első gondolatom az volt, hova lett az ürge, aki írta, de aztán megnézve az aktivitását, nála ez az eltűnési periódus normális.

Minden szobába beülök, minden forrást megnézek, tök mind1, h ki mondja, és semmit nem hiszek el úgy ahogy mondja, hanem átgondolom

Szerintem ahhoz, hogy felismerd a rendszer működését, érdemes ismerni a belerakott történéseket/trükköket/elterelő műveleteket is.

Az már egy másik kérdés, h mire mész a tudással és mit kezdesz vele.
Csak magaddal tolsz ki, ha felhúzod magad az emberi hülyeségen!
El kell fogadni ezt is, nem fog idegesíteni
Jó napot!

Menjetek motorozni!
jó reggelt
mindenki alszik még?
De hagyjuk kicsit a materiális dolgokat. Már egy ideje be akartam linkelni neked ezt az oldalt, mert párt politizálsz, választásokkal foglalkozol meg megmondóoldalakat linkelsz, szóval hagyod magad megvezetni pár igazság közé bújtatott trükkel.

Itt ez az írás, szerintem ez az ami összességében elég közel állhat a valósághoz.
Alulról kezd, mert ott kezdődik : http://nemadjukfel.blog.hu/
Nem azt b+! Azt, hogy jó tengelynél kicsi az esélye, hogy összerakásnál elmenjen, mert ahhoz nagyon el kell bénázni valamit.
De erre írta Murphy, hogy a kétbalkezesek rendkívül találékonyak, ezért nem lehet ellenük bebiztosítani semmit. Szóval ne verd rám a balhét ha valamit mégis elbasz valaki...
Amúgy meg ki van már a tököm az értetlenkedéssel, veled is csak azért vagyok toleránsabb a szokottnál, mert Suzukis vagy és látom benned a szándékot, hogy jól akarod csinálni, de azért ne feszítsd túl a húrt
A te f.tengelyes tanulságod az, hogy amihez nem értesz és jó, azt ne piszkáld mert szarabb lesz és még jó sok pénzbe is kerül, meg még szopsz is vele

Nem azt írtad, h behúzással nem lehet elbaszni azt, amit kint a padon centírázosánál megcsinálnak?

Illetve írod, h rezonanciától visszaáll a helyére, akkor szerintem ezzel az erővel el is mászhat
Basszák meg ezt a sok célszerszám szükségletet, már van egy kosárral az RMXhez.
A dekliben lévő kuplung kiemelő szerkezetem szétszedéséhez is spéci kihúzott kellett tákolni Lassan tényleg kéne egy esztergapad
Ott gyűlt fel egy rakat spén, ki kellett pucolni, ahhoz meg kivenni a rudat, csapágyakat.
Sose lesz útra kész a motor főleg ha még szétveszem párszor
Estét!
Helo oda nem mert tokodon lesz de oda már megyünk vagy 10-en
Én benne vagyok, egyetlen kikötéssel, legyen kívül- "belül" fehér
Mondjuk félvér csajokkal kivételt teszek, azoknál elég ha belül fehérek
Na igen, nem is értem, hogy miért nem opció manapság a gyár által jóváhagyott javítási mód, a csere?
Van olyan minőségi motorgyártó aki a manualban olyanokat ír, hogy nagyobb kopás esetén (oda)"visszahüvelyezni", meg gyári alkatrész helyett olcsó utángyártottat rakjanak be?
Eszem megáll, főleg mikor olyanok döntik el a javítás menetét akiknek fogalmuk sincs az egészről
RMZ fórumba írta az RMX tulaj, annál ha megindul a nikaszil akkor az csúnya meló...

Viszont továbbra sem értelek. Versenygéped van, ami nem a spórolásról szól, ezen belül a KTM prémium kategória (még drágább) amit aztán főleg nem a fillérbaszásra terveztek. Mint mondtam én nem foglalkozok KTM-el, többek közt emiatt, mert túl drága, de aki olyat vesz az viselje a keresztet.
Viszont ha mégis a fillérbaszás kerül az első helyre akkor mérlegeljünk mit érdemes mikor cserélni, erre volt példa az ütős f.tengely.
4 ütemnél az elsődleges a szelephézag, a szelepek és a fészkek meg a vez lánc. Ha spórolsz és nem úgy és arra használod amire tervezték, akkor nem tök mindegy, hogy mekkora a henger kopása amíg nincs emiatt probléma?
Erre tessék először választ keresni!

Mi értelme van plusz pénzt rákölteni, amitől ráadásul nem is lesz jobb mint kopottan?
SZÓVAL. .Ma 1-2 szazad utan kibaszott jol ereztem magam, nem is vert félre nagyon de meg egyenesen láttam ki a fejemből
És még nem is motoroztam hanem söröztem -
Ti meg mi a faszt ragjatok a billentyűket, ahelyett motoztatok volna valami rendes motorral...husaberg , huski, warna...wagy az ász ktm :))) a gazt nem is emlitem
probálj meg keresgélni ebay , képesmotor aprók stb.. simán találni fogsz uj vagy ujszerű hengert kicsi pénzért. kár hogy nem 2 t van . arra van szarásig minden garázsba 2 db tökéletes henger. (250)hez

csomóan raktak rá nagyobb hengert meg kitudja miket variálnak és az erdedeti meg ot lapul feleslegesen. na hátha..
Ez kibaszott nagy szopàs. Akkor marad az új réteg.
szia.ha jól tudom,úgy 180 körül.szinte harmad ára egy 2004 körüli ktm-nek.525.hobbi szinten haverokkal endúrózni ,ez nem reális ár a javításra.
http://m.ebay.de/itm/400348897.... Ez elvileg henger. Nem tudom mièrt dugó van a kèpen
Mennyi egy új henger?
így gondolom én is,mert már megvettem az új dugattyút,és az elmélet szerint a gyűrű keménysége miatt,a persely gyorsabban kopna,de nicasil 80.000 fölött van,persely 15-25 .így nem a fele.azért gondolkozom még,de nem szeretném osztani az eszet tovább.köszönöm a válaszokat.
Hali,a Nicasilozás kb 2 szer annyi mint a persely,és pont 2szer annyit fogsz elmenni vele mint persellyel...Megéri rászánni lesz egy alapméretes vadi új hengered...
egyáltalán nem szopatlak,nem ismerjük egymást,és ismeretlenül,arc nélkül nem tennék ilyet.szemtől szemben megtenném,ha úgy gondolnám,hogy valaki köcsög.ezért hagyjuk ezt a stílust lógva.általánosságban kérdeztem a nicasilról,mert te azt írtad,hogy rmz be valaki perselyt akar tenni.te ezt nem támogattad.erre azt gondoltam tudsz megoldást rá,vagy olcsóbb nicasil,vagy valami olcsóbb megoldás formájában.nekem 4t 525-450 van.persze erre írtam,minden motor addig jó míg új,utána csak az alkatrész kereskedők járnak jól,mert pont leharcolják őket,és az ár /szerviz nagyon nincs arányban egymással.ötkilós motorra, pont lehet ugyanannyit költeni,hogy jó legyen.mindegy,hogy 2t,vagy 4t.de ez sem szentírás,saját tapasztalat.ebbe pont a nicasil vita egy tetemes összeg.aki hobbi motoros,annak jó a persely is lényegesen olcsóbb,de tudni kell betartani bizonyos szabályokat.ezért gondolkozom rajta én is.a másik dolog,nem vagyok profi a gépműhelyes dolgokban,nem tudom hogy csinálják,de akárhova bemész senki nem fog elküldeni,hogy nem tudja megcsinálni a hónolást,és méretre óra szerint jó is,mert már ezen túl vagyok.a harmadik meg egy szerelési tapasztalatomat írtam meg ,hogy vannak olyan parasztok,akik megcsinálnak eladásra mindent,az új tulaj meg örül,míg nem kell szétszedni.bocsáss meg ha nem voltam érthető,nem szerettelek volna megsérteni,ezt őszintén mondom.csak írtál valamit,én meg gondoltam nem kell perselyeznem ebből alakult ez ki.
Figy, te most szopatsz?
Kérdezném ha tudnék ilyen helyet?
Meg úgy egyáltalán kezdem elveszteni a fonalat...
Power leütötte nikaszil sérülésről volt szó japcsi kétté motornál, az rendben, hogy jössz a KTM-el (nincs vele tapasztalatom mit bír a nikaszil labancéknál) de ahogy sejtem, a tiéd még csak nem is kétté, aztán ennél a használt motor vételes dolognál meg már tényleg nem tudom mi van.
Többek közt ezét szerelek csak magamnak és esetleg nagyon szűk haveri körnek, mert a plebsz még azt sem tudja mit akar. Ráadásul ezt még elmondani sem tudja, az idő nagy részét az viszi el, hogy kiderüljön miről is van szó
Jó napot.Holnap sóskút EC re megy valaki?