Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kérdezhetek valamit?Jó akkor megkérdezem
Ha teszem azt 0re centírozol egy ftengelyt,az a blokk összehúzásánál nem fog elmászni egy kicsit valamelyik irányba?
Júj Jani bácsi !
Dá szépön megszaladt az a dremmer ott a bal felső ficakban
Ja még annyi, hogy majd ha 0-án fog futni a f.tengelyed, aztán méregetheted a dugókat és agyalhatsz, hogy melyikkel miért ráz jobban, mert most az egytengelyűségi hiba miatt is ráz valamennyit a lelkem
Ember, ha így beszerelve a csapágy közelében méred akkor persze, hogy nem fog akkorát ütni, mert nem a valós egytengelyűségi hibát méred.
Ez a végeken sacc min 5 század, tehát szedheted is szét a könyv szerint

Elárulom neked, hogy a gyári 0-ás, és nem sok ember van aki azt szétpréselés után olyanra meg tudja csinálni. Ha pedig félre lett préselve akkor szinte lehetetlen kinullázni.
Ezért kell megbecsülni a gyárit, mert az nem vágja szét a csapágyat és a fészkeket, de ez már igen. Felét, harmadát fogja bírni a két csapágy, meg a fészek.
Csapágyból is gondolom a "sima" C-st vetted bele.
21

Szerencsére nem vagyok az, s nem is lennék motorszerelő, sajátomat kókányolom csak
Ezt az infót is köszi

0.02 és 0.01 ad van az oldalakban kiórázva ahol mértem.
A srác tuti beljebb mérte, nem ott ahol a videón mértem, gondolom neki ezért lehetett kevesebb vagy azóta ment bele, bár nem tudom mikor

Sokat gondolkodtam mire meglett a megoldás, hogy a blokkra milyen módon fogassam fel az órát, hogy állítani is lehessen meg azzal mérni is század pontosan, állványt nem kaptam hozzá csak egy befogó csavart(ezzel felső holtpontot mértek hengerben ahhoz volt a befogó), ez a megoldás született, célnak megfelelt, tudom kókány meló.
http://youtu.be/SGcRITkwrCw
http://youtu.be/DJYUWmyjjx0

Sorry, h nem függőlegesen áll, befogás hibája, így volt a legegyszerűbb megoldani, a lényeg szerintem látszik rajta
csak kicsit gondolkodni kell, hogy akkor most mi is van, merre van csavarodva vagy párhuzam
A kúp másik végén is mértem rögtön a menet előtt, ott 0.025 volt.
Köszi a képet

Komplett eszterga padod is van?
Wössner dugó szett RMX250be engem meggyőzött. Íme a tények.
66.96 os Wössner dugó+gyűrű 226gr.
Csapszeg: 50gr
Furat belső átm 12.9mm
Minden együtt(dugó, csapsz, zéger, tűgörgő): 296gr

66.94 es gyári suzi dugó 222gr. (GYŰRŰ NÉLKÜL, gyűrűvel 226 körül lehet ez is)
Csapszeg 48gr
csapszeg furat belső átm 13mm
Együtt minden gyűrű nélkül 290gr

66.96 os PROX (kopott)
Csapszeg 62gr
furat 11.9
Dugó+gyűrű: 226gr
Minden együtt 306gr

A PROX a legnehezebb a 3 közül, elsősorban a csapszeg miatt, 12 gr mal nehezebb, ez köszönhető annak, hogy ennek a legvastagabb a falvastagsága.

A furatok mind3 helyen belül lettek mérve középen, ahol a legkisebb az átmérő, azaz a legvastagabb a csapszeg.

Annak ellenére, hogy a wössner kovácsolt és több anyagnak tűnik, mint a gyári, még is hasonló súlyban vannak komplett.
jó s t-t
(azaz jó es-té-t

déw szali lyaúl mondja ha unatkozol csinálj gyereket.. ..én is nagyon unatkoztam már.. igy útban van a következő is...

tos..
megoldódott az inverter kérdés...
meg van...de most ezzel akkor lehet heggeszteni alut vagy sem. ..
és akkor milyen pálca kell hozzá ..
mondjuk lengővillához.. alu felni hez ..illetve váltókarhoz ha hegeszteni akarom...
előre is ...thnx
Szép estét!

Meló: Itt melózom a számítógép előtt távmunkában otthonról, így akkor nézek/írok a fórumba, amikor időm engedi, csak belépek a böngészőbe és kész
Néha amikor már sík ideg vagyok valamitől vagy épp telefonon beszéltem valaki okossal le kell ereszteni a gőzt, olyankor szoktam böngészni ezt azt.
sziasztok! déw már megint szerelsz ? mi vagy te szerelő?
mijezaz ? p20 ?
Pont én is ezt akartam kérdezni?
Ezen a képen minden lényeges látszik a művelethez :
Ha meg a csúcsfészeknél van feltámasztva a padban (ez az általános mifelénk) akkor meg a sonka tövénél órázod ahol általában a csapágy fekszik fel.
Ne bénázz már, egyértelmű, hogy a feltámasztási ponttól legtávolabbi köszörült felületet mérjük, ami egytengelyű a csapágyazási ponttal (gyújtás felől pl. a kúp széle).
Leképeltem neked, de percenkét merül az akksi a gépben és megint töltenem kell.
déw vaze... te mikor melózol? mert vagy itt vagy vagy motort szerelsz . na nem azért csak mondom rákérdek már .
asszon örül neked? a gyereket ne kérdem az viktor veszzős paripája!
Erre nem is gondoltam, s milyen igaz

Szervízkönyv alapján tettem volna ide, ahol a képen van, de most már nem tudom aki centírozta hol is nézte
Nemsoká megyek az óráért és kiderül.
Ha csak az egyik fele üt akkor görbe az egyik része
Nem mindegy hova teszed az órát mikor a padban van, de az az 1 század túl jónak hangzik, az még mérési pontatlanságnak sem sok.
Én ettől többet saccolok.
ok, délután megcsinálom.
Egyik fele 100% üt, 0.01 ad benne maradt centírozás után, de nem tudom melyik már. 0.05 ad a szervíz limit, így mondtam ok maradjon.
Órázd meg a beszerelt főtengelyed végét (lehetőleg a hosszabbikat), hogy mennyit üt vagy nem üt, és ha van eredmény akkor levonjuk a következtetéseket...
Ejj de nagy a forgalom

Szép napot a Hölgyeknek is!
napsütéses szép napot