Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és még egy dolog, használt motor vásárlásnál utólag derül ki minden.gépműhelyben az is előfordul,hogy megcsinálnak eladásra mindent,majd gondolom más is bele botlik,használt dugóhoz hónolják a perselyt,ami gyári méret alatt van(már a persely),és mehet eladásra.a szép a dologban,hogy gond nélkül ment két szezont,bontásnál volt meglepődés.
ha tudsz ilyen helyet,írd meg te,mert mindenki vállalja a hónolást,és nem is mutat rosszul a megmunkálás után. már csináltattam párszor,de a tükrösség eddig eltűnt,de extrém kopás, vagy sérülés után nem marad más mint a hüvely.
Jó, csak először nem írtad a problémát (az kevés, hogy te tudod), akkor meg milyen tanácsot is vártál rá?
Ha nem sérült a nikaszil akkor nincs baj, illesztéssel ne foglalkozz, mert gondolom van hozzá pluszos dugó.
DE! Nem ártana hengeresre hónoltatni, csak nem kaptunk még rá választ, hogy hol van mifelénk gyémánt betétes vízszintes hónoló, amivel normálisan meg lehet csinálni. A korund betétesekkel max tisztára lehet dörzsölni a nikaszilt ha felkenődött rá a dugó, de az szabályosra nem munkálja meg.
akkor adnál egy elérhetőséget?a lényeg,hogy mérés után a 95.00 hengerem,95,04.Na most,vagy megpróbálok nicasiloztatni,mert ekkora dugó már nincs,hogy 0.06 illesztésem legyen,sőt wössner 0.04 et ad meg a gyári adataiban.nem távgyógyászt keresek,de ha van ötlet,szívesen meghallgatom,mert nem olcsó eljárás a henger felújítása,és itt olvastalak egy ideje,úgy gondoltam írok neked,hátha előrébb leszek.
Hali!
El kell szomorítsalak, nem én vagyok az aki neten és telefonon keresztül gyógyít! Ha érted mire célzok.
Dehogy szívom fel magam, téged már rég a helyeden kezellek, ezért is írtam, hogy neked ez a téma sok, hogy értsd te is, ez az esetedben ez a disznó elé gyöngy kategória
Na de, hogy ennyire korlátolt legyél az azért még engem is meglepett.
Te nem mérsz, ezért nem is szeded szét ha nem jó, mert igénytelen vagy mint a disznók (gondolom ezért is szoktál sárban fetrengeni )
Dév mér, de nem szedi szét mert úgyse csinálja meg neki senki jobbra...
Én mérek, és ha 2 század feletti az eltérés akkor szétszedem és addig csinálom amíg jó nem lesz. Azzal a fotón szereplő blokkal pl 3-4 napig játszottam mert félre volt préselve egy nagynevű szaki által és berakás után ütött. Aztán Petró Bandibá is megcsinálta padban 1 századosra, de beszerelés után megint ütött...
Aztán jöttem én... most beszerelés után 1 századon belül van a vége, de még meg fogjuk nézni pár perc járatás után is, hogy a rezonanciáktól nem-e áll vissza a "helyére".
Hiába, ha igényes a gazdi akkor én megteszem a tőlem telhető maximumot, szóval ne hasonlítgass magadhoz kérlek alássan
(a Berg meg a Husky nem motor, szóval félrevezetőek a példáid, ezzel nem azt mondom, hogy nem működik, csak azt, hogy igénytelen még a tervezése is )
szia.olvastam a hozzászólásaidat,és mérés után vagyok,szeretnék tőled tanácsot kérni,mit lehet kezdeni egy hengerrel,hogy ne bassza el az ember a nicasilt.már hajlok a perselyezés felé,mondjuk nekem ktm van,de szerintem mire hozzánk kerül egy ilyen motor 5-6 évesen,már nem sok esély marad más megoldásra,mert pont annyira elhasználódnak,hogy egy normális felújítás annyiba kerülné,mintha az ember venne egy jóval fiatalabb motort.
Ne cshinyádd a chirkustot
alapjahiban különbhözhikk a felhfoghásotokja.
aztat ércsükk hó jövön megyen, de az nekije annyira nem jóh.
meg aztat is ércsedd meg hogyh a percizijós emberek5 marhája tudjah idegesittni a szakbarbárdkardolás
Hó el tuddjad kipzölni a 2tök közti khülhömbsegget 1phéldát irhók neköd :
Viktor és Jhánosh aztat a felad6ot kaptákh h csinázzanakh cshirkeol6.
Vikhor hanar végezett és buldog cshirkélji löttek hamar.
Fogotth 25ös phozdorjalemözököt oszt fővágta 3feli mög összefog6a őköt 9db facsavarral.
A ólh készh, csakh nincsh néki aljja me minek a csirkelábh alá fa mikó az a fődönjáróh lényh ésh nem fánh élőh áll6.
Szalh tetejhe ván néki mög 2 ódala és ha a cshirke ponth aláhja áll meg nincsh oldalszéh, akkó kafi kis heljje van.

Jáhnosh meg mögtervezih áthgondolhjah előkörösi a vizhmérthéket elgondolkodhik azhon h valjohn jobb leszh e a toljáshozam ha délhi fökvéshűű ablakoth is beéphíth sötöbö

Étted mán ?
Hah nincsh pröcizz pontos mög fojjtohn a jobbh megoldásht körösö ömber akkó sosenem lenneh pölö 525csi ne vót előthe menyhi römökű műkölődő bevátt módzsör má 52be
jó napot.

azért durva dolgok vannnak itt a fórumon...
6206 csapágy beépítése...
dévnek is majd 0,05-5 ver az a kibaszott főtengelye
jódos is ir igaz hogy márvagy 5 ször megköszöntem neki...
de megteszem 6szor is...
köszi jódos...
dizsimmi meg azóta is max egyszer-2 szer köszönte meg amit küldtem neki..azt is telifonba.. jó jó dzsimmi ..ide most sem kel kommentelni..nem kirakatköszönés kel

lényeg...
ami azért számit..
asszony néz a kékfényke csúfolt hiradó förtelmet..a karikás kettőn...
nem ir6om ki hogy tv (2) mert zsir-tv ezt már levédette hogy tv
lényeg.(2.szor)
elütöttek gyomaendrőd belterületen egy 62 éves férfit biciklivel volt egyből meg is halt...
gázoló nyilatkozik...
zsebredugott kéz.
öttem szabályosan az úton.. aztán a naptól nem láttam meg a biciklist csak mikor már csattant akkor fékeztem...
kb ennyi volt...
ö szabájosan ment ..a a nap sütöt igaz hogy elgázolt egy biciklist aki az út szélén ment..de ennyi..ő jött szabájosan ..oszt ennyi
na ez azért kiverte nálam a biztit...
a riporter legalább annyit kérdezhetett volna ..és nem zavarja hogy elgázolt egy szabályosan közlekedő embert..aki meg is halt...

nem is tudom..
lehet bennem a hiba..
de igazándiból egyet sajnálok.. nem az ö apukálya volt.. mertt ha azt gázolja el és ilyna akkor is a hangneme akkor kiderült csak én éreztem rosszul a részvét és megbánás mentes dolgot..
mert ő ment szabályosan nap szembesütött oszt ennyi a történet..

azt sajnálom igazán..nem egy bálaszálító ált szabályosssan az út szélén.. kimeredő 1méteres acéltüskével..
ö jött az út szélén ..a nap szembe sütött tüske meg .. átszaladt az a fején
oszt ennyi
feltétlen ezt nézzétek meg:
http://youtu.be/iFDe5kUUyT0
Jó reggelt!Nem vagyok rasszista de mi fehér emberek tartsunk össze ha már úgy is elvagyunk nyomva
lyodli
kedves vagy de hazudós is tudod?
de én is sokat tanulok..
emócionálisan fejlődöm.. és rályöttem a hazugság a másik arszába sokszor sokat segít ...

még egyszer köszi

látod janó.. ebbe tökre hasonlítasz rám

imádom hogy ilyen pöpec elméleti szakemberek vagytok...
kimértek mindent...értékeltek mindent.. de mikor meg összerakáskor ..a szuper értékeléses összeszerelés után...csörög kopog rezeg rezonál..akkor azért ott belül.. belül érzitek azt hogy qÚrwára megérte a sok méricskélés. ..
jól mondod kispalyti..a te elméleti szerelésedhez képest..0 lófaszok vagyunk itt sokan..
de a gyakorlat az...ha összerakunk valamit egyszer ..az azért jól működik ölég sokat...

jakszi.. te agyaltál ennyit mikor a gast felúlyítottad
mérted beszerelés után azt a fötengelyt amin akkor már nem is tudsz variálni...
nem ?
trehány vagy

persze persze.értem én hogy az elmélet..
de megent eszembe jut bontóst mikor oltotta egy mams racel.. hogy elméletileg ö sokkal jobban megy mint mi...
csak ő akkor járt a fél kör utáni kiállásnál mikor mi a 3dik kört fejeztük be
pedig ..pedig elméletbe sokkal jobb volt

janó.. ne szivd fel magad.. egyszerűen ne is irj nekem..látod tök felesleges.. én sem irok neked.. oszt jól elférünk itt sokan
Kérdezd már meg a nagyokost, hogy hol hónoltatott rá?
Érdekelne hol van gyémánt betétes vízszintes hónoló mifelénk?
Blazusiak féléknek való.
Ez már a rém extrém kategória!
Túl precíz vagy, ezért nem érted a kókány nyelvet
Visszahüvelyezést én se értem de kókány körökben nem kell felakadni minden
A hónolás szerintem felesleges volt neki, de így látatlanba tudja fene...
Részemről próbáltam segíteni hülyézés helyett , most már legalább méresse ki rendesen a hüvelyt és úgy vegyen bele dugót.

Köszi, értem a szöghibás definíciót, nem szükséges pontosítani mindent, ha nincs kedved, majd idővel összeáll
Csak nem akarod érteni ezt az egészet...
Kezdésnek annyit, hogy a te óraszerkezeteddel nem fogsz sosem pontosan mérni, ez most csak azt mutatja, hogy nem tökéletes.
A lényeg, hogy a tengely szöghibája ha a csapágyhézagon belüli akkor nem bassza ki a fészket, ha nagyobb akkor gól.
A te esetedben ha kis terhelésen van használva akkor talán marad annyi hézag, hogy kimozogja. A többit inkább hagyjuk mert látom, hogy kurvára nem értitek.
RMZ fórumban látom megint van egy barom aki szét akarja baszni a nikaszilt miközben tuti javítható a cucc.
A barom "visszahüvelyez", én már ezt sem értem, mert mi az, hogy vissza?
Minek erőlteted az olyan témát amihez láthatóan fingod sincs?
Terhelésről beszélek, nem határfordulatszámról.
A hengergörgős érzékenyebb a tengely szögeltérésére, tehát kókányoknak jobb a mélyhornyú golyós, főleg ha lazább, tehát a C4.

Nem kell nézni beszerelve az ütést, jó az neked úgy is. Ezt csak azért kértem Dévtől, hogy lássuk mi a pálya felújítás terén és legközelebb mérlegeljen, hogy mi éri meg és mi nem.
Meg valami olyasmi is van a dolog mögött, hogy pofázok itt nektek feleslegesen, ti meg hitetlenkedtek, pedig igen kezdő szinten vagytok legtöbben a szerelésben.
Szereléses meg csapágyas témát veled befejeztem, mert csak időpocsékolás. Én arról beszélek, hogy valami hogy ideális vagy tökéletes közeli, te meg arról, hogy mi az a minimál szint amikor működik. A kettő ég és föld. Folyamatosan a kéttéhez hasonlítod a 4T alkatrészeit meg kopásait, egyszóval fogalmad sincs az egészről
nagyon nagyon szívesen kedves jo barátom viktor!
már nálam van köszi..
csak mondom erről is leszedem az elokszálást..de aztán erről sem
ott van ottónál hetek ota a másik a gyári fekete eloxált... ex ákié mert megérdemled..... annak semmi baja csak van rajta egy dudor . ki lehet görgőzni 2000 ft ért. bevittem neki hogy adja oda neked. azota is ott van a polcon. mondjuk azon se lepödnék meg ha nemsoká egy endúrós boltban látnám viszont 10 ezerért mint az ajándék gumijaimat 3000 ért. muhahahahahahha
ahogy 1 fogorvos mondja a páciensének..fog-almam sincs

azt tudom ami a gyakrolat..
nj 206 mikor bejött a bergnél 2004ben..az összs berget vissza kellet hivni mert mindnek letört a szépe a szuper csapágynak a másikfajta szerintetek gagyi 6206 ok akkor már 5 éve mentek hibátlanul
kiderült a fútengely akszilyális irányú holtjátéka ..kicsi.. a 0,3 tized az kicsi volt..múhahaha..kicsi a 0,3mm
aztán ez megszünt 2005re mert mindből kivettéka hézagoló lemezeket és 0,5 re növelve már nem tört le..
az enyémben amig nem kezdtem elé z extrőm melegitős endúrót... addig a gyár icspágynak semmi baja sem volt..

kicsit elkezdett hevülni..egyből ez is letört...
az egyoldali 6206 csapágy fullosan jó ...merrt központositja..nem engedi szaladgálni jobbra balara a ft abba fél miliméterbe...
a másik henegrgörgős meg ha széthúznám a blokkot..mit tudom én a váltó miatt..... akkor a szerlehetőseéget adja.. nem kell hozzá préselni amit itthon nem is tudok
Tán 6 éve, 2008ban vettem ha minden igaz.