hándred vörds tú ván is di end...magyarul...100 szónak is 1 a vége
szedd szét mihamar..különben olyan teóriákat szül a fórum hogy lefüstöl a sportmotor ponthu összes oldala
jódos..
épitkezel.. az állat..
én 13 éve épitkeztem.. hát nem kezdeném előről ..
teljes embert kiván.. vagy végül is az sem kell.. mert ha van egy 15 húsz misi zsebben..fővállalkozsó mindet elintéz
déwó, ott volt a 300 as fullos sxs em. ha akkor megveszed annyibol mint amennyit azóta erre a vasra locsoltál . most ülhetnél a tv előtt és szotyizhatnál.
ez amúgy meg ..tök hüklyeség..
bent is mondom a kollegáknak nem muszály elmondani a teljes igazságot..mert a kollegák sokkla jobb sztorikat köritenek félig ismert dolgokhoz ..mint az akivel ez meg is történt
Csak ennyit hallani? Az semmi
Ha ezt a hangot valamelyik általam felújított blokk hallatná akkor először hitetlenkedve a kakukkos órámra néznék, aztán mikor rádöbbennék, hogy nincs is kakukkos órám, az érvágás lenne a második gondolatom
ja ..
de 1 nagy üveg legyen.. az elnyomja a hangokat egy időre..egy egész üveg egy jó időre törli a memóriát.. plussz amig alszol másnap addig sem akarsz motorozni
0,5re téve a trélyfát..
sajnos..sajnos ez nem lett jobb mint reggel.. úgyhogy az a hajtókar valahholl a dugócsapszegtől a főtengej alsó csapig..valahol hibádzik..de naon..naOn naon
én mint laikus ... nekem úgy tűnik ez a hang olyan mint amikor ütött valakinek az utolsó órája. vagy nem tudom de valami olyasmi. déw. hagyd rá és igyál meg egy üveg pálinkát.
bakker ..déved..
ez az.. a videjó elején erősebb a klattyogás intenzívebb...aztán ahogy telik múlikaz idő.. egyre gyengül..és 15sec körül..teljessen meg is szűnik
bakker.. ezek szerint..meggyógyult
na... jó a haver ha barátnak szar is jó neki ha kiveri
dév bakker ..felejtsd el amit délelőtt mondtam..
semmi baja.. éljen a böszme vöszner
be kell rugni és gó extrőm..
és azt mondom.. ha vizet meg olajat sem rakol bele az sem lesz gond..mert szerintem hamarabb megadja az magát mint sem felforrdzson
remélem te nem érted félre amit én mondok..nem úgy mint én téged a délelőtti pitymallós órákban
dév..a vidi faxa.. még sztíwönsz szpilbergersem tudná ütösebbre tervezni...
a háttér is passzol..a teljes setétség...
pont mint egy horrorfilmben...
melynek cime..:A rémeremiksz támodása a bátortenyerei lakosok ellen
A kovácsolt dugónál alap, hogy berakás után be kell jól melegíteni a motort és aztán hagyni lehűlni, mondjuk ez a friss összerakásra is igaz. Aztán már a csapszeg is szorosabb lesz benne kicsit...
Ki préselte és egytengelyüsítette a f.tengelyt és mennyi maradt benne?
Szert tettem egy EC 200-ra és elkezdtem kicsit rendbeszedni. Kérdésem a következő volna: Hogyan lehet úgy felrakni a rezót hogy a 2 tömítőgyűrűjét a kipufogócsonknál ne szaggassam szét? ( természetesen sikerült mindkettőt , pedig szilikonnal is megfújtam) ötletek tippek? Lehet h. én vagyok béna de úgy éreztem h. a gyűrűk nem túl passzentosak a kipufogócsonkra (pedig Tarjánban vettem - tehát gyári). Megvan valakinek ennek a pontos mérete, a robbantott ábrán 44,2X3-at ír, de ez nem túl sok.............
Kérdés 2: a szívócsonk alatti tömítést 0,5-ös klingeritből vágtam. Ez elég vagy kell a gyári tömítés?
Köszi!
Viktor már híresztel véletlen beszéltem vele reggel, nem e miatt.
Nem akarok a wössnernél semmit megóvni ha az ottani mérnökök így konstruálták meg a dolgokat, akkor az biztos így jó nekem nem éppen tetszik a hang amit hallok...
szerintem a motor is jobban ráz, de ez várható volt a nagyobb dugó súly miatt, meg lesz mérve ez is grammra pontosan.
Viktor félre informált.
Pontosítanék felső holtpontban jobbra balra megtekerve a lendkereket csattog valami, lényegében amikor húzná le a dugót a hajtókar, még nem értem miért csak ekkor hallani. A dugót megfogva is hallani, azaz 100% nem a dugó billeg a hengerben. Dugó csapszeg illesztés is simán lehet, nem betolni kellett a csapszeget a helyére, hanem szinte becsúszott, s csak a zéger fogta meg, hogy ne essen ki a másik oldalon
Még vizsgálom a jelenséget, addig felesleges félinformációkból levonni bármilyen következtetést!
Bontódik lefele a vas, majd leveszem a hengert és többet tudok, videóban felrakom az eredményt, akit érdekel megnézheti.
Ma csináltam olyan videót is, amikor jár a motor, rég hallottam már a hangját, de nekem valami sántított tegnap is, amikor levettem a gyújtásdeklit és úgy jobbra balra, na akkor lett gyanús a dolog...
Ez van, lehet csak én vagyok túl vájt fülű, s hibának hallom azt ami nem az
ejj fiuk micsoda hibába futottam bele ma... elmesélem mert tanulságos, és ugye van az a mondás hogy az okos ember más hibájábol tanul....
na a lényeg, 50 cc kicikinai super lotyo...kuplung felőli szimering elégve, na mondom ez itt nem szokott ekkora hőt termelni...
főtengely csapágy pörög rendesen nem akad , nem darál,érzésre sem log semmit, áááá mondom mégiscsak széthuzom a blokkot biztos ami elmult alapon, hát a csapágy belső fele csodálatosan elkezedett szétesni hálistennek még a helyén volt a lényeg... médin csájná...
Nem beszerelési bizonyítvány kell, hanem egy szakképzett tanú (legjobb egy igazságügyi szakértő lenne, de annak a költségvetése elrontaná Dew egész napját) aki bizonyítja, hogy minden a helyén van, de valahol hibádzik a dolog, és az nem a szerelés, hanem az alkatrész.
? ezt nem értem. végül azért nem szoltam mert tesomék elmennek érte. neki azt mondtam hogy otthon vagyok. nem ecsetelném miért..... neki kifizettem a papirozást azt mondta mindent elintéz. azt nem értettem mi a büdös fasznak tekerteti előréb a kilométerorám. fogalmam sincs hogy kerültél bele a mokába de azért köszi. azt hittem azért hivtál mert le akarsz hülyézni a videó miatt. ha találkozol vele mond már neki azt hogy odahaza vagyok! nem szeretném ha trükköznének valamit. elvégre kifizettem előre és egy szaros papirom sincs semmiről. nem szivesen tolatnék bele abba a szép nagy panoráma kirakatba.
szedd szét mihamar..különben olyan teóriákat szül a fórum hogy lefüstöl a sportmotor ponthu összes oldala