Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én azt javaslom hagyjuk a picsába az ejtőernyőt... azt csak a gyávák használják..( természetesen nem a doktor urra gondoltam.. kérem alásan... ) fékezzük meg ellen rakétával mint az űrsiklót...
A dugón az a szürkeség nem örök életre van tervezve, hanem a "bekopásig", de bizonyos esetekben több ezer km után is majdnem teljesen rajta marad.

Váltóolajos hisztit nem bírom felfogni...
Ha szét volt szedve a blokk akkor mit keres benne a régi olaj?
De ha "mosási" szándékkal lett első járatásig visszalöttyintve akkor előtte állás közben leülepedett a fém benne, az hétszentség. Netán jól felráztad visszaöntés előtt?

Lehet nem nagyon kellene neked ezt a szerelést erőltetni, legalábbis a használós motoron nem, vegyél egy legós mocit is amit csak szerelsz, úgy olcsóbban megúszod

Ha van rendes kenése a cuccoknak akkor egész sokáig húzzák számottevő kopás nélkül :
ejtőernyővel fékezni fák között , rakéta hajtóművet...

kéne egy jo pár ejtőernyő... de fejlesszünk egyet...nem vagyok semmi rossznak elrontója...
imre ha be sem inditom nekem még 2 hét után is rajta van a bevonat...

amugy ahogy irták mások is, láttam már jopár olyan dugot amin még ott volt ez a bevonat jo sok használat után, de a wössner-röl picsa hamar lejön, szerintem is csak valami bejáratást segitő pár mikronos vidéki főlművelő srác vakito dolog....
2t váltoba majdnem bármit tehetsz, ha meg kimondottan válto olaj akkor öröm és bodogság...

amugy elf-et használok, mert occso és jo...
Azèr gondold meg. Most egyet indokolok. Ha itt olvasol mint ich, làtod hogy mindenki karburàl tűt cserél, lendkerekezik meg súlyoz. Karburál elméletbe padon vagy szabadon tèlre nyàrra alulra felülre. Tèrfogatokat növelnek csökkentenek. Eresztik a guminyomàst tubliszoznak. Extrömgumit vesznek. Flexelnek faragnak. Ja meg néha vilàghàborúznak. Neked meg tegyük fel van egy fasza ràkketta hajtómíved, egy nagy tankod tele kerozinnal. Mentek motrozni többiek kuplungolnak zorróznak eresztik a nyomàst fujjàk a gumit. Te meg begurulsz a team közibe mac1 el, fordulaton a szupper engine ràcsattintod utànègetöt azt az ötezer forintos gumikkal is mèg a bikkfaòdalàn is felhasitol. Egy hàtrànya van persze vagyis 2. 1 hàt avartüz vagy bozóttüz könnyen előfordulhat. Meg ha a bikkfàta esetleg felcsapatol akkor kell egy ejtőernő lenekmenethez. Szerintem ez nagyon optimàlis. Szóval ha érdekel fejlesszünk ki egyet.
szerintem blokk se kell bele, Frédi-Béni hajtűműve lesz
Majd tologotam mint gyerekek, akinek nem futja benzinre.
Dehogy ver, csak segít és vigyáz az RMXre ha a gazdája már nem teszi
Amíg nem rakom össze rendesen, nem hagy vele motorozni
Minden apró eltérésre oda kell figyelni

Ha gyári benne minden, nincs ennyi szopás.

Nézőpont kérdése minden, jó oldala is van, amíg szerelem, tanulok belőle, tény, hogy a saját káromon
márha
Ha nem alakul ki megfelelő kenès, valószínű hogy az előjàték nem volt megfelelő, vagy kellő hosszúsàgù. Ilyen esetben indokolt sikosító hasznàlata. Lehetőleg kerüljük a mentol tarzalmú szereket, amelyek képesek a lúdbőrös tanyeszli enyhe szellőèrzékenységét befolyàsolni. Tehàt ha akcion közben lefingjàk a zacsit, az kellemetlenül èrint. szerintem dobjatok bele valami rakéta hajtóművet. Abba nincs dugattyú meg a kerozin is óccsòbb.
Hát Dew téged még az isten is ver...
Ebben 100% van igazság, minél jobb a hüvely állapota és a kenés, annál tovább tart a dugón is a bevonat.
Szép napot!

Tévedsz

A wössner dugóról biza lejön a bevonat. Valószínű csak bekopást segítő bevonat.

Van itt más bajság is

Spénes a váltóolaj, a kuplung kosár nyaldosta a kuplung deklit, tűgörgő cserés az eset.
Már csak az a kérdés maradt, hogy az alu spén nem e ette meg a főtengely szimeringet és azért fogyott le az olaj...

Van még min agyalni
Nekem 4 óra után még hibátlan volt a bevonat,új nicasillal!
Anno,az rmx be énis wössnert vetem,néhány nap használat után lekaptam a rezot,a dugón már nem volt rajta a bevonat...
Ron te váltóba milyen olajat használsz,haveromnak van egy bontatlan 10w40 motul transoil,olcsón oda adná,belerakjam szted?
wössner dugon már én is tapasztaltam hogy iszonyat hamar lejön az az "állitolagos teflon "bevonat festék....

talán az első összekopásnál lehet valami értelme, bár szerintem inkább csak a paraszt vakitás kategoria...
lyó reggel.
na ezért jó ha a nagy ijedtség után szétszeded.. kiderült minden okés az úly böszer forgattyús mekÁnizmusból
az a szitu.. gyanús is volt hog ylehet gyárilag valami ilyen szar.. mert a gyárban a végtermék bedobozolásáig. többször is van minőségellenőrzés..
és igaz hogy szerinted nagy az az illesztési hézag..de hála istennek nem neked kell ezt meg6ározni...hanem egy komoly tesztcsapatnak...ami azért a huszon pát év alat..csak bevált már

ezt a váltó olyajat azért kicsit..nem értem..
az ezekenél a jószágoknál..0,7..és 0,9 liter között szokott lenni.. nagyon kis eltéréssel..
+ az olajnívó csavar is ott van..
oszt ha 1szer ott megjelent az olaj.. akkor az a szint jó..
ugyhogy ..

az meg hogy a dugóról már a bevonat 5 perc után meg kopódik...
déw.. te szopatsz itt a fórumon...a ktm alko dugólyán a bevonat 8 év után még tuti ott volt..

lényeg a nagy ijedtségre..
meg van a hiba... te is megnyugszol és már a 7 végén már gó rályd
és itt már képpel

jól megszivatott szivattad magad

kiváncsi lennék hányan gondolták, hogy ez lehet a hiba

egy biztos. én nem

ezt most jól megúsztad akkor
Tudhatnám, ha valami csilingel a blokkban, nincs benne elég olaj, szerintem most megtanultam

A főtengely kihajtó fogaskerék meghajtja a power kiemelő szerkezetet, annak fogaskerekét, ezen van egy másik fogaskerék ami a vízpumpát hajtja meg.
Vízpumpa új szimeringet kapott, kicsit jobban szorul.

A főtengely kihajtó és a power meghajtó között érdekes a fogazás, kicsit nagy az illesztés és ez csilingelt, valószínű nem tudott felvenni olajat , valószínű nem volt felöntve rendesen a váltó.
Abból kiindulva, hogy az első 3mpben szép hangja volt a blokknak azt gyanítom az olajszint jó volt kezdésnél utána elterült, felvette a váltó stb, aztán kevés volt neki az olaj, lényegében ezért szedtem szét, mert kevés volt benne a váltóolaj.

Levettem a hengert, a hang megmaradt, kuplung ekkor már ki volt véve az nem csilingelhetett, gondoltam akkor főtengely, de amikor levettem a blokkdeklit a hang megszűnt, ekkor kapcsoltam, hogy ott már csak ez a szerkezet van, ami zöröghet.

Itt a csingiling.
http://youtu.be/QmIfX6dA-zE
Ez a hang durva is lett volna egy új hajítókar miatt, mert ha ennyit lógna újonnan azt be sem szabadna rakni...
Ez kb olyan hang mint ha beleverne a dugó a hengerfejbe (te esetedben abba a beteg pakolásba) vagy esetleg olaj helyett vizet vettél bele és nincs film...
Tehát filmszakadás van
Blokk kint, csingiling megvan, mármint hogy mi csilingel, de hogy miért is csak felső holtpontban azt nagyon nem értem , még

Semmi köze se a hajtókarhoz se a dugóhoz

Janek ismét igazad van, a dugóba a csapaszeg az szépen belegyógyult, most már passzentos.
A wössner dugón a teflon bevonat picsafüst, kb 5 perc járatás után már lehet látni, hogy kopik lefelé.
A wösner hajtókar alsó csap az bizony hidegen "lógós", nagyobb illesztési hézaga van mint a PROXnak, de ezt már megállapítottam a szerelőnél is, ahol át lett préselve.
Pár szóban írd már le a lényeg, hogy miről hablatyolnak itt, mert csekélyke angolommal elég amatőrnek tűnik ez az egész hókuszpókusz.
:-)

Még én is komolyan vettem, ahogy farkast kiáltasz, azt hittem helyzet van...........mindösszesen egy sötétben halkuló, majd elmúló kattogásért?

El kell engedni az ilyen hangokat. Még a végén bevonzod a problémát.
Én is küldök neked hangokat, de ezek a hangok remélhetőleg nyugtatóan hatnak rád is, mert engem lenyugtattak a napi stressz után :

idegen nyelven : http://youtu.be/v9SW3er_jLI

magyarul : https://www.youtube.com/watch?...

ez meg csak úgy : https://www.youtube.com/watch?...