Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Felújított blokk hangot, azt már sokszor.
De egyszer már hallottam olyat is, aminek nem volt semmi hangja, lehet be se indították
Rólam könyvet?

RMX et nem basszuk ki szeretjük, megy a vitrinbe, ha egyszer lecserélem hozzáértő szerelőhöz 100% nem viszem, mert meglátja és rosszul lenne, aztán hívhatnék mentőt

Nem kell engem se komolyan venni! Ezzel a slagos/vizes dologgal csak viccelődöm, elméletben pörögnek csak a kerekek.
Haszna van, pl. most már tudom mennyivel is forog a vízkerék a főtengelyhez képest, mert utánagondoltam.

Az "őrlődést" se kell komolyan venni, ez nem őrlődés, csak kókány dilemmázás
Pénz is lehetne, ha arra fordítanám az időmet, amihez értek, e helyett hobbiból olyannal foglalkozom, amihez nem, s e közben saját káromon tanulok, ami persze még viszi is a pénzt, csak asszony meg nem tudja

További szép estét!
A linket lehagytam sorry.
http://www.sportmotor.hu/motor...
bemégy a diszkóba és megtudod!
azon már tul van. kell egy balos hűtő és kész. gondoltam ha a kinai joáron küldi a szajrét egyre benevezek. gondolom ez a többcellás motyó. sima nem kell az van a bontoba is. na meg mondom ez is attol függ mit kér a ferdeszemű. a jóár az max 100 jurka a párért. azon felül felejtős .

tán réjnek is van valami elfekvő cucca. mostanában az is el van bujkálva. meg szerintem nem adná a balost külön. vagy igen ray?
Tudja vki mi a szar az a stroboszóp?
Egyszer már hallottál felújított blokk hangot? Ínnye Hallod,dewedember,rólad kéne könyvet írni Azé jó olvasgatni,de bammeg én kibasznám azt a szart az utcára,vigye aki meglátja Megértem,hogy nincs zsé,de csak őrlöd magad,aztán meg még a végén meg is hülyíted,pedig jó gyerek vagy
Mire jó? Hallom a főtengely hangját, mindenféle egyéb alkatrészek hangja nélkül a helyén
Ez az eszmefuttatás jó mérni gyakorlatban, amit írsz , de nem hiszem, hogy ne lehetne kiszámolni.
Csak kb. adat kell, hogy 100% ne süljön be a dugó onnan már a blokk hőfokot mérve tudom szabályozni a vízmennyiséget

Hallottam egyszer egy felújított blokkot, annak bazz semmi hangja nem volt, ahhoz képest az enyém nagyon szar, persze minden relatív, mert hallottam már ettől rosszabbat is, igaz az nem volt felújítva
Janek szavaiból ítélve, ezzel a hajtókar kiszereléssel ez persze sose lesz szép csendes.

Azért kíváncsi leszek, ha fel van töltve rendesen váltóolaj és a kuplung 100% nem nyalja a deklit, akkor milyen hangja lesz.
HA csak annyi a baja, azt ki lehet húzni, ütni verni, ahogy bontós videójában van, ha szerencséd van kivitelezhető.
Azért hűtő anyag függő is.
Túl hirtelen elejét emelgetős 1-be, vagy mé nem váltasz vissza?
Jó estét!
Na sikerült megviccsantani 2 be rá kuplungolva,máskor itt csak 1 es létezett,de az a fránya lendtomeg izmos sulyok
http://youtu.be/q-RwRAfIsYI
https://www.youtube.com/watch?...
https://www.youtub
e.com/watch?...
Talán tömören lehetne a könyv címe: "Királyok"és"Bólyák"
Hát ez topic egyszerűen szenzációs! Mindenkinek gratula aki részt vesz benne. Van itt minden mint a búcsuban.Arra gondoltam ki kellene adatnom vmelyik kiadóval könyv formájában,hátha meg tudnék belőle gazdagodni .Csak még a címét nem tudom mi legyen.
Várom az ötleteket!
Lehet ütni, vágni, csavargatni nem lesz baja nem félj, és a fő lényeg a legvégén azt ki ne hagyd 3.39-nél ! Az fontos
Gabeszkám! Én így csináltam meg!

http://youtu.be/Abl78E_6TcI
engem érdekelne . el van hajolva ahütőm.
Bálint ? Te tudod mi az a forrás? Ilyennel soha de soha bajom nem volt.jaaa tee ezeknek katejemmjuk van te
pedig mennyit halgattuk itt hogy a nagy vízpumpa kerék az isten.... fuuudejo sose forr meg hasonlok.. erre kiderül hogy mégis

el se hiszem hogy ekkora kamu gép vagy Viktor...
janó
meg ne tévedj..extrémendúró melegebb mint a krox...
enm véletlen kroxba ne fornak fel... de extrőmben nem is kicsit meg lehet rottyantani..és még úgy lehet ki sem értél a szopó végére...
lásd...k2 a romaniacs nyomon..ott ha nix venti..már a közepén szétrotyogtatod a gépet..a kuplung az ami igazán forralja...
http://www.youtube.com/watch?v......


az én gyári ft csapágyam akor ment tönkre mikor kezdtem vele extrémezni...akkor azon a hétvégén letolta magáról a ft csapágy oldaltámaszó gyűrűlyét..a hőtágulás!
ron..már sakkor a kibúvot kereszted.. mint itt szegény dizsimmiéket mikor a defektes gumival .
mikor gabival voltál és tönkrement a papusod.. és az első papucsot mondta ez a marha hogy rkajátok be hátra.. az első a 1,75..a hátsó meg 2,15ös.. mért nem kérdeztetek


dév...
a főtengelyről ..pontosabban a vezérműláncot halytó tengelyről szokták levenni a vizpumpát.. tehát ott is 1:1
de az én old és best kátélymemen még a veztengelyről lett vlevéve.ahol 50% forog csak..
de ez ..nem számit..mert ez a fprdulat is elég...
csináltam a ktm 50% nagyobb telejsitményű vizpumpát... az nem ért túl sokat...
aztán szereztem egy 200%os vizpumpát..na az durván nagyot teljesített..de tök mindeg..mert az is csak hajszálal toldotta meg a forrás előtti pillanatokat..
aztán bontós megcsinálta a gépére a vizpumpát...5ezreből..na ekkor már nekem is nagyon odaált.. mert ahogy eredetileg akartam úgy 70ezer nem fedte volna le...
de homdom ha 5ezer..akkor nekem is kel ilyen...
aztán végül is ...15ezer lett..de nem kel aksi nem kel semmi...megy mikor járt a motor...
oszt ennyi...
de amit észre vettem.. ha nagyon forgott a viz.. a nagy vizkerékkel ..akkor a hütöbventilátor elenére valahogy még is melegebb volt a motornak mint most hogy a gyári vizpumpa van fent...
jó lehet akkor melegebb is volt 10-15 fokkal..de akkor mikor felértem és szétkinoztam .. jócskán megroyytant mikor leálitottam..
most erre egyáltalán nem hajlamos...
lehet egyensúly van a kis teljesitményű viz forgatás és a kis venti között..vagy a fax sem tudja..
ugyhogy a nagy vizkerék. az sem tiszta vágány...
a tiszt vágány a ventilátor..
bontós fejlesztette ki...(ő találta fŐŐl )akár csak a cigánytyublist
mármint mondon nem magát a dolgokat..hanem azt hogy 5ezerből is kijön az ami másnak 40 .

lényeg...
vizhozamot egyszsrűen meg tudod mérni.a. te motorodon is..
leveszed a vizcsövet ami a hengerfejtól megy a hűtődbe..kivezeted egy gumislaggal egy 15-20 literes.. jelölt vizse vederbe...
a hűtődbe beleteszed a kerti slagot.. de úgy hogy igazándiból csak a ráfolyáa legyen meg...
aztán berugod a motort..
beinditod az órát... és ebben a pilanatban a mérővŐŐdörbe irányitod a hengerfejtől kifolyó csövet..
majd mikor ez megtelik..akkor órátmegálitod..
innne kapsz egy idő egység alatt befolyt vizmenniységet..
ki tudod számolni hogy mondjuk alapláyraton.. 1 perc alattt 5..7-10 liter vizet szállít a vizszivattyúd...
egy kerit csap kb 20-30 litert tud percenként..
szóval egy félig nyitott kerti csap az mondjuk pont jó lesz a okosan kitalált nem értem mire is jó vizsgálatodhoz
Volt egy levél váltásom egy külföldi (nem EU) hűtő gyártóval hűtő ügyében.
Azt írja a csávó a válaszban nincs forgalmazójuk Európában, de ha vállalom országon belül, adnak 10% kedvezményt és a vámot is megoldják Kínából, ha lerendelek 2-6 pár radiátort egyszerre
(Winner Racing)

Érdekel valakit? 1 pár hűtő radiátorra vevő vagyok
A csap lemaradt
S elrettentésül itt a legelső kivett hajtókarom. tököm tudja hány üzemórát ment, de lehet még ez a 98ban berakott gyári
pontosabb az infó, ha leírom mellé kb 300 üzemórát ment.
Ismét kösz az infókat

Utókornak és kedvedért itt a PROX, amit kivettem idén.